دوربین مدار بسته چیست ؟

در طرف گیرنده، اطلاعات از دو سیم دریافت شده و با هم مقایسه می شود. این آدرس را یادداشت کرده و سپش دستگاه DVR را با استفاده از کابل شبکه یا سوئیچ به کامپیوتر متصل کنید. 5. دستگاه DVR روشن نمیشود. DVR را یکبار خاموش روشن کنید. در ابتدا دستگاه DVR را روشن کنید. پس از فعال کردن و دریافت Active X که دستگاه از شما می خواهد و رفرش کردن صفحه مرورگر تصاویر دوربین های مداربسته را در کامپیوتر مشاهده خواهید کرد. البته می توان گفت این قابلیت در اکثر دوربین های مداربسته وجود دارند و تنها تفاوت در میان آن ها به لنز و کیفیت و تعداد آن ها بستگی دارد. این برنامه به احتمال زیاد به شما خواهد گفت که آیا دوربین در حال ضبط در جریان مستقیم است یا خیر! آیا میدانید برای نصب دوربین مدار بسته چه مراحلی طی میشود؟ در ادامه مراجلی که باید برای نصب دوربین مدار بسته طی شود را خواهید خواند. زیرا در طی سالهای اخیر این تکنولوژی از رده خارج شده و جای خود را به سیستم های با کیفیت تری با وضوح HD-FULLHD-ULTRA HD- 4K-8K و یا بالاتر داده اند.

شما می توانید برندهای بسیار زیادی از دوربین مداربسته را در کشورمان مورد مشاهده قرار دهید که هر یک از آنها با استفاده از فناوری و تکنولوژی روز دنیا، متفاوت ترین و باکیفیت ترین دوربین مداربسته را طراحی کرده و آن را در اختیار مشتریان خود قرار میدهند. سیستم و تکنولوژی پیشرفته مخصوص ساخت داهوا این دوربین را از سایر دوربین ها متمایز کرده است. IPP جداگانه ای که هر شرکت برای دوربین ساخت خود اختصاص داده از دفترچه پیدا کنید و IP کامیپوتر را به رنج IP دوربین تغییر دهید. همه گره ها در شبکه داده یک پیشوند شبکه دارند. در سیستم دوربین های مدار بسته روی کامپیوتر ، تصاویر به صورت پیش فرض بر روی مانیتور نمایش داده میشود. که با وارد کردن اطلاعات DVR دوربین ها شما می توانید تصویر را همان لحظه در گوشی خود ببینید.

اجسام گرم این نور را به اجسام سردتر مثل میز یا یک ساختمان متصاعد می کنند. در واقعا وجود یک عامل نظارتی از نوع دوربین مدار بسته در محیط کار باعث میشود کارکنان با دقت و البته رعایت اصول بالاتری کار کنند فلذا نتیجه و راندمان بالا خواهد رفت. نکته مهم در این جا آن است که در صورتی که مشتریان در یک مکان احساس آرامش داشته باشند باعث ارتقای وضعیت اقتصادی و فروش فروشگاه میشود. نتایج این تحقیق بسیار پیچیده است اما به طور خلاصه می توان گفت که استفاده از سیستم های نظارت تصویری( مانند نصب دوربین مدار بسته ) در یک مکان باعث آرامش افراد شده است. تحقیقات بسیار زیادی انجام گرفته است تا بررسی شود آیا به کارگیری سیستم های نظارتی در یک مکان عمومی می تواند برای افراد آن مکان آرامش خاطر به همراه داشته باشد یا خیر.

