دوربین مداربسته بی سیم

این سری از دوربین ها، اینترنت خود را از طریق سیم کارت تامین می کنند و بر مبنای تکنولوژی ۳G و ۴G کار می کنند، عملکرد آن ها به این صورت است که اگر در هنگام رخ داد وقایع آنتن و اینترنت قطع شوند، پس از وصل اینترنت می توانند کلیه رخ دادهای زمان قطع اینترنت، از طریق اینترنت سیم کارت به نرم افزار انتقال تصویر ارسال کنند. با در نظر گرفتن دفتر مرکزی که در شن زن واقع شده، شرکت سانل دارای ۲۴ شعبه در کشور چین بوده و یک دفتر بینالمللی نیز در هنگکنگ دارد. با این حال ، چین تنها نیست.

دی – لینک (به انگلیسی: D-Link) یک شرکت تجهیزات مخابراتی و شبکه است که همان طور که گفتیم در سال ۱۹۸۶ در تایپه (تایوان) با نام داتکس سایت uncctv.ir سیستم تأسیس شد. ضبط و بررسی فعالیتهای روزمره در محیطهایی که نیازمند امنیت دائمی هستند که از آن جمله میتوان به بانکها، فرودگاهها و کازینوها اشاره کرد. اما بطور کلی دوربین های مداربسته از چند جهت قابل بررسی می باشند که در لیست زیر به آنها اشاره کرده ایم، توجه داشته باشید که برای خرید هر یک مدل های معرفی شده می توانید به صفحه هایک ویژن مراجعه کنید. از مزایا دوربین های HDCVI می توان به کیفیت فیلمبرداری تا چند برابر دوربین های آنالوگ اشاره نمود. برای آشنائی با تفاوت انواع دوربین مداربسته از نظر نوع تکنولوژی، مزایا و معایب هر کدام و همچنین انتخاب بهترین نوع متناسب با محیط خود، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. با این تفاوت که وضوح تصویر این محصول برحسب واحد مگاپیکسل می باشد و دیگر از کیفیت خطی قبلی TVL استفاده نمی کند. دوربینهای این تکنولوژی با سایر تکنولوژیها همخوانی ندارد و همچنین در دوربینهای آنالوگ نسل جدید امکان مشاهده تصاویر دوربین از طریق اتصال مستقیم دوربین به تلویزیون وجود ندارد چرا که این دوربینها دیگر از استانداردهای تلویزیونی برای انتقال اطلاعات استفاده نمیکنند.

در دوربین های مداربسته از این تکنولوژی بیشتر برای تشخیص تصاویر در تاریکی استفاده می شود. با این کار می توانید نرم افزار های مدیریتی مورد نظرتان را روی سیستم نصب کرده و از آنها استفاده کنید. همانطور که پیش تر هم گفتیم شما می توانید در روش دیگری خروجی سوییچ را به یک سیستم کامپیوتری متصل کنید. شما تنها با برقراری یک تماس تلفنی می توانید در مورد خرید ، نصب و مشخصات و اطلاعات فنی انواع دوربین ها مشاوره کنید . کاربردها ، مشخصات فنی دوربین های ارزان خانگی و لیست قیمت انواع دوربین های حرفه ای برای سیستم های نظارتی مداربسته موارد در برگیرنده این بخش میباشند. در انگلستان 5 میلیون دوربین مداربسته نصب شده است و پس از آن ژاپن با 5 میلیون ، ویتنام با 2.6 میلیون ، فرانسه با 1.65 میلیون ، کره جنوبی با 1.03 میلیون و هلند با 1 میلیون دوربین مداربسته قرار دارند. کشورهای دیگر مانند ایالات متحده و آلمان هر کدام 50 میلیون و 5.2 میلیون دوربین مداربسته دارند. این نوع از دوربین ها می توانند از تکنولوژی های بی سیم و جایگزین دیگر نیز استفاده کنند. در ادامه مقاله 7 نوع مختلف از انواع دوربین مداربسته معرفی خواهد شد.

