سامانه تصاویر مداربسته

کابل Cat5 را به دوربین وصل کنید. هنگامی که دوربین ها به سوئیچ POE متصل می شوند، سوئیچ را به روتر یا سوئیچ معمولی متصل می کنید که NVR شما نیز به آن متصل است. هایک ویژن در سطح جهان به عنوان بهترین دوربین مداربسته شناخته می شود که با کیفیت عالی و تنوع بسیار بالای محصولات، تمام نیاز کاربران را برآورده می کند. بازارها و نمایشگاه های بین المللی، دولت چین، ساختمان ها، خرده فروشی ها و زیرساخت های حیاتی و امنیت عمومی از دوربین مدار بسته داهوا استفاده میکنند زیرا این برند از تکنولوژی پیشرفته ای بهره گرفته و کیفیت و خدمات عالی را برای طیف وسیعی از فن آوری های کلیدی ارائه میدهد که حداکثر امنیت و حفاظت را تضمین میکند. در صورتی که برای تامین امنیت محیط مورد نظرتان نیاز به مشاوره و کارشناسی دارید الرت ایران متخصصین خود را به رایگان در اختیار شما قرار میدهد تا بتوانید با دیدی باز پروژه دوربین مدار بسته سیستم دزدگیر و یا سیستم اعلام حریق مناسب فضای خود را انتخاب نمایید.ما از مشاوره جهت نصب تا اجرای کامل پروژه در کنارتان خواهیم بود.

سوراخ های پیچ دوربین را با سوراخ های پیچ که به دیوار حفر کرده اید، کنار هم قرار دهید. اغلب مردم می خواهند NVR خود را در محل تلویزیون خود قرار دهند. دوربین را به NVR خود وصل کنید. پیچ دوربین را از پایه باز کنید. تا جایی که میتوانید کابل را از موتورهای برق، ژنراتورها، بخاریهای القایی، تجهیزات اشعه ایکس و فرکانس رادیویی، مایکروویو یا منابع راداری دور کنید. دوربین مدار بسته باید در بالاترین نقطه ساختمان نصب شوند، در این صورت دوربین ها از دسترس خرابکاران و سارقان دور می مانند و همچنین منطقه بزرگ تری را پوشش می دهند. دوربین های مداربسته آی پی داهوا بر اساس نیاز کاربران با مگاپیکسل های متنوعی از جمله ۱مگاپیکسل، ۲مگاپیکسل، ۳ مگاپیکسل و … پس تا انتهای مقاله آموزش نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه یا همان دوربین های مداربسته ip با ما همراه باشید. هم چنین در دوربین های آنالوگ نسل جدید امکان مشاهده تصاویر دوربین از طریق اتصال مستقیم دوربین به تلویزیون وجود ندارد، چرا که این دوربین ها دیگر از استاندارد های تلویزیونی برای انتقال اطلاعات استفاده نمی کنند. ممکن است در حین نصب کابل را خراب کرده باشید که ممکن است نیاز به اجرای مجدد کابل داشته باشد.

مزیت استفاده از دوربین مداربسته تحت شبکه دام پوشش گسترده تر محیط است درحالی که در دوربین مداربسته باکس شما قادر به پوشش تمام زوایا نیستید و همین مورد سبب می شود از این نقاط کور در جهت اهداف خراب کارانه سایت uncctv.ir استفاده شود. شما می توانید برای خرید مطمئن تر دوربین باکس، راهنمای خرید دوربین مداربسته را مطالعه نمایید. دوربین مارکت عرضه کننده بهترین برند های دوربین مداربسته است و شما می توانید برای گرفتن مشاوره در رابطه با خرید دوربین مداربسته یا نصب دوربین مدار بسته با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید . دوربین مداربسته با توجه به نوع آن و ابعاد و جنس بدنه دوربین می تواند وزن های مختلفی داشته باشد. داکت را به دیوار پیچ کنید. با استفاده از کانال کابل می توانید آنها را به دستگاه ضبط تلویزیون برسانید بدون اینکه ظاهر وحشتناکی داشته باشد. در قدم آخر برای تلفن همراه خود نرم افزار Super livehd را نصب کرده، ID و پسورد را وارد برنامه کنید، به همین راحتی می توانید دوربین مداربسته خود را بر روی گوشی نصب کنید و در هر مکانی تصویر دوربین های خود را مشاهده کنید. 4. در صورتی که قسمت های قبل را به درستی انجام داده باشید پنجره ای برای وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور برای شما باز می شود.

