لیست قیمت انواع دوربین مداربسته

دوربین مدار بسته در تمام دنیا با اصطلاح CCTV مخفف عبارت Closed-Circuit Television شناخته می شود. منبع تغذیه مورد استفاده می توانید یک آداپتور مرکزی برای تمام دستگاه ها باشد یا به طور جداگانه برای هریک از دوربین ها آداپتور مجزا تهیه کنید. هریک از کابل ها خود شامل 2 کابل با کانکتورهای مجزا هستند که یکی از آن ها برای منبع تغذیه و دیگری برای دستگاه ضبط کننده مورد استفاده قرار می گیرد. اما بخش های مشترکی در آن ها وجود دارند که بخش های اساسی این تجهیزات می باشند. سخت ترین و احتمالا وقت گیرترین بخش از مراحل نصب دوربین مداربسته، چیدمان سیم ها و کابل های دوربین های امنیتی است. در ادامه به شما خواهیم گفت چگونه یک سیستم دوربین مداربسته نصب خواهد شد. فرآیند نصب با توجه به انواع دوربین ها و سیستم های نظارت تصویری متفاوت است.

پروسه نصب دوربین مداربسته ممکن است ساده به نظر برسد اما اگر به طور صحیح و مطابق با استاندارد صورت نگیرد عملکرد دوربین مداربسته و سیستم نظارت تصویری شما را دچار اختلال خواهد کرد. اگر برای اولین بار است که قصد نصب دوربین مداربسته را دارید الگوی سوراخ دار نصب می تواند کار را برای شما بسیار ساده تر کند. آقای محمدی قصد داره برای مجتمع مسکونیشون بعد از اینکه آقای دزد، دوچرخه پسرش رو برده، دوربین نصب کنه. از این رو توصیه می کنیم چنانچه قصد راه اندازی یک سیستم مداربسته را دارید حتما این کار را به عهده افراد متخصص در این زمینه یا نصاب دوربین مداربسته بگذارید. سیستم های امروزی دوربین نظارتی از ابزاری ساده، اختصاصی و تک منظوره به ابزاری پیشرفته و عمومی ارتقا یافتهاند و با کاهش هزینه های تکنولوژی های پیشرفته و راهیابی شبکه های کامپیوتری در منازل و صنایع به همراه مباحث هوشمندسازی ساختمان ها، دوربین های حفاظتی با تکنولوژی های پیشرفته و سازگار با سایر تجهیزات خانگی و صنعتی راهی بازار شدهاند. دوربین مدار بسته صنعتی یا باکس، از دیگر انواع دوربین مدار بسته محسوب می شود.

پیش از اجرای مراحل نصب دوربین مداربسته باید از نوع دوربین، ویژگی های آن و این که آیا می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد یا نه، اطلاعات خود را تکمیل و از این بابت اطمینان حاصل کنید. در مرحله آخر اطلاعات به دو صورت ذخیره و تصاویر ضبط شده علاوه بر محیط شبکه در مرورگرها هم قابل دسترسی و مشاهده هستند. این دوربین به جای استفاده از نور با اطلاعات حرارتی محیط اطراف، تصاویر را می سازد. روکش داکت را در جای خود قرار دهید. نیازی به یادآوری نیست اما هزینه های نصب و راه اندازی یک سیستم مداربسته هر روز در حال افزایش است و این امر تنها محدود به کشور ما نیست. این امر زمانی اهمیت می یابد که قصد نصب دوربین مداربسته در فضای خارجی آپارتمان خود را داشته باشید. چنانچه بهترین دوربین مداربسته موجود در بازار را خریداری کنید اما نصب آن توسط تکنسین نصب متخصص صورت نگیرد ممکن است پاسخگوی نیاز شما نباشد و تنها هزینه گزافی را به شما تحمیل کند. دوربین های بولت، خود انواع مختلفی دارند، این تفاوت در نوع زوم موجود در داخل این دوربین هاست. علاوه بر آن از نظر ظاهری و نحوه نصب آنها نیز انواع مختلفی از دوربین ها شامل دوربین های دام، اسپید دام، دوربین های صنعتی، مینیاتوری، مادون قرمز، پین هول، وایرلس، زوم و …

