عیب یابی نکات نگهداری دوربین امنیتی PTZ خورشیدی

با توسعه سریع فناوری، دوربین‌های امنیتی با استفاده از فناوری سبز در دسترس قرار می‌گیرند، دوربین‌های امنیتی با انرژی خورشیدی بیشتر و بیشتر محبوب می‌شوند. به عنوان محصول جدید در بازار، ممکن است چیز زیادی در مورد آن ندانیم. این احتمال وجود دارد که هنگام نصب یا نصب محصول ابتدا با مشکل مواجه شوید، صرف نظر از اینکه حرفه ای یا تازه کار هستید. در این مقاله، نکات مفیدی را برای عیب یابی و نگهداری دوربین های امنیتی خورشیدی به اشتراک می گذاریم.

#چرا هنگام اتصال به وای فای نام وای فای ظاهر نمی شود؟

در دستگاه‌های iOS با IOS 13 و بالاتر، باید «مجوز مکان» را برای تنظیمات روشن کنید و آن را به «اجازه در هنگام استفاده» تغییر دهید.

#دستگاه چقدر باید از روتر فاصله داشته باشد؟

پس از آزمایش، فاصله اتصال Wi-Fi به طور معمول می تواند تا 220 متر در منطقه باز برسد. با این حال، وضعیت واقعی به قدرت Wi-Fi و محیط اطراف آن بستگی دارد (دیوارهای ضخیم، دستگاه های الکترومغناطیسی، اشیاء فلزی بزرگ همگی باعث ایجاد تداخل در سیگنال های Wi-Fi می شوند). اگر سیگنال اتصال دوربین ضعیف یا ناپایدار است، لطفاً دوربین را تا حد امکان نزدیک روتر قرار دهید یا سعی کنید از تکرارکننده/تقویت کننده Wi-Fi استفاده کنید.

# طولانی ترین زمان ضبط چقدر است؟

#دوربین دارای سه حالت کار است:

حالت پیش فرض حالت مصرف انرژی کم است. هنگامی که شخصی از آنجا عبور می کند، دوربین به طور خودکار به مدت 15 ثانیه شروع به ضبط می کند. زمانی که فرد در محدوده نظارت باشد، دوربین به ضبط ادامه می دهد. باتری داخلی دوربین برای 6000 بیدار شدن کار می کند و انرژی خورشیدی 250 بیدار شدن در ساعت را تکمیل می کند. از نظر تئوری، می توان از آن همیشه استفاده کرد. حالت دوم حالت تطبیقی ​​است. هنگامی که باتری بالای 50٪ باشد، دوربین 24 ساعت ضبط می کند، زمانی که برق زیر 45٪ است، حالت کار کم مصرف روشن است. هنگامی که شخصی از آنجا عبور می کند، دوربین به طور خودکار به مدت 15 ثانیه شروع به ضبط می کند. زمانی که فرد در محدوده نظارت باشد، دوربین به ضبط ادامه می دهد. حالت سوم حالت تمام وقت است. در این حالت، منبع تغذیه مداوم مورد نیاز است. اگر منبع تغذیه نباشد، فقط 36 ساعت می تواند کار کند.

#چگونه پخش ویدئو را تماشا کنیم؟

روی دکمه پخش ویدیو در صفحه اصلی منوی کنترلی بالاکش کلیک کنید، پخش کارت حافظه یا پخش فضای ذخیره سازی ابری را انتخاب کنید.

##اگر می‌خواهم ویدیو را تماشا کنم، باید همیشه دستگاه‌های تلفن همراهم را به Wi-Fi متصل کنم؟

نه، شما این کار را نمی کنید. فقط در صورتی می‌توانید از داده‌های WLAN یا سلولی برای تماشای آن‌ها استفاده کنید که دوربین شما به خوبی به WiFi روتر شما متصل باشد.

#وقتی فضای کارت حافظه تمام شود چه اتفاقی می افتد؟

قدیمی ترین فیلم توسط آخرین مورد بازنویسی می شود. لطفاً به موقع از کلیپ های ویدیویی مهم نسخه پشتیبان تهیه کنید یا ویدیوهای غیر ضروری را حذف کنید تا فضای بیشتری آزاد شود. از طرف دیگر، می توانید در یک طرح ابری مشترک شوید.

#اگر اتصال وای فای قطع شد چه کار کنم؟

  • لطفاً مطمئن شوید که دوربین شما به وای فای 2.4 گیگاهرتز وصل است نه وای فای 5 گیگاهرتز.
  • هنگام اتصال، دوربین و دستگاه تلفن همراه خود را به روتر خود نزدیک کنید.
  • بررسی کنید که آیا رمز وای فای که وارد کرده اید اشتباه بوده است یا نمادهای خاصی در رمز عبور وجود دارد.
  • مطمئن شوید که قدرت دوربین شما کافی است و روتر شما برق را قطع نکرده است.

#چرا گاهی اوقات دوربین به وای فای قطع می شود؟

  • لطفاً اتصال شبکه تلفن همراه و روتر خود را بررسی کنید
  • اگر دوربین نمی تواند سیگنال قوی دریافت کند، لطفاً سعی کنید روتر خود را به دوربین نزدیک کنید یا از یک توسعه دهنده Wi-Fi استفاده کنید.
  • مطمئن شوید که قدرت دوربین شما کافی است و روتر شما به برق وصل است

#چند دوربین را می توانم به یک اکانت وصل کنم؟

می توانید 50 دوربین اضافه کنید، اما توصیه می کنیم تا 10 دستگاه را برای تجربه بهتر اضافه کنید.

#یک دوربین با چند حساب می تواند اشتراک گذاری کند؟

8 اکانت

#نکات تعمیر و نگهداری دوربین های امنیتی خورشیدی

دوربین از فناوری پیشرفته کم مصرف استفاده می کند، اگر هیچ حرکتی تشخیص داده نشود، دوربین وارد حالت خواب می شود. پس از شارژ کامل، اگر دوربین دارای باتری 20000 میلی آمپر ساعتی باشد، می توان با تشخیص حرکت انسان، 8000 بار آن را بیدار کرد. اگر باتری داخلی تمام شود، پنل خورشیدی (برق تجدید شده) می تواند برای 300 بیدار شدن در ساعت استفاده شود.

اگر دوربین ها مکررا از خواب بیدار شوند یا حرکت بدن انسان را بارها تشخیص دهند، قدرت دوربین به سرعت مصرف می شود. شارژ منظم دوربین توصیه می شود. باتری در دوربین دارای 500 چرخه شارژ است، طول عمر باتری می تواند تا 10 سال برسد.

دمای کارکرد توصیه شده دوربین 14 درجه فارنهایت تا 122 درجه فارنهایت (10- تا 50 درجه سانتیگراد) است. عملکرد باتری ممکن است در دمای پایین کاهش یابد. در دمای -4 درجه فارنهایت (20- درجه سانتیگراد)، باتری ممکن است در مدت زمان کوتاهی تخلیه شود، یا حتی ممکن است شارژ نشود، با افزایش دما به طور معمول کار می کند.

منبع: https://www.unifore.net/ip-video-surveillance/troubleshooting-maintenance-tips-solar-powered-ptz-security-camera.html

Local domestic helper.