چگونه فیلم دوربین مدار بسته حذف شده را بازیابی کنیم؟

در حالی که جهان در فناوری پیشرفت می کند، مردم به ابزارهایی دسترسی پیدا می کنند که برای استفاده شخصی و تجاری هوشمندتر در نظر گرفته می شوند. دوربین‌های مداربسته به کار می‌آیند زیرا به نظارت بی‌وقفه برای اماکن شخصی و تجاری کمک می‌کنند.

بنابراین آنها ابزار ضد سرقت مدرنی هستند که همه می خواهند در محل خود نصب کنند. با این حال، آنها با از دست دادن داده ها نیز با چالش هایی روبرو هستند و شما باید آماده رویارویی با آنها باشید تا مطمئن شوید که بهترین ها را از نصب دوربین مدار بسته خود دریافت می کنید.

اگر به‌طور تصادفی فیلم‌های دوربین مداربسته را حذف کردید یا تصادفاً آن‌ها را از دست دادید، هرگز نباید امید خود را از دست بدهید. این به این دلیل است که روش‌های مختلفی برای بازیابی فیلم‌های دوربین مدار بسته حذف شده وجود دارد، درست مانند روش‌هایی برای بازیابی فایل‌های حذف شده از سایر دستگاه‌های ذخیره‌سازی.

در این مقاله، برخی از بهترین روش‌ها را به شما نشان می‌دهیم که در مواقعی که فایل‌های دوربین مداربسته را گم کرده‌اید و نیاز به بازیابی آن‌ها دارید، استفاده کنید. ما همچنین به شما نشان خواهیم داد که چگونه ویدیوهای حذف شده را از دوربین مدار بسته با نرم افزار بازیابی اطلاعات بازیابی کنید، یکی از بهترین روش هایی است که توصیه می کنیم در مواقع نیاز فوری برای بازیابی فیلم های از دست رفته استفاده کنید.

چگونه فیلم های دوربین مدار بسته گم می شوند؟

به غیر از حذف، که می تواند عمدی یا تصادفی باشد، راه های زیادی وجود دارد که افراد فیلم های دوربین مدار بسته را از دست می دهند. فقط به عنوان مثال، فیلم های قدیمی شما می توانند توسط فیلم های جدید بازنویسی شوند! راه های دیگری که می توانید فیلم را از دست بدهید عبارتند از:

  • دوربین مداربسته در اثر آتش سوزی آسیب دید
  • دوربین مدار بسته در اثر آب یا آب و هوای بد آسیب دیده است
  • کارت SD دوربین مدار بسته آسیب دیده یا خراب
  • خرابی هارد
  • حمله ویروسی

امکان بازیابی اطلاعات از دست رفته از تمام سناریوهای ذکر شده در بالا از جمله حذف تصادفی وجود دارد. با این حال، موفقیت به زمان و ابزار مورد استفاده بستگی دارد. اگر چه در لیست نیست، مردم همچنین می توانند فیلم دوربین های مدار بسته ناشی از سرقت را گم کنند! اگر گجت های دوربین مداربسته شما به درستی یا ایمن نصب نشده باشند، ممکن است قربانی سرقت شوند. در این صورت، نمی‌توانید ضبط‌ها را بازیابی کنید، مگر اینکه یک سیستم پشتیبان برای تمام فیلم‌های خود داشته باشید.

نحوه بازیابی فیلم دوربین مدار بسته حذف شده

در حالت ایده آل، روش های مختلفی برای بازیابی فیلم دوربین مدار بسته حذف شده وجود دارد. در این بخش، برخی از این روش‌ها از جمله نحوه استفاده از نرم‌افزار بازیابی اطلاعات برای بازیابی فیلم‌های دوربین مدار بسته حذف شده را به شما نشان می‌دهیم. ادامه دهید و مطمئن شوید که فقط بهترین روش یا روشی را انتخاب کنید که بتوانید بدون نیاز به درگیر کردن یک حرفه‌ای پول‌دیده، آن را به‌طور کامل اجرا کنید.

روش 1: بازیابی فیلم دوربین مدار بسته حذف شده از پشتیبان

این احتمالا ساده ترین و بدون دردسرترین راه برای بازیابی تصاویر دوربین مدار بسته حذف شده است. این فقط به شما نشان می دهد که چقدر مهم است که از همه فایل های خود از جمله فیلم های دوربین مدار بسته پشتیبان تهیه کنید. چه این فیلم ها برای محل کسب و کار شما باشد یا فقط در منطقه خانه، شما باید همه فایل ها را با اهمیت بالا در نظر بگیرید. پشتیبان گیری منظم از آنها نشان می دهد که چقدر ویدیوها برای شما مهم هستند.

اگر قبلاً نوعی پشتیبان دارید، پوشه‌هایی را که از فیلم پشتیبان‌گیری شده‌اند بررسی کنید و فایل‌های مورد نیاز خود را جستجو کنید. می توانید بر اساس تاریخ جستجو کنید تا جستجوی خود را سریعتر و کارآمدتر کنید.

