بهترین پاور بانک برای آیفون 13 پاوربانک مگ

با در نظر گرفتن این نکات می‌توانید دستگاهی را خریداری کنید که بهترین انتخاب برای شما باشد. اسم این پاوربانک با آیفون گره خورده است اما برای شارژ سایر محصولات الکترونیکی نظیر گوشی‌های هوشمند، ساعت هوشمند، تبلت و .. این شارژر 418 گرم وزن دارد و با اینکه کمی سنگین است اما خوش دستی و قابلیت حمل مخصوص خود را دارد. به دلیل قابلیت شارژ مغناطیسی و بی‌سیم، دیگر به کابل هم نیازی نخواهید داشت. جالب است بدانید که برای بردن این بهترین پاوربانک برای آیفون به داخل کابین هواپیما نیز مشکلی نخواهید داشت. در واقع اگر پاوربانک وایرلسی که خریداری می‌کنید نتواند در هر بار استفاده، گوشی یا دیوایس مورد نظرتان را به صورت کامل شارژ کند، بی‌فایده و ناکارآمد تلقی می‌شود.

  • نکته مهم دیگر در مورد پاوربانک PB1022ZM این است که دارای یک پورت Type C یا USB-C است و به همین دلیل هم می‌توان از آن برای شارژ گوشی‌ها و تبلت‌هایی که از شارژر تایپ سی پشتیبانی می‌کنند، استفاده کرد.
  • پاور بانک‌های همراه(پاوربانک یا شارژر همراه) ، پاور بانک‌های دستی(پاور بانک خورشیدی) ، پاور بانک رومیزی ، پاور بانک دیواری و پاوربانک‌های هوشمند که امکان شارژ همزمان دو دستگاه را فراهم می‌کنند.
  • اگر فقط قصد دارید از محصول برای گوشی خود استفاده کنید، ممکن است به دستگاهی با ظرفیت فوق العاده بالا نیاز نداشته باشید.
اگر همیشه از پاوربانک استفاده می کنید، باید مدت زمان شارژ شدن آن را نیز در نظر بگیرید. برخی از پاوربانک های وایرلس می توانند خودشان به صورت بی سیم شارژ شوند، ولی اینکار به خاطر اتلاف زمان توصیه نمی شود. اما داشتن چنین ویژگی‌ای معمولاً قیمت و سایز دستگاه را نیز افزایش می‌دهد، بنابراین شما باید تعادل را در خرید پاور بانک رعایت کنید. ملاحظات دیگری که باید به آن توجه کرد این است که با چه سرعتی می‌تواند دستگاه های شما را انرژی میدهد و اینکه آیا می تواند چندین دستگاه را همزمان انرژی بدهد یا ندهد. در این مقاله که توسط فروشگاه اینترنتی ما یعنی جی اس کالا تهیه شده بود، تلاش کردیم ویژگی‌های بارز یک پاور بانک وایرلس را برای شما شرح دهیم.

پاوربانک لیتو LP-27،بهترین پاوربانک برای آیفون

پاوربانک بیسیم پرو وان مدل PM12 با ظرفیت میلی‌آمپر ساعت، یکی دیگر از گزینه‌های خوب برای خرید پاوربانک وایرلس به شمار می‌رود. جنس بدنه این پاوربانک از پلاستیک سخت ABS است و وزنی در حدود 221 گرم دارد. این محصول علاوه بر تکنولوژی Qi از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند. پرو وان برای این محصول خود دو درگاه خروجی USB با شدت جریان‌های 1.5، 2.0 و 3.0 آمپر در نظر گرفته است.

