آموزش مقدماتی فارکس و هرآنچه در شروع باید در مورد فارکس بدانید | حسینی فایننس

این بازار ۲۴ ساعته باز بوده و فقط روز های شنبه و یکشنبه تعطیل آموزش فارکس با موبایل سایت hoseinifinance می باشد. همپوشانی بازار فارکس کشور ها باعث شده است این بازار همیشه باز باشد. شاید در اطراف خود معامله گرانی را دیده باشید که با معامله در بازار فارکس به ثروت کلانی رسیده اند. ولی این اطمینان را داشته باشید که این افراد مدت زمان زیادی را صرف آموزش خود کرده و بعد از مدت ها فعالیت و معامله در حساب مجازی فارکس فعالیت خود در حساب واقعی را شروع کرده اند. این افراد تمامی مراحل Forex آموزش را قدم به قدم طی کرده و همواره برای معاملات خود حد سود و ضرر مشخص کرده اند. تحلیل فاندامنتال در فارکس بر خلاف تحلیل تکنیکال فقط به گزارشات یا اخبار اقتصادی و سیاسی تاثیر گذار در بازار فارکس می پردازد.

  • طبق گزارشی که سال ۲۰۱۹ انجام شد حجم معاملات در فارکس روزانه به ۶٫۶ تریلیون دلار می‌رسد.
  • ‎سودآوری مداوم در بازار فارکس، بزرگترین هدف هر معامله گر در این بازار است، برای مشاهده کامل متن کلیک کنید.
  • در صورت پرپتانسیل بودن یک استراتژی، با گرفتن بک تست‌های بیشتر در حساب‌های دمو، مهارت معامله‌گران در استفاده از آن سیستم‌معاملاتی افزایش می‌یابد.
  • فارکس چیست اولین سوالی که باید به آن بپردازیم، برای مشاهده کامل متن کلیک کنید.

این اختلاف خرید و فروش که در بازار با اصطلاح اسپرد شناخته می شود همان هزینه ای است که معامله گر فارکس بعنوان کارمزد معامله به بروکر خود می پردازد. در دوره آموزش فارکس ضمن معرفی ویژگی های یک بروکر خوب و معتبر، اقدام به افتتاح حساب مجازی (دمو) کرده و در طول آموزش، به تمرین در این حساب معاملاتی می پردازیم تا برای ترید با حساب واقعی آماده شوید. این روش به بررسی و ارزیابی عوامل اقتصادی و سیاسی موجود و مطالعه تأثیر احتمالی آن بر بازارهای مالی می‌پردازد. معامله‌گر این مکتب تحلیلی تمایل دارد تا بواسطه مطالعه عوامل و محرکهای اقتصادی و سیاسی به پیش بینی تأثیر احتمالی این عوامل بر نوسانات بازار پرداخته و از مزیت اطلاع از آخرین اخبار به بهترین نحو استفاده نماید.

جفت ارز GBPJPY (قبل و بعد از تحلیل)

به این معنی که در حساب تمرینی سرمایه اولیه واقعی نبوده و معامله گر احساس خاصی نسبت به معاملات انجام شده ندارد. از این رو موفقیت در انجام معاملات با حساب تمرینی به هیچ وجه نمی تواند تضمینی بر موفقیت در حساب واقعی نیز باشد. رهایی از ضرر در این بازار به صورت کامل وجود ندارد ولی راهکارهایی وجود دارد که می توان به کمک آنها میزان ضرر را تا حد چشمگیری کاهش داد.

اساتید مجموعه کانون بورس اعم از استاد مهدیار حاجی علی و حمید رضا ویلایی همگی علاوه بر تحصیلات آکادمیک مرتبط با بازارهای مالی و سرمایه گذاری تجربه چندین ساله در این حوزه را دارا می باشند. این سایت در زمینه آموزش سرمایه گذاری در بورس و بازار آتی کالا فعالیت می کند. در ادامه اگر تمایل دارید دوره آموزش رایگان فارکس را تهیه کنید روی لینک کلیک کنید. این کار مزیت دیگری هم دارد و آن این است که نیازی ندارید پول بزرگی را سرمایه‌گذاری کنید بلکه می‌توانید با سرمایه دیگران کارکنید. در این قسمت از دانشجوها می‌خواهم به مدت ۵ هفته حداقل ۵۰ معامله در یک حساب ۱۰۰ دلاری انجام دهند و به برنده نصف شهریه پرداخت‌شده عودت داده می‌شود.

آموزش مقدماتی فارکس و هرآنچه در شروع باید در مورد فارکس بدانید | حسینی فایننس

اگر ارزی با نرخ بهره بالاتر از آنچه که وام گرفته‌اید، می‌خرید، تفاوت نرخ بهره خالص مثبت خواهد بود (مانند USD/JPY) و در نتیجه سود دریافت خواهید کرد. اگر معتقدید که اقتصاد ایالات متحده به تضعیف ادامه خواهد داد، که برای دلار آمریکا بد است، دستور خرید EUR/USD را اجرا می‌کنید. با این کار، یورو را با این انتظار خریده‌اید که در برابر دلار آمریکا افزایش یابد. ارائه دهندگان معاملات فارکس به عنوان کارگزاران فارکس (بروکرها) نیز شناخته می‌شوند. از نظر فنی، آنها دلال نیستند، زیرا یک دلال قرار است به سادگی به عنوان یک واسطه بین خریدار و فروشنده عمل نماید اما اینطور نیست؛ زیرا یک بروکر معاملات فارکس به عنوان طرف مقابل شما عمل می‌کند. آن‌ها بهترین قیمت‌های موجود را پیدا نموده و سپس قبل از نمایش قیمت‌ها در پلتفرم‌های معاملاتی خود، یک درصدی کارمزد به آن اضافه می‌نمایند.

نقاط پیوت در فارکس