به یاد داشته باشید، پشتیبان گیری می تواند محلی یا مبتنی بر ابر باشد. اگر از پشتیبان‌گیری محلی در رایانه شخصی خود استفاده می‌کنید، بازیابی آنها آسان‌تر و سریع‌تر است. با این حال، بک آپ های ابری نیز راحت تر بازیابی می شوند. با این حال، پشتیبان گیری ابری بهتر است زیرا به شما امکان می دهد بدون توجه به موقعیت مکانی شما به فیلم های خود دسترسی دائمی داشته باشید.

روش 2: بازیابی فیلم دوربین مدار بسته حذف شده با خط فرمان

شاید به تازگی متوجه شده باشید که هیچ نسخه پشتیبان برای فیلم های خود ندارید. اصلاً پایان کار نیست. پس از حذف تصادفی، همچنان می توانید فیلم های دوربین مدار بسته خود را بازیابی کنید. این بار از Command Prompt Control استفاده خواهید کرد.

برای ادامه این روش مراحل زیر را دنبال کنید.

مرحله 1: برای راه اندازی و اجرای CMD، “Win + R” را فشار دهید.

گام 2: در پنجره باز شده «cmd.exe» را تایپ کنید و سپس روی «Ok» ضربه بزنید.

مرحله 3: اکنون در دستور “chkdsk X:/f” را برای بررسی بد سکتورها تایپ کنید و Enter را بزنید. شما باید حرف “X” را با حرف درایو مخصوص درایو با فیلم خود جایگزین کنید.

مرحله 4: اگر درایو در حال استفاده است، Y را تایپ کنید و Enter را بزنید. در صورتی که نمی توانید اعلانی را مشاهده کنید، به مرحله بعدی بروید.

مرحله 5: دستور “attrib – h -r -s/s/dH:*-*” را اجرا کنید و Enter را بزنید تا فیلم حذف شده بازیابی شود.

روش 3: بازیابی فیلم دوربین مدار بسته حذف شده با نرم افزار بازیابی اطلاعات

اگر هنوز نمی توانید فیلم های دوربین مدار بسته حذف شده را با خط فرمان بازیابی کنید، ممکن است به یک رویکرد همه کاره تر نیاز داشته باشید. نرم افزار بازیابی اطلاعات راه بهتری برای بازیابی فایل های از دست رفته از طیف گسترده ای از دستگاه های ذخیره سازی از جمله دوربین مدار بسته است.

Disk Drill by CleverFiles یکی از این نرم افزارها است. این یکی از بهترین راه حل های محبوب بازیابی ویدیو است که امروزه می توانید به آن اعتماد کنید. این نرم افزار که با ویژگی های قدرتمند از جمله اسکن سریع و پیش نمایش فایل ساخته شده است، برای ارائه بالاترین میزان موفقیت در بازار امروز مورد اعتماد بسیاری است.

برخی از ویژگی های برتر که آن را به نرم افزار بازیابی اطلاعات برای تقریباً همه حالات تبدیل می کند عبارتند از:

  • فرمت های فایل های متعدد از جمله ویدئو، صدا، اسناد، عکس ها پشتیبانی می شود
  • ویژگی های اسکن سریع و اسکن عمیق
  • این پیش نمایش یکپارچه برای نتایج جستجو ارائه می دهد
  • می‌توانید در هر زمانی فرآیند اسکن را متوقف کنید، ادامه دهید یا متوقف کنید
  • رابط کاربر پسند آن را برای زبان آموزان و کارشناسان به طور یکسان خوب می کند
  • نسخه رایگان موجود است

اگر می خواهید بازیابی اطلاعات را با بهترین نرم افزار بازیابی ویدیو ادامه دهید، مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله 1: با دانلود و نصب Disk Drill بر روی کامپیوتر ویندوزی خود شروع کنید.

گام 2: اگر دوربین مداربسته شما از کارت SD استفاده می کند، آن را به کامپیوتر ویندوز وصل کنید.

مرحله 3: روی Disk Drill دوبار کلیک کنید تا راه اندازی شود و درایو با فیلم دوربین مداربسته خود را از لیست حجم های موجود انتخاب کنید.

مرحله 4: برای شروع اسکن برای ویدیوهای حذف شده، روی دکمه «جستجو» ضربه بزنید.

مرحله 5: پیش نمایش نتایج نمایش داده شده در پایان فرآیند بازیابی. Disk Drill همچنین به شما این امکان را می دهد که پیشرفت را مشاهده کنید و هنگامی که فیلم های مورد نظر شما شناسایی شد، اسکن را متوقف کنید.

مرحله 6: دکمه “بازیابی” را برای بازیابی فیلم های انتخاب شده فشار دهید.

نتیجه

در حالی که بازیابی فیلم‌های دوربین مدار بسته حذف شده آسان است، توصیه می‌کنیم از تمام ویدیوهای خود نسخه پشتیبان تهیه کنید تا دفعه بعد خود را در موقعیتی خطرناک قرار ندهید. همچنین، توصیه می‌کنیم در صورت از دست دادن اطلاعات، فوراً از Disk Drill استفاده کنید تا مطمئن شوید همیشه شانس بازیابی بالاتری دارید.

منبع: https://learncctv.com/how-to-restore-deleted-cctv-footage/

Advantages of local domestic helper.