2 دقیقه تا رزرو اتاق فرار پازل روم | allescape

پیش از رزرو اتاق فرار توجه داشته باشید که این ژانر زیر مجموعه‌های زیادی دارد . نظیر درام تاریخی، درام سیاسی، درام عاشقانه، درام جنایی و All Escape … . عموما برای موفقیت در این بازی‌ها بایستی بر اساس روابط منطقی و واقع‌گرایانه به اتمام ماموریت پرداخت. بازی اتاق فرار (اسکیپ روم) یک سرگرمی گروهی است که شرکت کنندگان سعی می کنند در مدت زمانی محدود، با کشف سرنخ‌ها، حل معماها و گذراندن چالش های مختلف، راه خروج از اتاق را پیدا کرده و فرار کنند. این بازی نه تنها ذهن ما را به چالش می‌کشد، بلکه سرعت واکنش ما را در موقعیت‌های غیرمنتظره نیز سنجیده می شود. اتاق فرار بازی ماجراجویانه‌ایی است که بازیکنان آن برای رسیدن به هدف خود (که فرار از اتاق است)، مجموعه‌ایی از معماها را حل می‌کنند.

  • اگر به چالش، معما و هیجان علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم همراه خانواده، دوستان و عزیزان به صورت گروهی این بازی را تجربه کنید.
  • اسکیپ‌باکس، یک بازی رومیزی است که برای شما تجربه‌ی هیجان‌انگیز اسکیپ‌روم یا اتاق فرار در خانه، محل کار یا کافه بازی را فراهم می‌کند.
  • پیروزی در این اتاق‌فرار مستلزم هوش، تفکر سریع و کار گروهی است.
  • ایده طراحی این بازی، برای نخستین بار از بازی های ویدیویی نشات گرفته شد.
2 دقیقه تا رزرو اتاق فرار پازل روم | allescape

اینکه پیش از آن چند بازی انجام داده اید اهمیت چندانی ندارد اما پیشنهاد می شود همیشه در باره بازی بعدی مطالعه و در مورد شرایط بازی اطلاعات کسب کنید. تنها شاهد این ماجرا هم به طرز مشکوکی گم شده و هیچ کسی از این فرد خبر نداره. تنها کسی که می‌تونه پرده از راز این سرقت برداره شما هستید. در اتاق فرار ماجراجویی داستان‌های مهیجی مثل ذهن‌خونی یک مجرم یا پیدا کردن یک گنج چندین ساله در جریانه.

اتاق فرار حمام شوم

در صورت تاخیر بیش از ۳۰ دقیقه، سانس شما کنسل شده و هزینه‌ی پیش‌پرداخت به شما عودت داده نمی‌شود. بازی‌‌ها و داستان‌‌های اتاق فرار معمولا شامل موارد زیر می‌‌شود. بازیهای مختلف با توجه به ژانر و محل بازی و همچنین کیفیت بازی قیمتهای مختلفی دارند.

پس هدف اصلی از اینکه به اتاق فرار میرویم این است که زمانی را به خوشی بگذرانیم. از بین دوست و آشنا و فامیل یک تیم ۴ تا ۸ نفره تشکیل بدید و یکی رو بعنوان سرگروه انتخاب کنید. شما و دوستاتون دنبال یه جای ترسناک توی اینترنت بودید که با یه محلی به نام روستای بکرآباد که به قلمروی اجنه معروف شده برمیخورید، پس با هم قرار میزارید… برای اطلاع از آخرین اخبار و آفرها صفحه اینستاگرام کیش تخفیف را از طریق این لینک دنبال کنید.

تاج اسکیپ روم

فضایی که توسط طراحان اتاق فرار و با توجه به یک سناریو، ایجاد شده است. شما در این فضا باید سیر داستانی بازی را با حل کردن معماها، پازل‌ها و همچنین کار گروهی طی کرده و خودتان را به هدف نهایی بازی برسانید. انتخاب و رزرو اتاق فرار کرج به دلیل وجود گزینه های زیادی که در این شهر وجود دارد، کمی سخت به نظر می رسد. این توضیحات شامل معرفی کوتاه ماجرا و ژانر سناریوها است که در زیر به اختصار معرفی می شوند.

محبوب ترین‌ اسکیپ روم های کرج

Local domestic helper.