آن ها این کار را به واسطه فناوری مادون قرمز انجام می دهند. در غیر این صورت انعکاس نور مادون قرمز منجر به نوردهی بیش از حد تصاویر و فیلم های دریافتی می گردد. تمام تصاویر گرفته شده توسط دوربین ها قابل مشاهده باشند. این ویژگی کمک می کند تا از طریق تلفن های هوشمند، لپ تاپ یا تبلت ها به تمام امکانات نظارتی از جمله نمای زنده، تشخیص حرکت، ضبط، بزرگ نمایی/کوچک نمایی و سایر موارد دسترسی آسانی داشته باشید. با رعایت کردن این موارد مشکلی به وجود نخواهد آمد. برای جلوگیری از بروز هر مشکلی بهتر است در زمان نصب و اتصال دوربین های مداربسته به DVR تمام موارد ایمنی را رعایت کنید.

همانطور که مشاهده کردید دوربین های مداربسته دارای تنوع مختلفی است که ما در بالا به تعداد اندکی از آن ها اشاره کردیم. بنابر این لازم است تا آشنایی نسبی با انواع کاربرد های آن در مکان های مختلف داشته باشیم. دوربین های مدار بسته به دلیل تاثیر آن ها در به حداقل رساندن جرائم، رصد مکان های نظامی و امنیتی و محافظت از مناطق مسکونی و آموزشی از اهمیت بالایی برخوردارند. یک دوربین های دام وری فوکال دید در شب، مانند یک دوربین مدار بسته باکس از لنز متغییر برخوردار است، ولی این لنز بر روی خود دوربین سوار است و قابلیت تعویض و یا تغیر آن وجود ندارد. اما دوربین های مدار بسته سیمی برای استفاده دائمی و امنیت بیشتر همچنان از اهمیت بالایی برخوردار هستند. به علاوه شما امکان خرید پکیج دوربین مداربسته را نیز دارید که به این ترتیب می توانید از تخفیف بسیار خوبی نیز برخوردار شوید. در ادامه این مطلب که توسط مرکز دوربین مداربسته ایران تهیه شده است به برخی از نکات مهم و سوالات متداول در زمان نصب دوربین مداربسته اشاره خواهیم کرد. توصیه می کنیم دوربین مداربسته را زیر پنجره ها نصب نکنید. برای مثال برای نصب دوربین مداربسته در راهروها، زیر زمین، انباری، پارکینگ، زیر سقف و حیاط قطعا نیاز به یک نقشه خواهید داشت.

دوربین خود را در موقعیت و زاویه ای مناسب قرار دهید و آن را به خوبی به براکت وصل کنید. اینکه پیش از نصب دوربین مداربسته از موقعیت نصب آن اطمینان داشته باشید می توانید نقش مهمی در موثر بودن کارایی دوربین مداربسته ایفا کند. در انتخاب آموزشگاه نصب دوربین مدار بسته به چه نکات مهمی باید توجه کنید؟ مرحله راه اندازی سیم و کابل کشی در نصب دوربین مداربسته ممکن است کمی سخت به نظر برسد. در این بخش دستورالعمل جامع و کاملی را برای نصب دوربین مداربسته از نوع سیمی یا بی سیم در اختیار شما قرار می گیرد که می توانید برای نصب دوربین خود در فضاهای داخلی یا خارج از منزل خود استفاده کنید. پیش از آنکه اقدام به نصب دوربین مداربسته کنید، تفاوتی ندارد که یک دوربین مداربسته بی سیم یا دوربین آی پی PoE باشد، مواردی وجود دارد که می بایست برای آن ها برنامه ریزی کنید. بیشترین نقاط ورود به اتاق از آن جا قابل مشاهده است. علاوه بر این می توانید یکی از اتاق ها را انتخاب کرده و تمامی کابل ها را در آن اتاق قرار دهید. اگر IR دوربین 40 متر درج شده باشد، برد مفید آن کمتر است. راه دوم نصب دوربین های مداربسته بدون DVR: خرید دوربین های مداربسته P2P که این نوع دوربین های مداربسته فقط نیاز به اتصال کابل شبکه و مودم می باشد، تصاویر ضبط شده در کارت حافظه دوربین مداربسته ذخیره می گردد، برای مشاهده تصاویر،نیاز به نصب دوربین مداربسته روی گوشی می باشد.از طریق گوشی خود میتوانید تصاویر را به صورت زنده در هرمکانی مشاهده نمایید.البته باید توجه کنید که وقتی تصاویر از طریق اینترنت یا مودم در بسر WAN قرار میگیرد از امینت آن کاسته می شود در خرید نوع دوربین مداربسته از مشاوره تخصصی فرادید بهره مند شوید.

