معرفی انواع دوربین مداربسته، ویژگیها و کاربردهای آنها

در پاسخ به این سوال باید بگوییم بازار کار نصب دوربین مدار بسته در حال حاضر بسیار خوب بوده و در آینده نیز پیش بینی می شود بازار کار این شغل سایت uncctv.ir بهتر شود. دوربین مدار بسته به مانند چشمان تیز بینی عمل میکند که به صورت ۲۴ ساعته و بدون وقفه محیط را با دقت بسیار بالایی زیر نظر میگیرد و حتی تا چندین روز اطلاعات را ذخیره میکند. نصب این دوربین ها نیاز به تجهیزات و سرمایه بالایی ندارد، آموزش نصب دوربین مدار بسته نیز سخت نبوده و در صورت شرکت در یک دوره نصب دوربین مدار بسته فنی حرفه ای می توانید در مدت زمانی کوتاه با مراحل نصب دوربین مدار بسته آشنا شوید و با تمرین و تکرار برای ورود به بازار کار آماده شوید.

یک نکته درباره هارد دیسک ها: مطمئن شوید که هارد دیسک های نظارتی را برای DVR یا NVR خود انتخاب کرده اید. با شرکت در دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته ضمن اینکه با صفر تا صد نصب دوربین مدار بسته آشنا می شوید بلکه از یک مدرک فنی حرفه ای نصب دوربین مدار بسته نیز بهره مند شده و می توانید از طریق این مدرک برای شرکت های فعال در زمینه نصب دوربین رزومه ارسال کنید و به استخدام آنها در آیید. اینترنت نه تنها نصب دوربین مداربسته را بر روی گوشی ممکن کرده است بلکه فاصله مکانی در اینترنت معنی ندارد. امیدواریم که مقاله آموزش نصب دوربین مداربسته IP مورد توجه واقع شده باشد. الرت ایران با در دست داشتن تیمی از متخصصان در سراسر ایران امکان عقد قرارداد با تمامی اشخاص وشرکتها و دفترها به صورت ماهیانه یا سالیانه میباشد.برخی از موارد مورد پشتیبانی توسط تیم الرت ایران شامل موارد زیر میباشد: همچنین نمونه قرارداد را میتوانید از اینجا مشاهده فرمایید. شما میتوانید با اینترنت تصاویر دوربین مداربسته خود را، بر روی گوشی و هر جا که هستید، مشاهده کنید.

دوربین مداربسته صنعتی، نوعی از دوربین مداربسته است که در اماکن بزرگ مانند بانک ها و ادارات مورد استفاده قرار می گیرد. این دوربین ها در ابتدا با هدف توریستی مورد استفاده قرار گرفتند. در این مقاله سعی کردیم با دادن اطلاعات مفید در مورد نصب دوربین مداربسته و هزینههای آن، ویژگیهای یک نصاب دوربین مداربسته حرفهایی، نصب دوربین مداربسته در منزل و روی گوشی آگاهی شما کاربران عزیز را بالا ببریم. نصب دوربین مدار بسته در منزل نیز همانند نصب در بقیه مکان هاست. تهران پایتخت ایران، شهری که به دلیل داشتن امکانات زیاد نسبت به ا بقیه شهرها، از همه جا برای کار و زندگی به آن مهاجرت میکنند. اگر شما تجربهای از نصب دوربین مداربسته دارید و یا مطلب مفیدی در این زمینه دارید خوشحال میشویم که آن را برای استفاده ما و بقیه کاربران در قسمت دیدگاه قرار دهید. پیشنهاد میکنم قبل از ادامه مطلب مقاله ی سوییچ شبکه را بخوانید. خب دوربین را با کابل شبکه به سوییچ وصل میکنیم و با یک کابل شبکه دیگر سوییچ را به دستگاه NVR آنرا می زنیم.

