قیمت دوربین مداربسته رستر RS-TV4100BV

نمای برونی – حیاط : نصب دوربین مدار بسته در حیاط کمک می کند تا نظارت کاملی بر خانه و محیط بیرون داشته باشید و عبور و مرور به این نواحی را تحت نظارت داشته سایت uncctv.ir باشید. این دوربین ها در واقع دوربین های آنالوگی هستند که پورت خروجی شبکه نیز در آنها تعبیه شده است.کیفیت آنها آنالوگ است اما امکان استفاده از آنها به صورت تحت شبکه نیز وجود دارد. اگر دوربین مداربسته هایک ویژن را از نمایندگی خریداری کنید، نیازی به پرداخت هزینه های گزاف ندارید و می توانید آن را با قیمت مناسب تهیه کنید. از این رو اگر دوربینی را در قسمت جلویی درب قرار دهید ، همیشه می توانید عبور و مرور و ورود و خروج افراد را تحت کنترل داشته باشید. جنس هسته این سیم ها معمولا از مس تشکیل شده است. در فضای خارجی جنس جعبه باید ضد آب باشد. امروزه بیشتر دوربین ها فضای ذخیره سازی ابری را به عنوان راهی برای جلوگیری از دسترسی سارقان انتخاب می کنند ، اما برخی از افراد هنوز هم ذخیره سازی محلی را برای حفظ حریم خصوصی و راحتی آن ترجیح می دهند.

یک نوع دیگر از دوربین ها می توان به دوربین های مداربسته مخفی یا مینیاتوری اشاره کرد. دوربین های IP با استفاده از کابل شبکه (LAN) به دستگاه NVR متصل خواهد شد. این کابل با قابلیت پشتیبانی از سه دوربین و یک دستگاه ضبط یا چهار دوربین گزینه مناسبی برای کاهش میزان کابل مصرفی و رابط مورد نیاز در پروژه است. تصمیم بگیرید که کدام هدف برای شما مهمترین است و دوربین خود را در جایی قرار دهید که بتواند آنچه را که می خواهید تحت نظر داشته باشید بهتر ببیند. برای اطمینان از آگاهی کامل از همه کسانی که وارد و خارج می شوند ، دوربین هایی را در قست درهای ثانویه خود اضافه کنید ، به خصوص اگر یکی از آنها به دفعات یا بیشتر از درب ورودی شما استفاده می شود ، یا اگر یکی ( مانند درب زیرزمین ) به خصوص فریبنده یا قابل دسترسی به نظر می رسد. در برخی از صنایع و به ویژه در خطوط تولید بسیاری از مواد شیمیایی خطرناک برای انسان وجود داشته که امکان حضور نیروی انسانی و کارگر در آن قسمت وجود نخواهد داشت.

اگر می خواهید یک شبکه کامل از دوربین های امنیتی در خانه داشته باشید که در سیستم امنیت خانه شما ادغام شده اند ، هزینه ها افزایش می یابد. اگر بخواهید مراحل نصب را به تکنسین های حرفه ای آس بسپارید ، بسته به نوع دوربینی که انتخاب می کنید و فاکتورها و سایر خدمات دیگری که انجام می شود ، هزینه های نصب متغیر خواهد بود. نحوه نصب دوربین مدار بسته بستگی به نوع دوربینی دارد که انتخاب می کنید. به علاوه ، اگر از سرویس مانیتورینگ استفاده می کنید ، خطر برخورد یک هکر به دوربینی را که به فضاهای خصوصی شما دسترسی دارد ، وجود خواهد داشت. از نظر شکل ظاهری و فضای اشغال شده نیز دوربینها می توانند دارای قیمت های مختلفی باشند، به گونه ای که برخی از دوربینها بسیار بزرگ می باشند و بیشتر مناسب فضاهای بیرونی هستند، در حالی که برخی دوربینها کوچک می باشند و در گوشه سقف و راهرو به راحتی می توانند نصب شوند. دوربین های مدار بسته را مستقیما زیر نور خورشید قرار ندهید. نور مادون قرمز می تواند از پنجره ها و سایر اشیا شیشه ای منعکس شود و تصاویر شما را بخصوص در تاریکی پنهان کند.

