قیمت و مشخصات کنترلر ویدئو وال

امنیت کامل تلویزیون شهری:متاسفانه حضور افراد سودجو و کسانی که از موقعیت خود سوء استفاده میکنند بسیار زیاد است پس ایمنی سخت افزاری و نرم افزاری از موارد مهمی است که حتما در هنگام خرید یا کرایه تلویزیون شهری باید دقت کرد. هنگام انتخاب، ابتدا باید نحوه استفاده از آن را در نظر بگیرید. اگر اطلاعات چندانی در مورد نحوه ساخت تابلو های روان ندارید، با ما همراه باشید تا با طراحی و نصب تابلو های روان و هر آن چه که برای این فرایند لازم و ملزوم می باشد، آشنا شوید. اگر میخواهید در مورد تابلو روان بیشتر بدانید تا آخر این مقاله همراه ما باشید. اگر چه ماژول های فول کالر زیادی هستند که در هر پیکسل آنها دو LED قرمز وجود دارد اما همه آنها توانایی ایجاد پیکسل مجازی یا Virtual Pixel را ندارند . نمایشگرها دارای نرم افزار SoC داخلی هستند که با استفاده از آنها می توانید پیکربندی و کنترل کنید. در بازار انواع زیادی نرم افزار هستند که می توانید برای نمایش تابلو های تبلیغاتی روان از آن ها استفاده کنید.

زمانی که این پنلها کنار هم قرار میگیرند تشخیص اینکه شما به صد یا هزار پنل یا یک سخت افزار بزرگ متصل شدهاید بسیار سخت است. علاوه بر این، نتایج نشان میدهد که بیلبوردها تأثیر مثبتی بر ارزش ویژه برند دارند. بهعبارتدیگر، نرمافزار شما مرکز فرماندهی است که به شما اجازه میدهد محتوا را بارگذاری یا ایجاد کنید و آن را در ویدئو وال خود به نمایش بگذارید. یکی از مواردی که در نصب تابلوهای روان بزرگ یا همان تلویزیون های شهری بسیار اهمیت دارد امنیت آن است که باید دسترسی به اپراتور کاملا کنترل شده و رمزگذاری شده باشد تا مورد سو استفاده قرار نگیرد و همچنین برنامه نویسی از راه دور برای دیگر کاربران نباید امکان پذیر باشد. معمولا نوع آنلاین بودن آنها در ابعاد بسیار بزرگ ساخته می شوند که با استفاده از یک کنترل قابل تعویض و برنامه ریزی هستند. نقطه ضعف آنها را هم میتوان هزینههای سنگین نگهداریاش دانست چرا که لامپهای تصویر به کار گرفته شده در ویدئو والهای DLP عمر کوتاهی دارند و در بازههای زمانی کوتاهی نیاز به تعویض پیدا میکنند. در واقع مادربورد تابلو روان نقش بسیار مهمی در تعمیرات دارد چرا که با کوچکترین خرابی در این بورد نقص بسیار مشهود خواهد بود.

یک بیلبورد کنار جاده پیامی رایگان به کاربران جاده ارائه میکند که در هیچ خریدی گنجانده نشده است، و کسبوکار شما را تبدیل به یک پیام رایگان به عموم مردم میکند تا یک پیام اجباری یا پرهزینه. تابلوهای روان شامل یک مدارچاپی و یا برد است، که در یک طرف برد مدارهای ارتباطی و قطعات الکترونیکی قرار گرفتهاند و در طرف دیگر برد ال ای دیهای نشانگر ماژول قرار دارد، این ال ای دی ها متن و تصاویر موردنظر را در تابلو نمایش میدهند. سوم اینکه باید تصاویر به گونه ای باشند که زیر نور خورشید نیز دیده شوند بنابراین بهتر است بالای این تلویزیون ها آفتابگیر نصب شود.