سایر خدمات پرطرفدار رهاورد نیرو شامل این موارد می شوند : ” نصب درب اتوماتیک شیشه ای ، نصب کرکره برقی ، نصب آیفون تصویری و هوشمند سازی ساختمان ” . دوربین مداربسته آنالوگ در بهترین حالت تصاویر را با کیفیت 960H ضبط می کند، در حالی که با نصب یک دوربین مدار بسته AHD کیفیت تصاویر حداقل 720 پیکسل خواهد بود. بعد از انجام مراحلی که گفته شد و ذخیره کردن آنها بار دیگر در آدرس بار مرورگر آدرس IP را که به DVR و روتر داده اید با پورت وارد کنید. با وارد کردن آنها به DVR شما تصاویر دوربین مدار بسته را در مرورگر میبینید. فکر کنید با برنامه قبلی وارد مکانی شده و قصد سرقت از آن را دارید، آیا با وجود دوربین مدار بسته و اطمینان از اینکه تصویر شما ضبط میشود باز هم اقدام به سرقت میکنید؟ سپس از طریق کامپیوتر به منو وارد شده و به قسمت Network یا شبکه بروید و تغییرات لازم را انجام دهید. لازم است برای این کار از فردی که دارای تخصص و تجربه است، کمک بگیرید. از منظر امنیت اجتماعی، اوپراتورهای ناظر بر تصاویر سیستم های امنیتی میتوانند در مواقع مشاهده فردی که در خیابان به علت بیماری و یا بر اثر یک حادثه (برای مثال درگیری با یک دزد) به کمک پزشکی احتیاج دارد با مراکز خدمات پزشکی تماس بگیرند.

نصب دوربین مدار بسته در محل کار و شرکت ها از اهمیت به خصوصی برخوردار است که در این قسمت راجع به آن صحبت خواهیم کرد. سپس دوربین را وصل کنید. حالا مرور گر اینترنت اکسپلور را باز کنید و در قسمت آدرس IP دستگاه DVR را بزنید. بعد از زدن اطلاعات نرم افزار User name و password دستگاه DVR را وارد کنید و پس از اتمام مراحل شما میتوانید هر جایی که هستید از طریق اینترنت به دوربین مداربسته خود تسلط داشته باشید. DVR خود را با استفاده از کابل در صورتی که WIFI ندارید به روتر متصل کنید که DVR نیز متصل به اینترنت باشد. به این دلیل که امواج الکترو مغناطیسی موجود در اطراف محیط، میتواند اختلالاتی را در ضبط تصاویر با کیفیت ایجاد کند. به دلیل این نوع سیگنال امکان ایجاد نویز وجود داشت. نصب دوربین در منزل به شما این امکان را می دهد تا با خیالی آسوده حتی در زمان هایی که از منزل تان دور هستید بتوانید وضعیت آن را به راحتی ببینید و کنترل کنید. دوربین مداربسته پلاک خوان یک نوع دوربین مداربسته است که به شکلی بسیار حرفه ای طراحی شده است و شما با استفاده از آن می توانید به راحتی هرچه تمام پلاک های خودروهای مختلف را تشخیص دهید و به این ترتیب می توان اجازه ورود و خروج به مکان های مختلف را به یک خودرو داد.

دوربین پس از نصب روی دیوار با کمک دریل و پیچ باید به یک منبع برق وصل شود. این کار موجب محافظت از دوربین مدار بسته در فضای باز و در برابر هوای شدید و متغیر میشود. در واقع یکی از محبوب ترین و مقرون به صرفه ترین روش های ارائه امنیت در منزل و محل کار، نصب دوربین مدار بسته و تجهیزات آن است که به عنوان عاملی باز دارنده برای جنایت کاران، بزهکاران و سارقان عمل میکند. حالا باید IP کامپیوتر خود را به حالت قبلی باز گردانید. بعد از اینکه مقادیر بالا را تغییر دادید، تنظیمات را به حالت پیش فرض گذاشته و ذخیره کنید. بعد از اینکه مقادیر تنظیمات را وارد کردید آنها را ذخیره کنید. با استفاده از دفترچه راهنمای روتر، رمز عبور و نام کاربری را در سیستم وارد کنید. با راست کلیک روی آداپتور شبکه کامپیوتر Properties را انتخاب کنید. ابتدا با استفاده از کابل VGA یا HDMI دستگاه DVR را به طور مستقیم به مانیتور وصل کنید. در پایان شما میتوانید تصاویر دوربین IP خود را با Reolink Client در کامپیوتر خود ببینید. همانطور که قبلا نیز گفته شد دوربین های مدار بسته ahd رزولوشن های تصویر یک تا هشت مگاپیکسلی ارائه می دهند که به رزولوشن تصویر یک مگاپیکسلی ، رزولوشن تصویر ۷۲۰P و همینطور رزولوشن تصویر HD نیز گفته می شود و به رزولوشن تصویر دو مگاپیکسل ، رزولوشن تصویر ۱۰۸۰P و نیز رزولوشن تصویر FULL HD گفته می شود.