با نصب دوربین سیمی از نظر قرارگیری کمی محدود هستید ، اما اتصال شما از امنیت و اطمینان بیشتری برخوردار خواهد بود. برای مثال شما می توانید 8 دوربین را بدون مشکل به دستگاه DVR متصل کنید اما اگر بخواهید دوربین نهم را به سیستم اضافه کنید باید یک دستگاه DVR دیگر تهیه کنید. اگر دوربین خارجی شما به کابل برق احتیاج دارد ، در صورت نیاز می توانید به راحتی مواد متراکم تری مانند آجر یا گچ را سوراخ کنید. با توجه به مطالب مهمی که گفته شد، اطلاعات شما عزیزان نسبت به دوربین های انالوگ و تحت شبکه، ارتقاء یافت و حالا انتخاب شما مقداری آسان تر خواهد بود.

اتاق های خواب و حمام – اصرار برای مراقبت از بچه ها یا افراد مسن در خانه شما قابل درک است. از دید سیستماتیک دوربین های تحت شبکه مانند یک کامپیوتر کوچک است که میتواند در هر جایی از شبکه قرار گیرد و می توان به صورت محلی یا ریموت به تصاویر آن دسترسی پیدا نمود. اما نوع جدیدی از دوربین IP که به طور مداوم در حال ظهور است و نام آن IP-Fish-Eye می باشد ، هیچ قسمت متحرکی ندارد. هر یک از این برندها دارای نقاط ضعف و نقاط قوتی هستند که باعث باعث می شود مشتریان بسته به نوع کاربرد و سلیقه خود به انتخاب هر یک بپردازند.

به طوری که مجرمان با دانش و تخصص کافی میتوانند سیستم های دوربین مدار بسته را غیر فعال کنند یا آنها را هک کنند. همین موضوع باعث گیج شدن مجرمان و دزدها می شود. معمولا از این دوربینها در فضای خارجی ساختمانها استفاده میشود، تا در هنگام بارش باران، قطرات آب موجب خراب شدن دوربین نشود. در این مطلب شما را با تفاوت انواع دوربین مدار بسته و همچنین کاربرد انواع دوربین مدار بسته؛ اینکه هر کدام برای چه مکان متفاوتی مناسب هستند، آشنا میکنیم. دوربین های بیسیم هم چنین در دو نوع بالت و دام در بازار موجود می باشد؛ دوربین های مدار بسته بالت بیشتر برای فضاهای بیرونی و دام ها برای استفاده در فضاهای داخلی مناسب می باشند. دوربین های مداربسته دام یا گنبدی، بیشترین استفاده را در نظارت و امنیت فضاهای بسته دارد. امروزه سیستم های مجهز به خط بسیاری در بازار وجود دارند که بسیار پیشرفته تر از قبل بوده و بسیاری از معایب قبلی آن ها برطرف شده اند. اما در جایی که هر لحظه به آن نیاز داشته باشید بتوانید به آن دسترسی پیدا کنید.

