دوربین های امنیتی : انواع دوربین حفاظتی ، دوربین نظارتی و دوربین امنیتی

از اهرم دیگر جهت تنظیم نمودن مکان عدسی استفاده می شود و همچنین از یک اهرم برای تغییر دادن مکان عدسی نسبت به حسگر مختص تصویر استفاده می شود. با استفاده از این تنظیم ، DVR ضروری نیست. وقتی لنز دوربین زوم می شود می تواند اطلاعات بیشتری را در اختیار مشتریان قرار دهد ، زیرا بزرگ نمایی بصری می تواند نور را با رسیدن به سنسور تنظیم کند و انعطاف پذیر شده و تصاویر بهتری می گیرد. دوربین های IP وضوح تصویر و انعطاف پذیری بیشتری همچون بزرگنمایی از راه دور و تغییر مکان مجدد دارند. این نوع راه اندازی امکان مقیاس پذیری بیشتری را فراهم می کند ، زیرا افزودن دوربین های بیشتر به سیستم بدون نگرانی کمبود قدرت آسان تر است.

دوربین مداربسته به همه دوربین هایی گفته می شود که در محل خود ثابت هستند و تصویر را به یک یا چند محل ارسال می نمایند. اگر مشتری به شما رجوع کند و خواهان درخواست اطلاع از موقعیت قرارگیری کالاهای خود باشد ، می توانید با استفاده از فیلم های صبط شده ثابت کنید که همه چیز تحت کنترل شماست. دوربین مدار بسته همچنین می توانید با در دست داشتن سابقه ای از مشتریان سوء استفاده کننده به محافظت از جان کارمندان شما نیز کمک کند. این دوربینها با نامهای دیگهای از جمله دوربین IP یا دوربین اینترنتی نیز شناخته میشن. این دوربینها دارای لنزهایی wide با فاصله کانونی کوچک و لنزهای وریفوکال یا متغیر با فاصله کانونی است.

فروشگاه های خرده فروشی دوربین های مدار بسته را در طبقاتی که فروش انجام می شود نصب می کنند تا از هر گونه دزدی جلوگیری کنند. نه تنها دوربین مداربسته بازدارنده بزرگی برای سرقت و دزدی است ، بلکه بسیاری از مالکان خانه ها از آن برای جمع آوری شواهد علیه رفتارهای ضد اجتماعی که بسیار آزاردهنده است ، استفاده می کنند. به عنوان مثال برخی افراد می خواهند که دوربین های آن ها اصلا قابل مشاهده نباشد ، در حالی که برخی دیگر از افراد می خواهند که دوربین های آن ها بسیار دیده شود. به عنوان مثال زمانی که در یک پروژه دوربینهای 4 مگاپیکسل هم وجود داشته باشد لازم است دستگاهی حداقل مناسب با دوربینهای 4 مگاپیکسل خریداری شود. از این رو باید اقدامات لازم برای جلوگیری از دستکاری سیستمها را انجام دهید. از این رو در برابر شرایط جوی نامساعد مقاوم هستند. همچنین این دوربین ها دارای یک بدنه دام شکل و یک پایه با توجه به شرایط نصب نیز هستند. قاب ضد آب این دوربین ها را قادر می سازد تا در محیط های بیرونی و با شرایط جوی بد به راحتی کار کنند. نصب دوربین های مداربسته در محیط کار به کارمندان شما نشان می دهد که شما به امنیت آنها اهمیت می دهید.

