دوربین مدار بسته 💡 فروش و خرید دوربین مداربسته با قیمت ارزان

پس می توانید با اطمینان کامل به خرید دوربین مدار بسته از ما بپردازید. البته دوربین های آنالوگ به غیر از قیمت پایین تر دارای پیچیدگی کمتری در نصب و راه اندازی مقابل دوربین های تحت شبکه میباشند که این امر سبب محبوبت این مدل از دوربین ها گردیده است . دوربین مداربسته بولت مدل BS97-P از نوع بالت و دیواری و یک دوربین مدار بسته ای اچ دی AHD با قابلیت دید در شب 20 متری و ضد آب بوده که با قیمتی بسیار مناسب جهت خرید دوربین مداربسته بولت ارزان قیمت برای شما در فرابین دوربین تدارک دیده شده است. البته هر گرانی و قیمت بالایی نیز، دلیل بر کیفیت بالا نیست و قیمت پایین تر نیز، الزام بر بی کیفیت بودن یک محصول نظارتی نیست چرا که برخی از شرکت های معتبر دنیا از جمله هایک ویژن، داهوا، تیاندی و … علاوه بر این ، به منظور هر چه واقعی جلوه کردن دوربین ، بر روی آن یک چراغ چشمک زن (به رنگ قرمز) تعبیه شده است که می تواند خیال شما را از بابت لو نرفتن دوربین راحت کند. در پاسخ میتوان گفت دلیل قیمت های متفاوت دوربین مدار بسته به دلیل وجود امکانات مختلف، قابلیت های متنوع و تکنولوژی های هوشمندی است که در روی دوربین های مختلف وجود دارد.

نوع بدنه دوربین که ضد آب بودن و تعداد و برد ماژول های دید در شب از عوامل مهمی هستند که باعث میشود یک دوربین مدار بسته قیمت بالاتری داشته باشد. سخت افزار و فضای ذخیره سازی دستگاه ذخیره ساز و دوربین مداربسته: استفاده از قطعات حرفه ای، طراحی برد، تعداد لایه های برد، توان پردازش و ارسال و دریافت دیتا، پشتیبانی از تعداد هارد بیشتر، دارا بودن 2 پورت HDMI، پورت های ورودی و خروجی صدا، پورت هشدار و جنس بدنه ی کیس در سیستم های نظارت، قطعا هزینه های بیش تر را در بر دارد و بر قیمت نهایی اثر گذار خواهد بود. نوع دیگری از دوربین های مداربسته که این روزها با شیوع ویروس کرونا مورد استقبال زیادی قرار گرفته است، دوربین حرارتی است که قابلیت تشخیص دمای افراد و اشیا محیط را دارا است. دوربینهای تحت شبکه قادر به حرکت و انتقال دوربین و شمارش افراد به محل مورد نظر نیز هستند و به دلیل همین تفاوتها فرق زیادی میان انتخاب یک دوربین آنالوگ و دیجیتال برای یک کاربر وجود دارد. بسیاری از محصولات نظارتی که در بازار به فروش می رسند دارای ضمانت و گارانتی نیستند و در صورت هر گونه آسیب یا از کار افتادگی آن ها، مشتریان و کاربران، هزینه های زیادی را متحمل خواهند شد.

از دیگر خصوصیات مثبت این سیستم ها، تفاوت اندک قیمت آنها نسبت به دوربین های آنالوگ قدیمی است. شبکه ارغوان علاوه بر بیش از یک دهه فعالیت در این زمینه که موجبات اطمینان و اعتماد شما از خرید را میسر می کند، تخفیف های متنوعی را در سایت خود ارائه می کند تا خریدی مطمئن و راحت و مقرون به صرفه ای را تجربه کنید. اگر می خواهید که دوربین ها فاصله کانونی خود را با سوژه ی مدنظرتان کم و زیاد کند، می توانید از دوربین مداربسته با لنز متغیر استفاده کنید. این دوربین مدار بسته با قابلیت بزرگنمایی و کوچک نمایی بدون از بین بردن تمرکز به شما امکان میدهند فاصله کانونی و زاویه را تنظیم کرده و بزرگنمایی را کم یا زیاد کنید. نکته مهم: این تنها یک نمونه بود و پارامترهای بسیاری در مورد قیمت گذاری و کیفیت محصولات قابل ارائه می باشد و در تمام اعداد بالا از لفظ “حدود” استفاده شده است.

