اتصال میکروفن صوتی دو طرفه و بلندگو برای دوربین های امنیتی

دوربین‌های امنیتی صوتی دو طرفه یک انتخاب محبوب برای ایمن نگه‌داشتن خانه‌ها و مشاغل هستند، زیرا به شما امکان می‌دهند با استفاده از یک برنامه گوشی هوشمند از طریق دوربین گوش دهید و صحبت کنید. با این حال، بسیاری از مردم متوجه می شوند که کیفیت صدای دوربین های ساخته شده توسط مارک های بزرگ مانند Nest و Ring عالی نیست. اغلب، صدای بلندگو خیلی آرام است یا واضح نیست، و ویدیو آنقدر واضح نیست که می تواند باشد. این می تواند شنیدن صدای شما را در هنگام صحبت با شخصی که در دوربین قرار دارد سخت کند، که برای انجام یک مکالمه دو طرفه از طریق دوربین امنیتی ایده آل نیست.

اما راه بهتری برای دریافت صدا و ویدیوی درجه یک وجود دارد. با جفت کردن یک دوربین امنیتی IP از CCTV Camera World با یک میکروفون و بلندگوی خارجی، می توانید یک سیستم امنیتی صوتی تصویری دو طرفه حرفه ای ایجاد کنید. نکته جالب در مورد استفاده از دوربین IP که امکان اتصالات صوتی خارجی با خط ورودی/خروج را فراهم می کند، افزایش کیفیت ویدیویی است که خواهید داشت. ما دوربین‌های نظارت حرفه‌ای را ارائه می‌دهیم که وضوح تصویر تا 4K را ارائه می‌کنند و در عین حال به میکروفون و بلندگوهای صوتی خارجی ما نیز متصل می‌شوند.

این راه‌اندازی – با ترکیب ویدیوی 4K با میکروفن صوتی و بلندگوی دو طرفه ما – یک سیستم دوربین امنیتی صوتی دو طرفه را به شما ارائه می‌دهد که بسیار بهتر از سیستم‌های دارای بلندگوی داخلی است. بنابراین، اگر به دنبال راه‌اندازی نظارتی هستید که به شما امکان می‌دهد همه چیز را ببینید و بشنوید، این راهی است که باید انجام دهید.

برای راه اندازی، به خاطر داشته باشید که باید مطمئن شوید که یک دوربین امنیتی صوتی دو طرفه دارید که دارای ورودی های صوتی خط ورودی و خروجی تصویر زیر است.

میکروفن و بلندگو دو طرفه با دو نوع مختلف دوربین امنیتی صوتی دو طرفه

دو نوع اتصال صوتی برای دوربین ها

قبل از پرداختن به جزئیات اتصال میکروفن و بلندگوی دو طرفه ما به دوربین‌های IP ما، بسیار مهم است که انواع کانکتورهایی را که دوربین شما ممکن است داشته باشد، بر اساس مدلی که خریداری کرده‌اید، بدانید. دو نوع کانکتور صوتی خارجی برای دوربین ها وجود دارد:

الف) دوربین هایی با کانکتورهای صوتی سیمی 2 سرب

این دوربین ها دارای یک سیم 2 لید هستند که برای پایان دادن به اتصال صوتی RCA به کانکتورهای جداگانه نیاز دارند. در این تنظیمات، یک سیم به عنوان ورودی صدا عمل می کند و به میکروفون متصل می شود، در حالی که سیم دیگر به عنوان خروجی صدا برای بلندگو عمل می کند. در نهایت، سیم سوم یک سیم زمین است.

کانکتور صوتی 2 سیمی روی پیگتیل دوربین IP

ب) دوربین های دارای کانکتور RCA

برای دوربین هایی با اتصالات صوتی RCA، این فرآیند بسیار ساده شده است. این دوربین‌ها دارای کانکتورهای RCA داخلی روی پیگتیل دوربین هستند که به وضوح برای راه‌اندازی آسان و ساده برچسب‌گذاری شده‌اند و نیازی به مرحله اضافی قطع کردن سیم‌های دو سرب با آداپتورهای RCA را از بین می‌برند.

اتصالات صوتی RCA روی پیگتیل دوربین IP

چه چیزی مورد نیاز است؟

علاوه بر دوربین‌ها، تعدادی تجهیزات وجود دارد که باید این راهنما را دنبال کنید و صدا را با موفقیت به دوربین خود متصل کنید.

