همه چیزهایی که قبل از دریافت سیستم های امنیتی خانه باید بدانید

فهرست

همه چیزهایی که قبل از دریافت سیستم های امنیتی خانه باید بدانید

دبلیوhy به سیستم امنیتی خانه نیاز دارید؟

چه مقدار پول برای سیستم های امنیتی خوب برای خانه نیاز دارید؟

انواع سیستم های امنیتی خانه

سیستم های امنیتی حرفه ای

سیستم ایمنی خانه DIY

سیستم امنیتی کامل خانه

سیستم تصاحب

انتخاب برتر ما

بسته شدن

سال گذشته، شخصی مک بوک من را از خوابگاه من دزدید. به عنوان یک دانش آموز، این تنها چیز گران قیمتی بود که در زندگی ام داشتم.

وقتی از مدیریت خوابگاهم خواستم به من کمک کنند، آنها به بهانه “عدم دخالت خارجی” نپذیرفتند. لپ تاپ من پایان نامه و سایر مطالب مهم دانشگاهی من را داشت. در این روزهای بحرانی، هم اتاقی ام نه تنها به من کمک کرد تا لپ تاپم را پس بگیرم، بلکه دزد را هم گزارش داد.

نه، او یک شرلوک هلمز مبدل نیست. او توانست در مورد یک سیستم امنیتی کوچک خانه که خودش نصب کرده بود به من کمک کند.

میدونم ممکنه به چی فکر کنی امنیت خانه در خوابگاه؟

خب، امروزه بیشتر وسایل امنیتی هوشمند کوچک، بی‌سیم هستند و با استفاده از یک اتصال اینترنتی خوب می‌توان آن‌ها را به راحتی متصل کرد. به لطف برنامه های مقرون به صرفه اینترنت Xfinity، نصب سیستم امنیتی بسیار آسان بود.

وقتی اکثر ما در مورد سیستم های امنیتی خانه فکر می کنیم یا می شنویم، به طور کلی فکر خود را به دوربین های امنیتی محدود می کنیم و نه بیشتر. اگرچه دوربین های امنیتی بخشی از سیستم امنیتی خانه در نظر گرفته می شوند، اما تنها چیز نیستند.

با چنین مجموعه متنوعی از تجهیزات، لوازم جانبی متعدد و گزینه های دستگاه، اکثر افراد بر این باورند که راه اندازی یک سیستم امنیتی خانه یک کار پیچیده است و نیاز به کمک حرفه ای دارد. علاوه بر این، تصورات غلط زیادی در مورد تنظیمات امنیتی، محدوده قیمت و گزینه‌های مناسب برای اجاره وجود دارد تا خانه شما را نیز ایمن کنید.

در این مقاله، تمام تصورات غلط اساسی که ممکن است در مورد سیستم‌های امنیتی برای خانه و استفاده از آنها داشته باشید را از بین می‌بریم.

چرا به سیستم امنیتی خانه نیاز دارید؟

بسیاری از ما سیستم های امنیتی خانه را فقط با دوربین های امنیتی و سیستم های هشدار مرتبط می کنیم. با این حال، این فقط اصول اولیه را پوشش می دهد. در واقعیت، امنیت خانه چیزی فراتر از جلوگیری از سرقت یا مراقبت از وسایل شماست. همچنین شامل کنترل مصرف برق، نظارت بر خانواده ها و حتی اطلاع رسانی در مواقع اضطراری است.

اگر هنوز این ایده را به فروش نرسانده اید، در اینجا چند راه وجود دارد که یک سیستم امنیتی خانه می تواند به شما کمک کند:

  • به حفاظت از جرم کمک می کند
  • دسترسی از راه دور را به افراد در زمانی که دور هستند ارائه می دهد
  • به مراقبت از بیماران مسن کمک می کند
  • در مورد موارد اضطراری مانند آتش سوزی، نشت گاز یا خرابکاری اطلاع می دهد
  • به مراقبت و نظارت بر کودک کمک می کند
  • مصرف کلی انرژی در خانه را کاهش می دهد
  • موفقیت ادعاهای حقوقی و بیمه ای را بهبود می بخشد

چه مقدار پول برای سیستم های امنیتی خوب برای خانه نیاز دارید؟

یکی از بزرگترین تصورات غلط در مورد راه اندازی سیستم امنیتی خانه شما مربوط به قیمت است. مردم معمولاً فکر می کنند که یا باید میلیاردها دلار برای محافظت داشته باشید یا به تیمی نیاز دارید که همیشه دوربین های شما را زیر نظر داشته باشد.

این سوء تفاهم به دلیل همه فیلم های مافیایی یا جنایی که ما می بینیم به وجود می آید. در حقیقت، یک سیستم امنیتی خانه نه تنها ساده و مقرون به صرفه است، بلکه می توان آن را بدون کمک یا بدون کمک نصب کرد و نیازی به استخدام کسی برای نظارت ندارید.

برای نظارت، فرآیند حتی ساده‌تر است و می‌توانید هر زمان که بخواهید از طریق شناسه دوربین خود وارد شوید و ببینید چه خبر است. از مراقبت از حیوان خانگی خود تا نظارت بر اینکه آیا تلویزیون خود را روشن گذاشته اید، یک سیستم امنیتی خوب خانه همه این کارها را برای شما انجام می دهد.