نکته ای که در این قسمت باید مورد توجه ویژه ای قرار گرفته شود و به عنوان تفاوت اصلی در کابل کشی این دوربین ها می باشد این است که در صورت استفاده کردن از NVR و یا سوئیچ POE نیازی به استفاده کردن از کابل برق جدا وجود ندارد و می توان از همان کابل شبکه برای انتقال برق و تامین انرژی سایت uncctv.ir نیز استفاده کرد. دوربینهای آنالوگ برای نگهداری و آرشیو کردن تصاویر باید از یک حافظه برای ذخیره کردن تصاویر استفاده کنند. از این رو اگر محیط بازی که قصد پایش آن را داریم، به هیچ حالت در یک تاریکی مطلق فرو نمیرود، میتوانیم از دوربینهای مداربسته روز و شب که قیمت مناسبتری به نسبت مدلهای مادون قرمز دارند برخوردار باشیم.

این امر باعث ایجاد هوای عدم اطمینان برای سارقان احتمالی یا خرابکارانی میشود که از همه جهات نزدیک میشوند. اولین فاکتوری که باعث میشود یک دوربین مدار بسته قیمت بالاتری به نسبت سایر دوربین ها داشته باشد کیفیت تصویر و تکنولوژی ساخت آن میباشد. همچنین دوربینی که زنده تر بودن فریم ها را با خود داشته باشد و بخواهد تصاویر بهتری را تولید کند به نسبت دوربین های دیگر گرانتر است. فقط با یک پیچ گوشتی چهار سو می توانید دوربین مدار بسته BS97-P دیواری بولت را به راحتی تغییر زاویه داده و تنظیم نمایید. میزان زوم اپتیکال با ضریب x نشان داده میشود. مقاومت در مقابل عوامل محیط: میزان مقاومت دوربین در مقابل عوامل محیطی از جمله دمای بالا و بسیار پایین محیط نصب، رطوبت، باران، ضربه و … پس از روشن شدن موارد ذکر شده باید رزولوشن دستگاه ضبط کننده را مشخص کنید همیشه رزولوشن دستگاه ضبط کننده باید مساوی یا بالاتر از رزولوشن دوربین مداربسته باشد تا بتواند تصاویر ارسالی از دوربین ها را نمایش دهد. همچنین برای دو تا سوکت نری و مادگی برق نیز باید به دو سر کابل برق بزنید تا بتوانید یک سر کابل برق را به آداپتور و سر دیگر به سوکت برق دوربین وصل کنید تا دوربین مدار بسته برق دار گردد.

این دوربین ها هم می تواند بر روی سقف و هم بر روی دیوار نصب شود. نیز بر قیمت دوربین تاثیر دارد، یعنی اگر دوربینی این قابلیت ها را داشته باشد، به نسبت دوربینی که از این قابلیت ها بهره نمی برد، قیمت بالاتری خواهد داشت. کارشناس فروش هم با توجه به اطلاع کم مشتری از فرصت استفاده کرده و به نوعی از اطلاعات کم مشتری در زمینه دوربین مداربسته سو استفاده میکند. در حقیقت ، پیش بینی می شود که HD Analog به زودی فروش سنتی آنالوگ را در سال آینده و بعد از آن پشت سر بگذارد. این در حالی است که دوربین های IP، ضمن برخورداری از زوم دیجیتال، تصاویر را با کیفیت و وضوح بالا نمایش می دهند. استفاده از جنس ضد اکسایش به کار رفته در بدنه ی دوربین ضد انفجار و سایر استانداردهای مقاومتی، برای شرکت تولید کننده هزینه ی زیادی را نسبت به دوربین های دیگر داشته، پس قیمت بالای آن ها بی علت نیست.