دستگاه های صوتی

تمرکز ما در این راهنما استفاده از ترکیب میکروفون و بلندگوی طراحی شده برای ارتباط صوتی دو طرفه است. به همراه تمامی لوازم جانبی مطابق تصویر زیر در تصویر محصول ارائه می شود.

دستگاه ترکیبی بلندگوی میکروفون دو طرفه

ما همچنین یک کیت صوتی دو طرفه که شامل یک میکروفون و بلندگوی درجه بندی شده در فضای باز جداگانه است، همراه با تمام کانکتورهای لازم برای نصب همراه است.

اتصالات و لوازم جانبی برق

ساده کردن این راه‌اندازی تا حد امکان با استفاده از دستگاه ترکیبی صوتی دو طرفه شامل استفاده از اتصالات و لوازم جانبی زیر است:

  1. PoE Power Splitter – انرژی را از NVR، سوئیچ PoE یا انژکتور شما می گیرد و به 12VDC تبدیل می کند.
  2. تقسیم کننده برق 12 ولت DC 1 به 2 – برق 12 ولت دی سی را به 2 شاخه تقسیم می کند
  3. کوپلر برق DC زن – کانکتور برق دستگاه ترکیبی را به اسپلیتر 12 ولت متصل می کند
  4. گزینه A (فقط صدای 2 سرب) – (2) Female RCA Audio Balun – سیم های صوتی را به RCA خاتمه می دهد
  5. گزینه A (فقط صدای 2 لید) – بخش کوچکی از سیم

اتصال میکروفن صوتی و بلندگوی دو طرفه به دوربین IP

با در دست داشتن دوربین شبکه IP و کانکتورهای لازم، آماده اتصال میکروفون و بلندگو هستید. دستورالعمل‌های زیر از ترکیب میکروفون و بلندگو استفاده می‌کنند. اگر دستگاه‌های صوتی جداگانه‌ای دارید، این دستورالعمل‌ها را با استفاده از یک تقسیم‌کننده 1 به 2 DC اضافی یا یک تقسیم‌کننده DC 1 به 4 برای تامین برق هر دو دستگاه صوتی تطبیق دهید.

گزینه A) دوربین با ورودی و خروجی صوتی 2 لید

گزینه A با کانکتورهای صوتی 2 سیمی

برای اتصال دوربین خود به نمودار ارائه شده در بالا و مراحل ذکر شده در زیر مراجعه کنید:

  1. سیم های ورودی و خروجی صدا را از دوربین به پایانه های مثبت دو بالون صوتی RCA زن مجزا وصل کنید.
  2. سیم زمین صدا را از دوربین به ترمینال منفی یک بالون ببندید.
  3. از یک قطعه سیم کوتاه مجزا برای اتصال پایانه های منفی به یکدیگر استفاده کنید و بالون دوم را به زمین متصل کنید.
  4. با استفاده از کانکتورهای مناسب، بالون های صوتی RCA را با میکروفون و بلندگو جفت کنید. برای این مثال:
    • سیم قرمز دوربین با کانکتور سفید RCA بلندگو جفت شده است
    • سیم سفید دوربین با کانکتور RCA قرمز میکروفون جفت شده است
  5. با اتصال کابل PoE از NVR یا سوئیچ PoE خود به ورودی آن، از شکاف برق PoE استفاده کنید.
  6. خروجی اترنت اسپلیتر را به درگاه اترنت دوربین وصل کنید.
  7. اسپلیتر برق 12 ولت DC 1 به 2 را به کانکتور 12 ولت دی سی اسپلیتر PoE وصل کنید.
  8. یک خروجی اسپلیتر 1 به 2 را به دوربین و دیگری را به کوپلر برق DC زن وصل کنید.
  9. در نهایت، کانکتور برق DC نر را از ترکیب میکروفون-بلندگو به کوپلر برق DC زن وصل کنید.

