نحوه نصب دوربین مداربسته

نیاز است تا وضعیت این بیماران توسط دوربین های مداربسته کنترل گردد چرا که در صورت سهل انگاری در این کار ممکن است حوادث سایت uncctv.ir ناگواری اتفاق بیفتد. در این نوع از دوربین ها می توان لنز دیگری را بر روی آنها سوار کرد و در مکان هایی که نیاز به زوم کردن بیشتری می باشد استفاده نمود. این دوربین ها با استفاده از نور مادون قرمز می توانند در نقاطی که حتی ذره ای نور وجود ندارد تمامی حرکت را ثبت نموده و امکان مشاهده آنها را فراهم نمایند. البته باید توجه داشته باشید همه این پورتها بر روی تمامی دستگاهها به صورت یکسان وجود ندارد و بر اساس مدل دستگاه میتواند متفاوت باشد. این فناوری سازگاری بین همه دوربین ها و ضبط کننده های HD-TVI را ارائه می دهد و با تمام دوربین های آنالوگ سنتی سازگار است.

بنابراین شما بر اساس نیاز خود می توانید محصولات مورد نظر را خریداری نمایید. علاوه بر این در سیستم های تحت شبکه شما می توانید تصاویر را از سیستم کامپیوتری خود یا تلفن همراهتان مشاهده کنید. از کمبودهای دوربینهای آنالوگ نیز میتوان به این اشاره کرد که بخاطر ضعف در نمایش با وضوح بالا، امکان پوشش دهی مکانهای خیلی بزرگ بوسیله یک دوربین امکان پذیر نیست و ترجیحا باید از چندین دوربین آنالوگ استفاده نمود. دوربین های پین هول که به آن دوربین سوزنی نیز گفته می شود دارای ابعادی به اندازه قوطی کبریت بوده و می توان از آن به عنوان دوربین مخفی در موارد امنیتی استفاده نمود. در شهرها و کشورهای مختلف، دوربین های مداربسته را در بزرگراه ها و خیابان ها نصب می کنند تا بتوانند بر ترافیک موجود در این خیابان ها نظارت داشته و در صورتی که تصادفی رخ دهد امکان اطلاع از آن و کنترل ترافیک وجود داشته باشد.

بسیاری از دوربین ها ممکن است تنها در روز و وجود نور قادر به دریافت و ثبت تصاویر باشند حال ان که بسیاری از سرقت ها در شب اتفاق افتاده و سارقین از عدم وجود نور برای دیده نشدن ود استفاده می کنند. دوربین های HD به انواع مختلف AHD ،HDTVI ،HDCVI و HDSDI تقسیمبندی میشوند و میتوان آنها در هر دو حالت آنالوگ و تحت شبکه میتوان مورد استفاده قرار داد. روند نصب آنها نیز به نسبت سایر دوربین ها از پیچیدگی بیشتری برخوردار بوده و قرارگیری مجدد آنها نسبتا مشکل می باشد. گرچه قابلیت های DVRها متفاوت است و در بین فول آپشنها نیز گزینهها بسیار متنوع خواهند بود. نمونه ای جدید از دوربین های مدار بسته آنالوگ قابلیت نمایش تصاویر به صورت HD را دارند. HDR که مخفف محدوده دینامیکی بالا است ، بیشتر تابش خیره کننده و سایه ها را از فیلم های فضای باز حذف می کند و باعث می شود که بیشتر از همیشه به زندگی واقعی نزدیکتر به نظر برسد. هایک ویژن به عنوان بهترین شرکت تولید کننده ی سیستم های مداربسته فعالیت خود را از سال 2001 به صورت رسمی در کشور چین آغاز کرد و توانست به سرعت جایگاه خود را در بازار جهانی سیستم های نظارت تصویری به دست آورد.

NVR مرکز اتصال شبکه به شمار میرود و سیاستهای اتصال در شبکه با توجه به الگوی شبکه متفاوت خواهد بود. از دوربین های مدار بسته ضد آب باید در مواردی که دوربین ها در فضای خارجی ساختمان نصب می گردند استفاده کرد تا قطرات آب و باران به داخل دوربین وارد نشده و بر کیفیت تصاویر تاثیر منفی نداشته باشد. در گذشته این دوربین ها تنها در اماکن نظامی و سازمان های امنیتی استفاده می شد اما امروزه کاربرد انواع دوربین مدار بسته در اماکن و ساختمان های مختلف دیده می شود و بسیاری از افراد برای امنیت بخشیدن به کسب و کارهای خود یکی از انواع دوربین مداربسته را مورد استفاده قرار می دهند. با استفاده از انواع دوربین مدار بسته، نیروهای اورژانس و نیروهای امداد و نجات قادر به ارزیابی و نظارت بر حوادث در زمان واقعی برای انتقال وضعیت از طریق ویدئو به تیم های مدیریت بلایا هستند، به عنوان مثال از داخل یک ساختمان در حال سوختن، از یک غار یا از یک هلیکوپتر که بر فراز یک صحنه پرواز می کند می توان تصاویری را در لحظه مشاهده کرد. به علت اندازه کوچکی که این دوربین ها دارند قابلیت جاسازی آنها در مکان های مختلف وجود خواهد داشت.

