چگونه بهترین دوربین مانیتورینگ حیوانات خانگی را برای خانه خود انتخاب کنید

آخرین به روز رسانی در 13 دسامبر 2023

این روزها، افراد بیشتری به حیوانات خانگی خود غذاها، خوراکی ها، اسباب بازی ها و تجربیات خاصی ارائه می دهند. از آنجایی که از حیوانات خانگی بهتر از هر زمان دیگری مراقبت می‌شود، منطقی است که وضعیت سلامتی آنها را از راه دور کنترل کنید – مانند زمانی که در محل کار، در تعطیلات، یا دور از خانه هستید.

بهترین راه برای انجام این کار؟ با دوربین مانیتورینگ حیوانات خانگی! مهم نیست که آنها را چه می‌نامید – دوربین‌های مانیتور حیوانات خانگی، دوربین‌های امنیتی حیوانات خانگی، یا دوربین‌های حیوانات خانگی – از این دستگاه‌ها می‌توان برای کمک به پارس کردن بیش از حد یا میو کردن، حوادث و شرایط اضطراری، آموزش و اصلاح رفتار یا فقط آرامش استفاده کرد. برخی از افراد حتی دوربین های خانگی حیوانات خانگی را فقط برای نظارت و تعامل با حیوانات خانگی خود در طول روز خریداری می کنند.

در حالی که هیچ راه درست یا غلطی برای استفاده از آنها وجود ندارد هستند برخی از دوربین های نظارت بر حیوانات خانگی که بهتر از سایرین هستند. در اینجا چند ویژگی مهم دوربین امنیتی حیوانات خانگی وجود دارد که باید به خاطر داشته باشید:

ویژگی هایی که باید در دوربین های مانیتورینگ حیوانات خانگی جستجو کنید

ضبط صدا

باور کنید یا نه، همه دوربین های حیوانات خانگی دارای میکروفون برای ضبط صدا نیستند. این می تواند یک ویژگی مهم باشد، به خصوص اگر نگران هستید که حیوانات خانگی خود سر و صدای زیادی ایجاد کنند و همسایگان را مزاحم کنند.

گفتگوی دو طرفه

با ارتقای قابلیت‌های صوتی به سطح بعدی، مکالمه دو طرفه به شما امکان می‌دهد نه تنها از طریق میکروفون دوربین گوش دهید، بلکه از طریق یک بلندگوی طراحی شده ویژه صحبت کنید. این به شما امکان می دهد با حیوانات خود ارتباط برقرار کنید، که اگر احساس می کنید نیاز به منحرف کردن، تغییر مسیر یا ارتباط با حیوانات دارید، می تواند مفید باشد.

قابلیت وای فای

در حالی که اکثر دوربین های نظارت بر حیوانات خانگی دارای Wi-Fi هستند، هنوز هم یک ویژگی مهم برای بررسی است. دوربین‌های دارای Wi-Fi به شما این امکان را می‌دهند که از فرآیند نصب آسان لذت ببرید و لزوماً نیازی به اتصال به هر نوع ضبط‌کننده‌ای ندارید (به دنبال یک مدل مستقل باشید).

Wi-Fi برقی یا بی‌سیم/بدون سیم

دوربین‌های دارای Wi-Fi در دو نوع عرضه می‌شوند: مدل‌های Wi-Fi برقی که باید به پریز وصل شوند، و مدل‌های بی‌سیم یا بدون سیم که با باتری کار می‌کنند. یک دقیقه به این فکر کنید که می‌خواهید دوربین حیوان خانگی خود را کجا نصب کنید – اگر هیچ پریز در نزدیکی وجود ندارد، ممکن است بخواهید یک مدل بی‌سیم یا بدون سیم در نظر بگیرید.

