چگونه یک دوربین IP را برای Twitch استریم کنیم

اینترنت به عنوان پلتفرم غالب برای اکثر مردم برای دسترسی به سرگرمی، اخبار و محتوای فرهنگی که برای آنها اهمیت دارد، ظاهر شده است. بازار پخش زنده ویدیو به دلیل مشارکت غول های صنعت مانند آمازون توییچ، یوتیوب لایو گوگل و فیسبوک لایو متا به طور قابل توجهی گسترش یافته است. سازندگان بی‌شماری در این قلمرو دیجیتالی وجود دارند که فعالیت‌های مختلفی را پخش می‌کنند، از جمله بازی‌های ویدیویی، «فقط چت» و میزبانی رویدادهای تلویزیونی.

در CCTV Camera World، ما مفتخریم که راه حلی برای تغییر بازی ارائه می دهیم – دوربین های امنیتی با قابلیت پخش داخلی. دوربین‌های پخش زنده ما می‌توانند مستقیماً ویدیو را به پلتفرم‌هایی مانند Twitch بدون رایانه یا رمزگذار جداگانه پخش کنند. به خواندن ادامه دهید تا یاد بگیرید چگونه دوربین خود را بالا ببرید و به Twitch پخش کنید!

اگر ترجیح می دهید فقط ویدیو را تماشا کنید، می توانید آن را در زیر پیدا کنید.

الزامات

  1. دوربین پخش زنده از دنیای دوربین مدار بسته
  2. کامپیوتر ویندوز برای راه اندازی
  3. انژکتور PoE یا سوئیچ PoE (تقویت برق از طریق اترنت)
  4. اینترنت قابل اعتماد با سرعت آپلود سریع. IP خارجی استاتیک ترجیح داده می شود.
  5. حساب توییچ (برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ایجاد حساب توییچ روی این لینک کلیک کنید)

تست نیمکت و دسترسی به دوربین

قبل از شروع پخش جریانی با دوربین، باید آن را روشن کنید، آن را به شبکه خود متصل کنید و به رابط وب دوربین دسترسی داشته باشید. توصیه می کنیم قبل از نصب دائمی دوربین در محل پخش نهایی، یک “تست رومیزی” برای تست و اتصال دوربین انجام دهید. این رویکرد نه تنها به شما کمک می کند تا با ویژگی ها و عملکرد دوربین بیشتر آشنا شوید، بلکه اطمینان می دهد که با موفقیت به حساب Twitch شما متصل می شود.

  1. با تغذیه دوربین شروع کنید: آن را با استفاده از کابل اترنت به انژکتور PoE متصل کنید. برچسب های بالای پورت های انژکتور PoE را بررسی کنید تا عملکرد آنها را بفهمید. اطمینان حاصل کنید که انژکتور PoE به پریز برق وصل شده و کار می کند. اکثر مدل ها دارای چراغ وضعیت هستند که نشان می دهد در حال دریافت برق هستند یا خیر. به طور معمول، انژکتورهای ما از برچسب “P+D” (پاور و داده) برای پورت متصل به دوربین استفاده می کنند. پورت دیگر که معمولاً با عنوان “داده” شناخته می شود، باید به روتر یا مودم شما متصل شود.
  2. برای دسترسی به رابط وب دوربین، مرورگر وب دلخواه خود (مانند کروم، مایکروسافت اج، فایرفاکس و غیره) را باز کنید و آدرس IP دوربین را در نوار آدرس وارد کنید. می توانید جستجو را با کلیک کردن بر روی دکمه “Go” مرورگر خود یا فشار دادن Enter روی صفحه کلید خود آغاز کنید.
    آدرس IP به طور کلی بر روی برچسب روی جعبه دوربین یافت می شود. اگر دوربین فاقد برچسب است یا اگر آدرس IP خاصی را برای شبکه محلی خود به تیم حمل و نقل ما ارائه نکرده اید، باید از نرم افزار ConfigTool برای پیدا کردن دوربین در شبکه محلی خود استفاده کنید.
  3. تا زمانی که دوربین به درستی برای شبکه شما پیکربندی شده باشد و آدرس IP مناسب را وارد کرده باشید، باید بتوانید به رابط وب دوربین دسترسی داشته باشید و بقیه این راهنما را ادامه دهید!

ساخت URL RTMP

اگر با موفقیت به رابط وب دوربین خود دسترسی پیدا کرده اید، چالش برانگیزترین بخش تنظیم جریان ویدیوی خود را در Twitch غلبه کرده اید! مراحل زیر شما را از طریق دسترسی به حساب Twitch خود و ایجاد یک URL RTMP راهنمایی می کند. برای شروع پخش، این URL در دوربین شما وارد می شود. قبل از ادامه، مطمئن شوید که یک حساب کاربری Twitch فعال دارید و تمام پیش نیازهای پخش جریانی آن را انجام داده اید.