مشخصات و بررسی کیبورد وایرلس Logitech K780

بهترین پاور بانک برای آیفون 13 پاوربانک مگ

ابعاد این مدل 152×75×16 میلی‌متر بوده و وزن آن به ۲۵۳ میلی‌آمپر ساعت می‌رسد. ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن هم باعث شده که بتوانید چندین بار گوشی خود را شارژ کنید. ظرفیت بالای این پاور بانک باعث شده که در طول روز با مشکل شارژ گوشی مواجه نشوید. QiStone بهمراه شارژر مانند یک سنگ تخت است با یک طراحی عالی است که در سال 2014 منتشر شد. این باتری قابل حمل بی سیم ظریف این امکان را برای شما فراهم می‌کند که هر نوع وسیله پشتیبانی شده توسط استاندارد Qi را با آن شارژ کنید. با یک توان ذخیره شده در باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی بصورت بی سیم می‌تواند دستگاه شما را کل روز شارژ شده نگه دارد.

پاوربانک Miffy 20 MiPow به سرعت به یکی از لوازم جانبی مورد علاقه ما در سفر تبدیل شده است و یکی از بهترین برند های پاوربانک و بهترین پاور بانک بازار نیز شناخته میشود. این مدل جذاب دارای ساختار شیشه‌ای است، اما به اندازه کافی کوچک و بادوام است که می‌تواند در کیف دستی شما قرار بگیرد. اگر به دنبال به حداقل رساندن تعداد لوازم برقی و تکنولوژی در محیط خانه هستید این نمونهد جز بهترین برند پاوربانک و بهترین برند های پاوربانک هست ، Anker PowerCore Fusion 5000 گزینه خوبی است.

همه پاوربانک‌ها دارای یک پورت برای شارژ پاوربانک و یک یا چندین پورت برای شارژ دستگاه‌های دیگر هستند. تقریبا تمامی پاوربانک‌ها دارای یک یا دو پورت USB هستند که از طریق آن‌ها می‌توان دستگاه‌های مختلف را شارژ کرد. انواع پاوربانک شیائومی در مدل‌های متفاوتی عرضه می‌شوند و هر کدام دارای ابعاد، وزن، ولتاژ، ظرفیت و پورت‌های متفاوت هستند. این مدارها و محافظ داخلی از شدت جریان عبوری در شارژر محافظت و از آسیب رساندن به گوشی موبایل در حال شارژ، جلوگیری کند. پیش از هر چیزی شاید بد نباشد که کمی در مورد ماهیت پاوربانک‌ها و چگونگی عملکرد آن‌ها بدانید.

اگر قرار باشد به مدت زیادی خارج از منزل باشید بطور حتم نبودباتری اصلی گوشیشما را بسیار آزرده اصیل بخرید خاطر خواهد کرد. حال تصورش را هم بکنید که در این حین شما اوقات بیکاری هم داشته باشید و نتوانید به دعوت بازی‌های جذاب گوشی‌تان پاسخ بدهید، یا از جستجو در فضای مجازی و چک کردن تلگرام و اینستاگران‌تان تنها نگاه کردن به آیکون‌هایشان نصیبتان شود. این وضعیت بسیار آزار دهنده است و دست‌کم همه‌ی ما آن را یکبار تجربه کرده‌ایم.

در نتیجه می‌توان با استفاده از این پاوربانک دو گجت را به صورت همزمان شارژ کرد. میزان شارژ باقیمانده پاوربانک از طریق نمایشگر LCD روی دستگاه قابل رویت است. این در حالی است که برای شارژ کردن خود پاوربانک می‌بایست از پورت microUSB و کابل مخصوصی که در جعبه قرار داده شده، استفاده کرد. به دنبال یک مدل کوچک و سازگار با محیط زیست هستید ؟ اگر چنین است، شارژر قابل حمل Nimble Champ Lite همان چیزی است که به دنبال آن می‌گردید و جز بهترین پاور بانک بازار و بهترین برند پاوربانک در ایران محسوب میشود. این محصول از مواد پلاستیکی بازیافتی استفاده کرده و در بسته بندی‌های بدون پلاستیک تحویل داده می‌شود. 5200 میلی آمپر ساعتی دارای انرژی کافی برای کامل بیشتر باتری‌های گوشی‌های هوشمند است و مقدار کمی اضافی هم برای آن باقی می‌ماند.

۹ مورد از بهترین ماوس‌های بی‌سیم در سال ۲۰۲۱

Advantages of local domestic helper.