انتخاب محفظه و پایه نگه دارنده انواع دوربین مداربسته، با توجه به انواع مدل های دوربین مداربسته خریداری می شود. هدف اصلی دوربین مداربسته بیسیم تامین کردن یک راه حل موثر برای مواقعی است که شما نیاز دارید دوربین وایرلس را در جایگاهی بسیار دورتر از مرکز تصویری خود قرار دهید و یا قصد دارید در جایی که امکان کارگذاشتن کابل عملی نیست و یا خیلی هزینه بر است، دوربین مداربسته به کار ببرید به طور مثال گاهی لازم است اتاق فرزند خود را از محل کارتان کنترل نمایید که در این صورت تنها کافیست دوربین مداربسته بیسیم را به WiFi منزل متصل کنید و بعد از طریق تلفن همراه خود محل مورد نظرتان را کنترل نمایید. اغلب شرکت ها می خواهند NVR را در اتاق رک سرور خود قرار دهند. با استفاده از یک پیچ گوشتی و چهار پیچ و دو کابل هارد دیسک که به همراه NVR شما ارائه می شود هارد را نصب کنید (یکی از کابل ها ممکن است داخل کیس باشد). بر اساس شکل و کاربری : به دو دسته دوربین دام (گنبدی شکل) که بیشتر برای استفاده در فضاهای داخلی و دوربین بولت (مخروطی شکل) که بیشتر برای فضاهای خارجی استفاده می شود، تقسیم می شوند.

می توان اطلاعات زیادی را به سرعت و با هزینه کم ثبت نمود. این تضمین می کند که می توان از سیگنالینگ دیجیتالی با سرعت بالا استفاده کرد. به طور کلی می توان کلیه کاربردهای سیستم های دوربین های مدار بسته را در موارد زیر خلاصه نمود. 6 موردی که تا اینجا در مقاله آموزش نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه گفته شد موارد مهم امنیتی بود که برای حفظ جان و اموال خود باید به آن ها توجه کنید. در این مقاله قصد داریم آموزش نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه IP را در اختیار شما قرار بدهیم. کانکتورهایی که در معرض هر محیط بیرونی، مرطوب و حتی گرد و غبار قرار دارند باید در برابر آب و هوا مقاوم باشند.

قبل از نصب مجدد کاور دام، مطمئن شوید که باقی مانده (خاک، اثر انگشت، گرد و غبار، چربی و غیره) را با استفاده از یک پارچه بدون پرز از لنز بردارید. با برداشتن پیچ های کناری / پشتی NVR، قاب را بردارید. کابل های آماده این کیت ها محدودیت جریان برق برای تامین برق LED دوربین مداربسته را دارند. اما لازم به ذکر است هرچه دوربین مدار بسته وای فای (وایرلس، بی سیم) از دستگاه DVR دورتر شود، قدرت و کیفیت سیگنال تصویر ارسالی کمی کمتر میشود. بزرگترین تفاوت این دوربین ها، رزولوشن و وضوح بالاتر تصاویر ضبط شده است به طوری که شما به راحتی در این تصاویر می توانید چهره افراد را تشخیص دهید و حتی از تصاویر به عنوان مدرک جرم نیز استفاده کنید. با استفاده از سوئیچ PoE ، می توانید چندین دوربین IP را به یک سوئیچ متصل کرده و سپس فقط یک کابل اترنت را به سمت ضبط کننده ویدیویی اجرا کنید. سیم RJ45 دوربین را به آن وصل کنید.

