ساخت تولید کننده شیر صنعتی، شیر توپی سفارشی | کسری سارانساخت تولید کننده شیر صنعتی، شیر توپی سفارشی | کسری ساران

تا هنگامی که فشار سیال ورودی در داخل آن که در زیر دریچه عبور می­کند از بالای دریچه بیشتر باشد، شیر باز و اگر کمتر گردد شیر بسته می­شود. به این نوع بال ولو ، شیر ضربه ای، quarter-turn action و quick opening هم می­گویند. در این نوع شیرها از یک کره یا نیمکره استفاده می شود که در وسط آن سوراخی تعبیه شده است و هنگامی که در مسیر جریان سیال قرار می­گیرد، آب از این محفظه عبور و به عبارتی باز است و در غیر این صورت بسته است.

  • کاربرد این مخازن اغلب برای نگه داری آب سرد و گرم و آب پنیر می باشد و جنس آن ها از استیل است.
  • به طور کلی، جامع­‌ترین طراحی یک واحد CIP، شامل 5 تانک برای سود، اسید، آب داغ، آب تازه و آب بازیافتی است.
  • سپس محصول بسته­‌بندی شده به گرم‌خانه منتقل می­‌شود تا عمل تخمیر تکمیل گردد.
  • UHT باکتری های بیشتری (خوب و بد) را از بین می برد و ماندگاری بسیار بیشتری به آن می دهد.
  • تراوا یک اصطلاح فنی است که برای تمام فرآیندهای فیلتراسیون غشایی مورد استفاده در تولید مواد غذایی و سایر صنایع کاربرد دارد.
  • با توجه به جلسات مشاوره، نوع و برند تجهیزات مورد نیاز تعیین و نقشه سه بعدی خط تولید طراحی می شود و چندین پلن اجرایی با رعایت کلیه جزئیات همچون جانمایی ها، ظرفیت ها، کابل کشی، محل و جزئیات نصب و … تعیین می گردد.

شیر پروانه ای لاگ از لحاظ ضخامت بدنه و تعداد سوراخ بین شیر پروانه ای ویفری و شیر پروانه ای فلنجی می باشد. این مدل شیر توپی تاپن تری بال یا همان توپی از قسمت بالا مونتاژ می شود. در شیر توپی ردیوس بور، انداز بور (قطر سوراخ بال) از سایز خط یک یا دو اندازه کوچکتر می باشد. مجرابند شیر گوه ای با زاویه 3 تا 5 درجه به شکل مخروطی استوانه می باشد که این نوع مجرابند مخروط، آببندی کامل بین آن و نشیمنگاه را فراهم می کند. این شیر ها همانطور کهاز نامش پیداست در حوضچه های آب و آب نماها کاربرد زیادی دارند.

طراحی و احداث خط تولید شیر پاستوریزه

در مواردی همچون، سیال با دما و ویسکوزیته بالا، سیال دارای اختلاف فشار صفر و سیال دارای جسم خارجی استفاده می کنند. شیر زانویی به شکل زانو و دارای دو مقطع رزوه ای برای اتصال لوله می باشد. برای کم کردن فشار سیال عبوری و ثابت نگه داشتن فشار در قسمت خروجی شیر استفاده می شود. شیر فشار شکن برای عبور آب، بخار آب ، روغن داغ و سایر مایعات تحت فشار در سیستم های هیدرولیک استفاده می شود. بعد از دریافت آن در یخچالهای بزرگ برای خنک کردن قبل از ارسال به کارخانه نگهداری می شوند . شیر دروازه فقط به طور کامل باز یا کاملا بسته است، بنابراین فقط برای خاموش کردن استفاده می شود، نه تنظیم.

مرحله 3: ذخیره سازی

این شیر با انتقال نیرو از عملگر (اهرم و گیربکس) به شافت و دیسک با چرخش 90 درجه ای دیسک، جریان سیال را قطع یا وصل می کند. هایپر صنعت فامکو فروشنده انواع شیرآلات پایپینگ اعم از شیر توپی، شیر ایمنی، شیر یکطرفه، شیر دیافراگمی، شیر پروانه ای، شیر سماوری، شیر کروی شیر دروازه ای می باشد. پاستوریزاتور از مهمترین تجهیزات خط تولید شیر بشمار می رود و فرآیند اصلی که همان پاستوریزه کردن شیر است را برعهده دارد. سیت شیر پروانه ای یا همان لاینر در جنس های EPDM ،PTFE ،SS 316 ،SS 304 و AL-B تولید می شیر های صنعتی اردبیل شوند.

فروش انواع ولو (شیرآلات صنعتی یا پایپینگ)

در هنگام خرید شیر پروانه ای باید به نوع کاربرد شیر توجه کرد تا بتوان مناسب ترین نوع شیر را انتخاب کرد. شیر تخلیه در دیگ های بخار قرار داده می شوند تا از طریق آنها، رسوب و دیگر ناخالصی ها تخلیه شوند. این شیر های تخلیه دارای قابلیت تخلیه سریع بخار، آب و روغن در حرارت و فشار بالا می باشد. شیر تخلیه به عنوان یک تنظیم کننده دما و فشار کاربرد بسیاری در پالایشگاه ها ، پتروشیمی ها و صنایع سبک و سنگین دارد. در صنایعی که سیال آن بسیار خطرناک و سمی یا حاوی ذرات جامد باشد از این نوع شیرها استفاده می­گردد ولی در محیط هایی که درجه حرارت بسیار بالا باشند، به دلیل ذوب شدن دیافراگم، نمی­توان از این نوع شیرها استفاده نمود. ریتاگ بیش از 40 سال تجربه دارد و متعهد به ارائه شیرهای چک با کیفیت بالا برای صنایع شیمیایی، پتروشیمی، دارویی و انرژی است.RITAG می تواند دریچه چک در نوع بالابر ویفر، نوع نوسان ویفر و نوع صفحه دوگانه ارائه دهد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار
Standard units of measure of domestic helper | 健樂護理有限公司 kl home care ltd.