با وارد کردن ncpa.cpl Network Connections را باز کنید. به تنظیمات روتر وارد شوید و با پیدا کردن port forwarding مقادیر را پر کنید. در مرحله بعدی با رفتن به قسمت Setting یا Configuration تب Net work باید باز شود. مرحله بعدی اسکن و پیدا کردن IP دوربین ها است. مرحله بعد تنظیمات روتر برای دستگاه DVR است. به تعدادی که دستگاه ورودی دوربین دارد به آن دوربین را اتصال دهید. ابتدا نحوه انتقال تصاویر سیستم دوربین مداربسته آنالوگ به کامپیوتر را توصیح میدهیم.سیستم دوربین مدار بسته آنالوگ امکان اینکه مستقیما به کامپیوتر متصل شوند را ندارند.اتصال در این سیستم ها از راه دستگاه DVR انجام میگیرد. در مکان هایی حادثه خیز که امکان آتش سوزی در آنجا وجود دارد و آتش سوزی در این مکان ها ممکن است موجب خسارت های بسیار سنگینی شود (مانند آتش سوزی در انبار ها) و در مکان هایی که به علت وجود مواد سمی و شیمیایی امکان حضور دائم در آنجا برای اشخاص وجود ندارد وجود دوربین و سیستم مانیتورینگ برای بررسی لحظه ای این مکان ها بسیار امری ضروری بوده تا از اتفاقات در لحظه ی وقوع جلوگیری به عمل آوریم. در صورت بروز یک حادثه مانند آتش سوزی یا سرقت، کارشناسان شرکت های بیمه بدون تحقیق و مشاهده های میدانی، با شما برای پرداخت خسارت همکاری نخواهند کرد.

این تحقیقات که در بسیاری از آن ها با افراد مصاحبه صورت گرفته است این نکته را تحقیق کرده اند که آیا فروشگاه هایی که از سیستم های نظارتی استفاده کرده اند با افزایش جمعیت روبرو شده اند یا خیر. دوربینهای مداربستهی دید در شب یا همون دوربین IR به شما این امکان رو میده تا بتونید در تاریکی و با کیفیت مطلوب تصاویر رو ضبط کنید. افزایش تعداد افراد در یک محل باعث کاهش امکان وقوع جرم در آن محل میشود که همین حضور افراد یک نوع نظارت طبیعی محسوب میشود. هر دوربینی تا یک فاصله مشخصی میتواند نور محیط را روشن کند و فاصله خیلی زیاد باعث کشیده شدن پیکسل تصویر و کیفیت پایین آن میشود. این اهمیت، هم در فضاهای مسکونی و هم در محیط های تجاری کاملا قابل درک است.

شیوه تنظیم نرم افزارها با هم فرق دارند ولی کلیت یکسان می باشد. سیستم های نظارتی می توانند برای مدیریت اماکن عمومی مورد استفاده قرار گیرند. این فراخوانی کمک برای افراد اجتماع میتواند به عنوان یکی از مزایای عمده سیستم های نظارتی تلقی شود. از این رو باید کابل کشی مداربسته بسیار حرفه ایو اصولی انجام شود. اطمینان از انتخاب صحیح دوربین مداربسته مناسب با نیازتان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است ، زیرا بسته به محل قرارگیری دوربین و کاربرد اصلی آن ها باید بهترین مورد را پیدا کنید کهتمامی نیازهای شما را برآورده کند. این قطعات با اجزای بادوام تری نسبت به هارد دیسک های رایج ساخته شده اند، بنابراین در صورت لزوم می توانند 24 ساعته کار کنند.