برنامه ها و نظارت از راه دور

دانستن کیفیت برنامه ای که با دوربین مانیتورینگ حیوان خانگی شما ارائه می شود بسیار مهم است. همه برنامه ها یکسان نیستند. پیمایش برخی از آنها بسیار ساده تر از سایرین است – مانند برنامه Swann Security، که به شما امکان می دهد از هر دستگاه هوشمندی به فیلم دسترسی داشته باشید و ویژگی های دوربین را کنترل کنید.

ویژگی هایی که باید در دوربین های مانیتورینگ حیوانات خانگی مراقب باشید

هزینه های پنهان

برخی از دوربین های امنیتی حیوانات خانگی برای ذخیره سازی، امنیت سایبری و موارد دیگر هزینه ماهانه دریافت می کنند. این هزینه‌های مداوم می‌تواند مدل‌های به ظاهر مقرون‌به‌صرفه را بسیار گران‌تر از آنچه که برای آن چانه‌زنی کرده‌اید، کند. به دنبال دوربین‌های خانگی خانگی با فضای ذخیره‌سازی محلی و ابری رایگان، مانند دوربین‌های Wi-Fi یا بی‌سیم سوان باشید.

اشتراک ها

راه دیگری برای گران شدن دوربین های نظارت بر حیوانات خانگی؟ اشتراک های پرهزینه دوربین‌های خانگی زیادی وجود دارد که به اشتراک طولانی نیاز ندارند، بنابراین مراقب شرکت‌هایی باشید که سعی می‌کنند شما را در یک قرارداد قفل کنند.

سوالات متداول در مورد دوربین های حیوانات خانگی

کدام دوربین های حیوانات خانگی به اشتراک نیاز ندارند؟

هیچ یک از دوربین‌ها یا سیستم‌های نظارتی Swann Security نیاز به اشتراک ندارند، و آنها را به انتخابی عالی برای دوربین‌های نظارت بر حیوانات خانگی موثر و مقرون به صرفه تبدیل می‌کند.

تفاوت بین دوربین با و بدون تشخیص حیوانات خانگی چیست؟

برخی از دوربین‌ها و مانیتورها شامل تشخیص حیوانات خانگی می‌شوند، قابلیتی که به منظور متمایز کردن حیوانات خانگی از افراد است. این فناوری اساساً هرگونه تشخیص حرکتی را که توسط حیوانات ایجاد می شود نادیده می گیرد و فقط زمانی که افراد شناسایی شوند هشدار ارسال می کند.

در حالی که تشخیص حیوان خانگی ممکن است برای اهداف امنیتی مفید باشد، اما اگر فقط به دنبال مراقبت از حیوانات خانگی خود باشید، چندان سودمند نیست.

آیا دوربین های حیوانات خانگی همیشه ضبط می کنند؟

به طور کلی، خیر، دوربین های نظارت بر حیوانات خانگی همیشه ضبط نمی کنند. در عوض، آنها با رویدادهای صوتی یا حرکتی فعال می شوند. بسیاری از دوربین های Swann دارای تشخیص حرارت و حرکت TrueDetect™ هستند که هشدارهای قابل اعتمادی را ارائه می دهند.

بهترین دوربین های خانگی مانیتورینگ حیوانات خانگی Swann را بخرید

آیا برای شروع به جستجوی بهترین دوربین های امنیتی خانگی برای حیوانات خانگی آماده هستید؟ دوربین امنیتی داخلی Wi-Fi 2KI Swann با قابلیت مکالمه دو طرفه، آژیر و گرما + تشخیص حرکت با ویدیوی HD 2K و زاویه دید گسترده 105 درجه برای کاهش نقاط کور را بررسی کنید. به گزینه بی سیم نیاز دارید؟ دوربین امنیتی بی‌سیم Xtreem با قابلیت مکالمه دو طرفه، آژیر و گرما + تشخیص حرکت با راه‌اندازی آسان و تا ۶ ماه عمر باتری قابل شارژ را کاوش کنید، یا برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و خدمات Swann به مرکز راهنمایی Swann بروید.



منبع: https://blog.swann.com/picking-the-best-pet-monitoring-camera/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=picking-the-best-pet-monitoring-camera