بهترین موس بی ‌سیم موجود در بازار در رنج‌های قیمتی مختلف آی‌ تی‌ رسان | asilbekharid

محصولات این برند با توجه به کیفیت خوبشان کیفیت مناسبی دارند و گزینه‌های ایده‌آلی برای کاربری‌های گوناگون محسوب می‌شوند. ماوس بی‌سیم رپو M100 از بهترین‌ها در رده ارزان قیمت به شمار می‌رود. عملکرد نرم کلیدها و کارکردن روی سطوح مختلف از ویژگی‌های قابل ذکر در مورد این مدل هستند.

اوس بی سیم مدل ۴D

بهترین موس بی ‌سیم موجود در بازار در رنج‌های قیمتی مختلف آی‌ تی‌ رسان | asilbekharid

توجه کنید ، مدل های معرفی شده فقط برای انجام کار های روزانه و معمول با کامپیوتر مناسب هستند و از آن ها انتظار عملکرد تخصصی مثل بازی حرفه بهترین برند موس بی سیم ای نداشته باشید. یکی از برترین موس های ارزان بی سیم، ماوس بی سیم سادیتا مدل SM-403 OWL یک ماوس عالی از برند ایرانی سادیتا است که ویژگی‌های فیزیکی خوبی دارد. این موس بی سیم خوب و ارزان از طریق دانگل وایرلس ۲.۴ گیگاهرتزی به سیستم شما وصل شده و به سرعت حرکت می‌کند. اگر برای کارهای روزانه خود به دنبال بهترین موس بیسیم ارزان هستید، این مورد را به شما پیشنهاد می‌کنیم. ماوس بی سیم رپو مدل 1620 یکی از محصولات خوب رپو است که قیمت مقرون به صرفه ای دارد و با ویژگی‌های خوب خود، خرید ارزشمندی محسوب می‌شود.

  • محصول ترکیبی بی‌سیم لاجیتک MK270 را می‌توان با کلید USB که در بخش ذخیره‌سازی ماوس موجود است، استفاده کرد.
  • همچنین موس و کیبورد لاجیتک MK345 دارای یک تکیه‌گاه کف دست است که به شما کمک می‌کند از فشار دست و مچ جلوگیری کنید.
  • دراین‌میان، شاید همچنان برخی طرفدار موس‌های سیمی سنتی باشند و برای این جانبداری نیز دلایل قانع‌کننده‌ای بتراشند.
  • در صورت وجود هر گونه پرسش می‌توانید آن را با کارشناسان پرشین گلف در میان بگذارید.
  • اگر قصد خرید موس بی‌سیم مخصوص بازی را دارید، بهتر است قابلیت DPI را مورد توجه قرار داده و میزان کمتری از آن را انتخاب کنید.

همچنین، بیگ سرچ ارائه‌کننده راهنمای خرید جامع و تخصصی نیز می‌باشد. ماوس گرین مدل «GM403W» محصولی کاربردی و حرفه‌ای است که توسط این برند ایرانی به بازار عرضه شده است. برند ایرانی گرین که سابقه خوبی نیز در زمینه تولید تجهیزات کامپیوتر دارد، این بار توانسته با تولید این ماوس بی سیم اعتماد مشتریان را بیش از پیش به خود جلب کند. این ماوس زیبا با مدل «NX-7015» توسط برند جنیوس طراحی و تولید شده است. محصول فوق توسط یک دانگل USB به کامپیوتر یا لپ‌تاپ شما متصل می‌گردد و تا فاصله 10 متری قابل جابجایی است. این ماوس بی سیم توسط برند ای‌فورتک تحت سری «اف استایل» تولید و به بازار عرضه شده است.

شما می توانید با DPI کم تر سرعت بسیار بالا و ایده آلی در بازی داشته باشید . به طور کلی ، استفاده از این موس بسیار لذت بخش است و به سرعت تبدیل به دومین موس پیشرو ما شده است ، زیرا در حین انجام بازی هایی مثل Call Of Duty این موس را پیشنهاد می کنیم . این موس دارای چرخ اسکرول فوق العاده ، دکمه های لمسی و سنسورهای نوری PIX Art 3389 یک موس بسیار خوب به شمار می رود . موسی که باعث شد توجه ما به این برند بیشتر جلب شود Vaxee Zygen Np-01 بود. دکمه های کناری بیشتر مواقع مشکی هستند ، اگر علاقه ای به رنگ مشکی نداشتید می توانید با دکمه های نقره ای یا صورتی آن ها را تعویض کنید .

قیمت مینی کیبورد و موس مافی مدل X210