دوربین مداربسته تحت شبکه را به جعبه نصب برقی وصل کرده و دوربین را قرار دهید. یکی از مزایای استفاده از دوربین های مدار بسته وایرلس (بی سیم یا وای فای)، امکان نصب آن بدون نیاز به ایجاد حفره روی دیوارهای خانه برای سیم کشی می باشد. هایک ویژن دسته بندی های مختلفی برای ارائه دوربین مداربسته دارد و می توان به دلیل تنوع مدل های دوربین هایک ویژن، تجهیزات این شرکت را در حالت های مختلفی دسته بندی کرد. بنابراین هر دو فناوری دوربین مدار بسته را می توان در این برند انتخاب کرد. در منازل و خانه های ویلایی قرار دادن دوربین مداربسته برای کنترل پارکینگ به سادگی با قرار دادن 2 یا چند دوربین مداربسته با کیفیت میسر است . مطمئن شوید که قبل از اتصال کانکتور RJ45 خود تمام قطعات ضد آب را روی کابل اترنت قرار داده اید. بطوریکه تصاویر را به کدهای 0 و 1 تبدیل میکنند و آن را به سمت دستگاه NVR از طریق کابل شبکه یا اینترنت ارسال میکنند. دوربین های باکس دوربین های حرفه ای هستند که بسته به نوع نیاز مشتری در محیط های صنعتی و اداری از جمله بانک ها قابل استفاده هستند. در ادامه مقاله آموزش نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه به اهمیت استفاده از کانکتور های ضد اب و نحوه نصب و راه اندازی آن ها پرداخته ایم.

دوربین مداربسته دام گزینه مناسبی برای فضاهای داخلی مانند فروشگاه، ادارات، پارکینگ منازل و مکان های عمومی، هتل ها، بیمارستان ها و … گفتی است که تمام نکاتی که در خصوص آموزش نصب و راه اندازی دوربین مداربسته تحت شبکه IP به شما دوستان و همکاران عزیز گفته میشود حاصل 12 سال تجربه مجموعه دیجی رانو است و ارزش بسیار بالایی دارد. از دوربین های آنالوگ استفاده می کند که برای سیگنال به یک کابل دو هسته ای نیاز دارند. پایه دوربین را پیچ کنید. حتما کابلهای خود را از درون لوله های فلکسی یا داکت یا سینی کابل و…

قابلیت جابجایی لنز، از مهم­ترین ویژگی­های یک دوربین مداربسته است که همین موضوع کاربری آنها را افزایش می­دهد. امروزه میکروفن داخلی و قابلیت ضبط صدا بر روی بسیاری از دوربینها وجود دارد. قابلیت جاسازی دوربینهای مداربسته مخفی در مکانهای مختلف به دلیل اندازه کوچک آنها وجود دارد نمونهای از دوربینهای مخفی دوربینهای مینیاتوری هستند که بیشتر در موارد جاسوسی استفاده میشوند. دوربین مداربسته تولیدی سامسونگ به واسطه کیفیت بالا و البته قدرت دید در شب بالای خود توانستهاند بازار بزرگی را در این صنعت در اختیار بگیرد. اگر قصد دارید کابل اترنت خود را برای دوربین های مداربسته تحت شبکه IP سوکت بزنید، باید از کدگذاری رنگ خاصی از جفت های پیچ خورده پیروی کنید. که هر دستگاه برای ضبط تصاویر به هارددیسک نیاز دارد.از مزایای استفاده از هارد بجای لوازم الکترونیکی داشتن فضای زیاد می باشد واضح است که هرچه تعداد دوربین های مداربسته و زمان فیلم ضبط شده بیشتر باشد به فضای بیشتری بابت ذخیره سازی نیاز خواهد بود. ضبط تصویر تنها وقتی کسی در اتاق است، باعث صرفه جویی در فضای ذخیره سازی و انرژی می شود. در کنار دوربین های آنالوگ، هایک ویژن علاقه زیادی به هوشمند سازی و استفاده از فناوری های هوش مصنوعی در تولید انواع دوربین هایک ویژن دارد و به همین دلیل تلاش کرده است تا با ارائه دوربین مداربسته هایک ویژن در دسته بندی دیجیتال نیز به کاربران خود، اجازه ارائه و کنترل محیط را بدهد.

