سیستم های دوربین امنیتی برای املاک و زمین های خالی

آخرین به روز رسانی در 23 نوامبر 2023

وقتی به دوربین های امنیتی فکر می کنید، معمولاً به دوربین های مدار بسته یا وب کم های بی سیم برای نظارت بر خانه خود فکر می کنید. شاید شما یک زنگ ویدیویی داشته باشید تا مراقب تحویل کالاها باشید و در زمانی که دور هستید مراقب درب ورودی خود باشید. اما چگونه املاک خالی را رصد می کنید؟ چگونه می توان به یک زمین خالی، یک ساختمان خالی، یا مکان های دور دست توجه کرد؟

دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است بخواهید سیستم های امنیتی را برای مکان های دور راه اندازی کنید. به عنوان مثال، پیمانکاران می‌خواهند برای جلوگیری از سرقت و خرابکاری پس از ساعت‌ها کارگاه‌های ساختمانی را زیر نظر داشته باشند. محوطه های ذخیره سازی که تجهیزات گران قیمت را در خود جای می دهند ممکن است به امنیت بیشتری نیاز داشته باشند. کشاورزان ممکن است بخواهند دوربین های امنیتی را برای زمین های خالی یا نظارت بر دام ها نصب کنند. حتی ممکن است بخواهید یک محل کمپ را ایمن کنید یا حیات وحش را با یک دوربین قابل حمل دنبال کنید.

ممکن است برای املاک خالی دوربین های امنیتی داخلی بخواهید. می‌توانید از دوربین‌های امنیتی داخلی از راه دور برای نظارت بر خانه‌های تعطیلات استفاده کنید – حتی وقتی برق را خاموش می‌کنید. همچنین می‌توانید از دوربین‌های امنیتی داخلی از راه دور برای تماشای انبارها و ساختمان‌های بیرونی، یا برای نظارت بر کیوسک‌های پارکینگ و باجه‌های بلیط که ممکن است برق یا سیم‌کشی نداشته باشند، استفاده کنید.

چندین برنامه کاربردی برای نظارت تصویری از راه دور وجود دارد. چالش تصمیم گیری در مورد چگونگی راه اندازی سیستم های امنیتی برای مکان های دوردست به راحتی و مقرون به صرفه است.

چگونه املاک خالی را رصد می کنید؟

سیستم های امنیتی برای مکان های دور دارای الزامات منحصر به فردی هستند. برای انتخاب سیستم دوربین مناسب باید فاکتورهای خاصی را بدانید:

قدرت – هر وسیله الکترونیکی نیاز به منبع تغذیه دارد. با سیستم های امنیتی خانه یا کسب و کار شما به راحتی در دسترس هستید. هنگامی که یک سیستم دوربین امنیتی از راه دور را در مکانی مانند یک ساختمان خالی یا یک مزرعه نصب می کنید، به یک منبع برق قابل اعتماد و مستقل نیاز دارید. شما دو گزینه اساسی دارید:

1) می توانید یک سیستم امنیتی با باتری با عمر طولانی انتخاب کنید. شما به سیستمی نیاز دارید که بتواند بین بازدیدهای سایت به کار خود ادامه دهد، بنابراین ممکن است نیاز باشد باتری ماه ها دوام بیاورد.

2) می توانید از یک سیستم انرژی خورشیدی مانند CoreCam™ استفاده کنید، یا می توانید یک سیستم انرژی خورشیدی جداگانه مانند پانل خورشیدی SWIFI-SOLAR2 با یک پایه در فضای باز اضافه کنید. انرژی خورشیدی قابل اطمینان‌تر است زیرا انرژی تجدیدپذیر است و بیشتر سیستم‌های خورشیدی ذخیره باتری کافی برای کار در طول سال از جمله در روزهای ابری و بارانی دارند.

قابلیت اتصال – داشتن یک سیستم امنیتی از راه دور تنها زمانی ارزشمند است که بتوانید به تصاویر دوربین دسترسی داشته باشید. اگر قصد دارید از نظارت بر وب استفاده کنید، استفاده از اتصال Wi-Fi مقرون به صرفه ترین گزینه شما است. اگر نمی توانید یک روتر Wi-Fi را در نزدیکی دوربین امنیتی قرار دهید، گزینه های دیگر Wi-Fi را در نظر بگیرید. بسیاری از شهرداری ها شروع به ارائه وای فای رایگان به ساکنان کرده اند. برخی از ارائه دهندگان خدمات تلفن همراه و کابل نیز پوشش رایگان وای فای منطقه ای را برای مشتریان فراهم می کنند. علاوه بر دسترسی به اینترنت، باید ضبط فیلم امنیتی را نیز در نظر بگیرید. می‌توانید یک دستگاه DVR یا NVR برای ضبط فیلم وب‌کم از خانه یا محل کار خود راه‌اندازی کنید، یا ممکن است استفاده از ذخیره‌سازی داده‌های ابری را در نظر بگیرید.

