عکس های دکوراسیون خانه های ۳۰ متری با طراحی فوق العاده

مثلا در دیوارها و کف پوش ها از دکوراسیون چوبی استفاده میکردند. در عین حال می توانید از سایت های پیشنهاد دهنده ی ترکیب رنگ استفاده کنید و یا به دایره رنگ مراجعه کنید. بیشتر از بیست سال است که محصولات و فراورده های متنوع چوبی حضور فعالی در دکوراسیون و چیدمان های داخلی، محیط های تجاری و اداری دارند. غالبا استفاده از ترموود با رنگ عادی برای دیزاین اتاق کار و محیط های اداری استفاده می شود . این فراورده از نقطه نظر زیبایی و استحکام برای به کارگیری در سقف بسیار بهینه است و به دلیل طبیعی بودن و جلوه عادی آن و همچنین طیف رنگی طبیعی که دارد برای استفاده در سقف بسیار پرطرفدار است.

از دیگر روش های نور پردازی مناسب برای این نوع سبک استفاده از حباب لامپ می باشد که معمولا در فضاهایی همچون آشپزخانه، اتاق خواب و اتاق نشیمن پرکاربرد است. کافه فانتزی خانه ای برای غذاهای خوشمزه ، دستور العمل ها و شخصیت های عالی است. در گذشته در دکوراسیون های کلاسیک و سنتی کاربرد داشته است. همچنین المانهای بسیار منحصر به فرد و ارزشمند در دکوراسیون داخلی توصیه میشود. چوب ترموود در دکوراسیون داخلی و همچنین طراحی خارجی بناها وسازه ها علاوه جلوه های بسیار زیبا و منحصر به فرد، طول عمرو دوام بالا یکی از گزینه های پرطرفدار برای طراحی چیدمان داخلی می باشد. مساحت این خانه نسبت به دیگر خانه های دوبلکس، کم تر می باشد و فضای آن نیز کوچک تر است.

تلویزیون نصب شده در این مکان، یک عنصر حیاتی در تامین سرگرمی برای خانواده است. اتاقک لباس ها و سرویس دستشویی و حمام در فاصله میان دو اتاق ساخته شده است تا از هر دو طرف دسترسی آسان داشته باشند. ابتدا بهتر است هدف و سبک طراحی داخلی و دکوراسیون را بدانیم و بعد فضا را برای آسایش و آرامش و رفع نیاز های اساسی خود طراحی کنیم. کف منزل یکی از قسمتهای مهم است که بهتر است برای شروع به بازسازی، مقاله 3 گام برای شروع بازسازی کف خانه با کفپوش مناسب را مطالعه کنید. برای پذیرایی از مهمان ها فضایی مجزا در نظر گرفته شده است و برای نورپردازی سالن پذیرایی نیز چراغ و لوسترهایی آویز به چشم می خورند. همانطور که در عکس می بینید با قرار گرفتن دو پالت بر روی یکدیگر همراه با چرخ ، به عنوان میز مبلمان ظاهر مدرن بودن دارد و این نوع کار بیشتر در فرانسه اجرا میشود.

عکس بالا نماسازی خانه اي دوبلکس به سبک مدرن هست . که از این تکنولوژی در طراحی مدرن و حرفه ای استفاده میشود. صندلی های مشکی برای استفاده جهت نهار خوری یا نشستن در هنگام آشپزی،زیر جزیره قرار گرفته اند. اجرای طراحی های داخلی برای هر پروژه ای با توجه به اهداف قبلی تعیین می شود. در راستای استفاده از چوب ترموود در دکوراسیون داخلی باید برای آن زیرساز آماده شود، این فراورده را نمی توان مستقیما به دیوار اتصال داد و باید قبل از هر فعالیتی سطح زیر کار آماده و تراز شود. تنها تفاوتی که سالن پذیرایی شما می تواند با اتاق نشیمن داشته باشد، مقدار تزیینات به کار رفته است. به کار گیری ترموود در فضای داخلی به دلیل ایجاد محیط دلنشین و جذاب بسیار پرطرفدار است. به کار گیری چوب ترموود در دکوراسیون داخلی و طراحی سقف گزینه ای بسیار عالی برای مشخص نمودن سبک طرح های اجرایی می باشد.

معمولا چراغ های دیوارکوب، تابلوهای نفیس نقاشی، تابلو فرش ها، گلدان های قیمتی، میز کنسول و بوفه ها در چینن فضایی جای می گیرند و به ایجاد فضایی شکیل تر کمک می کنند. دکوراسیون داخلی محیط نقش زیادی در ایجاد هویت و مشخص نمودن کاربری آن دارد. و حس آرامش و راحتی بیشتری را برای فرد در طول شبانه روز به ارمغان می آورد. در جریان این عملیات قابلیت ها و توانایی های چوب تغییر یافته و فراورده ای ایده آل برای استفاده در نمای سازه ها و دکوراسیون داخلی ایجاد می گردد. ایجاد فضایی مدرن نیز تاثیرگذار خواهد بود.