دوربین های مدار بسته هایک ویژن، برای سیستم های مدار بسته مسکونی و تجاری به ویژه خرده فروشی ها، آموزش، بانکداری، ساختمان و ترافیک بسیار مناسب هستند. هر کدام از موارد زیر برحسب نیاز و کاربرد در محیط داخلی یا خارجی ساختمان و … عدم آگاهی باعث رسیدن آسیب میشود و ما در تلاشیم تا اطلاعات دقیقی را در حوزهای که در آن فعالیت میکنیم به شما عزیزان منتقل نمائیم. استفاده از تکنولوژی روز دنیا در ساخت دوربین های مداربسته IP، باعث بهبود چشمگیر کیفیت فیلم برداری دوربین مداربسته IP تا 30 مگاپیکسل و رزولوشن تصویر دوربین های مداربسته تحت شبکه 4K می باشد. پس این ویژگی باعث شده تا حملونقل آنها بسیار آسانتر بوده و امکان آسیب به آنها در طی فرآیند حملونقل، بسیار کم میباشد. نظارت نقش مهمی در جامعه امروز بازی میکند و با دوربینهایی که در اطراف ما هستند زندگی روزمره ما هر روز سطح امنیت بالاتری را تجربه میکند. ۲فیلم چهارشنبه سوریفیلم حرفه ایفیلم حقه بازی آمریکاییفیلم حوض نقاشیفیلم خانه ای روی آبفیلم خانه پدریفیلم خانه دوست کجاست؟ این دوربین ها بیشتر بر روی سقف نصب شده و در کیفیت و اشکال متفاوتی در بازار موجود هستند. در فضای خارج محیطی و در مکانی روباز استفاده میشوند.

تکنولوژی TVI قادر است سیگنالهای دیجیتال را به آنالوگ تبدیل کند و باعث افزایش مسافت ارسال و کاهش هزینهها میشود. نمایندگی هایک ویژن هایک لوک توانسته است محصولات کمپانی هایک ویژن را در تعداد بالا و انواع مختلف آن برای همه علاقه مندان به محصولات این شرکت در ایران فراهم کند. به طور معمول قابلیت تعویض لنز برای این دوربین ها در نظر گرفته شده است و از آن ها بیشتر در جاهایی استفاده می شود که زوم یا فکوس خاصی مدنظر باشد. حسن این تکنولوژی استفاده در پروژههای ترکیبی میباشد. هند ، روسیه و برزیل اطلاعات مربوط به دوربین مداربسته خود را فقط در برخی از شهرها گزارش کرده اند. در حالی که NVR فقط به دوربین های تحت شبکه متصل می شود و تنها با NVR می توان از تمام ویژگی های دوربین های تحت شبکه استفاده کرد. در صورت بروز هرگونه مشکل در دوربین مداربسته بیسیم خود، بهتر است به شرکت تولید کننده آن مراجعه بفرمایید. در سیستمهای HD-SDI انتقال تصویر در فواصل زیاد همراه با افت کیفیت تصاویر ویدیویی میباشد لذا فاصله مناسب جهت انتقال تصویر با کیفیت مورد قبول در گروه اول حداکثر 100 متر میباشد و در متراژهای بالاتر از 100 متر به دلیل افت کیفیت تصویر نیاز به تقویت کننده وجود دارد.

در ابتدا این محصول فقط با کیفیت 1 مگاپیکسل عرضه شد که دارای وضوح تصویر بود. همچنین نصب این محصول بر روی درب ساختمان، زیبایی خاصی به آن می بخشد. موقعیت مکانی نقش مهمی را در زمینه مشاهده دوربین مداربسته دید در شب شما ایفا می کند بنابراین یکی از عوامل موثر بر قیمت دوربین مدار بسته دید در شب ، مکانی است که دوربین مدار بسته شما در آن قرار دارد گاهی اوقات یک درخت یا دیوار ساده مانع از دید دوربین مداربسته دید در شب شما می شود و می تواند بر دیدگاه آن تأثیر بگذارد پس در هنگام نصب سعی کنید مکان دوربین مداربسته شما بدون مانع باشد. دوربین مداربسته آنالوگ، یک تجهیز الکترونیکی است که برای دریافت تصاویر و تبدیل آنها به سیگنالهای الکترونیکی از آن استفاده میشود که این کار در دوربینهای مداربسته به وسیله حسگر الکترونیکی دوربین یا Imaging Sensor صورت میپذیرد تیپ این حسگر میتواند یکی از انواع CCD یا CMOS باشد. باید برای سیمکشی در قسمتهای مختلف برنامه داشته باشید به طوری که کمترین مقدار سیم مصرف شود و همچنین طول سیمها از حد استاندارد فراتر نرود چون موجب تضعیف سیگنالهای تصویر خواهد شد.