دوربین های تحت شبکه برای ضبط تصاویر از دستگاهی به نام NVR (Network Video Recorder) استفاده می کنند. دوربین مداربست چشم ماهی تصاویر را دایره ای مانند نشان می دهد. استاندارد محافظت دستگاه در مقابل آب و گرد و غبار از عبارتی مانند IPXX تشکیل شده است که عدد اول بعد از آی پی مربوط به محافظت در مقابل گرد و غبار و عدد دیگر به معنی مقاومت دستگاه در مقابل آب است. در انتقال ویدیو از دستگاه های ضبط کننده به نمایشگرها نیز از اتصالات مخصوصی باید استفاده کرد که یک سر آن را به نمایشگر متصل می کند و سر دیگر را به یکی از دستگاه های ضبط کننده باید متصل کرد.

این دوربین مداربسته از استاندارد IP66 و IP67 پشتیبانی می کنند و اغلب روی دیوار ها و زیر سقف ها نصب می گردد. بر روی دیوار، سقف و سایر نقاطی که برای نصب دوربین مداربسته مشخص کرده اید سوراخ هایی ایجاد کرده و دوربین مداربسته را پیچ کنید. به این ترتیب برای مشاهده تصاویری که دوربین مداربسته بی سیم برای شما میفرستد دیگر نیازی به DVR نیست و به راحتی با نرمافزاری که نصب کرده اید میتوانید تصاویر دریافت شده را بطور زنده مشاهده کنید. در صورت عدم توجه به آن ها، دیگر مراحل نصب CCTV دچار مشکل خواهند شد. اگر سیم و آداپتور دوربین خود را پیدا نکردید و یا شکسته بود؛ با شرکتی که از آن این دوربین را خریداری کرده اید تماس بگیرید! ممکن است بخواهید یک قفسه، میز یا کمد مخصوص برای نگه داشتن آن ها در نظر بگیرید. در برخی موارد دیده شده که به علت نصب غیر اصولی و غیر استاندارد، دوربین مداربسته قادر به ضبط تصاویر و انتقال آن ها به دستگاه ضبط کننده نبوده است. برای ضبط کردن تصاویر دریافتی از دوربین های مداربسته نیاز به دستگاهی مجزا دارید، بسته به نوع دوربین تان می تواند DVR یا NVR باشد.

با اینکه عبارت PTZ نمایش دهنده نوعی از سخت افزار دوربین است، ePTZ به یک ویژگی نرم سایت uncctv.ir افزاری اشاره میکند. از دیگر قابلیت های بسیار مهم دوربین های مداربشه تحت شبکه، دسترسی به نرم افزارهای پیشرفته شبکه است. بسیاری از تولیدکنندگان دوربین های مدار بسته خانگی یا شرکتی، نرم افزار های کاربردی برای دسترسی به دوربین در هر کجا که هستید، ارائه می دهند. پیش از اجرای مراحل نصب دوربین مداربسته، باید بدانید دوربین های امنیتی منزل، فروشگاه یا شرکت خود را در کجا نصب کنید تا کارایی آن به حداکثر برسد. اگر در هنگام خرید دوربین مدار بسته نوع بی سیم آن را خریداری کرده باشید؛ لازم است که به وسیله CD که در بسته مورد نظر وجود دارد دوربین را به کامپیوتر خود متصل کنید. اگر دوربین مداربسته شما از آداپتور برق استفاده می کند نیاز است تا دوربین مداربسته را در نزدیکی پریز برق نصب کنید. سوکت ها، پیچ ها، براکت نصب و…

