بانک اطلاعات آموزشی صرافی کوینکس CoinEx ⭐️⭐️⭐️معامله انواع رمزارز -ایران ارز دیجیتال

در قسمت نظرات منتظر شنیدن سوالات شما و پاسخگویی به آن هستیم. این قسمت که به اطلاعات حساب معروفه رو هم توضیح دادیم و حالا میخوایم به قسمت بعدی یعنی تنظیمات امنیتی که قسمت مهمی هم هست اشاره کنیم و افزایش امنیت حساب کوینکس رو انجام بدیم. قسمت مشکی رنگ نیز اطلاعات ارز رو مثل حجم معاملات روزانه و تغییر 24 ساعته نشون میده. صرافی کوینکس با کسب امتیاز 4.8 از سایت کوین مارکت کپ و حجم معاملات روزانه در حدود یک میلیارد دلار در رتبه 48 صرافی های معتبر دنیا قرار دارد. همان طور که در مقاله « آموزش ثبت نام در بایننس » گفتیم، یکی از راههای ثبت نام در صرافی بایننس استفاده از vps ( vpn های با آی پی ثابت ) است. برای آموزش ثبت نام در کوینکس و نحوه کار با این صرافی با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

مرحله اول مرحله تایید هویت دو عاملی است اما در صورتی که حجم مبالغی که در بازار ارز دیجیتال معامله می کنید زیاد است، باید احراز هویت را به مرحله دو یا سه برسانید. اگر درباره صرافی ها و نرخ کارمزد آن یا طریقه ثبت نام در آن سوالی داشتید می توانید از مشاوره رایگان هیداس در این زمینه کمک بگیرید. از طرفی صرافی های داخلی ایران فاقد مجوز از طرف بانک مرکزی هستند، اکثرا به دنبال ثبت نام در صرافی های معتبر جهانی هستند. برای برداشت از حساب خود نیز باید نوع ارز خود را مشخص سازید. به حساب CoinEx خود برگردید و رمز ارزها را در تاریخچه دارایی (Asset history) مشاهده و بررسی کنید.

امکان واریز و برداشت بدون احراز هویت: تا سقف ده هزار دلار در روز می توانید برداشت انجام دهید. معاملات لورج: از ژوئن 2019 صرافی coinex امکان انجام معاملات leveraged ( فقط برای BTC/USDT) را فراهم کرده است. حالا باید سایت رسمی کوینکس را باز کرده و وقتی به حساب کاربری خود رفتید، (Account) در بالای صفحه (تنظیمات حساب) که فلش سبز آن را نشان می دهد انتخاب کنید. با دانلود نسخه اندروید کویندکس و نسخه IOS آن می توانید از خدمات این صرافی روی تلفن همراه خود نیز بهره مند شوید. فی معامله در صرافی کوینکس0.1% (Taker – 0.1%) و برای Maker – 0% است این رقم در صرافی بایننس کمی بیشتر و محاسبات آن همراه با تبصره و تک ماده و کمی پیچیده است.

از طرف دیگر، صرافی معتبر بایننس به دلیل وجود تحریمهای ایران، اجازه ساخت حساب کاربری را به ایرانیان نمیدهد و در صورت متوجه شدن این موضوع حساب و دارایی شما را مسدود خواهد معرفی کامل صرافی کوینکس coinex کرد. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش ثبت نام در کوینکس بپردازیم؛ کوینکس صرافی ارز دیجیتالی است که کابران ایرانی را تحریم نکرده و ایرانیان می توانند بدون نیاز به vps در این صرافی اقدام به ساخت حساب کاربری و ترید نمایند. ثبت نام و ورود به سایت صرافی کوینکس بدون احراز هویت انجام میشود. کاربران ایرانی میتوانند بدون هیچ ممانعت قانونی و به صورت رسمی در صرافی کوینکس برای احراز هویت اقدام کرده و حتی از مزیت های احراز هویت قانونی در این صرافی مانند کاهش کارمزدها نیز استفاده نمایند.

تریدرهای حرفهای میتوانند معاملات مارجین را در اکسچنجهای کوینکس انجام دهند. ریسک معاملات با ارز تتر در مقایسه با معاملات ارزهای دیگر کمتر است چون قیمت ارزهای دیگر در نوسان است. در کل، سطح هزینه این صرافی مطابق با میانگین صنعت ارز دیجیتال است. به طور کلی کارمزد معاملات در کوینکس مطابق با متوسط جهانی و در رقابت با اکسچینج های بزرگ دیگر حتی کمتر نیز می باشد. روش های پرداخت: اینکه بتوانید توسط ویزاکارتو مسترکارت پرداخت های خود را انجام دهید یکی از مزایای بزرگ این صرافی است. از آنجا بازار ارز دیجیتال چندی است در ایران داغ شده، بسیاری از مردم به دنبال صرافی معتبر برای معاملات خود می گردند. در این میان کوینکس 0.1 درصد کارمزد برای تراکنشهای خود در نظر گرفته است. سفارش stop limit: در این نوع می توانید مشخص کنید که در صورتی که قیمت ارز به رقم مشخصی رسید سفارش با قیمت و حجم مد نظر شما ارسال شود.

Local domestic helper.