ضمنا، قابلیت مخفی کردن دوربین های مینیاتوری از معرض دید افراد وجود دارد. استفاده از سوئیچ PoE همچنین به شما امکان می دهد چندین دوربین را به یک سوئیچ متصل کرده و سپس فقط یک کابل اترنت را به شبکه ای که NVR به آن متصل شده است، وصل کنید. با لمس یک دکمه، لنز دوربین میتواند به چپ و راست بچرخد، به سمت بالا و پایین متمایل شود و یا و بزرگنمایی کند. بسیاری از دوربین های مدار بسته قابلیت انتقال تصویر دستگاه DVR را ممکن میکنند. مراقب باشید که تمام طول غلاف و جفت های پیچ خورده را قطع نکنید. داکت را در جای خود قرار دهید. حداقل توصیه می کنیم یک دوربین در ورودی اصلی خانه خود در طبقه همکف قرار دهید. خرید محصولاتی مانند دوربین مداربسته که هم گرانقیمت و هم حساس هستند باید از فروشگاهها و سایتهای معتبر صورت پذیرد؛ زیرا داشتن گارانتی معتبر بسیار مهم است. خرید یک سیستم امنیتی دوربین مداربسته برای هر محلی میتواند از چند صد هزار تومان تا چند ده میلیون تومان قیمت داشته باشد، پس باید دقیقا نوع و مشخصاتی که میخواهید دوربین مداربسته تان داشته باشد را مشخص کنید. 7- خرید دوربینهای مدار بسته با ضمانت نامه معتبر: اگر به خرید دوربین مداربسته اقدام کردهاید، باید از فروشنده ضمانتنامه نیز بخواهید.

با استفاده از این قابلیت میتوانید در کیلومترها دورتر از خانه یا محل کار از طریق گوشی تلفن همراه و یا لپتاپ، تصاویر دوربین های مدار بسته نصب شده در خانه و محل کارتان را با استفاده از نرم افزار انتقال تصویر نصب شده روی سیستم ، ببینید. بلکه یک دستگاه که تنها ارتباط شبکه را ایجاد کرده و داده های دوربین IP را ذخیره می کند کافی ست. فاصله کانونی مناسب (فاصلهای که دوربین به درستی در آن فوکوس میکند) و میدان دید باید با هم هماهنگ باشند تا به نتایج مطلوب برسید. روش دوربینهای مداربسته آنالوگ در این زمینه قدیمی و سنتی بوده و تصاویر را به صورت سیگنال ویدیوئی ارسال میکند که توسط یک مانیتور مانند تلوزیون دریافت میشود. این دوربین به صورت وایرلس به موم وصل میشود و صدا و تصویر را به صورت آنلاین به برنامه مورد نظر ارسال میکند. دوربین مداربسته دام و دوربینPin Hole از انواع دوربین مداربسته indoor هستند. نقاط نصب و همچنین سوراخی را برای عبور کابل از دیوار در صورت نیاز سوراخ کنید. پس از مشخص کردن تعداد دوربین ها باید مسیری را برای عبور کابل و پنهان کردن آنها در نظر بگیرید و متراژ سیم مورد نیازتان را اندازه گیری کنید.

در ادامه قدم سوم از مقاله آموزش نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه میخواهیم به روش سوکت زدن برای کابل های اترنت بپردازیم. مدلهای قدیمی دوربین مداربسته ، از مانیتوری کوچک و به صورت سیاه سفید استفاده میکردند که قابلیت تعامل در آنها، تقریبا وجود نداشت. اکنون می توانید کابل را به جعبه اتصال برق برسانید، اتصال دهنده ضد آب را نصب کرده و انتهای آن را خاتمه دهید. برای شرایطی که اتصال از هر دوربین به پورت PoE دستگاه ضبط تحت شبکه ایده آل نیست ، می توانید از سوئیچ PoE برای کابل کشی خود استفاده کنید یا به شما اجازه می دهد دوربین ها در فواصل بیشتر از 100 تا 200 متر به هم متصل شوند. با استفاده از رول پلاک و پیچهای ارائه شده، دوربین یا براکت دوربین را به دیوار وصل کنید. بعضی دوربین های مدار بسته تنها وقتی حرکتی تشخیص دهند شروع به ضبط تصویر می کنند. دوربین مدار بسته بولت یا بالت Bullet : دوربین های استوانه ای پایه دار که معمولا در فضای بیرون نصب می شوند و دارای دید در شب IR هم می باشند.

Useful reference for domestic helper.