فرمت فشرده سازی H265 و تغذیه از طریق کابل شبکه یا POE از ویژکی های مهم دوربین تحت شبکه ویدئوپارک مدل GAR2400I2-PS می باشد. قدرت زوم یک دوربین اسپیدام نیز از عوامل مهم تعیین قیمت دوربین محسوب می شود، اگر دوربین، قابلیت زوم بیش تر داشته باشد، قطعا گران تر خواهد بود. می توان گفت که این یک قانون است که اگر دوربینی دارای مکان کارت حافظه باشد، یک دکمه ریست نیز باید داشته باشد که غالباً در مجاورت مکان کارت قرار دارد. نظارت نقش مهمی در جامعه امروز بازی می کند و با دوربین هایی که در اطراف ما قرار دارد ، زندگی روزمره ما هر روز سطح امنیت بالاتری را تجربه می کند. دوربین های مادون قرمز دارای LED های کوچکی در اطراف لنز هستند تا بتوانند چهره های متحرک را با رنگ مشکی انتخاب کنند. هنگامی که صحبت از تامین امنیت شغل شما مطرح است ، انواع مختلفی از دوربین مدار بسته برای انتخاب وجود دارد. انواع دوربین های مدار بسته : دوربین مداربسته (closed-circuit television) یا cctv یک سیستم امنیتی و نظارتی هستند که در مکان هایی مانند: مکانهای عمومی ، تجاری و منازل مورد استفاده قرار می گیرند. برای محافظت از پول ، صاحبان مشاغل دوربین های امنیتی را به صورت استراتژیک در پیش خوان صندوق ها ، دفتر مدیریت ، نزدیک گاوصندوق ها و ورودی ها قرار می دهند.

این امر می تواند بهره وری را افزایش دهد ، زیرا وقتی کارمندان شما احساس امنیت می کنند سخت تر کار می کنند. سیستم های نظارت آنالوگ با اتصال دوربین آنالوگ استاندارد شما به ضبط کننده فیلم دیجیتال ( DVR ) از طریق کابل های انتقال کار می کنند. دوربین با قدرت اصلی : این دسته از دوربین ها با ترتیب ساده کار می کنند ، به جز اینکه دوربین قدرت خود را از مانیتور به دست می آورد و دوربین و مانیتور هر دو به طور جداگانه از طریق شبکه تغذیه می شوند. بر طبق قوانین دولتی اگر کسب و کار شما به دوربین نیاز داشته باشد ، باید تمامی کارکنان را مطلع نمایید. اگر شما مالک خانه باشید ، برای نصب دوربین مدار بسته نیازی به کسب مجوز ندارید اما باید به همسایگان هشدار دهید. از این جهت دوربین های مداربسته که در محیط مورد نظر شما نصب می گردند باید دارای قابلیت اتصال به شبکه باشند تا شما بتوانید با استفاده از تلفن همراه یا کامپیوتر شخصی به راحتی تصاویر دوربین های مداربسته را به صورت لحظه ای و آنلاین در اختیار داشته باشید. دوربین های آی پی به کابل جهت انتقال تصاویر نیازی ندارد و این کار به وسیله شبکه صورت می پذیرد.

در حدود ۱۱۰۰۰ کارمند در ۱۶۰ کشور دنیا به مشتریان این شرکت خدمات می دهند. بنابراین این سیستم دوربین مداربسته، ایده آل برای محیطهای کاری است که نیاز به نظارت شبانهروزی دوربین مداربسته در محیطهای بیرونی با شرایط نوری متفاوت دارند. برای چنین محیط هایی، انواع دوربین مداربسته با تکنولوژی های سازگاری نوری وجود دارد که قادر به فیلتر کردن نور محیط برای دستیابی به بهترین تصویر میباشند. همچنین همه این دوربین ها قابلیت دید در شب ( با استفاده از مادون قرمز ) دارند و می توانند در شرایط نوری بسیار تاریک به راحتی تصویر برداری کنند. شکل این دسته از دوربین های مدار بسته به صورت استوانه ای و دراز بوده و برای فضاهای باز بسیار ایده آل است. می توانید دوربین های خود را به گونه ای تنظیم کنید تا هر چیزی را که مشاهده می کند ، ضبط کند اما این قابلیت نیازمند فضای زیادی است. خانواده ها با دوربین مداربسته خانگی به عنوان بخشی مهم در محافظت از خانه و سبک زندگی خود رفتار کرده و از خود در برابر هر گونه نفوذی محافظت می کنند.

