دوربین مداربسته دید در شب,مدل 300Mkh

یک نورافکن یا پروژکتور مادون قرمز میتواند منبع اضافی نور دوربین شما را تامین کند. Video Server یک کامپیوتر اختصاصی شامل نرمافزار مدیریت ویدئو (VMS) است. ویدئو سرور بسیار شبیه به ضبط کننده ویدئوی شبکه (NVR) است. این سرورهای ویدئویی برای پشتیبانی از نرم افزار مدیریت ویدئو طراحی شدهاند. بعد از اعمال تحریمها و کمرنگ شدن ارتباط کمپانیهای مادر در دنیا با شرکتهای ایرانی، تامین قطعه و پشتیبانی دوربین های مداربسته و دستگاه های DVR و NVR به یک معضل تبدیل شده است. اگر این تیم نصب تجربه و تخصص لازم را نداشته باشد، در مرحله نصب و پشتیبانی بعد از نصب مطمئنا به شما آسیب جدی خواهد زد. این نوع دوربینها در گونهها و اندازههای مختلفی مانند ساعت دیواری، دکور خاص کوچک و انواع وسایل خاص، تولید میشوند.

همچنین دوربینهای مداربسته ساده، معمولا فاقد LED مادون قرمز هستند و اگر نیاز به دید در شب وجود داشته باشد، باید از پروژکتور مادون قرمز استفاده کرد. ج-از دوربین مداربسته با تکنولوژی warm led استفاده کنید که نیاز به نور ندارد. و میتوان مهمترین محصولات این برند را که شامل: NVR، دوربین آی پی IP و AI, 4G – دستگاههای IOT و همچنین کیتهای WIFI هست. دوربین های مدار بسته از نوع آی پی در بستر شبکه به NVR و یا سرور متصل میگردد. در سال 2008 تمرکز تولیدی این شرکت در حوزه دوربین مداربسته بر روی نوع شبکه آن معطوف شد. ضمنا خوشحال می شویم شما را در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام صنعت امن ببینیم. پیکسل ها : وضوح صفحه نمایش یک مانیتور با تعداد پیکسل های آن تصویر مورد سنجش قرار می گیرد. در سالهای نه چندان دور، هنگامی که اینترنت گوشی موبایل را فعال میکردیم، علامت E بالای صفحه گوشی نمایان میشد.

در صورتی که میخواهید از یک دوربین دید در شب برای یک محیط تاریک استفاده کنید باید بدانید که این دوربینها در محیطهای تاریک تصویری سیاه و سفید خواهند داشت. وقتی صحبت از تعداد انواع دوربین مداربسته به میان میآید، همیشه این موضوع اهمیت دارد، زیرا این دوربینها نیازهای مختلفی را برآورده میکنند. به همین جهت انتخب نوع متناسب با کاربری ما بسیار حائز اهمیت است. قیمت دوربین های بولت در بازار متناسب با کیفیت و مدل و استقامت آن ها است ولی در بازار در حدود 500 هزار تومن الی 2 میلیون با توجه به کاربرد آنها و تورم روز است . در حال حاضر پیشنهاد من استفاده از دوربین های مداربسته با لنز فیکس هستش که زاویه دیدش حدوداً ۸۰ درجه هست که برای بیشتر پروژه ها کافیه. پس این تفکر اشتباه در مورد خرید هر دوربین مداربسته ای را در نظر داشته باشیم. اگر آشنایی زیادی با تجهیزات دوربین مداربسته ندارید، ممکن است فکر کنید همه لنزهای دوربینهای مداربسته یکسان هستند. لنز دوربین: لنزهای دارای قابلیت زوم نوعی از لنزها است که با تغییر فاصله کانونی و بزرگ نمایی دوربین، ثبت دقیق تر تصاویر از نقطه ای خاص را ممکن میسازد. ساخت دوربینهای رنگی طراحی شده برای شرایط با نور کم معمولاً پیچیدهتر و گرانتر از دوربینهای سیاه و سفید معادل آنها که تصاویر با کیفیتی را تحت شرایط مشابه تولید میکنند، میباشد.

