بهترین لپ تاپ های بازار ایران + بررسی 7 بهترین لپ تاپ دنیا | behtarin-laptop

پردازنده گرافیکی GeForce GTX 1650 با 4 گیگابایت حافظه اختصاصی از مشخصات سخت‌افزاری این لپ‌تاپ است. همچنین باید توجه داشته باشیم که این کارت گرافیک می‌تواند شمارا باکیفیت Full HD و شاید کمی کندتر در 4K پشتیبانی کند. شاید لپ‌تاپ‌های خانواده ThinkPad سری T را بتوان بهترین مدل لپ‌تاپ لنوو از لحاظ دوام بالا و بازدهی عالی دانست. البته بعضی از آن‌ها ‌چنان هم سبک نیستند که بتوان به‌راحتی حمل و نقلشان کرد. یکی از مدل‌های پر‌طرفدار این سری، لنوو T580 است که علارقم طراحی نه‌چندان سبک، مقاومتی بالایی را در شرایط‌سخت کاری از خود نشان‌می‌دهد.

لپ تاپ لنوو lenovo ideapad I3 i5

منتظر نظرات و سوالات شما در مورد بهترین لپ تاپ های لنوو هستیم تا با اشتیاق به آنها پاسخ بدهیم. لپ تاپ Lenovo ThinkPad P15 Gen 2 در مقایسه با لپ تاپ Lenovo ThinkPad P15 پیشرفت‌های محسوسی داشته و اکنون به دستگاه بهتری تبدیل شده است. هم سخت افزار بهتری در مقایسه با مدل قبلی دارد و هم از صفحه نمایش باکیفیت‌تری استفاده می‌کند. در ادامه قصد داریم به شکل خاص به معرفی لپ‌تاپ‌های لنوو بپردازیم و تا مشخص شود که کدام لپ تاپ لنوو بهتر است. اگر همان‌طور که گفتیم شما یک فیلم‌‌باز حرفه‌ای باشید؛ نه کارت گرافیک و نه پردازنده، هیچ یک به اندازه صفحه نمایشگر نمی‌تواند برای شما کارایی لازم را داشته باشد.

لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad 3 – DK

بهترین لپ تاپ های بازار ایران + بررسی 7 بهترین لپ تاپ دنیا | behtarin-laptop

بهترین لپ تاپ لنوو با قیمت مناسب برای مهندسی با بهترین لپ تاپ های لنوو در حوزه های دیگر از نظر قدرت کمی متفاوت هستند. برخی به دنبال بهترین لپ تاپ برای برنامه نویسی بوده و برخی نیز برای کارهای گرافیکی و یا ساده دنبال لپ تاپ هستند. اما به طور کلی قشر اعظم طرفداران لپ تاپ لنوو دانشجویان و گیمرها است.

این لپ‌تاپ با عملکرد فوق‌العاده و قابلیت شخصی‌سازی می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کاربرانی باشد که به دنبال تولید محتوا بهترین لپ تاپ میان رده هستند. در واقع تمرکز اصلی در ساخت این لپ‌تاپ، روی عملکرد بوده و ThinkPad X1 Extreme Gen 5 با داشتن پردازنده‌های‌ نسل دوازدهم سری H اینتل (مدل‌های 45 واتی) در این بخش حجت را تمام کرده است. لنوو در بازار لپتاب یکی از برندهای نام آشنای ایرانیها بوده و هست .قیمت محصولات لنوو در مقابل هماتای خودش کمی کمتر بوده و عموما شرکت های گارانتی کننده بدلیل پشتیبانی خوب شرکت مادر به تعهد خود عمل میکنند. من فروشنده محصولات کامپیوتر هستم و میتونم بگم خرابی محصولات رده متوسط و پائین لنوو نسبت به ایسوس و دیگر برندهای معروف در ایران کمتر بوده و این محصول شیک و زیبا به غیر از تعداد محدود پورت usb همه جوره تائید میکنم .

  • کارت گرافیک این لپ تاپ از نوع MX130 است که انویدیا آن را برای لپ تاپ‌های زیادی از کمپانی لنوو در نظر گرفته است.
  • همچنین بسیار روی مدل های آن کار کرد تا بتواند در بازار رقابتی لپ تاپ عالی کار کند که حقیقتاً هم فوق العاده کار کرده و مدل های بی نظیری را به کشورهای مختلفی عرضه کرده و نسخه های زیادی از آنها به فروش رسیده است.
  • یکی از بهترین انواع کیبورد در بین مدل های مختلف، کیبورد لپ تاپ لنوو است.