روشنایی و دید – اگر یک سیستم امنیتی برای یک مکان از راه دور نصب می کنید، دوربینی می خواهید که دارای چراغ های داخلی باشد یا بتواند در سطوح نور کم کار کند. نصب یک دوربین با وضوح بالا با نورافکن های داخلی مانند دوربین امنیتی Slimline Floodlight (SWIFI-SLMFLCW) تصویری واضح ارائه می دهد و چراغ های فعال شده با حرکت می تواند یک بازدارنده عالی برای دزدان و خرابکاران باشد. همچنین می‌توانید نورافکن‌های مستقل مانند نورافکن آلفا سری 1200 (SWALPH-B1200HRB) با باتری با حسگر حرکتی داخلی نصب کنید.

وضوح تصویر – حتماً مشخصات دوربین را بررسی کنید تا مطمئن شوید که وضوح کافی برای اندازه ناحیه ای که باید بپوشانید را دارید. یک دوربین با وضوح پایین ممکن است وضوح کافی برای پوشش یک مزرعه یا حیاط انبار را به خصوص در شب ندهد. در مورد وضوح ویدئویی که برای شما مناسب است بیشتر بدانید.

هشدارها و اعلان ها – از آنجایی که سیستم امنیتی از راه دور است، هشدارها و اعلان ها ضروری است. سیستم باید از طریق پیام متنی به شما در مورد یک مزاحم یا موارد اضطراری دیگر هشدار دهد. یک سیستم حسگر حرکتی مادون قرمز غیرفعال (PIR) مانند دوربین حرکت و حرارت Swann’s True Detect™ را در نظر بگیرید. مطمئن شوید که حساسیت سیستم برای شناسایی مزاحمان کافی است، اما نه آنقدر حساس که با هر اشکال یا قطره بارانی که می گذرد، هشدار ارسال کند. راهنمای ما در مورد نظارت بر امنیت مبتنی بر PIR را در اینجا بخوانید.

خرابکاری و دستکاری – هر دوربین امنیتی می تواند هدف خرابکاری باشد، به خصوص زمانی که در یک منطقه دورافتاده نصب شده باشد. شما گزینه هایی برای جلوگیری از خرابکاری دارید. شما می توانید یک محفظه ضد دستکاری و شفاف را امتحان کنید، اما یک خرابکار مصمم می تواند یک قاب پلاستیکی را کوتاه کند. یک گزینه بهتر این است که دوربین را در جایی نصب کنید که دسترسی به آن غیرممکن است، مثلاً روی یک تیرک بلند یا پشت بام. مهم است که به خاطر داشته باشید که دوربین(های) امنیتی را خیلی بالا نصب نکنید زیرا ممکن است برد PIR (تقریباً 30 فوت یا 8 متر) و دید در شب آنها از محدوده عملکرد فراتر رود.

ضد آب و هوا – البته، یک دوربین امنیتی از راه دور که در فضای باز نصب می شود باید ضد آب باشد. یک سیستم امنیتی را انتخاب کنید که برای مقاومت در برابر عواملی مانند باد شدید، باران رانندگی و دمای شدید طراحی شده باشد. یک سیستم ضد آب و هوا خدمات طولانی تر و قابل اعتمادتری را به شما ارائه می دهد.

سوان امنیت اموال از راه دور را ارائه می دهد راه حل ها

Swann طیف گسترده ای از سیستم های امنیتی را ارائه می دهد که قادر به نظارت بر انواع مکان های دور یا خالی هستند. به عنوان مثال، دوربین امنیتی Swann Outdoor Wi-Fi Spotlight (SWIFI-2KOCAM) کاملاً ضد آب و هوا و سازگار با خورشید است. این دوربین از کیفیت بالا با وضوح 1080p برای جزئیات بیشتر برخوردار است. این شامل سنسورهای حرکت True Detect™ است که نور و آژیر را فعال می‌کند و دارای صدای دو طرفه است تا بتوانید به صدای مزاحمان گوش دهید و از آنها جلوگیری کنید. دید در شب رنگی Night2Day دید تا 100 فوت (30 متر) و فیلم رنگی تا 65 فوت (20 متر) را ارائه می دهد. این سیستم همچنین کلیپ های ضبط شده را به مدت 60 روز 24 ساعت شبانه روز در فضای ابری ذخیره می کند.

اگر می‌خواهید منطقه وسیع‌تری را پوشش دهید، Swann’s AllSecure600™ (SONVK-600SD3S3) یک سیستم امنیتی بی‌سیم با سه دوربین است که شامل پانل‌های خورشیدی یا بدون آن است. AllSecure600 می تواند تا دو ماه روی یک کارت میکرو 64 گیگابایتی ضبط کند. همچنین دارای قابلیت مکالمه و گوش دادن و دید در شب رنگی تا عمق 32 فوت (10 متر) با نورافکن است.

البته Swann اجزای جداگانه ای را نیز ارائه می دهد تا بتوانید سیستم امنیتی از راه دور خود را ایجاد کنید.

اگر به دنبال سیستم های امنیتی مناسب برای مکان های راه دور هستید، لازم نیست بیشتر از Swann نگاه کنید.



منبع: https://blog.swann.com/security-cameras-for-vacant-properties/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=security-cameras-for-vacant-properties