در دکوراسیون داخلی سنتی، فرش ایرانی یک آیتم سنتی محسوب میشود که بسیار محبوب است و راه رفتن بر روی آن لذتبخش خواهد بود. مبل یکی از عناصر بسیار مهم و تاثیر گذار در چیدمان خانه محسوب می شود که باید در انتخاب آن دقت کرد. در این بخش از دنیای مد نمناک طرح هایی را برایتان آورده ایم که بتوانید با استفاده از پالت های چوبی لوازم خانگی مدرن بسازید.چیز هیجان انگیزی که می توان در مورد پالت های چوبی بیان کرد این است که از آنها بشدت استفاده می شود! این چوب ها در خانه هایی استفاده میشود بوی و رنگ مدرن دارند. در ادامه این مطلب دکوراسیون متفاوت ۵ خانه کوچک را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم این طراحی های مدرن مورد توجه تان قرار بگیرند. اگرچه در عصر تکنولوژی بیشتر طرح هایی با سبک صنعتی و متریال بتنی مورد استقبال قرار می گیرد، استفاده از متریال چوب طبیعی علاوه بر زیبایی ظاهری و احساس طبیعت در دکوراسیون داخلی منزل می تواند امکانات زیادی را در اختیار افراد قرار دهد. این پرده ها یا دیوار های کشویی جدا کننده که از آینه تشکیل شده اند به راحتی به اطراف کشیده می شوند و قسمت هایی ازآپارتمان کوچک را که قابل استفاده نیستند می پوشاند و فضایی صمیمی و خودمانی بوجود می آورد.

یا اینکه عادت دارید مهمان به خانه خود دعوت کنید و برایتان مهم است فضای پذیرایی کافی داشته باشید؟ برای اینکه همه­ چیز در دکوراسیون پذیرایی کوچک منزل، به شکل خیلی ساده و خنثی در نیاید، یک مبل تکی که رنگی کمی تیره­ و یا خاص ­تر دارد می­تواند مانند یک نقطه عطف در پذیرایی باشد. بیشتر افراد ترجیح می دهند از عناصر و مواد اولیه طبیعی برای کف، دیوارهای اطاق کار، نشیمن و … روبیانو برق خانه از یک پریز که در مزرعه تعبیه شده تامین می کند. شاید شما هم جزو آن دسته از مردم هستید که به استفاده از متریال چوب در دکوراسیون منزل علاقه دارید ولی ایده ای برای اجرای آن ندارید.

در دکوراسیون داخلی منزل آخر، از چوب های تیره تری در اتاق نشیمن استفاده شده طراحی داخلی برای خانه های کوچک است . نکته قابل توجه در طراحی داخلی فروشگاهی جذب مشتری، گذراندن وقت بیشتری در فروشگاه، دعوت از مشتریان به خرید های بیشتر می باشد. با قرار دادن یک آینه در ابعاد مناسب، محیط منزل را از این ویژگی بهره مند سازید. آگاهی از چگونگی استفاده و نحوه بهره بردن از متریالهایی چون رنگ، مبلمان، عناصر دکوری و تزئینی و… بنابراین می توان با داشتن ایده و سلیقه در هر قسمتی از فضای داخلی خانه و ترکیب نمودن این محصول با مواد و مصالح دیگر از آن بهره گرفت. تا چه حد این سبک را می پسندید و حاضرید آن را در فضای داخل محل زندگی و یا کاری خود اجرا کنید؟ گاهی اوقات بخاطر کمبود فضا در خانه های کوچک، برخی از لوازم را بر روی کف اتاق ها قرار می گیرند که تاثیر منفی بر دکوراسیون داخلی دارد.

سبک های مدرن مخالف شلوغی بیش از اندازه بوده و ترجیح می دهند که با کمترین وسایل فضای داخلی خانه پر شود. زیرا این میز ها هم از لحاظ ظاهری فضا گیر نیستند هم تعداد افراد بیشتری می توانند دور آن بنشینند. اگر فضای سرویس بهداشتی کوچک است می توانید از رنگ های روشن برای طراحی داخلی آن استفاده نمایید. به دلیل به کارگیری بیش از اندازه ی رنگ های سفید و طیف های رنگی بسیار روشن در چیدمان های ایرانی استفاده از رنگ های تیره رنگ تر و بافت دار گزینه بسیار خوبی برای رهایی از سادگی و بی حسی رنگ سفید است. اما زمانی که به یک طراحی کلاسیک برای ویلا بنگرید، شما را به دنیای قدیم، جایی در معماری باستان میبرد.

نشیمن با سبک طراحی مزرعهای مدرن: طرحهای مزرعهای با نگاهی مدرن گزینهای عالی به شمار میان به خصوص برای اتاقهایی با نقشه آزاد. استفاده از سبک مدرن در طراحی معمولا در فضاهایی با متراژ بالا تاثیر گذاری فوق العاده ای دارد. همچنین این فراورده یک محصول با متریال طبیعی بوده و زیبایی زیادی دارد و در صورت همراه شدن با ایده و خلاقیت می تواند گزینه ای بسیارعالی برای ساخت دیوارهای افقی یا عمودی و زیبایی دکوراسیون داخلی شود. چوب ترموود در دکوراسیون داخلی به عنوان فراورده ای پایدار و بسیار زیبا ایده ای جذاب برای ساخت و تهیه راه پله می باشد که مدت زیادی است در بناهای مدرن، پیشرفته و شیک استفاده شده است. اگر شما نیز چنین فضایی در منزل خود دارید، برای چیدمان شکیل آن کافی است اصول مذکور برای دکوراسیون نشیمن را تکرار کنید. در پروسه تولید این محصول هیچ گونه فراورده شیمیایی به کار گرفته نمی شود در نتیجه هیچ گونه مشکلی برای انسانها و محیط زیست در پی ندارد، این گزینه ای بسیار مهم برای استفاده در اطاق کودکان و افرادی است که مشکلات تنفسی و پوستی دارند.