تخصصی ترین راهنمای انتخاب بروکر فارکس برای ایرانی ها کانون بورس-بروکر آمارکتس

بروکر آلپاری یکی از اصلی‌ترین اولویت های بسیاری از تریدرهای ایرانی است. مخصوصاً افراد که سابقه طولانی در این بازار دارد در سال های خیلی دور انتخابی جز آلپاری نداشته و به همین دلیل هنوز هم در حال استفاده از خدمات آن هستند. البته وجود حساب‌های مارکت میکر در بروکرهای معتبر نیز یک مزیت سایت amarkets بزرگ است. در این حساب ها سرعت اجرای دستورات بسیار بالا است و نقدینگی بسیار بالا له کاربران کمک می کند تا بدون ریکوییت یا اسلیپیج برای انجام معاملات خود اقدام نمایند. این مهم به دلیل وجود تأمین کنندگان نقدینگی برای این نوع از حساب ها در بروکرها است که باید سود سرمایه گذاری خود را دریافت نمایند.

رگولاتوری ASIC استرالیا

ایجاد حساب در این بروکر برای کاربران کشورمان باید زیر نظر رگولاتوری (لیسانس) وی اف اس سی «VFSC» صورت بگیرد. برای افتتاح حساب و آموزش ثبت نام روبو فارکس باید حداقل 10 دلار داشته باشید. برای درک بیشتر مفهوم رگوله بهتر است ابتدا معنی «AFTF» را متوجه بشوید. در حقیقت «ای اف تی اف» ارگانی در سطح جهانی است که به منظور مبارزه با اهداف پول شویی طراحی و تاسیس شده است. تقریبا از 33 سال پیش این نهاد به بررسی حرکت های مالی در کشورهای مختلف می پردازد تا موسساتی که در حال جمع آوری پول های غیر قانونی هستند، یا اینکه می خواهند مسیر دستیابی به درآمدشان را مخفی نگه دارند را شناسایی کند.

سرمایه گذاری

بروکرهایی که در اینجا معرفی شده‌اند تحت درجات مختلفی از نظارت و رگولاتوری قرار دارند و بهتر است هنگام مطالعه مشخصات هر یک به لیست سازمان‌های ناظر بر آن بروکر نیز دقت کنید. می‌توانید نام سازمان‌های ناظری که هر بروکر برای خود ذکر می‌کند را در گوگل جستجو کنید تا ببینید که خود آن ناظر چه مقدار اعتبار دارد و چه قوانین و مقرراتی را بر بروکرها اعمال می‌کند. نکته مهم دیگر ارزهایی است که بروکر برای واریز و پرداخت قبول می‌کند.

تاریخچه پیدایش بروکر در فارکس

آی آر بروکرز صرفا برای افزایش دانش سرمایه‌گذاران، مطالب تخصصی ارائه می‌نماید. نهاد نظارتی ASIC در استرالیا قرار دارد و بروکرهایی که تحت نظارت این رگولاتوری هستند نمی‌توانند لوریج بیش از 30 را ارائه دهند. برای شروع بازار فارکس نیاز است تا در ابتدا با اصول آن یعنی مفاهیم پایه، تحلیل فاندامنتال و تحلیل تکنیکال آشنا شوید و سپس به این بازار ورود کنید. تریدرهای حرفه‌ای با چندین سابقه کار معاملات خود را ثبت می‌کنند و کسانی که حساب خود را به این تریدرها متصل کرده‌اند، عینا همان معامله برای آنها نیز ثبت می‌شود. به طور خلاصه بروکرفارکس، سازمانی است که یک معامله گر را با بازار فارکس مرتبط می کند.

مطمئن شوید که کارگزار عضو یکی از سازمان‌های نظارتی بالا باشد. در آخرین بررسی های انجام شده یک هشدار جدی برای فعالیت در بروکر اچ وای سی ام صادر شده است. حساب های اسلامی ، معمولا هر شب سواپ ندارند ولی آخر هفته اگر معامله باز داشته باشی ، یه سواپ گنده خواهی داشت.

  • در لیست ارائه شده به عنوان بهترین بروکرهای فارکس معیار تجربه تا به امروز کار با این بروکرها بوده و تایید آینده کاری این بروکرها نیست.
  • بهترین بروکر های مناسب برای فارکس برای ایرانیان نیز در برخی موارد چنین شرایطی را برای کاربران ایرانی فراهم کرده‌اند.
  • در این پیام بروکر از شما می‌خواهد تا در قیمت دیگری معامله خود را انجام دهید.
  • سواپ همان تفاوت نرخ‌های بهره است که بروکر‌هایی با امکان معامله CFD از آن استفاده می‌کنند.
  • مطمئن شوید که کارگزار عضو یکی از سازمان‌های نظارتی بالا باشد.
تخصصی ترین راهنمای انتخاب بروکر فارکس برای ایرانی ها کانون بورس-بروکر آمارکتس
Advantages of local domestic helper.