در ابتدا مانند شکل زیر همه دوربین ها و دستگاه NVR را با کابل شبکه به سوییچ وصل کنید. در دوره های آموزش نصب دوربین مدار بسته به طور کامل صفر تا صد سیم کشی و داکت کشی همچنین سوکت کابل شبکه دوربین آموزش داده می شود. سوکت شبکه : سوکت شبکه در انواع متفاوت تولید می شوند که برای اتصال کابل به دستگاه ، دوربین مدار بسته و سوییج مورد استفاده قرار می گیرند. دوربین را در جای خود محکم پیچ کنید.کابل برق دوربین را در داخل سوکت برق وارد کنید. 1-ابزار لازم نصب دوربین مدار بسته از قبیل: فازمتر، پیچ گوشتی، ولت سنج و غیره را تهیه کنید. با برداشتن پیچ ها پوشش دستگاه DVR را بردارید. توجه به این اصل که هر دوربین با یک سیم جداگانه به دستگاه کنترل کننده وصل می شود و این خود با افزایش تعداد دوربین ها و مسافت بالای بین دوربین ها هزینه هنگفتی را سبب می شود. این موضوع یکی از سرفصل هایی است که در دوره آموزشی نصب دوربین مدار بسته مجتمع فنی به طور کامل به آن پرداخته می شود.

۳- یوزر نیم و پسورد دوربین را فراموش کرده باشید که باید با خود شرکت پشتیبان تماس گرفته و از آنها درخواست یوزر و پس صحیح را نمایید . کمک گرفتن از این سیستم، آرامش و امنیت بیشتری را ایجاد میکند و در صورت بروز هر گونه حادثه ای میتوان به آن مراجعه کرد. دوربین های مداربسته تحت شبکه این قابلیت را دارند که انرژی الکتریکی مورد نیاز خود را از طریق کابل شبکه اینترنت دریافت کنند. دوربینهای مداربسته با توجه به تنوع و قابلیت های متنوعی که دارند نیاز به نگهداری تنظیف و سرویس منظم دارند که میبایست توسط فرد متخصص و فنی مربوطه انجام شود. بسیار موثر است اما نیاز به نصب صحیح دارد. به طور کلی نصب دوربین های مدار بسته مستلزم طی کردن مراحلی است. اینکار، کاملا تخصصی هست و افرادی که در رشته برق، تحصیل کردن و آموزش های لازم نصب دوربین مدار بسته رو دیدن، میتونن، اینکارو انجام بدن. این دستگاه وظیفه دارند پس از دریافت تصاویر از دوربین های مداربسته، آن را فشرده نموده و بر روی هارددیسک داخلی دستگاه یا حافظه جانبی ذخیره می نماید.

ما در بخش پروژه و نصاب با همکاران تجاری خود مثل: هایک ویژن، داهوا، ITR ،Vizitron Tiandy و اشنایدر می توانیم بهترین خدمات رو به شما ارائه دهیم. شما با خرید دوربین مداربسته سیم کارت خور از امکانات بیشتری برخوردار خواهید بود . نوع نور محیط نیز نصب و راه اندازی بسیار حائز اهمیت است در صورتی که شما دوربین را در محیط نصب کنید که از روبروی آن نور زیادی بتابد باید از دوربین های استفاده کنید که قابلیت WDR داشته باشد و اگر شما می خواهید در شب نیز پلاک خودروی مورد نظرتان را ببینی باید دوربین مداربسته تهیه کنید قابلیت BLC داشته باشد این نکات در انتخاب نوع دوربین مدار بسته بسیار حائز اهمیت می باشد. همچنین وجود عوامل زیادی می تواند در میزان قیمت دوربین مدار بسته تاثیر گذار باشد که برخی از این عوامل می تواند برند، قدرت لنز، نوسانات نرخ ارز و سکه، قابلیتهای سیستمی و غیره باشد. کیفیت دوره، آموزش عملی نصب دوربین مدار بسته، جامع و کامل بودن سرفصل های آموزشی، اعتبار آموزشگاه برخی از مهم ترین موضوعاتی است که پیش از ثبت نام دوره آموزش دوربین مدار بسته بایستی مورد توجه قرار گیرد. با توجه به بازار کار و فرصت های شغلی بسیار پیش رو نصاب دوربین مدار بسته، ثبت نام در دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته فنی حرفه ای می تواند فرصت های شغلی بسیاری را برای شما ایجاد کند.