دوربینهای 4 IN 1 برایتون قادر به ارائه خروجی تمام تکنولوژیهای موجود در بازار میباشند، به عنوان مثال یک دوربین UVC برایتون دارای خروجی AHD وCVIوTVI و آنالوگ میباشد. این نوع دوربین مدار بسته در اشکال مختلف در بازار موجود میباشد و بستگی به نوع و شکل آن بعضی ها سنسور مادون قرمز دارند و بعضی ندارند. در نهایت پس از آنکه جایگاه سوییچ ، سیستم کامپیوتری و دستگاه ضبط تحت شبکه (NVR)را مشخص کردید باید کابل کشی را شروع کنید. این وسایل همه از موارد ضروری و مهم دوربین تحت شبکه است که در ابتدا باید مهیا باشد. در کل، دو نوع سنسور تصویر در دوربینهای مدار بسته استفاده میشود CCD و CMOS . دو ویژگی مهم دوربینهای AHD نوع تصویر و مسافت ارسال تصویر بر روی کابل است همانطو که مشخص است این دوربین از خانواده آنالوگ میباشد. بهترین راهکار برای نصب دوربین مدار بسته در فضای بیرونی که سقف نداشته باشد این است که شما اول از همه ، مکان جای گیری دوربین را در روی دیوار مشخص کنید . محل مورد نظرتان را بررسی کنید و تعداد دوربین های مورد نیاز و جایگاه نصب آنها را مشخص کنید. برای این کار مطابق با تصویر 1 گزینه Register را انتخاب کنید.

این نوع دوربین بیشتر به عنوان دوربین مخفی به کار می رود. دوربین های مدار بسته در نوع ها و ویژگی های مختلف ، تنظیمات متفاوتی نیز دارند. در ادامه به بررسی هرکدام از این تکنولوژیها میپردازیم. در ادامه باید هر یک از دوربین ها توسط یک کابل برق به منبع تغذیه متصل شود. به کلیه دوربین مداربسته ای که در آن ها قابلیت چرخش دوربین در جای خود به وسیله کنترل کننده یا اتوماتیک فراهم شده باشد، دوربین های گردان یا Speed Dome یا PTZ گفته می شود. چرخش دوربینها به صورت اتوماتیک قابل تنظیم است. به طور مثال اگر در پروژهای دو عدد دوربین AHD و یک عدد دوربین CVI,TVI از قبل موجود باشد شما به راحتی میتوانید تصاویر این دوربینها را به طور همزمان بر روی دستگاه UVR برایتون خود داشته باشید و همینطور بلعکس اگر در پروژهای از یک تکنولوژی خاص استفاده شده است، شما میتوانید خروجی دوربین UVC برایتون خود را با دستگاه موجود در آن پروژه هماهنگ نموده و دوربین UVC خود را استفاده نمایید. 10 کشور برتر دیگر شامل آلمان با 6.27 دوربین در هر 100 نفر ، هلند 5.8 ، استرالیا 4 ، ژاپن 2.72 ، فرانسه 2.46 و کره جنوبی 1.99 است.

در این بخش باید به ترتیب نام دوربین ، آی دی دوربین و پسورد که به صورت پیشفرض 888888 می باشد را وارد کنید. در نهایت دستگاه ضبط تصاویر را به برق وصل کرده و آن را روشن کنید. مشخصاً با توجه به نوع واردات این نوع سیستمهای نظارتی در کسور، شاید خیلی از برندهای تولیدکننده نتوانند در ایران جایی را برای خود پیدا کنند. البته کمپانیهای سازنده این نوع دوربینها بعضا برای رفع محدودیت زاویه دید در آنها امکان تغییر لنز و زوایه دید را در این دوربینها افزودهاند. فیلمهای ضبطشده قادر خواهند بود در صورت ارتکاب جرم، هویت فرد را با جزییات کامل ارائه دهند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد هایک ویژن و فروشگاه کمیران، همین پیشگام بودن در ارائه تکنولوژی های تازه و به روز است.