برخی از مالکان خانه ترجیح می دهند یک دوربین ساختگی را به عنوان دکور نصب کنند و از آن با یک دوربین واقعی که کمی پنهان تر است پشتیبانی کنند ، در حالی که برخی دیگر از افراد محافظ سنگینی را به دور دوربین اضافه می کنند تا آسیب دیدن آن دشوارتر شود. قالب ها را در طول مسیر میخ بزنید و سیم نظارت سیامی را داخل آن قرار دهید. مهم ترین جنبه در نصب سیستم دوربین مداربسته انتخاب نقاط مناسب برای دوربین و DVR برای به حداکثر رساندن پوشش دوربین و به حداقل رساندن طول کابل است ( این به نوبه خود باعث کاهش تلفات خطی شده که بر کیفیت فیلم نیز تاثیر مثبتی می گذارد ). برای قسمت داخل ساختمان ، گوشه ای از اتاق را انتخاب کنید که در آن بیشتر نقاط ورود به اتاق نمایان است. در طول روز دوربین ها مانند چشم انسان کار می کنند ، اما وضوح دوربین فاصله دوربین را محدود می کند. سیستم های دوربین مداربسته قدیمی از مانیتورهای سیاه و سفید با وضوح پایین و بدون قابلیت تعامل استفاده می کردند. وضوح تصاویر در دوربین های آنالوگ با تی وی لاین مشخص می شود که به معنی خطوط افقی تصویر می باشد.

دوربین های ثابت محدودیت های بارز خود را دارند به خصوص اگر فضای وسیعی برای پوشش وجود داشته باشد ، بنابراین ظهور دوربین های ثابت روی یک سکوی متحرک ، کنترل شده از یک مکان از راه دور ، مورد استقبال زیادی قرار گرفت. برای دوربین های داخل گاراژ اطمینان حاصل کنید که میدان دید زیادی داشته باشید. خوشبختانه گزینه های زیادی وجود دارد. تاریخچه استفاده از اولین دوربین مدار بسته به سال ۱۹۴۲ باز میگردد که ارتش آلمان برای نظارت بر روند پرتاب موشک های خود از دوربین مدار بسته استفاده کرد. به خاطر داشته باشید که این قوانین فقط برای نظارت تصویری اعمال می شود. دوربین های مداربسته ای که قابلیت انتقال صوت را دارند ، به شما این امکان را می دهند تا با افراد در محدوده دوربین صحبت و مکالمه نیز نمایید. اگر لازم است دوربینی محیط بیرون پنجره را نشان دهد ، قرار دادن لنز در نزدیکترین حالت ممکن به شیشه و / یا نور پس زمینه در فضای باز ( شاید با چراغ های آشکارساز حرکت ) دو اقدام برای به حداقل رساندن تابش خیره کننده است. فناوری دوربین های مدار بسته برای چندین دهه است که شناخته شده اند و حتی پیشرفت آن ها در سال های اخیر باعث شده است تا حتی در دستگیری مجرمان و اجرای عدالت آنها نیز موثر واقع شود.

بسیاری از دوربین های امنیتی از فناوری نور مادون قرمز (IR) برخوردار هستند که به تشخیص حرکت کمک کرده و از این رو دوربین ها می توانند در نور کم کار کنند. بعضی اوقات این دوربین ها ” بی سیم ” خوانده می شوند ، زیرا بدون سیم برق کار می کنند. ایمن نگه داشتن منازل و محل کار برای هر شخصی جزء اولویتهای اصلی محسوب میشود که نصب دوربین مداربسته می تواند به آنها برای رسیدن به این خواسته به میزان قابل توجهی کمک کند . برای مدیریت و ایمنی سیم از قالب های سیم استفاده کنید. دی وی آر دستگاه ضبط تصاویر است که تصاویر آنالوگ و فول اچ دی را از دوربین های مداربسته دریافت کرده و پس از تبدیل آن ها به داده های دیجیتال ضبط می کند. همچنین شما میتوانید با خرید انواع مدل های آرام بند که دارای آرامبند های دو سرعته، سه سرعته و هیدرولیکی و با انواع برند های مختلف آرام بند ادلر، کینگ، فاتلس، ان اچ ان و.. همچنین اگر دوربین شما از فناوری دامنه دینامیکی گسترده (WDR) برخوردار باشد ، می تواند مفید باشد. یک دوربین داخلی خوب باید از یک دید مناسب برخوردار باشد که در این صورت می توانید آن را در گوشه بلندی و یا بالای قفسه ای قرار دهید.