اکثر دوربین های مداربسته قابلیت دید در شب را دارند و تنها میزان و قدرت دید در شب این دوربین ها با هم متفاوت است. چنین دوربین هایی قادر هستند تصاویر را به صورت گسترده با قابلیت زوم به شما نمایش دهند. ولی قیمت دوربین های HDcvi از دو نوع دوربین قبلی بالاتر بوده و پس از آن دوربین های مدار بسته HDtvi از هر سه نوع دوربین مذکور گران تر هستند. برای اینکه این آموزش کامل تر باشد ما از سوییچ POE هم استفاده میکنیم تا در صورتی که در پروژه شما بیش از یک دوربین بود، به مشکل نخورید. البته با توجه به موارد آموزش فوق در مورد آموزش نصب دوربین مدار بسته انتخاب هارد دیسک مناسب برای پروژه نصب دوربین یکی از مهمترین گزینه هاست تا ضبط تصاویر خوب و بلند مدت داشته باشید. نصب انواع دوربین مداربسته با قیمتی رقابتی برای سازمان های دولتی و خصوصی و شرکت ها و … در واقع این سیستم ها یک وسیله بازدارنده قدرتمند برای مجرمان محسوب میشود تا افراد غریبه جرئت ورود غیرقانونی به املاک خصوصی را نداشته باشند علاوه بر اینکه یک روش معتبر تحقیق و اثبات جرم نیز هست و بی دلیل نیست که مشاغل مختلف را نیز ترغیب کرده است از این طریق امنیت را فراهم کنند.حتماً شما نیز مشاهده کرده اید که اغلب شرکت ها، سازمان ها و ادارات خصوصی و دولتی در تلاشند بهترین برند دوربین مداربسته را به کار ببرند.

دوربین های مدار بسته سیمی : این دسته از دوربین های مدار بسته از کابل ها برای انتقال فیلم و انجام نظارت تصویری استفاده می کنند ، اما هنگامی که برد انتقال از 300 متر فراتر رود سیگنال ممکن است سایت uncctv.ir ضعیف تر شود. در این شرایط دوربینهای مداربسته میتوانند نقش مهمی را ایفا کنند. علاوه بر آنچه که گفته شد،حضور دوربین مداربسته به عنوان یک راه حل جامع امنیتی می تواند در بهبود بهره وری کارکنان نقش بسزایی را ایفا کند. بدون توجه به نقش سیستم های نظارتی در کاهش میزان وقوع جرم، این سیستم ها می توانند در تشخیص مجرمان نیز نقش داشته باشند.

به همین دلیل است که هرچه ال ای دیهای مادون قرمز بیشتر باشند، دوربین در تاریکی بهتر خواهد دید. به همین دلیل است که امروزه دوربین مداربسته داهوا در کنار دیگر تولیدات این شرکت معتبر چینی همانند دوربین های مداربسته وایرلس ، دوربین های خودرو و دیگر تجهیزات جانبی که از ضروریات هر سیستم امنیتی و نظارتی می باشند ، جزو پر فروش ترین محصولات در بازار هستند.برای داشتن اظلاعات بیشتر به مقاله پارس نیوز مراجعه کنید. به همین دلیل قیمت دوربین های توربو اچ دی نسبت به دوربین های تحت شبکه پایین تر آمده ولی در عین حال می توانند همان کیفیت را ارائه دهند. این دوربین ها میتوانند در مواردی همچون یافتن اطفال گمشده، نظارت بر ترافیک، در جلسات عمومی، در اماکنی که پلیس نیاز به مراقبت بیشتر دارد و همچنین در مواردی که زنگ خطر به صدا در آمده است و … همچنین این سیستم ها می توانند افرادی را که در محل حضور داشتند و به عنوان شاهد تلقی میشوند را شناسایی کنند، افرادی که در حالت عادی قصد مراجعه به پلیس و ادای شهادت را نداشته اند. اگر دوربین ها یک حادثه را ثبت کنند و پلیس سریعاً و بر اساس مشاهده تصاویر به دستگیری مجرم در محل و قبل از ترک آن بپردازد، ذخیره سازی تصاویر واقعه میتواند در محکومیت مجرم و در واقع درخواست فرجام کردن موثر واقع شود.

Standard units of measure of domestic helper | 健樂護理有限公司 kl home care ltd.