بهترین پایه خنک کننده لپ تاپ در سال 1401، 2022 مبیت

برخی از کول پدهای حرفه‌ای نیز می‌توانند یک درجه برای تنظیم سرعت فن داشته باشند. خنک کننده لپ تاپ تسکو یک محصول فوق العاده برای کاهش دمای لپ تاپ است. با استفاده از کابل USB می‌توانید خنک کننده را به راحتی به لپ تاپ خود متصل کنید.

پایه خنک کننده لپ تاپ مدل Mr140

کول پدهای لپ ‌تاپ معمولاً دارای یک هاب USB بوده که در صورت اشغال USB لپ ‌تاپ می‌توانید از آن استفاده بهترین مارک مانیتور پژو پارس کنید. توجه داشته باشید که طبق راهنمای خرید بهترین کول پد برای لپ تاپ گیمینگ بهتر است کول پدی را انتخاب کنید که هاب USB آن تا حد امکان USB3 باشد. همچنین بسیاری از کول پدها دارای یک یا چند ال ‌ای‌ دی رنگی بوده و به زیبایی سیستم شما می‌افزایند. معمولاً یک کول پد مناسب باید دارای یک نگهدارنده لپ ‌تاپ نیز باشد. این ‌مورد کمک می‌کند که زمان قرار گرفتن لپ ‌تاپ بر روی آن، لپ ‌تاپ به ‌راحتی نلغزد. برخی از خنک کننده‌ها دارای پایه‌ای برای شیب لپ‌ تاپ و تنظیم ارتفاع هستند که می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

  • پایه خنک کننده ی یوکام دارای یک فن قدرتمند و البته قابل کنترل است.
  • بنابراین نمی توان از آن روی پاها استفاده کرد و باید پد را روی یک میز با سطح صاف قرار دهید.
  • برخی از افراد باید روزانه لپ تاپ خود را به شرکت یا محل کار خود ببرند و بدون شک بردن کول پد لپ تاپ نیز برایشان ضرورت ویژه‌ای دارد.

محبوب ترین کول پد لپ تاپ با فن خنک کننده دارای اندازه ای بین ۹۰ الی ۱۱۰ میلیمتر و سرعت گردش ۱۰۰۰ دور در دقیقه است. لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی گرمای زیادی تولید می‌کنند، مخصوصا اگر بخواهید بازی‌های جدید را روی تنظیمات گرافیکی بالا تجربه کنید. البته که سازندگان لپ‌تاپ‌های گیمینگ سعی می‌کنند سیستم خنک کننده مناسبی را برای لپ‌تاپ‌های خود طراحی کنند، اما همیشه استفاده از کول پد به خنکی بهتر این سیستم‌ها کمک می‌کنند. البته وزن زیاد این لپ‌تاپ‌ها در کنار خود کول پد که وزن قابل توجهی هم دارد، باعث می‌شود که نتوانید لپ‌تاپ خود را به راحتی حمل کنید. با این حال کول پد KLIM Ultimate RGB Laptop Cooling Pad را می‌توانیم یکی از بهترین کول پدهای بازار برای لپ‌تاپ‌های گیمینگ بدانیم.

بهترین پایه خنک کننده لپ تاپ در سال 1401، 2022 مبیت

همچنین باید بدانید که فن این کول پد با استفاده از پورت USB تغذیه میشود. اما طراحان این پایه خنک کننده 2 هاب USB را برایتان در نظر گرفته اند. این ابزار به صورت یک پایه، که انواع مختلفی نیز دارد، زیر لپ تاپ شما قرار میگیرد. برای روشن شدن فن ها معمولا کافی است که پورت خروجی USB کول پد را به یکی از پورت های USB لپ تاپ تان متصل کنید. و حالا به راحتی چند کلیک می‌توانید از خرید خود در یک مولتی‌برند معتبر لذت ببرید. با ویژگی هایی که دارد؛ به خصوص شش فن؛ استند گوشی و بسیاری موارد دیگر؛ این وسیله انتخابی عالی برای لپ تاپ شما خواهد بود.

شما می‌توانید طبق راهنمای خرید بهترین کول پد برای لپ تاپ گیمینگ، برای خرید یک کول پد مناسب به موارد و نکاتی که در این مقاله اشاره کردیم توجه کنید. با این ‌حال تعدادی از بهترین مارک‌های کول پد لپ‌ تاپ موجود در ایران شامل دیپ کول، تسکو، هترون، کولر مستر و هویت است. پایه خنک‌کننده لپ تاپ یا کول پد فضایی بین لپ ‌تاپ و سطح زیرین آن ایجاد کرده و به وسیله فن‌ها، هوا را به زیر دستگاه شما هدایت می‌کنند. این وسایل از این طریق نقش بسیار مؤثری در کاهش دمای دستگاه شما دارند.

معمولاً یک Coolpad خوب باید یک نگهدارنده لپ تاپ نیز داشته باشد تا وقتی لپ تاپ روی آن قرار می گیرد به راحتی نلغزد. برخی از خنک کننده های پایه ای برای تنظیم ارتفاع و شیب لپ تاپ دارند که نکته بسیار جالبی است. برخی از Coolpad های حرفه ای نیز دارای درجه ای از تنظیم سرعت فن هستند. به همین دلیل قبل از خرید کول پد، حتما ابعاد لپ تاپ خود را اندازه بگیرید. این کول پد دارای طول 36 سانتی متر و عرض 25.5 سانتیمتر است و برای لپ تاپ‌های تا 15.6 اینچ، مناسب است. البته برخی لپ تاپ‌های 17.three مدرن که در کنار صفحه نمایش لبه ندارند هم روی این کول پد به خوبی قرار می‌گیرند.

اولین و مهم‌ترین دلیل افراد برای خرید کول پد یا همان پایه خنک کننده، کاهش دمای تولید شده در قطعات لپ‌تاپ است. با این کار عمر دستگاه و کارایی آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد. پایه خنک کننده‌ای که برای لپ‌تاپ خود انتخاب می‌کنید باید متناسب با لپ‌تاپ شما باشد. اندازه صفحه نمایش شما تعیین می کند که مناسب ترین اندازه کول پد چیست. علاوه بر آن عنوان شده که برای چه سایز لپ‌تاپ هایی مناسب می‌باشد.

پایه خنک کننده سادیتا مدل Scp-s1