صادرات ویدیو از کارت SD دوربین Axis

راهنمای گام به گام برای در حال صادر کردن ویدیو از کارت SD دوربین AXIS

در حال صادر کردن ویدیوها از کارت SD Axis

سلام! در بحث امروز، به فرآیند صادرات ویدیو از کارت SD دوربین AXIS خواهیم پرداخت. همانطور که در ویدیو نشان داده شد، ما مراحل استفاده از مرورگر وب را برای صادرات موثر ضبط‌های شما بررسی می‌کنیم.

راه اندازی دوربین AXIS

یک دوربین AXIS باید به یک سوئیچ PoE متصل شود تا از اتصال پایدار و قابل اعتماد برای عملکرد بهینه اطمینان حاصل شود. دوربین ممکن است یک کارت SD حاوی ضبط های ارزشمندی داشته باشد که کاربر قصد دارد آنها را صادر کند.

انتخاب مرورگر وب مناسب

قبل از پرداختن به فرآیند صادرات، توجه به این نکته مهم است که مرورگرهای وب مختلفی مانند Google Chrome و Edge را می توان برای این کار استفاده کرد. این آموزش تاکید می کند که هر دو مرورگر کار می کنند، اما توصیه می شود از اشکالات احتمالی، به ویژه در گوگل کروم آگاه باشید.

دسترسی به موارد ضبط شده در مرورگر وب:

پس از ورود به رابط وب دوربین با استفاده از مرورگر ترجیحی، کاربران می‌توانند به بخش «ضبط‌ها» که به راحتی در سمت چپ صفحه اصلی قرار دارد، حرکت کنند. با کلیک بر روی “برو به ضبط” دسترسی آسان به فایل های ویدئویی ذخیره شده در کارت SD را فراهم می کند.

شروع فرآیند صادرات:

برای صادرات یک ضبط خاص، کاربر می تواند فایل ویدئویی مورد نظر را انتخاب کرده و روی نماد چرخ دنده کلیک کند. این عمل منویی را باز می کند و گزینه هایی مانند «صادرات” و ”خواص” کاربران می توانند جزئیات ویدئو مانند وضوح، نرخ فریم و نوع فشرده سازی را بررسی کنند.

صادرات فیلم دوربین محور با مرورگر وب:

ساده ترین راه برای درک چگونگی صادرات ویدیو از کارت SD Axis با تماشای فیلم آموزشی زیر است که من ایجاد و در YouTube آپلود کردم:

این آموزش با نامگذاری فایل، تعیین تاریخ و زمان و انتخاب فرمت مورد نظر (مثلا MKV) فرآیند صادرات را نشان می دهد. علیرغم اشکال ذکر شده، جایی که Google Chrome ممکن است همیشه با موفقیت صادر نکند، این آموزش صادرات یکپارچه با استفاده از Microsoft Edge را به نمایش می گذارد.

عیب یابی و بازیکنان جایگزین:

در صورت مشکل صادرات، کاربران باید پوشه دانلود خود را بررسی کنند. علاوه بر این، در صورت بروز مشکل در پخش با پخش کننده پیش فرض، از پخش کننده های رسانه ای جایگزین مانند VLC استفاده کنید.

نتیجه:

در نتیجه، صادرات ویدیو از کارت SD دوربین AXIS هنگام استفاده از یک مرورگر وب، یک فرآیند ساده است. اشکالات احتمالی در مرورگرهای خاص وجود دارد، بنابراین استفاده از گزینه های جایگزین مانند Edge و به روز نگه داشتن سیستم عامل می تواند تجربه صادرات روان را تضمین کند.

منبع: https://learncctv.com/export-video-from-axis-camera-sd-card/