دوربین مداربسته، دستگاه ضبط کننده تصاویر دوربین های مداربسته یا دی وی ار یا NVR، یا هارددیسک، کابل اتصالات جانبی و آداپتور(منبع تغذیه) دوربین سایت uncctv.ir مداربسته. نوع دیگری از این پایه ها موجود هستند که می توان آداپتور و اتصالات را در داخل آن ها نصب کرد. این محصولات به صورت دوربین کامل یا به صورت قطعه وارد ایران شده و در داخل مونتاژ می شوند. برای اهداف دیده بانی و نظارت ، دوربین های مدار بسته می تواند برای تحقیقات یا جلوگیری از جرم استفاده شوند. دوربین مداربسته بازدارنده بسیار خوبی در برابر سرقت و دزدی را فراهم می کند – دوربین های دارای مشخصات ویژه و باکیفیت بالا می توانند میزان جرم را به میزان قابل توجهی کاهش دهند. در برخی از محیط های کاری به ویژه فروشگاه های خرده فروشی ، پمپ بنزین ها ، رستوران ها و کافه ها ، کارمندان در معرض حملات لفظی و بعضا جسمی از سوی مردم قرار دارند. دوربین های مدار بسته صنعتی دارای ساختار ویژه ای هستند و به گونه ای طراحی می شوند که امکان قرار دادن و نصب آنها در فضاهایی که امکان حضور انسان وجود ندارد، فراهم باشد.

این امر باعث شد که دوربین های تحت شبکه در پردازش اطلاعات سرعت بیشتری داشته باشند و با مجهز نمودن این دوربین ها به سنسورهای پیشرفته بتوان بهترین عملکرد را از یک دوربین مداربسته پیشرفته دریافت نمود. راه حل های سطح بالا و حرفه ای برای نظارت کامل در خانه می تواند شامل شبکه های نظارت بر آنالوگ یا مبتنی بر IP باشد ( مبتنی بر IP از محبوبیت بیشتری برخوردار است ) ، در حالی که راه حل های کم هزینه و کاربرپسند ممکن است شامل دوربین ها و دستگاه های امنیتی خانگی هوشمند باشد. امروزه بحث امنیت افراد و اماکن مختلف به دلیل وجود جرائم بسیار زیادی که روزانه اتفاق میافتد بسیار مورد توجه است؛ اما محافظت از خانه، اداره، کارخانه و یا هرگونه دارایی نمیتواند زیاد هزینهبر باشد و پیشرفت تکنولوژی و علوم این کار را به سادهترین شکل ممکن در آورده است. این دسته از دوربین های مدار بسته قادر به کار در محیط های معمولی و کم نور هستند و نیازی به تصویرگرهای مادون قرمز داخلی ندارند ، زیرا می توانند به لطف تراشه های تصویربرداری حساس خود تصاویر ویدئویی شفاف را در تاریکی ضبط کنند. با این کار از دریافت تصویری با کیفیت اطمینان حاصل می شود.

از طریق کابل شبکه می توان اقدام به کنترل سیگنال های ورودی و خروجی دیجیتال دوربین مداربسته نیز کرد. با توجه به تاخیر زمانی در اسکن فریم ها، به دلیل حرکت اشیا در این بازه زمانی در تصاویر با تحرک بالا، تصاویر خروجی تار و محو خواهد شد. توجه داشته باشید که نصب و راه اندازی این نوع دوربین ها به تخصص و دانش فنی نیاز ندارد و می توانید شخصا” آن ها را راه اندازی نمایید. با نصب دوربین مدار بسته می توانید قبل از شروع کار ، جرم را متوقف کنید. صاحبان مشاغل نیز از دوربین های امنیتی برای نظارت بر نحوه کار کارمندان استفاده می کنند تا اطمینان حاصل می کنند که آن ها از بهترین زمان خود استفاده می کنند. از آن روز به بعد، رشد دوربین های مدار بسته در دنیا شتاب گرفت و روز به روز بر شتاب آن افزوده می شود.

