خرید لپ تاپ گیمینگ حرفه ای ۲۰۲۲ با بهترین قیمت اگزو گیم

عینا برابر واژه که در اروپا و آمریکا استفاده می‌شود که در واقع کالایی که در ایران به نام استوک فروخته می شود، کالای «استفاده شده» یا کارکرده و برابر واژه یوزد می‌باشد. اگر ساکن تهران هستید، در صورت تمایل می‌توانید خرید خود را به صورت حضوری از مجموعهفروشگاه های فیزیکی به‌روزانجام دهید. برای مشتریانی که ساکن تهران هستند، فروشگاه ما دو گزینه یپرداخت آنلاین + ارسال رایگانو یا پرداخت در محل (با پرداخت اولیه‌ی ۱۰۰ هزارتومان بیعانه برای ثبت سفارش) در اختیار شما مشتریان قرار داده است. اسمبل در خانه نیز امکان پذیر است اما اگر تجربه و دانش کافی ندارید، حتماً آن را به فروشنده یا یک شخص کاربلد بسپارید. برندهای مختلفی در بازار ایران وجود دارد که می‌تواند آنها را ترکیب کنید و هیچ برند بهترینی وجود ندارد.

در گام اول بهتر است بدانید زمانی که سیستم هنگ می‌کند می‌توانید با استفاده از دکمه Ctrl+ALT+Delete به بخش Task Manager وارد شوید و مشکل سیستم را مرتفع کند. اما در برخی از مواقع این راهکار جواب نمی‌دهد و شما باید سیستم را ری‌استارت کنید. برای انجام این کار باید دکمه پاور موجود بر روی لپ تاپ را چند ثانیه نگه دارید تا لپ تاپ خاموش شود و چند ثانیه بعد مجددا دکمه پاور لپ تاپ را بفشارید تا لپ تاپ روشن شود. در بسیاری از مواقع افراد با کندی سیستم مواجه می‌شوند و فکر می‌کنند لپ تاپ هنگ کرده است. توجه داشته باشید زمانی که با این مسئله مواجه شدید کمی صبر داشته باشید و به سیستم فرصت بدهید تا به روال عادی خود بازگردد.

خرید لپ تاپ گیمینگ حرفه ای ۲۰۲۲ با بهترین قیمت اگزو گیم

تا به حال کالای استوک یا لپ تاپ استوک خریداری کرده ا‌ید؟ یکی از کالاهای پرطرفدار استوک، لپ ‎تاپ استوک است. این روزها خرید لپ تاپ بسیار هزینه‌بر است و افراد بسیاری ترجیح می‌دهند این کالا به صورت استوک خریداری کنند. اما به چه کالایی استوک می‌گویند؟ آیا منظور از لپ‌ تاپ استوک، همان لپ تاپ دست‌دوم است؟ امروزه بازار اجناس دست دوم یا همان استوک بسیار داغ است و به دلیل افزایش روز افزون قیمت ارز خرید کالای استوک بسیاربه‌صرفه‌تر است. کسانی که تصمیم به خرید کالای استوک دارند مثل خرید لپ تاپ استوک با در نظر گرفتن درجه‌بندی کیفیت این دسته از کالاها به راحتی می‌توانند انتخاب ایده‌آلی داشته باشند. اما قبل از آن باید برخی نکات را در نظر بگیرند و نسبت به توصیه های لازم برای خرید کالا و به خصوص لپ تاپ استوک توجه ویژه ای داشته باشند.

بهترین لپ تاپ گیمینگ

در صورتی که کیفیت اسپیکر مدنظرتان نباشد، می‌توانید از جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری برای اتصال هدفون‌های حرفه‌ای استفاده کرده و کیفیتی به مراتب بهتر را دریافت کنید. تاچ پد هم در این دستگاه از فرمان‌های چند لمسی پشتیبانی کرده و می‌توانید روی آن حساب ویژه باز کنید. وب کم برای برقراری تماس تصویری نسبتا با کیفیت با دوستان و آشنایان و همچنین حضور در کنفرانس‌ها مناسب خواهد بود. کمپانی AMD وظیفه ساخت کارت گرافیک لپ تاپ مدل M509BA ایسوس را هم داشته است و به‌صورت یکپارچه درون لپ تاپ تعبیه شده است. ظرفیت هارد دیسک این محصول ۱ ترابایت است و در کنار آن یک هارد SSD با سرعت بالا هم داریم که ظرفیت ۲۵۶ گیگابایتی دارد.

راهنمای خرید بهترین کیبوردهای گیمینگ

به هر حال بخش زیادی از کاربران داخل کشور از گوشی‌های سامسونگ استفاده می‌کنند و این برند کره‌ای طرفداران بسیار زیادی پرس و جو دارد. رابط کاربری کهکشانی‌های سامسونگ One Ui نام دارد و آخرین نسخه‌ی موجود از آن ۳.۱ بوده که بر مبنای اندروید ۱۱ توسعه داده شده است. به احتمال زیاد به زودی شاهد بروزرسانی One Ui 4 بر پایه‌ی اندروید ۱۲ برای گوشی‌های جدیدتر این برند کره‌ای خواهیم بود.