با کمترین هزینه می توانید از تابلو های روان جهت تبلیغ بهتر محیط کارتان استفاده کنید که این تابلوهای روان با توجه به محیط و با در نظر گرفتن فاصله دید محل و با توجه به اینکه محیط سر پوشیده است یا سر باز و ممکن است در معرض آب باشد یا خیر می توان بهره مند شد . صنایع همگانی(مثل برق و تلفن) نیز از این مدل برای نمایش شبکه و اتصالات خود بهره می گیرند. ادوبی از اسکیوال لایت در برنامههای مختلف از جمله ادوبی ریدر و ادوبی ایر بهره میگیرد. هدف از ساخت اسکیوال لایت این بود که این برنامهها بتوانند بدون نصب یا مدیریت پایگاه داده مستقل اجرا شوند. اطلاعات محتوایی که در تابلو پخش می شوند در برد کنترلر یا میکروکنترلر تابلو قرار می گیرد. 7. واشر های آب بندی را بر روی ماژول ها و قاب قرار می دهیم. در صورت تمایل به سفارش این نوع تلویزیون ها می توانید با شماره های شرکت ایمن موج تماس حاصل فرمایید. بر فرض ۱۰۰۰۰ متر مربع تک رنگ را می توانید با قیمت دو میلیون و فول کالر را با قیمت هشت میلیون در اختیار بگیرید. ماژولها انواع مختلفی دارند از جمله: ماژولهای تک رنگ که تنها دارای یک لامپ ال ای دی هستند، ماژولهای دو آل شامل دو ال ای دی و ماژولهای فول کالر که دارای چهار ال ای دی میباشند.

با بیلبوردهای دیجیتال، می توانید مناطق خاصی را هدف قرار دهید و بین ساعت ۱۰ صبح یا دو تا چهار ساعت بعد از ظهر که شلوغ ترین زمان برای کار و بردن بچه ها به فعالیت های بعد از مدرسه است، تبلیغات پخش کنید. ماژول تابلو روان ال ای دی مهم ترین قسمت سازنده تابلو است و کیفیت آن تعیین کننده کیفیت تابلو روان می باشد. دانستن تأثیر فعالیتهای تبلیغات تلویزیون شهری میزان واکنش مصرف کننده به آنها. برای نصب یک تلویزیون شهری باید عوامل مختلفی در نظر گرفته شود به طور مثال ابعاد تلویزیون شهری که با توجه به آن باید نوع و پی ریزی فونداسیون، تعداد پایه های لازم، تعداد ستون ها، جنس آنها و همچنین استحکام اسکلت نگهدارنده در نظر گرفته شود.

از این نوع نمایشگرها می توان در مکان های تفریحی و ورزشی برای نمایش انواع مسابقات ورزشی، فیلم و غیره استفاده کرد تا مشتریان بتوانند علاوه بر تفریح به تماشای فیلم یا برنامه مورد علاقه خود بپردازند. در تلویزیون های شهری یا تابلو روان ال ای دی، تصاویراز طریق ماژول ها به نمایش در می آیند و عملکرد آنها به این صورت است که ماژول ها برنامه های تبلیغاتی طراحی شده را دریافت می کنند و به عنوان خروجی نشان می دهند. گاها برخی از مشتریان اقدام به خرید دائم تلویزیون شهری می کنند اما بعضی اوقات هم می توان با کرایه کردن آنها برای مدتی مشخص تبلیغات خود را انجام داده و به کسب وکار خود رونق دهند. یکی از سوالاتی که از تیم فروش ما می شود قیمت تابلو روان گردان است که باز تکرار میکنیم تا ابعاد و محل نمایش و نوع قطعات مشخص نشود هیچ قیمت ثابتی قابل ارائه نیست. این موضوع توسط تعداد هاب های یک برد کنترل مشخص می شود. تلویزیون شهری در واقع نوع ویژه ای از نمایشگرهای ال ای دی بزرگ است که در کنار چهارراه ها، اتوبان ها، بزرگراه ها، پارک ها، استادیوم های ورزشی، مراکز تجاری و غیره روی پایه های بزرگی نصب می شود و می توانید فیلم ها و تصاویر ویدیویی را به صورت آنلاین یا آفلاین و فول کالر با قابلیت های مختلف تغییر در رنگ و غیره پخش نماید.

