اگر قیمت سایتی در دیگر پلتفرم های رپورتاژ آگهی از راشوب ارزان تر بود با ارسال تیکت به پشتیبانی خرید خود را تضمین کنید. بیشتر صاحبان وبسایتها، به دنبال وبسایتهای ارزان برای درج نمونه رپورتاژ آگهی هستند. اگر قصد افزایش رتبه وبسایت خود را دارید و میخواهید از طریق ریپورتاژ آگهی اینکار را انجام دهید، بهتر است در وبسایتهایی قوی ریپورتاژ آگهی خود را ثبت نمایید.
البته پیش از شروع کار باید نکاتی را در نظر داشته باشید که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. از آنجایی که رپورتاژ آگهی در مقایسه با بنرهای تبلیغاتی، آزاردهنده نیست، مشتری ارتباط بیشتری با آن برقرار میکند. بر اساس مطالعات انجام شده، این نوع از تبلیغات توجه مخاطب را ۵۲ درصد بیشتر جلب میکنند که همین امر سبب افزایش «آگاهی از برند» میشود. علاوه بر این، بر اساس گزارش فیسبوک، رپورتاژ آگهی که نوعی از تبلیغات بومی به شمار میآید، ۸۶ درصد «اثرگذاری» را به خود اختصاص داده است و ۶۰ درصد نسبت به تبلیغات بنری، تعامل بیشتری را با مخاطب ایجاد میکند. در مقایسه با سایر بنرهای تبلیغاتی رو روشهای مرسوم در تبلیغات، سه ویژگی منحصر به فرد را میتوان برای رپورتاژ آگهی ذکر کرد.
برای ارائه خدمات تهیه رپورتاژ آگهی ، خبرنگار اعزامی رپورتاژ ادز با حضور در محل کارفرما به تهیه گزارش و تصاویر ارائه خدمت می نمایند. اگر شما به دنبال تهیه اخباری متفاوت برای رپورتاژ آگهی هستید میتوانید با کارشناسان رپورتاژ ادز در ارتباط باشید. همچنین رپورتاژ ادز با تمامی سایت های رپورتاژ آگهی همکاری میکند از این رو اگر شما به دنبال ثبت رپورتاژ آگهی ارزان در لیست خبرگزاری ها را دارید می توانید به بخش تعرفه رپورتاژ آگهی سایت مراجعه نمایید.
به این ترتیب مخاطب یا خواننده میتواند راهحل را بدون عوامل ناخوشایند و آنطور که شما میخواهید دریابد. اینجا زمانی است که باید مزایای فوقالعاده محصول یا خدماتتان را که در حل مشکلات مخاطب موثرند عنوان کنید. البته نباید به نحوی این کار را انجام دهید که فرد احساس کند شما دارید به زور محصولتان را به خوردش میدهید. مهمتر از همه اینها، شما باید درک و شناختی از مخاطبان آن نشریه یا وبسایت داشته باشید. توجه کنید که برای این کار باید زمان بگذارید؛ این شناخت در مدتی کوتاه حاصل نمیشود.
انتشار رپورتاژ آگهی چه کمکی به شما میکند؟
البته شکل قانونی رپورتاژ خبری این است که در داخل متن، تبلیغاتی بودن آن ذکر شود. برخی از مجلات نیز قوانین خاص خود را برای درج رپورتاژ آگهی در نظر میگیرند که حتی ممکن است لوگوی مجله در صفحه رپورتاژ آگهی نمایش داده نشود. در مقایسه با بنرهای تبلیغاتی، رپورتاژ آگهی فضای بیشتری را برای ارتباط با مشتری فراهم میکند چراکه به کمک این روش، میتوان توضیحات بیشتری را به مشتری ارائه کرد تا درک بهتری از محصولات پیچیده داشته باشد. راشوب قدیمیترین پلتفرم خرید رپورتاژ آگهی و بکلینک میباشد که از سال 1395 فعالیت خود را آغاز کرده است. مجموعه راشوب تمام تلاش و انرژی خود را به کار بسته است تا معتبرترین رسانههای فارسی و انگلیسی زبان و … را به ارزانترین قیمت و با کمترین زمان ممکن برای انتشار نسبت به رقبای دیگر ارائه کند.