پیشنهاد دید افزا به کاربران در تهیه این نوع کابل این است که مقدار بیشتری از اندازه مورد نیاز را تهیه نمایند تا در کابل کشی با کمبود کابل مواجه نشوند. دوربینهای تحت شبکه از لحاظ نصب و اجرا بسیار منعطف هستند و شما میتوانید اطلاعات خود را با کمک کابل شبکه، فیبر نوری یا بدون سیم و با کمک امواج Wifi انتقال دهید. با این حال با استفاده از شبکه های گیگا بایتی و فیبر نوری می توان این مشکل را رفع کرد و در صورت ایجاد اختلال باید ظرفیت شبکه را افزایش داد. پس باید در نظر بگیرید که به بهانه wdr از شما پول بیشتری دریافت نگردد. بسیاری از مشتریان دوربین های مداربسته در خواسته های خود درخواست دوربین هایی را دارند تا بتوانند به واسطه آن پلاک های خودرو ها را مشاهده کنند. ما امکانی را فراهم کردهایم تا شما بتوانید با مشاهده سوابق کاری، اطلاعات، قیمت پیشنهادی و امتیازات و نظر مشتریان قبلی، بهترین گزینه را برای اجرا و نصب دوربین مداربسته انتخاب کنید. در حالت ایستاده اما اگر نیاز دارید تا بتوانید در دوربین های مداربسته هایک ویژن تصاویر پلاک خودرو ها را مشاهده نمایید تنها به یک دوربین با رزولیشن بالا و زاویه نصب مناسب نیاز دارید.

طبیعتا داشتند wdr در دوربین های هایک ویژن هم می تواند به این امر کمک شایانی نماید. قدرت این دوربین می تواند تعداد دوربین های مورد نیاز برای پوشش همان ناحیه نظارتی را کاهش دهد. کیفیت مربوط به دوربین مداربسته در واقع همان قدرت رزولوشن تصاویر می باشد. به هر صورت شکل کروی در مقابل لنز دوربین وجه تماشای ۳۶۰ درجهای برای آن همراه دارد. مکان نصب دوربین هم در انتخاب دوربین بسیار مهم است. چرا که فرایند نمایش و پردازش تصاویر در دوربین های آنالوگ با وضوح کمتری صورت می گیرد تا جایی که شاید بسته به نوع دوربین و محل نصب آن ممکن است در فواصل کمی دورتر تصویر شما هیچ وضوحی نداشته باشد. چرا که با وجود این دوربین ها دیگر سارقان به راحتی نمی توانند به فضای داخلی منازل، ادارات، کارخانجات و مغازه ها دست پیدا کنند. دوربین های مداربسته قطعا مهم ترین بخش تامین امنیت منازل و مکان های عمومی و خصوصی و کارخانجات و ادارات هستند که نصب آن ها ، با وجود تهدیدات امنیتی باز هم می توان اتفاقات ناگوار و حوادث را کاهش داد. در کارخانجات صنعتی نیزاز انواع دوربین های مداربسته در مناطقی که حضور فیزیکی انسان خطرناک یا غیر ممکن است ،استفاده می شود.

اخیر قابلیت تشخیص و ثبت پلاک، یک نیاز مهم در پارکینگ های طبقاتی، ورود و خروج ادارات، پارک ها، جاده ها، تقاطع و … ضبط سرقت کالا در فروشگاه ها، سرقت اسناد مهم سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی، سرقت اشیاء مهم و شخصی در منازل، حملات تروریستی و تهدید کننده جان افراد، ثبت ساعت کاری و کیفیت کار کارمندان مشاغل مختلف از جمله کارکرد های مفید دوربین مداربسته ها در زندگی روزمره است. پس از بررسی قیمت دوربین مداربسته و انتخاب محصول، به تهیه تجهیزات نصب و انتخاب یک نصاب خبره می رسیم. حال سوالی که برای هر یک ما پیش می آید این است، چگونه قیمت دوربین مداربسته مورد نظر خود را استعلام بگیرم؟ برای بازگرداندن تنظیمات پیش فرض، از جمله نام کاربری، گذرواژه، آدرس IP، شماره پورت و غیره، ریست را برای ۱۰ ثانیه فشار دهید و نگه دارید. به طور معمول دوربین های دیجیتال مناطقی را تا سه برابر بیشتر از دوربین های آنالوگ پوشش می دهند. همانطور که می دانیم، به صورت معمول قیمت هر محصول اعم از لوازم خانگی، پوشاک، زیورآلات، خوراک و … این نوع دوربین ها می توانند با استفاده از امواج فروسرخ فضای تاریک و بدون نور را به راحتی فیلمبرداری کنند.