  1. برای کپی و پیست کردن در دوربین خود باید یک رشته متن به نام URL RTMP ایجاد کنید. دفترچه یادداشت یا نرم افزار ویرایش متن دلخواه خود را باز کنید، یا بهتر است از آن، از Notepad مایکروسافت به نام Notepad استفاده کنید!
  2. برای به دست آوردن قسمت دوم URL RTMP، Twitch را در برگه یا پنجره مرورگر دیگری باز کنید و وارد حساب Twitch خود شوید. نگران نباشید، به زودی قسمت اول URL را دریافت خواهید کرد.
  3. در صفحه اصلی Twitch، روی نماد حساب خود در سمت راست بالای وب سایت کلیک کنید. در این منو گزینه Creator Dashboard را انتخاب کنید.
  4. در داشبورد Creator، روی گزینه Stream Manager در منوی سمت چپ کلیک کنید.
  5. در صفحه مدیریت جریان، روی دکمه «ویرایش اطلاعات جریان» در سمت راست در زیر «اقدامات سریع» کلیک کنید. منوی اقدامات سریع ممکن است در پایین صفحه مدیریت جریان شما باشد. این پنجره بازشو به شما امکان می‌دهد عنوان، اعلان، دسته، برچسب‌ها و زبان پخش خود را تنظیم کنید. به خاطر داشته باشید که برای ذخیره تغییرات خود روی “انجام شد” کلیک کنید.
  6. بعد، کلید جریان خود را در حساب توییچ خود پیدا کنید.
  7. در حالی که در داشبورد سازندگان هستید، روی گزینه “تنظیمات” در منوی اصلی سمت چپ کلیک کنید. این یک منوی فرعی را باز می کند که در آن باید روی گزینه “Stream” کلیک کنید.
  8. کلید جریان شما در صفحه تنظیمات و جریان پنهان می شود تا زمانی که روی دکمه “نمایش” کلیک کنید. همانطور که در اخطار آمده است: “هرگز کلید پخش خود را با کسی به اشتراک نگذارید یا آن را در جریان نشان دهید! کارکنان Twitch، ادمین‌ها یا مدیران جهانی هرگز از شما این اطلاعات را نمی‌خواهند. روی «من درک می‌کنم» کلیک کنید تا کلید پخش شما آشکار شود.
  9. می‌توانید کلید جریان را با کلیک کردن روی دکمه کپی یا برجسته کردن آن، کلیک راست و انتخاب کپی کپی کنید. از طرف دیگر، برای دانش فنی، از میانبرهای صفحه کلید CTRL+C و CTRL+V استفاده کنید. کلید استریم خود را در دفترچه یادداشتی که در مرحله 1 باز کردید، قرار دهید.
  10. اکنون، بهترین سرور «دریافت» را برای جریان ویدیوی خود تعیین کنید. به طور معمول، «بهترین» سرور نزدیک‌ترین سرور به شماست. در ویدیوی ما، ویدیوی ما در Ashburn، ویرجینیا، یک کانون برای مراکز داده است. این مرحله ساده‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد. از URL زیر دیدن کنید و توصیه شماره 1 را در دفترچه یادداشت خود کپی کنید: https://help.twitch.tv/s/twitch-ingest-recommendation
  11. در نهایت، برای تکمیل URL RTMP جریان، کلید جریان خود را به انتهای سرور دریافت جریان اضافه کنید. در اینجا مثالی از اینکه یک کلید جریان صحیح به نظر می رسد آورده شده است:rtmp://iad05.contribute.live-video.net/app/live_661156169_GAlAQIGv4zRndJMON112324toAD5BIi

شروع پخش زنده ویدیویی برای Twitch

وقتی URL استریم RTMP در Notepad آماده است و رابط وب دوربین شما باز است، همه آماده هستید که جریان خود را آنلاین کنید! برای شروع این بخش و پخش جریانی خود، مطمئن شوید که به رابط وب دوربین خود بازگشته اید.

  1. با استفاده از نام کاربری و رمز عبور موجود در برچسب روی جعبه دوربین وارد دوربین خود شوید.
  2. روی دکمه “تنظیمات” واقع در سمت راست بالای صفحه وب کلیک کنید.
  3. برای دسترسی به منوی فرعی Network به منوی «شبکه» در سمت راست بروید.
  4. در زیر منوی Network، گزینه “Access Platform” را انتخاب کنید.
  5. اکنون باید سه تب را در وسط صفحه Access Platform مشاهده کنید: “P2P”، “ONVIF” و “RTMP”. روی تب “RTMP” کلیک کنید.
  6. تیک “فعال کردن” را علامت بزنید.
  7. گزینه “Custom” را در قسمت Address Type انتخاب کنید.
  8. URL RTMP را که قبلاً ایجاد کردید کپی کرده و در کادر متنی آدرس سفارشی قرار دهید.
  9. دکمه “ذخیره” را بزنید. ممکن است یک اعلان در مورد جریان مشاهده کنید. برای ادامه روی “OK” کلیک کنید. سپس دوربین شروع به انتقال جریان ویدئو به Twitch می کند. اگر URL RTMP شما به درستی وارد شده باشد، پخش شما باید در یک لحظه شروع شود!

مت روسی یک مدیر پشتیبانی فنی در CCTV Camera World، یک توزیع کننده پیشرو دوربین مدار بسته واقع در بوفالو، نیویورک است. او یک کارشناس پشتیبانی فنی برای هر چیزی که مربوط به نظارت تصویری است است.

ارتباط با مت از طریق: ایمیل | یوتیوب

منبع: https://www.cctvcameraworld.com/live-streaming-cameras/how-to-stream-ip-camera-to-twitch.html