اگر واقعا به دنبال رشد کسب و کار یا خدمات خود هستید، حتما بیشترین هزینه را برای رپورتاژ آگهی اختصاص دهید. به طور کلی خرید رپورتاژ آگهی از سایتهای معتبر و مناسب باعث میشود که شما بتوانید به سرعت به اهدافی که در رابطه با سایت خود داشتید، دست پیدا کنید. اولین دلیل این نکته است که رپورتاژ برای همیشه در آن سایت باقی میماند و مانند تبلیغات مستقیم نیست که بعد از مدتی تعویض شود. هر چقدر سن دامنه سایت بیشتر باشد، مخاطبان بیشتری برای سایت به همراه خواهد داشت. بسیاری از سایتهایی که مدت زمان طولانی از فعالیت آن گذشته، به نوعی تبدیل به برندی در ذهن مخاطبان شدهاند.
رپورتاژ آگهی (رپورتاژ خبری) چیست؟
همانطور که پیشتر هم گفته شد، آنچه که در نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی اهمیت دارد این است که مخاطب به طور مشخص با یک تبلیغ روبرو نباشد و باید متن روپورتاژ آگهی را به صورت داستانی بنویسیم. به همین منظور، نوع داستان طرح شده میتواند حتی هیجانانگیز یا شگفتآور باشد. در گام اول و زمانی که مشغول جستجو در رسانههای مختلف هستید، مطالب قبلی و موفق نشریه را مطالعه کنید و با سبک داستانپردازی یا ارائه مطالب آن آشنا شوید. به همین ترتیب میتوانید عناوین مختلف و مرتبط با موضوع رپورتاژ خبری خود را بیابید. از جمله راههایی که میتوان عنوان مناسبی را تهیه کرد، استفاده از جملات سوالی در عنوان است.
- توایکس، پلتفرمی برای معاملات ارزهای دیجیتال است که فعالیت خود را با هدف رفع دغدغههای استفاده از صرافیهای غیربومی آغاز کرده و ارزشهای رقابتی چشمگیری ارائه میدهد.
- اگر واقعا به دنبال رشد کسب و کار یا خدمات خود هستید، حتما بیشترین هزینه را برای رپورتاژ آگهی اختصاص دهید.
- با توجه به انتشار مداوم محتوا و قدرتمندتر بودن دامنه وبسایت های آگهی گیرنده، سرعت ایندکس صفحات نیز بالا است.
- ریپورتاژ آگهی یکی از مهمترین روشهای تبلیغاتی است که در حال حاضر از تاثیر فراوانی نیز برخوردار است.
- هر چقدر میتوانید مطالعه و تحقیق کنید و قلمرو بحث را به خوبی بشناسید و این تسلط را به مخاطب هم نشان دهید.
در آخر میتوان گفت که از رپورتاژ آگهی با هدف بهبود روابط عمومی آنلاین نیز خرید رپورتاژ pbn (اطلاعات بیشتری پیدا کنید https://goldlink.ir/p/buy-advertorial/) میتوان استفاده کرد. خبررسانیهای مربوط به کسب و کار میتواند توسط سایتهای دیگر منتشر شود و بهتر به گوش مشتریان برسد. اگر سایتهای معتبر و مرتبط با کسب و کارتان، محتوایی را منتشر کنند که در آن لینکهای سایت شما قرار داده شود، موتورهای جستوجو مانند گوگل، این لینکها را پیدا کرده و در طول زمان، اعتبار بیشتری را به سایت میدهند.
رپورتاژ آگهی چیست ؟ تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو سایت خرید رپورتاژ آگهی ارزان-خرید رپورتاژ آگهی گلدلینک