نکات مربوط به اجرای سقف کاذب و کناف

همچنین جهت بهبود هارمونی فضا امکان ادامه‌دار بودن طراحی سقف کناف بر روی قسمت‌های از دیوار نیز وجود دارد. هال و پذیرایی اصلی‌ترین قسمت خانه جهت تجمع اعضاء خانواده و مهمانان است. توجه خاص به تمام نکات چیدمان و استفاده از دیزاین نوین در طراحی سقف اصلی به بهبود فضای اصلی و نشیمن منزل کمک قیمت کناف سقف شایانی خواهد نمود.

قیمت کنافکاری

در اين ساختار از يک لايه پنل گچي يا پنل مرکب (پنل گچي پوشش شده با لايه عايق) استفاده مي شود. زماني که اجراي ساختار با کد حريق مد نظر باشد (به طور مثال در مقاوم سازی دیوارهای بنایی در برابر حریق در ساختمان های در حال بهره برداری). درزهای میان این صفحات به وسیله نوار و بتونه مخصوص درزگیری شده و بدین ترتیب سطحی یکپارچه و بدون درز حاصل می شود که دارای قابلیت رنگ آمیزی (بلافاصله پس از خشک شدن بتونه و اجرای ماستیک) می باشد. درزهای میان این صفحات به وسیله ی نوار و بتونه ی مخصوص درزگیری شده، به نحوی که در انتهای کار، سطحی یکپارچه و بدون درز که قابلیت رنگ آمیزی و کاشی کاری یا هر نوع پوشش نهایی دیگری خواهد داشت، حاصل می گردد. قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن از نظر اقتصادی نسبت به دیگر متریال ها، فرم پذیری، سبک بودن در کنار استحکام، قابلیت کار روی دیوار و سقف و ….. انعطاف پذیری این مدل سقف کاذب بالا است و با کمک آن می توان انواع طرحهای معماری را فراهم کرد؛ حتی می توان در آینده دکور و طرح را تغییر داد.

در واقع بسیاری مشتریان عزیز در انتخاب طرح خود نگاهی یک جانبه دارند . از مشاوره خرید کاغذ دیواری استفاده نمیکنند و تنها سلیقه خود را اولویت میدانند . اما مدت زمانی پس از اجرای کاغذ دیواری از طرح انتخابی پشیمان میشوند . بسیاری مشتریانی بوده اند که بعد از 3 ماه کاغذ دیواری منزل را عوض میکنند . ازین جهت باید خیلی در انتخاب طرح ، رنگ و ست کردن کاغذ دیواری با کناف و … سایر طرح های دکوری حساس باشیم . سقف کناف زیرا مستحکم تر و سبک تر از رابیتس است زیرا پانل های کناف با سازه های فولادی به سقف اصلی متصل می شوند .

نکات مربوط به اجرای سقف کاذب و کناف

تمام خدمات دکو آرت ایران اگر کوچکترین بد رفتاری از هر کدام از تکنسین ها دیده شد میتوانید به راحتی از طریق فرم زیر پیام خود را مستقیم به مدیریت ارسال نمایید تا در اسرع وقت بررسی شود . علاوه بر این توجه داشته باشید که این محصولات به راحتی نصب می شوند و نحوه اجرای سقف کناف بسیار راحت است. از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و از طرف دیگر به علت اینکه به صرفه اند مد نظر بسیاری از افراد قرار می گیرند. سقف های کناف انواع مختلفی دارند و برای بازسازی ساختمان ها استفاده می شوند. اگر علاقه دارید در مورد نحوه اجرای سقف کناف اطلاعاتی داشته باشید با ما همراه باشید تا در ادامه مطالبی را به اختصار بیان کنیم. توجه به نکاتی که برای اجرای بتونه کاری ارائه میشود اهمیت بسزایی دارد.

سازه یا نوار محافظ گوشه برای محافظت از کنج دیوارها استفاده می شود. دریچه دسترسی برای این است که بتوان به زیرساخت های الکتریکی در کناف به راحتی دسترسی داشته باشید. سازه های سپری سقف های مشبک برای زیرسازی های کناف استفاده می شود. تایل های پشم و چوب در مکان هایی مانند سالن های ورزشی، آمفی تئاتر و ساختمان های اداری استفاده می شود زیرا قابلیت جذب صدای بالا دارد.

تنوع مدل‌های همراه با نورپردازی، هماهنگ با بخشی از دیوار پذیرایی به‌ویژه کناف پشت تلویزیون محیط داخلی خانه را با تغییرات مثبت روبرو خواهد نمود. با ایجاد ارتباط معنادار از لحاظ ساختار و رنگ بین سقف کناف پذیرایی و دیگر نقاط ساختمان، تم ظاهری ویژه‌ای برای منزل خود بسازید. اکثر سقف های کاذب قابل باز کردن هستن و میشه نهایتا با یک مقدار پِرتی و ضرر، دوباره از اون ها در محل دیگه ای استفاده کرد. اما سقف های کاذب کناف یکپارچه به خاطر نوع اتصالات محکمی که زیرسازی و نصب اونها با دیوار و سقف اصلی ساختمان داره، غیر قابل استفاده ی مجدد در جای دیگه ای هستن.

  • سقف باید در وهله اول استحکام لازم برای زمان‌‌های مثل زلزله داشته و سپس به بهبود نمای بصری آن فکر کرد.
  • خود را در میان تمامی سازه های معماری (۱۰۰%) باز نماید و هر روز نیز در حال گسترش طرح ها و دکوراسیون های مختلف است.
  • اجرای کناف یکی از فعالیت هایی است که در شرکت مدرن سازان رادیس بصورت ویژه ارائه می شود .
  • تنوع کیفیت مصالح موجود در بازار موجب اختلاف قیمت آن‌ها می‌شود.

از نواردرزگیر جهت مسلح کردن درزها و جهت جلوگیری از هرگونه ترک پس از مرحله نصب استفاده می شود. این نوارها دارای انواع مختلف مانند نوارهای فایبرگلاس کاغذی ̜ فایبرگلاس توری پشت چسب دار می باشد. نواردرزگیر مناسب جهت محل هایی که دارای حریق می باشند نوار از نوع فایبرگلاس می باشد.

سبک های دکوراسیون اتاق خواب

Local domestic helper.