ولی دوربین مدار بسته BS97-P چنین مشکلی نداشته و در تمامی زوایا به راحتی قابل تنظیم است. تمامی این موارد تنها در صورتی برای کاربر قابل انجامند که یک سرویس اینترنتی قوی، از سیستم امنیتی شما پشتیبانی کند. پیش بینی می شود نسخه های آینده HD Analog مزایا و قابلیت های دیگری در انتقال از طریق بی سیم و کابل کشی UTP گرفته تا نرخ فریم بالاتر را ارائه دهند. پاور یا اداپتور : در مواقعی که کابل کشی کم بوده و امکان استفاده از کابل های ترکیبی فراهم است شما می توانید از پاور های مرکزی استفاده نمایید تا به یکباره برق را برای همه ی دوربین های مدار بسته خود تامین نمایید .

در خصوص قیمت دوربین مداربسته نیز همین طور است چرا که نوع دوربین، قابلیت ها، جنس کیس، نرم افزار، سخت افزار قوی، اعتبار برند، خدمات گارانتی، تکنولوژی و… همانطور که در این مقاله شرح دادیم، قیمت دوربین مداربسته به ویژگی ها، برند، نوع خدمات و حتی شرکت گارانتی دهنده بستگی دارد. برند و گارانتی محصولات نظارتی: قیمت دوربین مداربسته و دستگاه ذخیره ساز، بر مبنای اعتبار برند، مدت زمان گارانتی و نوع خدمات شرکت خدمات دهنده متفاوت خواهد بود. دوربین مداربسته هایلوک این برند زیر مجموعه برند هایک ویژن یکی از تولیدات جدید این شرکت میباشد که در مدت زمان کوتاهی توانست در بازار ایران رشد کند، یکی از دلایل موفقیت این برند جدید در بازار دوربین مداربسته قیمت مناسب و کیفیت بالای آن است. در نهایت مشتری، دوربینی که می توانست با رزولوشن 2 مگاپیکسل و مطابق با نیاز خودش را خریداری کند، یک نوع دوربین با رزولوشن 5 مگاپیکسل هایک ویژن به او فروخته می شود و مجبور می شود هزینه ی بیشتری را برای خرید دوربین مداربسته پرداخت کند. بطور کلی دوربین های مداربسته بر مبنای نوع تکنولوژی کاربردی، به انواع مختلفی نظیر دوربین های مداربسته AHD، دوربین های مداربسته HDTVI، دوربین های مداربسته HDCVI، دوربین های مداربسته وایرلس، دوربین های مداربسته تحت شبکه یا IP تقسیم بندی می شوند.

انواع مارک دوربین مداربسته و انواع برندهای دوربین های مدار بسته موجود در بازار تجهیزات دوربین های مداربسته و سیستم های نظارتی ایران را در چندین مقاله حضور شما معرفی خواهیم کرد. برخی از دوربین های مدار بسته بولت تنظیم زاویه آنها به سختی انجام می گیرد و حتی چند مدل دوربین مدار بسته در بازار موجود هستند که فقط می توان آنها با به پایین و بالا تنظیم نمود. تجهیزات نظارت تصویر دوربین مداربسته شما اگر از نوع سیم دار است آن را به DVR و اگر از نوع بی سیم است آن را به کامپیوتر خود متصل کنید.

Advantages of local domestic helper.