ضبط کارت SD دوربین Axis

کاوش در ضبط کارت SD دوربین AXIS: راهنمای گام به گام

در این راهنمای جامع، به پیچیدگی‌های تنظیم ضبط کارت SD در دوربین AXIS خواهیم پرداخت. دوربین AXIS، یک دستگاه نظارتی قابل اعتماد و پیشرفته، امکان ضبط فیلم را مستقیماً روی کارت میکرو SD در اختیار کاربران قرار می دهد.

این ویژگی به ویژه برای کاربرانی که به دنبال راه حل ذخیره سازی محلی هستند یا نیاز به یک گزینه ضبط پشتیبان دارند مفید است. بیایید روند پیکربندی و استفاده از ضبط کارت SD در دوربین AXIS را مرور کنیم.

راه اندازی دوربین AXIS:

اولین مرحله شامل اتصال دوربین AXIS به یک سوئیچ Power over Ethernet (PoE) مانند سوئیچ NetGear ProSafe PoE برای تغذیه دوربین است. اتصال دوربین به سوئیچ به آن امکان می دهد یک آدرس IP از روتر دریافت کند و به آن امکان می دهد به طور یکپارچه در شبکه کار کند.

قرار دادن کارت Micro SD:

برای ضبط کارت SD، کارت میکرو SD مورد نیاز است. من یک کارت SanDisk Extreme 128GB U3 را توصیه می کنم که به دلیل عملکرد سریع و سازگاری با دوربین های امنیتی شناخته شده است. کارت micro SD را در اسلات تعیین شده روی دوربین قرار دهید.

فرمت کردن کارت SD:

قبل از استفاده از کارت SD برای ضبط، بسیار مهم است که آن را به درستی فرمت کنید. از رابط وب دوربین برای فرمت کارت استفاده کنید و بین سیستم فایل EXT4 و VFAT انتخاب کنید. ظرفیت و وضعیت کارت در این رابط قابل مشاهده است.

فعال کردن تشخیص حرکت ویدیویی:

فعال کردن تشخیص حرکت ویدیویی (VMD) در تنظیمات دوربین AXIS. این شامل پیکربندی پارامترهای مختلف، مانند ناحیه تشخیص، حساسیت و فیلترها برای اجسامی مانند اجسام کوتاه مدت یا کوچک است.

ایجاد رویدادها برای ضبط:

با فعال بودن VMD، گام بعدی ایجاد رویدادی است که هنگام تشخیص حرکت، ضبط را آغاز کند.

با مشخص کردن شرایط تشخیص حرکت ویدیویی، رویدادی را تنظیم کنید. اقدام مرتبط با این رویداد، ضبط ویدیو، با گزینه‌هایی برای تنظیم زمان‌های قبل و بعد از بافر است.

تایید و تست:

پس از تکمیل تنظیمات، می‌توانید وضعیت کارت SD را تأیید کنید و از رایگان بودن و آماده بودن آن برای ضبط مطمئن شوید. مرحله آخر شامل آزمایش سیستم با تحریک حرکت در جلوی دوربین است. سپس ضبط ها باید در رابط ذخیره سازی دوربین قابل دسترسی باشند.

ویدئو: دوربین Axis ضبط کارت SD

در اینجا ویدیویی وجود دارد که نحوه تنظیم دوربین Axis برای ضبط در کارت SD را به تفصیل نشان می دهد.

نتیجه:

راه اندازی ضبط کارت SD در دوربین AXIS یک ویژگی ارزشمند برای کسانی است که به دنبال راه حل ذخیره سازی محلی برای فیلم های نظارتی خود هستند. پیروی از راهنمای گام به گام ارائه شده توسط ویدیو، فرآیند پیکربندی یکپارچه را تضمین می کند. با قابلیت‌های قدرتمند دوربین AXIS و قابلیت اطمینان ذخیره‌سازی کارت SD، کاربران می‌توانند تنظیمات امنیتی خود را افزایش دهند و با دانستن اینکه فیلم‌های مهم به صورت محلی ضبط و ذخیره می‌شوند، خیالشان راحت باشد.

منبع: https://learncctv.com/axis-camera-sd-card-recording/