و از این نظر که در چه جهتهایی قابلیت ضبط صدا داشته باشند به دو مدل میکروفنهای یک سویه ( uni-directional) و میکروفنهای چند سویه (Omni-directional) تقسیمبندی میشوند. اما در دوربینهایی که این قابلیت را ندارند از میکروفنهای خارجی استفاده میشود. در واقع دوربین های مداربسته ip با قابلیت poe تصویر ، صدا و برق را تنها از طریق همان کابل شبکه منتقل می کنند. این فروشگاه در زمینه فروش دوربین مداربسته دارای اعتبار زیاد میباشد که شما کاربران گرامی با توجه به نماد اعتماد الکترونیکی اعطا شده به سایت کیانام ارتباط کیانام ارتباط با اطمینان میتوانید اقدام به خرید دوربین مدار بسته کنید همچینن امکان خرید حضوری در تهران مهیا میباشد.

رکهای دوربین مداربسته یا رکهای سرور، بیشتر در دیتا سنترها، بهویژه برای سرورها، روترها، NVR/DVR دوربینهای مداربسته، سوئیچها و سایر دستگاههای شبکه استفاده میشوند. سرور دوربین مداربسته نیز از جمله تجهیزات دوربین مداربسته است که استفاده از آن اختیاری است. 2. برای بیرون مجتمع مسکونی ، بهتر است از دو دوربین استفاده کنید. هر دوربین مداربسته، امکانات و ویژگیهای مربوط به خود را دارد و کاربری فضاها نیز در انتخاب دوربین بسیار تعیین کننده است. نظارت شدید: هدف اصلی نصب دوربین مدار بسته نظارت بر اتفاقاتی است که در یک منطقه می افتد. لنز دوربین اگر بصورت متغیر یا وری فوکال باشد، عموما عدد 2.8 به 12 میلی متری، زاویه دید حدود 100 درجه خواهد داشت. به عنوان مثال، یک لنز 2.8 میلیمتری یک نمای عریض ایجاد میکند که برای نظارت کلی عالی است. به طور مثال دوربین مدار بسته با لنز 2.8 میلی متری زاویه ای در حدود 96 درجه را پوشش می دهد، این در حالی است که لنز 3.6 میلی متری زاویه ای در حدود 72 درجه را پوشش می دهد. با توجه به تمام این مشکلات ذکر شده، تفکر اشتباهی که در تمام این فرآیند برای ما رخ خواهد داد، این هست که با نصب دوربین امنیت جانی و مالی من تضمین خواهد شد.

زمان ضبط دستگاه به اندازه باتری آنها بستگی دارد. اما سنسورهای CMOS به دلیل هزینه کمتر، مصرف انرژی کمتر و اندازه کوچکتر، امروزه در دوربینها بسیار رایجتر هستند. تکنولوژی دید در شب را ی توان در شب و روز استفاده کرد و به لطف طیف گسترده ای از قابلیت ها عملکرد بهینه ای را ارائه می دهد. البته برخی دوربین های مدار بسته پیشرفته دارای قابلیت دید در شب رنگی نیز می باشند. 7. برای صندوق پول در فروشگاه، حتما با یک دوربین پوشش داده شود. کیفیت این دوربین به علت پیوسته بودن اینترنت بی سیم با کیفیت است و امکان قطعی در آن کم می باشد. دوربین های مدار بسته می توانند دارای لنز های ثابت باشند یا متغیر که هر کدام کابرد خاص خود را دارند. معمولاً برند های مطرح کیفیت خود را همچنان در سطح بالا نگه می دارند و البته قیمت بالاتری نیز دارند.