پیکسل بهتری دارد. ویدئو والها برای نمایش تصاویر بزرگ به طور همزمان گزینه ایدهآلی هستند و توانایی جوابگویی به چند کامپیوتر یا منابع ویدیویی را نیز دارند. اسکیوال لایت اجازه خوانده شدن همزمان چند قسمت از پایگاه داده را میدهد اما نوشتن در پایگاه داده به طور همزمان ممکن نیست. نرم افزار به طور کامل فارسی ویدئو وال امکان تعریف پنجره های متعدد در اندازه و موقعیت های دلخواه را برای نمایش همزمان ورودی های مختلف فراهم مینماید . در نسل جدید نمایشگرهای صنعتی، امکان ساخت سازهها به صورت منحنی و یا استفاده از پنلها با انعطاف پذیری بالا وجود دارد. تلویزیون شهری یا تلویزیون تبلیغاتی یا تلیویزیون LED همه نام هایی هستند که برای این المان استفاده می شود در واقع این محصول را می توان به صورت ساده صفحه نمایشگرهای غول پیکری توصیف کرد که از تکنولوژی های ال ای دی نوری پیشرفته ای بهره می برند و امروزه در تمام دنیا به یکی از قدرتمند ترین ابزارهای تبلیغاتی مدرن تبدیل شده اند. تلویزیون های شهری با توجه به قابلیت های فوق العاده ای که دارند توانسته اند جایگاه ویژه ای در تبلیغات شهری پیدا کرده و در فضاهای زیادی جایگزین تابلوهای بزرگ ساده شده اند.

پایه زیبا برای نصب : مهم ترین بخش یک تلویزیون شهری پایه آن است چرا که وزن کامل تلویزیون بر روی پایه قرار می گیرد. چرا در پس آن هزینه مقدارزیادی سرمایه و سود نسیب تان خواهد شد. چنانچه سطر ها را با سرعت زیادی پشت سر هم درایو کرده و این کار را دائماً تکرار کنیم ، یک فریم یکپارچه از تصویر روی صفحه نمایش مشاهده خواهد شد و چشم شما به خاطر سرعت زیاد قادر به تشخیص مراحل Driving نخواهد بود و یک فریم یکپارچه را مشاهده می کند . در پشت ماژول ها فلش هایی طراحی شده که کمک می کنند تا در هنگام طراحی و ساخت تابلو های روان، ماژول ها به درستی و در جهت مناسب کنار هم قرار گرفته و مونتاژ شوند. هنگام خرید یک تلویزیون شهری حتما به قسمت های اصلی آن که شامل ماژول، کابینت ها، پاور، مین برد، پوشش بدنه و موارد دیگر است، دقت لازم را داشته باشد. جدیدترین محصول عرضه شده ایلیا می باشد که برای داخل سالن کاربرد دارد. تلویزیون ایندور (Indoor) در فضاهای داخلی مانند تالارهای پذیرایی، فروشگاها، بک استیج، سالنهای ورزشی، سالن های کنفرانس، اتاق های مانیتورینگ و آمفیتئاترها استفاده میشود. معمولا تلویزیون شهری در فضاهای فرهنگی و هنری ، تفریحی ، سر درب فروشگاه های بزرگ ، استخر ها ، سالن های آمفی تئاتر ، هتل ها ، معابر شهری ، مکان های تجاری ، پارک ها ، مراکز شهر ها ، فرودگاه ها استفاده می گردد.

تفاوت اصلی در تراکم پیکسلی کمتر تلویزیون شهری نسبت به ویدئو والهایی که برای محیط های Indoor استفاده میشوند، است. دیدکامل نسبت به هوا در شب و روز . دادن فرمان لازم به یک LED را Data Apply می گویند . از آنجایی که ماژول های لازم برای ساخت تلویزیون شهری همه LED یا SMD هستند بنابراین قابلیت پخش تصاویر و فیلم های رنگی را نیز دارند. فرض کنید می خواهید محصول یا خدماتی را تبلیغ کنید که به والدینی که برای تربیت فرزندان در خانه می مانند علاقه مند باشد. پس در نظر داشته باشید که پایه طراحی شده علاوه بر زیبایی حتما باید تحمل وزن سنگین تلویزیون را هم به دوش بکشد. خدمات ویدئو وال به سرعت در حال رشد است: Fortune Business Insights انتظار دارد تا سال 2026 بازار خرید تلویزیون شهری LED به 36 میلیارد دلار برسد که بیش از دو برابر سهم بازار در سال 2018 است. از اساسی ترین قطعه های تابلوهای روان نیز ماژول های ال ای دی هستند که با کیفیت های متنوعی به بازار عرضه میگردند و هر قدر که ماژول های LED دارای کیفیت بیشتری باشند نیز کیفیت تصویر میزان کیفیت این ماژول ها بیشتر باشد در کیفیت تصویر نهایی تابلو نیز موثر خواهد بود.

