۴۰+ ایده پله های مدرن مشکی ۲۰۲۲ دید | elitarchgroup

ممکن است استفاده از بتن، سنگ یا فلز را برای اجرای یک راه پله اقتصادی و البته زیبا ترجیح بدهید. شاید به یاد داشته باشید که تا همین چند سال پیش، راه پله ها صرفا برای عبور و به عنوان بخش غیر جذاب و صلب و ساده ساختمان در نظر گرفته می شدند و شاید جز ساختمان های مجلل و کاربری ها خاص، در اغلب خانه ها، راه پله به ساده ترین شکل ممکن طراحی و ساخته می شد. گروه مهندسی رادان گلس با طراحی انواع راه پله های مدرن، زیباترین و خیره کننده ترین دکوراسیون را برای خانه شما خلق می کند. در نگاه اول شاید به نظر برسد که طراحی پله مدرن تنها جنبه ظاهری دارد؛ در حالی‌که جنبه های مختلفی در این طراحی در نظر گرفته شده و کاربرد های بسیاری دارد. پله های چوبی گرد از نظر فنی پله هایی با پیچ و خم و با شرایط خاصی هستند که در اطراف یک نقطه مرکزی یا محور مرکزی منحنی می شوند و دارای پایه یا ستون مرکزی نیستند. راه پله چوبی گرد به شکل مستقل و بدون اتصال به ستون میانی در بین سقف کرومیت طبقات قرار دارند.

اما به طور کل می‌توان آن را عددی در حدود 14 تا 18 سانتی متر درنظر داشت. برای کف پله های موجود در داخل ساختمان معمولا عددی در حدود 28 تا 30 سانت درنظر گرفته می‌شود. این عدد با توجه به ارتفاع بین دو سطح کف پله می‌تواند با نسبت مورد بررسی، متغیر باشد. در تزیین راه پله ها با گل و گلدان، خصوصا گیاهانی که به عنوان تزیین راه پله حیاط، تراس و ایوان در نظر گرفته می شوند، بهتر است از انواع گیاهان با دوام و مقاوم و منطبق با شرایط انتخاب شوند.

۵۰ راه پله مدرن و خلاقانه که تا بحال ندیده اید!

در مقابل پنل‌های میله‌ای باعث ایجاد دکوراسیون مدرن و مینیمال شده و از کارایی فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند. ورقه های آهنی فرم گرفته و کف پله های چوبی؛ راه پله مدرن و جذابی را به وجود آورده اند که نمی توان به راحتی از کنار آن گذشت. در زیر این راه پله یک فضای کار و یا به نوعی یک اتاق کار در خانه ایجاد کرده است.

نکات مهم در طراحی و تزیین راه پله ها با گل و گلدان

بی تردید این محصول یکی از انتخاب های اصلی طراحان سبک مینیمالیسم است که سادگی و اصالت را مهم ترین شاخص طراحی خود قرار داده اند. پله مدرن چوبی بدون هیچ پیچیدگی مزاحمی و ذر کمال سادگی و زیبایی مسیری ایمن را برای ارتباط طبقات یک ساختمان دوبلکس فراهم می کند. آکات پلاس پله مدرن چوبی را در هماهنگی کامل با سبک کلی طراحی ساختمان شما به شکل اختصاصی با بالاترین کیفیت تولید می کند. یکی از عوامل موثر در زیبایی پله‌ها، مربوط به نصب و اجرای نرده فرفورژه است. نرده‌های چوبی بسیار ظریف بوده و از طرح‌ها و مدل‌های متنوعی تشکیل شده‌اند. همچنین زیبایی فوق‌العاده‌ای به فضا بخشیده و با توجه به رنگ پارکت، پنل‌های شیشه‌ای کناری و … انتخاب می‌شوند.

  • استفاده از نورپردازی صحیح و مناسب، باعث ایجاد فضایی منحصر به فرد می‌شود.
  • نورپردازی می تواند زیبایی راه پله مدرن خانه شما را چندین برابر کند و نمایی لوکس و خیره کننده به آن دهد.
  • هزینه ساخت و اجرای پله ها بسته به مقیاس پروژه شما به میزان قابل توجهی متفاوت است و لازم است باید در هنگام محاسبه هزینه، مواردی مانند مصالح و زمان بندی را در نظر بگیرید.

۴۰+ ایده پله های مدرن مشکی ۲۰۲۲ دید | elitarchgroup

Local domestic helper.