اگر مونیتور را خریداری نکرده اید میتوانید از تلوزین بجای مونیتور استفاده کنید. حال انتهای تمامی کابل ها را درون سوراخ هایی که ایجاد کرده اید فشار دهید. همچنین در این بخش از مراحل نصب دوربین مداربسته، از داشتن نمایی خوب و منبع تغذیه ای پایدار که بتواند طول کابل ها را به حداقل برساند نیز اطمینان حاصل کنید. این در حالی که دوربین سیمی تحت شبکه با قابلیت PoE برای سیگنال های پایدار در شبکه بسیار مفید هستند. 5 مرحله زیر می تواند در یک چشم به هم زدن نصب انواع دوربین مداربسته بی سیم و سیمی را برای شما ساده کند حتی اگر برای اولین بار است که قصد انجام این کار را دارید. حتی اگر دوربین مداربسته شما بی سیم باشد باز هم به یک منبع تغذیه نیاز خواهید داشت.

نصب دوربین مدار بسته در منزل به صورت مخفی یا حتی معمولی، امنیت و آرامش را به میزان قابل توجهی افزایش میدهد. اما آیا سرعت آن قابل قبول بود؟ انواع دوربین مدار بسته ارزان قیمت خانگی و نیمه حرفهای از قیمتهای حدودا پایین و عملکرد نسبتا قابل قبولی برخوردارند. هر دو سیستم عملکرد یکسانی دارند و فیلم های ویدیویی را ضبط می کنند و فقط در نحوه ضبط فیلم متفاوت هستند. این دسته از دوربینهای امنیتی، بهسادگی از طریق یک IP استاتیک به سیستم شما (لپتاپ یا تلفن همراه) وصل میشوند و قابلیت تماشای آنلاین محیط از طریق سیستم را فراهم میکنند. این مدل که ابتدا از رزولوشن 1.4 مگاپیکسلی پشتیبانی میکرد پس از ارتقای سیستمهای خود در سال 2015 مانند دو مدل قبلی، رزولوشن را به 2 مگاپیکسل رساند اگر چه شرکت داهوا مدعی این بود که این مدل از آنها مستقیما کپی برداری شده است. برای ایجاد سوال ، ابتدا باید در فروشگاه عضو شوید. بازاربا پیشرفت تکنولوژی در صنعت دوربین مداربسته دوربین های جدید بوجود آمده اند، که پر فروش ترین آن ها دوربین لامپی هست. به دنبال نظارت آن هستید نیز مطمئن شوید. بنابراین این سیستم ایده آل دوربین مدار بسته برای محلهای تجاری است که نیاز به نظارت شبانه روزی دوربین مداربسته در یک محیط بیرونی با شرایط نوری متفاوت دارد.

برای اطلاع از لیست قیمت انواع دوربین مداربسته به وبسایت رادیس مراجعه فرمایید. در این سری از مقالات مجله شبکه ارغوان به دوربین های بی سیم می پردازیم، با تعریفی کوتاه از دوربین مداربسته وایرلس نگاهی به خرید دوربین مداربسته بیسیم و قیمت دوربین مداربسته بیسیم داریم. دوربین مداربستهی بیسیم میتونه بدون وجود کابل و بستر فیزیکی، تصاویر رو با استفاده از امواج وایرلس انتقال بده. می توان برای نظارت بر خانه و محیط اطراف آن از دوربین مداربسته بیسیم استفاده کرد . یکی از معایب دوربین های آنالوگ احتمال نویز گرفتن آن هاست . مهم ترین راهنمایی برای خرید دوربین مداربسته، در نظر گرفتن بودجه و توقع تان از دوربین (کیفیت، کارایی در محیط تاریک، مقاومت در برابر شرایط محیطی و …) می باشد. بهترین راه برای آگاهی از تجهیزات مورد نیاز، مشاوره گرفتن از کارشناسان حرفه ای در این زمینه بسته به نوع محل نصب دوربین است. یک دوربین مداربسته بی سیم، به ویژه اگر مجهز به باتری، نصب ساده تر و منعطفی را در اختیار شما قرار می دهد.

Advantages of overseas domestic helper.