گزینه ب) دوربین با ورودی و خروجی صوتی RCA

گزینه B با اتصالات صوتی RCA

برای اتصال دوربین خود به نمودار ارائه شده در بالا و مراحل ذکر شده در زیر مراجعه کنید:

  1. سیم های RCA دوربین را با میکروفون و بلندگو با استفاده از کانکتورهای مناسب جفت کنید. برای این مثال:
    • RCA زرد دوربین با کانکتور RCA سفید بلندگو جفت شده است
    • RCA سفید دوربین با کانکتور RCA قرمز میکروفون جفت شده است
  2. با اتصال کابل PoE از NVR یا سوئیچ PoE خود به ورودی آن، از شکاف برق PoE استفاده کنید.
  3. خروجی اترنت اسپلیتر را به پورت اترنت RJ45 دوربین وصل کنید.
  4. اسپلیتر برق 12 ولت DC 1 به 2 را به کانکتور 12 ولت اسپلیتر PoE وصل کنید.
  5. یک خروجی اسپلیتر 1 به 2 را به دوربین و دیگری را به کوپلر برق DC زن وصل کنید.
  6. در نهایت، کانکتور برق DC نر را از ترکیب میکروفون-بلندگو به کوپلر برق DC زن وصل کنید.

آموزش تصویری ساخت اتصالات

در ویدیوی زیر انواع مختلف اتصال و نحوه اتصال میکروفون و بلندگوی دو طرفه خود را به یکی از دوربین‌های IP دارای قابلیت صوتی دو طرفه توضیح دهید. تماشای این فرآیند به صورت ویدیویی بسیار ساده‌تر است و می‌توان آن را به خوبی دنبال کرد.

فعال کردن صدا و تنظیم تنظیمات

با میکروفون و بلندگوی متصل به دوربین IP Avalonix Premium Series، شما برای آخرین مراحل برای کارکرد صدای دو طرفه، که شامل دسترسی به رابط وب دوربین از طریق شبکه کامپیوتری و فعال کردن رمزگذاری صدا از خط ورودی است، آماده هستید. و اتصالات خط خروجی روی دوربین.

دسترسی به دوربین صوتی دو طرفه متصل به NVR

اگر یک دستگاه NVR سری پرمیوم Avalonix دارید و می‌خواهید تنظیمات دوربین صوتی دو طرفه Avalonix خود را که به NVR متصل است تغییر دهید، باید مطمئن شوید که در همان شبکه محلی NVR هستید. با استفاده از مایکروسافت اج یا کروم بر روی رایانه شخصی خود، می توانید به رابط مرورگر وب NVR دسترسی داشته باشید که روشی مستقیم و ساده است. هنگامی که به رابط وب NVR دسترسی پیدا کردید، می توانید به رابط وب دوربین متصل شوید و تنظیمات آن را تغییر دهید.

ویدیوی آموزشی دقیق زیر شما را از طریق دسترسی به رابط وب NVR و پیمایش به تنظیمات دوربین خود راهنمایی می کند. در اینجا، یاد خواهید گرفت که چگونه صدای دو طرفه را فعال کنید و صدای میکروفون و بلندگو را به دلخواه تنظیم کنید.

دسترسی به دوربین از طریق یک شبکه کامپیوتری محلی

دوربین های IP PoE نیز معمولاً به عنوان دوربین های امنیتی مستقل برای اهداف مختلف استفاده می شوند. در راهنمای ما در مورد نحوه استفاده از دوربین های امنیتی به عنوان راهنمای مستقل، می توانید درباره نحوه استفاده از دوربین های PoE که ما به عنوان راه حل های مستقل حمل می کنیم، اطلاعات بیشتری کسب کنید. در یک سناریوی مستقل، دوربین ها معمولاً برای مشاهده محلی، مدیریت و دسترسی از راه دور به یک شبکه کامپیوتری متصل می شوند. با استفاده از رایانه شخصی یا مک خود، می توانید از یک مرورگر وب برای اتصال مستقیم به رابط وب دوربین با وارد کردن آدرس IP آن در شبکه محلی استفاده کنید. در ویدیوی زیر، فرآیند یافتن یکی از دوربین‌های IP سری پرمیوم Avalonix را در شبکه محلی با استفاده از ابزار Config، اتصال به دوربین و سپس تغییر تنظیمات صوتی آن برای فعال کردن اتصالات خط ورودی و خروجی نشان می‌دهیم. لطفاً توجه داشته باشید که این تنظیمات فقط در دوربین های دارای قابلیت صوتی دو طرفه ارائه می شوند.

مت روسی یک مدیر پشتیبانی فنی در CCTV Camera World، یک توزیع کننده پیشرو دوربین مدار بسته واقع در بوفالو، نیویورک است. او یک کارشناس پشتیبانی فنی برای هر چیزی که مربوط به نظارت تصویری است است.

ارتباط با مت از طریق: ایمیل | یوتیوب

منبع: https://www.cctvcameraworld.com/security-cameras/connect-2-way-mic-speaker/