بهترین چیز در مورد سیستم امنیتی خانه این است که می توانید امنیت خانه خود را با نرم افزار رایگان راه اندازی کنید و سپس بر اساس نیاز خود ارتقا دهید. برنامه های امنیتی رایگانی وجود دارد که می توانند در هر دستگاه هوشمند نصب شوند. این برنامه‌ها می‌توانند شما را به‌روز نگه دارند و به شما کمک می‌کنند از ایمنی خانواده‌تان در زمانی که دور هستید اطمینان حاصل کنید. بیشتر این برنامه‌ها برای نظارت بر نوزاد طراحی شده‌اند، اما می‌توانند به امنیت خانه نیز کمک کنند. با این حال، به خاطر داشته باشید که برنامه‌های رایگان ویژگی‌های محدودی دارند و ممکن است تصویر دانه‌دار باشد. برای ارتقا، باید نسخه پولی برنامه را دریافت کنید یا فقط یک سیستم امنیتی حرفه ای خانه را نصب کنید.

انواع سیستم های امنیتی خانه

قبل از تصمیم گیری در مورد نصب سیستم امنیتی خانه، باید انواع مختلف آن را بیاموزید. در اینجا چهار نوع عمده از سیستم های امنیتی برای امتحان وجود دارد:

سیستم های امنیتی حرفه ای

کمی گران و سنتی اما این یکی از بهترین سیستم های امنیتی در بازار است. این برای انبارهای بزرگ، کارخانه ها و دفاتر طراحی شده است. از این رو، نام سیستم امنیتی حرفه ای. با این حال، خانه‌های بزرگ، به‌ویژه عمارت‌ها از همین فناوری استفاده می‌کنند و پیمانکاران بلندمدتی را برای نظارت و ردیابی استخدام می‌کنند.

سیستم ایمنی خانه DIY

نصب این نوع سیستم امنیتی بسیار ساده و آسان است. شما می توانید یک کیت امنیتی ساده را در خانه تهیه کنید و با کمک یک دفترچه راهنما می توانید آن را به راحتی نصب کنید. اکثر سیستم‌های DIY نیازی به سیم‌کشی ندارند، بنابراین برای صاحبان خانه‌های کوچک، اجاره‌کنندگان، پیمانکاران و دانشجویانی که در خوابگاه زندگی می‌کنند ایده‌آل هستند. از آنجایی که همه چیز بی سیم است، دسترسی از راه دور به دوربین گوشی خود خواهید داشت و مجبور نخواهید بود برای نظارت به شخص دیگری پول پرداخت کنید.

سیستم امنیتی کامل خانه

با سیستم امنیتی کامل خانه خود، چیزی فراتر از دوربین های امنیتی خواهید داشت. در عوض، دوربین های امنیتی تنها بخش کوچکی از یک سیستم امنیتی کامل خانه هستند. در یک سیستم امنیتی کامل خانه، یک دوربین زنگ ویدیویی، سنسورهای حرکت، سنسورهای دما، آلارم‌های قفل، آشکارسازهای CO، حسگرهای شکستن شیشه، آشکارسازهای دود، و درب‌های خودکار آهنربایی دریافت خواهید کرد.

اگرچه یک سیستم امنیتی کامل خانه ترکیبی عالی است و خانواده شما را ایمن نگه می دارد، به یاد داشته باشید که راه اندازی، تعیین، چیدمان، نصب و نظارت زمان و تلاش زیادی را می طلبد. شما به کمک حرفه ای نیاز خواهید داشت و هزینه تعمیر و نگهداری نیز وجود دارد. اگرچه اکثر تجهیزات دارای گزینه های سرگرم کننده DIY هستند، اما آنقدرها قابل اعتماد نیستند. نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که بیشتر این تجهیزات ثابت هستند، بنابراین اگر اجاره‌گر هستید یا باید به جای دیگری جابجا شوید، این می‌تواند برای شما کمی شلوغ شود.

سیستم تصاحب

این یک نسخه کمی قدیمی‌تر از سیستم دوربین امنیتی است که می‌توانید در خانه خود نصب کنید. شاید متوجه شده باشید که این سیستم امنیتی قدیمی در خانه شما نیز نصب شده است. این سیستم امنیتی نصب شده در خانه دارای سیم است و پس از آن به دلیل مشکلات دسترسی و ضبط، باید یک سرویس نظارت بر امنیت را از یک شرکت دیگر استخدام کنید.

انتخاب برتر ما

اکنون که در مورد برنامه ها و انواع آن می دانید، ممکن است چند گزینه را در لیست کوتاه قرار داده باشید. با این حال، اگر شما هنوز از آن بی خبر هستید، قابل درک است. با گزینه‌های بسیار مختلف در دست، بیشتر مردم گیج می‌شوند، به خصوص به این دلیل که امنیت خانواده‌شان در خطر است.

به گفته کارشناسان، بهتر است قبل از تصمیم گیری، نیازهای خود و چیدمان خانه خود را درک کنید. اگر در خانه‌ای کوچک زندگی می‌کنید، به سراغ دوربین‌های بلوتوث و بی‌سیم بروید که می‌توانند دسترسی از راه دور را به شما ارائه دهند. این یک انتخاب ایده آل برای اجاره نشینان، دانشجویان ساکن در خوابگاه یا افرادی است که در آپارتمان زندگی می کنند. از آنجایی که اکثر ساختمان‌های آپارتمانی دارای سنسورهای دود، اعلام حریق و سایر موارد هستند، به هیچ چیز اضافی نیاز ندارید.

برعکس، اگر صاحب خانه ای هستید که به اندازه کافی بزرگ است، باید به دنبال سیستم امنیتی کامل خانه باشید که همه چیز را شامل می شود.

بسته شدن

صرف نظر از اینکه چه چیزی را انتخاب می کنید، به خاطر داشته باشید که همیشه می توانید از گزینه رایگان شروع کنید و بعداً آن را ارتقا دهید یا چیزی حرفه ای دریافت کنید. علاوه بر این، اگر چیدمان خوبی داشته باشید، یک گزینه دوربین امنیتی DIY خوب کافی خواهد بود.

منبع: https://learncctv.com/everything-to-know-before-getting-home-security-systems/