محصولات این شرکت شامل طیف وسیعی از ابزارهای امنیتی مانند؛ دستگاه های NVR، دوربین های مداربسته آنالوگ و دیجیتال و بسیاری از تجهیزات دیگر می شود که برخی از آنها به صورت تحت شبکه و با استفاده از فناوری های هوش مصنوعی می توانند کنترل کاملی بر روی محیط موردنظر شما داشته باشند. بسیاری از کاربران این دوربین ها را در درهای ورودی ، کلیساها یا مکان های دیگری نصب می کنند که بازدیدکنندگان ممکن است دوربین های نظارتی را پیش بینی نکنند. بسیاری از برندها دوربین و دی وی آر با تکنولوژی ای اچ دی تولید می کنند و تنوع بالایی در انتخاب آن وجود دارد. در واقع دوربین مداربسته دام به معنی دوربینی است که به شکل گنبد بوده و عنوان دیگری که درباره ان بکار میرود دوربین های سقفی است. معنای لغوی کلمه دام DOME گنبد است. دوربین های مداربسته گنبدی یا دام طبق شکلی که دارند، به این نام، نامگذاری شده اند. دوربین های مدار بسته انواع گوناگونی دارند، دوربین آنالوگ و تحت شبکه از انواع پرطرفدار در دوربین های مدار بسته می باشند. در دوربین مدار بسته کابلی و حتی وایرلس تصاویر به یک وسیله انتقال پیدا می کند تا کابربر بتواند تصاویر را بتواند در کنار هم مشاهده کند و در کنار آن این تصاویر در هارد دیسک ذخیره شود.

پس از نصب کامل کابل ها ، دستگاه ضبط را به وسیله کابل VGA یا HDMI به یک مانیتور متصل کنید تا بتوانید تصاویر دریافتی را مشاهده کنید. پس از دانلود این برنامه آن را اجرا کنید. با این کار برنامه برای شناسایی دوربین شما اقدام می کند. دوربین مداربسته شبکه (IP CCTV) اطلاعات تصویر را به صورت دیجیتال و تحت پروتکل های شبکه ارسال می کند. در ابتدا تولید این دوربین توسط این شرکت بسیار کم بود اما در سال 1999 تصمیم گرفته شد تا دوربین های مدار بسته تحت شبکه به صورت تولید انبوه در بازارهای جهانی صورت گیرد. در مرحله بعد برای نصب دوربین ها مطابق تصویر آنها را یک به یک با کابل شبکه مناسب به دستگاه DVR متصل کنید.

در ادامه انواع پکیج هایی را که در فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته دی سی ای کالا مشاهده می کنید، بررسی می کنیم. در ادامه این 2 مورد را به صورت کامل بررسی می کنیم. دوربین مداربسته بیسیم هزینه های شما را برای راه اندازی یک سیستم نظارتی سریع و کاربردی کاهش می دهد و این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید تصاویر و صداهای محل مورد نیاز خود را بدون ایجاد نویز به راحتی از طریق گیرنده مورد نظرتان دریافت نمایید همچنین دوربین مداربسته Wireless به راحتی می تواند به شبکه اینترنت موجود متصل شود و به دلیل بی سیم بودن آن کمتر در معرض دید قرار می گیرد و امکان نظارت مخفیانه را بالا می برد. این برند نیز مانند برند هم وطن خود (سونی) دوربین های آنالوگ را از چرخه تولیداتش حذف کرده است و تمرکز را روی دوربین های تحت شبکه قرار داده است. این دوربین مانند دوربینهای آنالوگ از بستر کابل کواکسیال بهره میبرد . مکانی را هم برای قرار داد دستگاه ضبط و مانیتور انتخاب کنید و مسیر های کابل کشی را مشخص کنید. اگر از دوربین های مدار بسته وای فای استفاده می کنید می توانید با نصب اپلیکیشن هایی که در این زمینه طراحی شده اند دوربین های امنیتی خود را از طریق گوشی چک کنید.

Den tekniske lagring eller adgang, der udelukkende anvendes til statistiske formål.