همانطور که میدانید، پیش نیاز اصلی در انجام هر کار، داشتن اطلاعات مناسب از آن موضوع است. برای خرید دوربین مداربسته میتوانید از بخش بالای همین صفحه محصول مورد نظر خود را انتخاب و بر روی آن کلیک کنید تا اطلاعات و مشخصات کاملی از محصولات را مشاهده و اقدام به خرید کنید. هنگامی که صحبت از نصب دوربین مدار بسته می شود ، شما گزینه های زیادی برای انتخاب خواهید داشت. سیستم های IP کمی بیشتر درگیر بوده و به همین ترتیب گزینه گران ترین محسوب می شوند. برای نظارت عمومی بر خانه شما ، یک سیستم دوربین مداربسته خانگی ساده گزینه مناسبی خواهد بود اما اگر شما نیاز به ارائه مدارک در دادگاه دارید ( همه این را نمی خواهند ) پس شما به تنظیمات خاصی نیاز خواهید داشت و برای این کار ما توصیه می کنیم با نصابان حرفه ای شرکت آس جهت خرید دوربین مناسب مشورت کنید. این امر باعث می شود تا در مورد هر چیز خاصی که دوربین ها ضبط می کنند ( همچون هر گونه حرکت مشکوک در محیط کار شما در ساعت 3 صبح ) ، اعلان هایی دریافت کنید و بتوانید آن را به صورت زنده از هر نقطه از طریق رایانه یا تلفن هوشمند مشاهده کنید.

لنز متغیر یا varifocal: در این لنز ها علاوه بر امکان تنظیم فوکوس، امکان تغییر در فاصله کانونی نیز وجود دارد. اصلی ترین تفاوت میان این دو دوربین را نحوه ی تغییر دادن فاصله ی کانونی دوربین ها شکل داده است به طوری که در دوربین مداربسته متغیر موتورایز، فاصله ی کانونی به شکل اتومات و خودکار تنظیم می شود. قابلیت مشاهده در iPhone / iPad – ما می توانیم دوربین مدار بسته را به گونه ای تنظیم کنیم که سیستم دوربین مداربسته شما در تلفن هوشمند شما مشاهده شود. عملکرد دوربین های مدار بسته به گونه ای است که دنباله ای از تصاویر توسط دوربین گرفته می شود که به عنوان سیگنالی منتقل می شود که دستگاه ضبط صدا و نمایشگر را عبور می کند. دوربین مدار بسته یا سیستم تلویزیونی مداربسته معادل انگلیسی CCTV / Closed Circuit TV میباشد و به مجموعه ای از تجهیزات الکترونیکی و دیجیتال اطلاق میشود که وظیفه تصویر برداری، انتقال تصویر، ذخیره سازی تصاویر فیلمبرداری شده، و نهایتا پردازش و مدیریت تصاویر ضبط شده را بر عهده دارند. با توجه به یکسان و مخالف بودن سیگنال کابل ها تشخیص تاثیر نویز بر روی آنها ساده بوده و این تاثیر به سادگی حذف می شود.

دوربین های مداربسته و سیستم نظارتی پلکو در رنج محصولات متوسط رو به بالا بازار قرار دارند. در تصویر زیر نمایی از یه فروشگاه رو میبینید که توسط دوربین مداربستهی دید در شب ضبط شده. البته تغییر در زاویه دید این دوربین ها به صورت دستی انجام می گیرد. البته جزئیات بیشتر در هر شرایطی به شما کمک خواهد کرد ، زیرا این بدین معناست که شما می توانید هر چیزی را که دوربین ضبط می کند را مشاهده کنید. حفظ امنیت و ایمنی نگرانی تمامی صاحبان مشاغل است ، اما با این تکنولوژی می توانید از تجارت خود و از همه مهمتر کارمندان خود محافظت کنید. دوربین های مدار بسته با داشتن سیستم های موجود در همه رنج های قیمتی و با ارائه سطح های مختلف امنیتی ، ثابت کرده است که یکی از قابل دسترس ترین فناوری های پیشگیری از ضرر و نظارت بر ایمنی موجود در بازار است.

Cooking topics for domestic helper | 健樂護理有限公司 kl home care ltd.