همچنین باعث می شود تا نیاز به نیروی کار کمتری برای کار کردن در خطوط تولید و مکان هایی که پر خطر می باشند، باشد. در بسیاری از مواقع جرائمی مانند سرقت مدارک و یا جا به جایی اسناد مختلف در ادارات مختلف صورت می گیرد که برای جلوگیری از این موارد نیاز است فردی به کنترل آن بپردازد. بک کنترل کننده اتوماتیک در این دوربین ها وجود دارد که می توان از طریق آن چرخش دوربین ها را تنظیم نمود. نکته ای که در رابطه با انواع دوربین مدار بسته وجود دارد این است که این دوربین ها تنها به منظور تامین امنیت استفاده نمی شوند و از آنها جهت نظارت بر اماکن مختلف نیز استفاده می گردد. یکی از مزایای اصلی دوربین های گنبدی شکل یا dome پوسته محافظ آن است که لنز دوربین را می پوشاند و باعث می شود دوربین های گنبدی را بسیار مقاوم نموده و آنها را کمتر در معرض آسیب های خارجی قرار می دهد. ماندگاری بیشتر: طبق آمار این نوع دوربین کمتر در معرض خرابکاری قرار دارد و از دسترس افراد دور است، به همین دلیل طول عمر بیشتری دارند و البته عدم جذب گرد و غبار نیز در این ویژگی بی تأثیر نخواهد بود.

این دوربینها با حضور سیستمهای ارتباط کارتی به راحتی قادر به ارتباط با موبایل و کامپیوترها از طریق هات اسپات هستند. از مزایای این دوربین ها می توان به برد بالایی که نسبت به سایر دوربین ها دارند اشاره نمود و به همین دلیل است که دوربین های بولت در مکان هایی که بزرگ هستند مانند پارکینگ ها یا حیاط های گزینه مناسبی می باشند. بیمارستان و مراکز درمانی از جمله مکان هایی هستند که دارای رفت و آمد زیادی می باشد. علاوه بر آن پهنای باند در این دوربین ها با محدودیت مواجه می باشد و این هم از جمله معایبی است که برای دوربین های ip ذکر می گردد. دما، نحوه اتصال و وضوح از جمله معیارهای کلیدی هستند که هنگام انتخاب یک مانیتور دوربین مدار بسته باید در نظر بگیرید.

هر بار که قصد اضافه کردن یک دوربین IP به سیستم را دارید باید مطمیئن شوید که NVR نصب شده قادر به پشتیبانی از آن مدل خاص می باشد یا نه. نیاز به روشنایی پشتیبانی را در نظر بگیرید. در صورت هرگونه سوالی با پشتیبانی سایت تماس بگیرید. در صورت بزرگ بودن محوطه پارکینگ باید نقاطی از این پارکینگ را برای نصب دوربین در نظر بگیرید که بهترین دید را داشته و به طور کامل پوشش دهد. شما می توانید با دوربین های مدار بسته در هرجای دنیا کارخانه ، خانه ، فروشگاه و هر کجا را زیر نظر بگیرید .

هم­چنین این دوربین­ها را با توجه به مکان نصب آنها به دودسته تقسیم می کنند یکی بر مبنای کابل کشی با کابل شبکه، دیگری بر مبنای کابل کشی با کابل کواکسیکال. در هنگام خرید دوربین مدار بسته به چه نکاتی باید توجه کرد؟ دوربین مدار بسته راهی مؤثر برای جلوگیری از این وقایع به شمار رفته و علیه چنین ادعاهایی مفید خواهد بود. دوربین مدار بسته روز شامل دوربین هایی می شود که امکان ضبط تصویر در تاریکی راه به همراه ندارند، به همین دلیل هم قیمت ارزان و فروش محدودتری نسبت به دوربین های دید در شب دارند. در اینجا چند برند محبوب و با کیفیت دوربین مداربسته که هم از کیفیت بالایی برخوردار است و هم شامل گارانتی میباشد را معرفی میکنیم. در دوربین های IP، بر خلاف دوربین های آنالوگ، برای ضبط تصاویر، دستگاه DVR حذف شده است و NVR به عنوان جایگزین استفاده شده که باعث ایجاد ارتباط شبکه ای میشود و همچنین داده های دوربین های آی پی را ذخیره می کند.

