دوربین هایک ویژن را از طریق SADP باز کنید

راهنمای گام به گام با استفاده از نرم افزار SADP

در پست وبلاگ امروز، ما قصد داریم به این فرآیند بپردازیم باز کردن اتصال دوربین هایک ویژن با استفاده از نرم افزار SADP چه در حال عیب یابی، ارتقاء یا صرفاً به دنبال پیکربندی مجدد تنظیمات دوربین خود باشید، این راهنمای گام به گام شما را در کل فرآیند راهنمایی می کند. بنابراین، بیایید شروع کنیم!

مرحله 1: اتصال به دوربین هایک ویژن

اتصال دوربین اول از همه، اطمینان حاصل کنید که شما دوربین هایک ویژن به درستی متصل شده است. همانطور که راهنمای ما نشان می دهد، آنلاین بودن دوربین و کارکرد با ابزار SADP برای فرآیند unbinding بسیار مهم است.

مرحله 2: ابزار SADP را راه اندازی کنید

راه اندازی ابزار SADP ابزار SADP (جستجوی پروتکل دستگاه فعال) برنامه کاربردی شما برای مدیریت دستگاه های هایک ویژن است. پس از اتصال دوربین، ابزار SADP را در رایانه خود باز کنید.

مرحله 3: انتخاب دوربین هایک ویژن

دوربین خود را در ابزار SADP انتخاب کنید، دوربین Hikvision متصل خود را پیدا کنید. بر روی آن کلیک کنید تا دستگاهی را که می خواهید باز کنید انتخاب کنید.

مرحله 4: باز کردن دوربین هایک ویژن

Unbind Your Camera پس از انتخاب دوربین خود، به دنبال گزینه “Unbind” در ابزار SADP بگردید. با کلیک بر روی این گزینه فرآیند unbinding آغاز می شود.

مرحله 5: رمز عبور دوربین هایک ویژن را وارد کنید

ورود رمز عبور برای اطمینان از امنیت دستگاه خود، از شما خواسته می شود رمز عبور خود را وارد کنید. همانطور که در ویدیو نشان داده شده است، به سادگی رمز عبور خود را وارد کرده و ادامه دهید.

مرحله 6: تایید غیر الزام آور

تایید Unbind پس از تکمیل موفقیت آمیز فرآیند unbinding، یک پیام تأیید دریافت خواهید کرد – “Unbind موفق شد”. این نشان می دهد که دوربین هایک ویژن شما دیگر به پیکربندی فعلی متصل نیست.

مرحله 7: بررسی فرآیند unbinding

تأیید Unbinding برای بررسی مجدد موفقیت آمیز بودن unbinding، از وب سایت Hikvision Hik Connect دیدن کنید. صفحه را بازخوانی کنید و تأیید کنید که دوربین دیگر در لیست نیست. یک وسیله ناپدید شده نشانه مطمئنی از جداسازی موفقیت آمیز است.

مرحله 8: پیکربندی مجدد دوربین هایک ویژن

آماده برای پیکربندی مجدد با شما دوربین هایک ویژن با موفقیت باز شد، اکنون می توانید با استفاده از Hik Connect دوباره پیکربندی یا اضافه کنید. این انعطاف پذیری به ویژه برای کسانی که می خواهند تنظیمات دوربین خود را انجام دهند مفید است.

ویدئو: چگونه دوربین هایک ویژن را از طریق SADP باز کنیم

https://www.youtube.com/watch?v=sWxEdmMLaU

نتیجه:

همانطور که در این مقاله نشان داده شده است، جدا کردن دوربین هایک ویژن با استفاده از نرم افزار SADP یک فرآیند ساده است. با دنبال کردن این مراحل ساده، می توانید به راحتی تنظیمات دوربین خود را عیب یابی، ارتقا دهید یا مجددا پیکربندی کنید.


منبع: https://learncctv.com/unbind-hikvision-camera-via-sadp/

Advantages of local domestic helper.