دسته ی دیگر از دوربین های مدار بسته، دوربین های مداربسته خورشیدی هستند؛ که این دوربین ها برای تصویربرداری نیازی به برق ندارند و انرژی دوربین خورشیدی از طریق نورخورشید تامین می شود. این دسته از دوربین ها یک راه حل ساده و کارآمد برای بسیاری از سازمان هایی از جمله عوارض ، مدیریت اقامت در هتل و پارکینگ ماشین ها می باشد. البته برای شرکت در دوره فنی حرفه ای نصب دوربین مدار بسته حتما به اعتبار آموزشگاه انتخاب شده توجه داشته باشید، چرا که بسیاری از آموزشگاه نصب دوربین مدار بسته مجوز لازم را از سازمان فنی حرفه ای نداشته و همین موضوع باعث نامعتبر بودن مدرک آنها می شود. دوربین مداربسته از نظر ساختار فیزیکی و شکل ظاهری، نوع و محل کاربرد، نحوه تولید و انتقال تصویر، مشخصات فنی و بسیاری موارد دیگر، دارای مدلهای بسیار متنوعی هستند اما در بزرگترین و مهمترین دستهبندی دوربینهای مداربسته را به دو گونه دوربینهای آنالوگ و دوربینهای دیجیتال یا IP (آی پی) تقسیم میکنند. ۱- تداخل آی پی بین دوربین IP و دستگاه NVR ، که باید با یکی از آی پی ها را تغییر دهیم .

دوربینهای گلوله ای دارای شکل مستطیلی و استوانه ای هستند و برای استفاده در فضای باز بسیار کاربردی است و به طور خاص برای ارائه در در فواصل طولانی است. این تجهیزات از نظر طراحی همانند سری آنالوگ می باشند، اما به دلیل قابلیت ارائه یک آی پی کاملا اختصاصی، می توانید از طریق شبکه اینترنت نیز این دوربین ها را زیر نظر داشته باشید. حالا روی مانیتور ، وارد منوهای دستگاه NVR می شویم و دوربین خودمان را با آی پی بالا Add می کنیم. در صورتی که دوربین یوزر نیم و پسورد ورودی داشته باشد باید آنرا وارد کنیم تا به آن وصل شویم.

پس با نصب یک سیستم نظارتی خوب و مناسب می توانید آرامش و امنیت را در مجوعه خود حکم فرما نمائید. 1. انتخاب محل مورد نظر و البته مناسب برای جانمایی دوربین ها در ساختمان. استفاده از کابل کمتر از میزان مورد نیاز می توانید در تصاویر و کیفیت آنها تاثیر گذار باشد. اگر قصد این کار را دارید قطعا نیاز به آموزش نصب دوربین مدار بسته بصورت عملی خواهید داشت. در این روزها که کرونا باعث ایجاد شرایط خاصی بر جامعه شده در صورت تمایل شما این بازدید بصورت آنلاین (برخط) انجام میپذیرد تا شما نهایت اطمینان را داشته باشید. در این مقاله از مجله امنیت ۲۴ قصد داریم به نصب دوربین مداربسته ویژگیهای یک تیم و یا یک نصاب دوربین مدار بسته مجرب و همچنین قیمت و هزینه نصب آن بپردازیم. پیشنهاد به شما: برای اطلاع از هزینه نصب دوربین مداربسته مقاله قیمت نصب دوربین مدار بسته بخوانید. آموزش نصب دوربین مداربسته IP به زبان ساده عنوان مقاله امروز ماست. اصولا دوربینهای مداربسته با طراحی خورشیدی را از متریالهای بسیار مقاومی میسازند.