لپ تاپ از حافظه کش ۴ مگابایتی برخوردار است و هنگام کار با برنامه‌های مختلف، می‌تواند بارگذاری سریع‌تری داشته باشد. کاربران در این لپ تاپ می‌توانند از وب کم و اسپیکر با آخرین فناوری استفاده کنند. باتری لیتیوم یونی این دستگاه از ۳ سلول ساخته شده است و از سیستم‌عامل دلخواه هم می‌توانید همراه با آن استفاده کنید.

  • باید توجه داشت که لپتاپها در سایزهای مختلفی نیز تولید میگردند از لپتاپهای مینی گرفته تا بزرگتر و انتخاب بهترین سایز لپ تاپ کاملاً یک انتخاب اختیاری است.
  • فروشگاه به روز عرضه کننده ی کالا های استوک و با کیفیت، با نازل ترین قیمت است.
  • شرکت مایکروسافت یک شرکت آمریکایی است که بسیاری از محصولات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری دارای مجوز را توسعه و تولید می‌کند.
  • بدیهی است یک کامپیوتر قوی از عهده هر استفاده‌ای بر می‌آید اما تقریباً هیچ یک از ما آن قدر پول اضافی نداریم که بهترین قطعات کامپیوتر بازار را خریداری کنیم.

در مورد پردازنده‌های معمولی تا میان رده چون پنتیوم و Core i3 معمولاً همان کولر داخل باکس پردازنده کامپیوتر به خوبی پاسخگو است و به کولر مجزا نیاز ندارید. نمونه دیگری از وقوع Bottleneck یا گلوگاه در قطعات کامپیوتر می‌تواند نصب یک SSD پرسرعت بر روی مادربردی باشد که از حداکثر سرعت آن پشتیبانی نمی‌کند. برای نمونه نصب یک SSD PCIe 4.0 بر روی مادربردی که تنها از PCIe 3.0 پشتیبانی می‌کند چنین مشکلی را پدید می‌آورد. همچنین همه قطعات کامپیوتر به یک اندازه برای استفاده‌های گوناگون اهمیت و تأثیر یکسانی ندارند. بنابراین باید بودجه‌تان را به نحو مناسب و دقیقاً متناسب با انتظاراتتان صرف قطعات مختلف کامپیوتر کنید تا کارایی و سرعت مطلوب را بگیرید.

هر زمان که به دلیل استفاده از برنامه‌های پس زمینه لپ تاپ شما هنگ کرد باید با استفاده از دکمه‌های Ctrl و Alt و Del که بر روی کیبورد شما موجود هستند وارد قسمت Task Manager شوید. برنامه‌ای که باعث کندی و هنگ کردن لپ تاپ شده است را انتخاب نمایید و در انتها بر روی گزینه End Task کلیک کنید. بعد از انجام این کار برنامه‌ای که باعث هنگ کردن کامپیوتر شده است بسته می‌شود و سیستم از حالت کندی و هنگ خارج می‌گردد.

به دلیل شرایط اقتصادی قشر دانشجو، بهترین گزینه تهیه لپ تاپ برای این گروه خرید لپ تاپ استوک است چون قیمت لپ تاپ استوک برای انجام کارهای دانشجویی به صرفه و‌ مناسب می‌باشد. سی پی یو این لپ تاپ مدل 1087H Core i7 است و تعداد هسته و رشته آن نیز به ترتیب 8 و 16 بوده که حافظه کش 16 مگابایت آن را همراهی می‌کند. حافظه رم در لپ تاپ ایسوس مدل G15 G512LW-BA در حد 32 گیگابایت بوده که نوع رم نیز از قابلیت DDR4 برخوردار است. همچنین گفتنی است که رم این لپ تاپ قابلیت ارتقا دارد و چنانچه نیاز به رم بیشتر داشتید؛ به راحتی می‌توانید آن را دستخوش تغییرات کنید.

Apple MacBook Air MGN63 2020 M1 8GB-256GB SSD Intel

صفحه نمایش ۱۴ اینچی این لپ تاپ از رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد و همراه با روکش مات در اختیار علاقه مندان قرار می‌گیرد. این روکش کمک می‌کند که چشم کاربر در برابر پرتوهای مضر مورد محافظت قرار گرفته و هنگام نگاه کردن طولانی مدت به صفحه، دچار مشکل نشود. ایسوس معمولا در تمام لپ تاپ‌های ارزان قیمت یا گران قیمت خود از این روکش استفاده می‌کند.

Advantages of local domestic helper.