نقش و اهمیت ترکیب تبلیغاتی در فرآیند ارائه تمام اطلاعات مربوط به کالای عرضه شده به مصرف کنندگان است و همچنین اطلاع از مزایایی که هنگام خرید این محصول و اتمام مراحل خرید به آنها تعلق می گیرد، ظرفیت زیادی برای جلب توجه ایجاد خواهد کرد. همچنین تاثیرات بسیار پایین ابزارهای تبلیغاتی قدیمی در نگاه عابران، نسبت به نمایشگرهای شهری از جمله دلایل ضعف تابلو روان آنها بوده است. برای مثال نمایشگرهای DLP با صفحه نمایش باریک، کیفیت تصویر عالی، نمایش رنگ های واقعی با تنظیم روشنایی متعادل، کارایی بالا، دوام و طول عمر طولانی و … ملزم به چینش نمایشگرهای کوچک با کمترین فاصله از هم هستند تا نقصی در انعکاس یکپارچه ی تصویر بوجود نیاید.

کیفیت بالای محصولات تولیدی این مجموعه در کنار پشتیبانی و خدمات پس از فروش، از عوامل مهم در این زمینه محسوب می شود. در دنیای قابل پیشرفت و دیجیتال و مدرن امروزه یکی از مهم ترین ابزار و تجهیزاتی که برای راه اندازی کسب و کار و توسعه ی آن بکار میرود تلویزیون شهری می باشد. تبلیغات محیطی یکی از قدیمی ترین تبلیغات و آگهی می باشد که دقیقا این تبلیغات با کمک تلویزیون های شهری به نتیجه دلخواه خود می رسد. از تبلیغات قدیمی و سنتی میتوان به تبلیغات محیطی اشاره کرد که به دلیل عمومی بودن آن تاثیر بسیاری در برقراری ارتباط با مخاطب دارد. به همین دلیل اگر تلویزیون شهری مخصوص به هر پروژه ای متناسب با آن انتخاب و تولید شود تاثیر بسیار زیادی بر روی بینندگان خود دارد هر چقدر که تصویر آن وضوح بیشتری داشته باشد بهتر است. شرکت عمران تجارت ماداکتو به عنوان بزرگترین تولید کننده تلویزیون شهری با داشتن کادری مجرب و مشاوران به روز و حرفه ای شما را از اول پروژه تا انتهای آن همراهی و همیاری می کنند. تلویزیون های شهری یا تلویزیون تبلیغات تصویری در یک دسته بندی کلی به دو نوع داخل سالنی و خارج سالنی تقسیم می شوند که تمامی تلویزیون های تبلیغاتی که در سطح شهر نصب شده اند از نوع خارج سالنی می باشند به همین دلیل حتما باید دارای فاکتورهایی باشند اول اینکه باید ضد آب باشند تا هم در برابر بارش باران و برف و هم در شتسشوی دوره ای تلویزیون دچار آسیب نشوند.

زیرا بهترین و دائمی ترین راه برای تبلیغ دائمی محصول و خدمات، ساخت تابلوهای تبلیغاتی است. حتما در سطح شهر و سردر بسیاری از مغازه ها، با تابلوهای رنگارنگ و نورانی که حاوی نام مغازه یا تبلیغات می باشند مواجه شده اید. تابلو روان از بلوک هایی ساخته می شود که به این بلوک ها ماژول تابلو روان گفته می شود چون قابلیت جدا شدن و اتصال مجدد دارند از اصطلاح ماژول استفاده می شود و قیمت ماژول تابلو روان با توجه به ابعاد آن متفاوت است . همچنین هر چقدر پایه زیباتر باشد در جلب توجه مردم تاثیر مثبت خواهد گذاشت. بسیاری از مردم بیشتر روز را بیرون از خانه سپری می کنند.