قابلیت HLC یا جبران کننده نوری ( Highlight Compensation ) ویژگی ای است که باعث میشود تصاویر دریافتی دوربین مداربسته توسط نورهای شدید در صحنه مانند نور چراغ های جلوی خودروها تخریب نشود. برای از بین بردن گردی تصویر از نرم افزارهای کامپیوتری کمک گرفته می شود نوع کار آن ها به این صورت است که تصویر گرد را تجزیه و تحلیل می کنند و با توجه به تغییرات زاویه ای در هر نقطه اعمال شده، تصویر را می کشند یا فشرده می کنند و از تصویر گرد، چند نوع تصویر یک تصویر کامل ارائه می دهند که عموما یا تصویر کشیده 360 درجه است یا دو تصویر کشیده 180 درجه و یا چند تصویر عادی که می تواند تمام مکان مورد نظر را تحت پوشش قرار دهد. از این جهت که باید دوربینهای مدار بسته آنالوگ به DVR متصل شوند، نیاز است تا مکانی مناسب را در نظر گرفت تا اتصال بین این دو دستگاه برقرار باقی بماند. برای فیلم های بهتر به نرخ فریم بالاتری نیاز دارید.

هیچ دوربینی بهتر از دوربین های دیگر نیست و همه اینها به مشخصات خاص خریدار بستگی دارد. بر این اساس دوربین ها را در انواع دوربین مدار بسته دام، اسپید دام، بولت، دوربین مخفی و مینیاتوری، دوربین های صنعتی و غیره طبقه بندی می کنند که در این مقاله به معرفی و ذکر ویژگی های آنها به طور کامل پرداخته شد. این نوع از دوربین های مدار بسته از قابلیت مادون قرمز برخوردار بوده و امکان دید در شب اجسام توسط آنها وجود دارد بنابراین در اماکنی که نیاز به مشاهده تصاویر در تاریکی مطلق می باشند از دوربین های مدار بسته بولت استفاده می شود. خرید یک دوربین مداربسته مخفی خوب به این بستگی دارد که دوربین با قابلیت هایش نیاز های شما را برآورده کند .

به دوربین های صنعتی دوربین های body camera نیز گفته می شود و بر خلاف اسمشان محدود به استفاده در صنایع مختلف نمی باشند. بدین طریق علاوه بر این که از ایجاد آسیب های جسمی به افراد جلوگیری می گردد امکان صرفه جویی در زمان نیز وجود داشته و کارخانه به صورت اتوماتیک محصولات مورد نظر را تولید می کند. همچنین در برخی مواقع نیز ممکن است دماهای بسیار بالا مانع از حضور افراد در این محیط ها گردد. مدارس نیز از این ابزار بازرسی استفاده میکنند و به وسیله نرم افزار خاص آنالیز ویدیو بدون اینکه نیاز باشد کسی پشت دوربینها حضور داشته باشد، امنیت عمومی را در اطراف مدرسه تامین میکنند.

انواعی از برندهای دوربین مدار بسته در بازار می باشند. بعد از خرید یک دوربین یا پکیج دوربین مداربسته شما قطعا نیاز به نصب دوربین مدار بسته دارید که به صورت تخصصی توسط کارشناسان مربوط انجام می شود. در این گونه مواقع نیاز است تا افراد از دوربین های مداربسته دید در شب استفاده نمایند. در این گونه مواقع استفاده از انواع دوربین مدار بسته بهترین گزینه به شمار رفته و مدیر شرکت می تواند با نصب دوربین در بخش های مختلف، تصاویر دریافت را در مانیتور خود مشاهده نموده و از موارد این چنینی آگاه باشد. دوربین مداربسته بخش جدایی ناپذیر تامین امنیت منازل و محل کار ما هستند. نصب این دوربین ها شخصی بوده و صاحبان مشاغل مختلف می توانند اقدام به نصب این دوربین ها در محل کسب و کار خود نمایند. برای مشاغل مختلف، دوربین ها می توانند فعالیت های مجرمانه داخلی را شناسایی و کنترل نمایند.

Link. Tham gia làm việc tại nhà.