به عبارتی آنچه دوربین مداربسته دید در شب بیسیم را برای صاحبان خانه جذاب تر می کند این است که شما این آزادی را دارید که آنها را در هر کجا نصب کنید و این نوع از دوربین ها می توانند بدون محدودیت از محیط کار و منزل شمامحافظت کنند. دوربین ها و مانیتورها برای شما این امکان را فراهم می کنند تا رویدادها را به صورت زنده مشاهده کنید و بتوانید فیلم های ضبط شده را برای مراجعه بعدی بایگانی کنید. درمورد اینکه دوربین می خواهید قابل مشاهده یا پنهان باشد تصمیم بگیرید. نور شدید باعث روشنایی زننده و کنتراست زیاد در فیلم شما می شود و تشخیص اینکه چه چیزی اتفاق می افتد را بسیار دشوار می کند. نمای داخلی – مناطق مشترک : قرار دادن دوربین در مکان هایی همچون آشپزخانه یا اتاق نشیمن راهی عالی برای دیدن اینکه آیا بچه ها همان کاری را انجام می دهند که قرار است انجام دهند ، آیا پرستار کودک مراقب است ، حیوانات خانگی چه کاری را انجام می دهند یا برای بررسی کمک های خانگی مانند نظافتچی و تعمیرکار می باشد. شاید این سوال برای شما هم پیش بیاید که هزینه نصب انواع دوربین مدار بسته چه قدر است ؟

همچنین جهت نصب دوربین مداربسته در کنار ایستگاه های رادیویی و یا سیم های فشار قوی لازم است برای رفع نویز از تصویر دوربین از سیم ارت استفاده شود. امروزه انواع مختلفی از دوربین های مدار بسته برای محیط های داخلی و خارجی وارد بازار شده اند و یکی از مهم ترین مسائلی که باید در نظر بگیرید این است که بهترین مکان برای نصب دوربین مدار بسته کجاست! بهترین مکان برای قرارگیری دوربین مداربسته در محیط بیرون ، بالای درب گاراژ و یا قسمت عقب و جلویی ایوان است. در گذشته برخی تصور می کردند استفاده از دزدگیر و یا دوربینهای مداربسته فقط برای مشاغل خاص همچون طلافروشی نیاز است اما حال با گسترش زندگی شهری حفظ حریم خصوصی با سختی بسیاری همراه است البته نیاز نیست نگران شد متخصصان توانمندی در شرکت الکامپ حضور دارند که می توانند از بین برندهای معتبر بهترین مدل دوربین مدار بسته را پیشنهاد دهند.

دوربین های مداربسته با قابلیت چرخش و بزرگنمایی مبتنی بر شبکه به دلایل متعددی نسبت به نسخه های آنالوگ مزایایی دارند. با این حال، این یکی از انواع دوربینهای “فنی” در این لیست است. این دوربین ها در انواع مختلف و با قابلیت های گوناگونی تولید شده است. با این حال ، در برخی مناطق انتظار حفظ حریم خصوصی موجه است. دوربین های مدار بسته را با تلویزیون اشتباه نگیرید! برخی از مدل های انواع دوربین مداربسته وجود دارد که می تواند برای کار در محیط بیرون و همچنین در محیط داخلی تنظیم شود. به علت استفاده از فناوری های نوین دیجیتال در ساخت دوربین های مداربسته IP، این دوربین ها می توانند ابتدا تصاویر را بر روی حافظه خود پردازش نمایند و سپس برای ذخیره سازی طولانی مدت به هارد دستگاه ضبط تصاویر NVR ارسال نمایند. آنها استوانه ای شکل هستند و می توانند فواصل طولانی را رصد کنند. از آنجایی که دوربین ها با مانیتور و یا ضبط کننده ویدیو در بین کابل های هم محور خصوصی یا لینک های ارتباطی بی سیم ارتباط برقرار می کنند ، طراحی ” مدار بسته ای ” دارند تا نشان دهد دسترسی به محتوای آنها فقط با طراحی محدود شده و فقط برای افراد خاصی قابل دیدن است.