در صورتی که آی پی ها به شکل بالا هم رنج نبودند، شما میتوانید نحوه هم رنجی را از فیلم زیر به سادگی یاد بگیرید. دوربین های آی پی (IP) نسبت به دوربین های آنالوگ گرانتر هستند، اما میتوانند تصاویر ویدئویی را از وضوح 2، 3، 4، 8 و حتی تا 24 مگاپیکسل و بالاتر ضبط کنند. این نوع از دوربین های مداربسته بیشتر مونتاژ ایران هستند و با اینکه برند خاص خودشون رو دارند بیشتر به اسم no name شناخته می شوند. عملکردهای منحصر به فرد خود را دارند. 2. خودتون و بر حسب سه پیشنهادی که از متخصص ارائه میشه، یک فرد رو انتخاب کنید. شرکت ترازنت با سالها تجربه در زمینه نصب و پشتیبانی دوربینهای مداربسته، آماده ارائه خدمات نصب و پشتیبانی دوربین مدار بسته به تمامی شرکتها است. به تدریج و تا به امروز، دوربین مداربسته، به تمامی کشور های جهان وارد شده است و در ضبط مسائل امنیتی مختلف و متداول ملیت های گوناگون به کمک بشر آمده است. یکی از قابلیت های مهم دوربین های مداربسته گردان امکان تعریف کردن تعداد مشخصی preset برای دوربین است. در فیلم زیر نحوه اضافه کردن یک دوربین IP را به دستگاه NVR نشان داده ایم.

سیستم های شبکه ای که از این دسته دوربین مدار بسته استفاده می کنند عملکردی فوق العاده دقیق دارند تا حدی که در بعضی از مواقع می توانند از سالم بودن قطعه هایی همانند RAID اطمینان حاصل شود. از بزگترین مزیت این سیستمها را میتوان در جابهجایی آسان آنها دانست و این موضوع به عنوان برگ برندهای برای این سیستمها در برابر سیستمهای سیمی به شمار میرود. در ادامه همراه ما باشید تا قبل از خرید دوربین مخفی مینی اطلاعات بیشتری را کسب کنید. امروزه بیشتر مجموعه ها برای کنترل و نظارت محیط درونی و بیرونی خود از دوربین مداربسته مخفی استفاده می کنند برای خرید این محصولات می توانید به مراکز پخش و فروش انواع لوازم الکترونیکی وراجعه کنید که برخی از این ارائه کنندگان اپراتور نصب و راه اندازی را برای سرویس دهی این دوربینها نیز ارسال می کنند. دوربینهای فیش آی معمولاً روی سقف نصب شده و تصویری پانورامیک با زاویه دید 360 درجه ارائه میدهند. نصب دوربین مدار بسته با ما تماس بگیرید. ۲- آپدیت نبودن دستگاه NVR یا دوربینIP که در این صورت باید با شرکت پشتیبانی تماس بگیرید و درخواست فایل آپدیت کنید .

تیم نصب الرت ایران به صورت دوره ای پس از نصب نیز از پروژه شما سرکشی و در صورت وجود ایراد برای رفع آن تلاش می کنند. ویژگی اصلی دوربین های باکس، امکان نصب لنز خارجی بر روی آنهاست. این دوربین ها با قابلیت چرخشی که دارند امکان مشاهده زوایای گسترده ای را فراهم می کند و می توان از آنها در فضاهای داخلی و خارجی مورد استفاده داد. یک لب کوچک در نوک لنز دوربین های بولت قرار گرفته است که از لنز در مقابل شرایط آب و هوایی نامساعد و سایر عوامل خارجی آسیب زا جلوگیری می کند. موج گستران رادیس به عنوان نماینده هایک ویژن در ایران تلاش کرده است تا جدیدترین و بهترین محصولات این شرکت را با ارائه خدمات پس از فروش روانه بازار کند.

000 menschen und unterstützt die stadtbewohner in vielfacher hinsicht.