این نوع دوربین ها به دلیل داشتن سان شیلد(قاب) بالایی خود در برابر باد و باران استقامت بیشتری دارند. فیلمهای دوربین مداربسته در صورت نصب مناسب، بهراحتی به حل جرائم کمک میکنند. در هر دو حالت پارامترهای تاثیرگذار قیمت و کیفیت، پیش شرط خرید دوربین مداربسته خواهد بود. ارزان ترین قیمت دوربین مداربسته 2 مگاپیکسلی با تکنولوژی IP حدود 1.650.000 تومان و دستگاه ضبط کننده 4 کانال NVR آن نیز 1.920.000 است. تصور کنید بابت این مسائل هزینه کردهایم ولی در هنگام بازبینی تصاویر یا همان Playback دستگاه ضبط کننده(ذخیرهساز)، تصاویر بیکیفیت را نشان دهد یا چهره اشخاص، پلاک خودرو یا هر انتظاری که ما از یک سیستم نظارت تصویری داریم، برآورده نشود. در فروشگاه اینترنتی هایک لوک شما مشخصات تمام دوربین های مدار بسته و دستگاه های ضبط کننده دی وی آر و ان وی آر را با توجه به نیازتان می توانید پیدا کرده و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید . انواع دوربین مداربسته در مدلها و کاربردهای متنوع وجود دارند. شاخههای درختان و حیواناتی که مانع خط دید شوند در سیگنال بدست آمده از یک سیستم خارجی خلل ایجاد میکنند.

به همین دلیل اضافه کردن هارد دیسکهای اضافی در آن برای ضبط ویدیو آسانتر است. خط تولید، از دوربینها و ضبط کننده های ویدیوی دیجیتال تا نرمافزارهای مدیریت ویدیو را شامل میشود. شناخت بهترین برندهای دوربین مداربسته کمک می کند تا در بین تنوع بالای محصولات موجود در بازار مناسب ترین نمونه ها را با توجه به کارکرد خود تهیه کنید. Axis راه حل های نظارت تصویری را ارائه می دهد شامل دوربین های شبکه و رمز گذار، نرم افزار مدیریت فیلم و تجزیه و تحلیل و مقیاس پذیری و یکپارچه سازی است. امروزه بازار جهانی تمایل زیادی برای استفاده از دوربین های دیجیتال دارد.این دوربین ها همان گونه که از اسمشان مشخص است ، از امواج کاملا دیجیتال برای تحلیل و ارسال داده ها استفاده می کنند. از عوامل دیگر که هنگام نصب دوربین مداربسته باید به آن توجه داشته باشیم، میزان پوششدهی تصویری فضا است. در این مقاله سعی کرده ایم برایتان شرح دهیم که دوربین مدار بسته یعنی چی ، تفاوت های انواع دوربین را برایتان مشخص کنیم ، نحوه نصب و نهایتا افزودن ویژگی های اضافی برای ایجاد امنیت بیشتر را مشخص نماییم. این هزینه درصد کمی از هزینهی خرید دوربین مداربسته خواهد بود و بهتر است که وسواس خاصی در آن داشته باشید.

این نرم افزارها می توانند قابلیت های بی شماری را برای کاربر ایجاد کنند و بسیاری از نیازهای امنیتی و نظارتی مشتریان را به صورت کامل سایت uncctv.ir برآورده کنند. در خرید دوربین مدار بسته یکی از موضوعات چالش برانگیز مشتریان نوع دوربین است. پس با توجه به بودجه ای که برای خرید دوربین مدار بسته در نظر گرفته اید؛ می توانید مدل ها و انواع مختلفی از این دوربین ها را خریداری کرده و از مزایای آن استفاده نمایید. دوربین های مداربسته با برندهای مختلفی در بازار تجهیزات نظارتی موجود هستند که با توجه به ابعاد پروژه و البته بودجه ای که در اختیار دارید می توانید محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید. برای نصب دوربین مداربسته در محوطه آزاد بهتر است یک کاور دوربین یا قاب محافظ تهیه کنیم و روی آن قرار دهیم. بازه دمایی دوربین های مدار بسته ای که در فروشگاه رهاورد نیرو به فروش می رسند؛ برای شرایط آب و هوایی کشور ایران مناسب هستند. یعنی اگر فرضا 7 دوربین در نظر دارید، نصب 8 عدد دوربین مداربسته با توجه به ظرفیت دستگاههای 8 کاناله و هزینههای کابل کشی و تهیه هارد، به سود شما و به صرفهتر خواهد بود.

نصب دوربین مدار بسته در منزل یا ساختمانها با کاربریهای دیگر در موقعیتهای مختلف انجام میشود. همراه این دوربین های بی سیم یک دیسک فشرده یا همان CD ارسال می شود که باید این دیسک فشرده را برای نظارت تصویری و دسترسی به دوربین های مدار بسته بی سیم روی کامپیوتر خود نصب کرده و مراحل دسترسی دوربین های بی سیم را انجام دهید . سیستم دوربین مدار بسته دیجیتال شامل دوربین ، دستگاه DVR ، هارد دیسک ، کابل کواکسیال ، کابل برق و منبع تغذیه می باشد . هارد دیسک یکی دیگر از تجهیزات ضروری دوربین مداربسته است. یکی از ابزارهایی که از نظر روانی تاثیر بازدارندگی روی مجرمان دارد، نصب دوربین مداربسته می باشد. به جرات به شما می گویم که نصب دوربین مداربسته باسیم به نسبت نصب دوربین مداربسته بدون سیم بهتر می باشد. بصورت اختصاصی و منحصر به فرد برای یک مجموعه خاص از دوربین تولید می شوند. اگر LED مادون قرمز در دوربین IR، فوکوس خیلی کمی داشته باشد یا به اندازه کافی قوی نباشد، تجهیزات دوربین مداربسته ای که به آن نیاز دارید یک نورافکن مادون قرمز است. مهمترین عامل در انتخاب انواع لنز دوربین مداربسته این است که باید با ناحیهای که میخواهید نظارت کنید مطابقت داشته باشند.

با وجود انواع مختلف دوربین مداربسته در بازار، اکنون راه حلهای متنوعی برای هر صنعتی وجود دارد. همچنین این نوع دوربین مدار بسته را می توان در مکان های باز مورد استفاده قرار داد، زیرا برخی از آنان را با پوشش ضد آب مقاوم می کنند. همچنین به نوسانات برق نیز در ایجاد نویزهای دوربین را در نظر داشته باشید. با اینکه کیفیت این دوربین ها نسبت به انواع دوربین های مداربسته معمولی بالاتر است، دیگر مشخصات آنها مانند رزولوشن تصویر، حسایت به نور، بازه داینامیک و … پروژکتورهای مادون قرمز برای نظارت در زمانی که نور محیط وجود ندارد یا خیلی کم است، عالی هستند. نصب دوربین های IP آسان تر از دوربین های آنالوگ است، زیرا نیاز به کابل کشی جداگانه وتقویت منبع تغذیه ندارند و تصاویر را در مسافت های طولانی منتقل می کنند. برخی از دوربین ها می توانند به صورت اپتیکال زوم کنند ، به این معنی که یا خود دوربین در واقع به یک شی نزدیک تر می شود، یا به صورت دیجیتالی – یعنی می توانیم با فشار دادن پخش زنده برنامه مان را بزرگنمایی کنیم. دوربین مدار بسته: دوربین مدار بسته مهم ترین بخش این سیستم ها است که در کیفیت های متفاوتی تولید شده اند .

اگر قصد نصب در محیط بیرونی را دارید بهتر است از دوربین مداربسته بالت استفاده کنید. به علاوه، خرید دوربین مداربسته و نصب آن با توجه به امنیت بالایی که در ساختمان های مختلف ایجاد می کند از ضروریات است و نیاز است تا مالکین بناهای مختلف و مدیران شرکت ها و سازمان ها، اقدام به خرید و نصب این دوربین ها نمایند. در این مقاله تحلیلی سعی خواهم کرد تا در مورد تمام مواردی که حین خرید دوربین مداربسته باید در نظر داشته باشید، صحبت کنم. هر دوربین معمولا تا 6 متر را به خوبی تشخیص می دهد. در حال حاضر دوربین هایی تا رزولوشن 4K در این تکنولوژی پشتیبانی می شود. این تلاشها منجر به تنوع بسیار زیاد دوربین مداربسته داهوا، قیمت پایینتر دوربین داهوا نسبت به دوربین هایک ویژن و همچنین کیفیت بالای دوربین مداربسته داهوا شده است. دوربین مداربسته هایک ویژن، به خصوص دوربینهای بولت هایک ویژن در ایران به عنوان یکی از بهترین مارکهای دوربین مداربسته شناخته میشود. اتصال دوربین مداربسته می تواند از نوع کابل کواکسیال و اتصال BNC یا کابل های شبکه و سوکت باشد. همانطور که از نام آن پیداست، این نوع دوربین بهگونهای طراحی شده است که موردتوجه قرار نمیگیرد.

Useful reference for domestic helper.