بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی برای فارسی زبانان | zabannew

بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی برای فارسی زبانان | zabannew

برخلاف این ادعا، به عنوان یک فرد با تجربه در این زمینه می‌خواهم به شما بگویم که یادگیری و آموزش زبان انگلیسی از صفر تا صد ( آموزش صفر تا صد زبان انگلیسی ) عملا در یک بازه زمانی محدود امکان سایت پذیر نیست. بنابراین هرگز نمی‌توان ادعا کرد که در یک زمان محدود تمام زبان انگلیسی قابل آموزش است. آنها را با گوش دادن از طریق گوش دادن به زبان انگلیسی به جای فارسی دریافت کنید و بنابراین می توانید فهرست زبانی را به صورت خودکار به یاد بیاورید که البته در مهارت صحبت کردن سریعتر منعکس می شود. این انیمیشن کمدی در همه ی دنیا مشهور است و مخاطبانش را با همه ی فراز و نشیب های یک خانواده ی پرتنش آمریکایی همراه می کند. این انیمیشن، بامزه است و از نظر فرهنگی هم اهمیت دارد؛ چون با جنبه های مختلف زندگی روزانه مثل مدرسه، کار و زندگی اجتماعی سر و کار دارد. این برنامه هم چنین از نظر کلمات عامیانه بی نظیر و یک منبع فرهنگی خوب است.

  • مثلا اگر می‌خواهید صرفا دانش گرامری خود را افزایش دهید، بهتر است که یکی از اپلیکیشن‌هایی را که در قسمت بهترین اپلیکیشن گرامر زبان انگلیسی گفته شد را دانلود کنید.
  • چون بین کسانی که زبان را از صفر شروع کرده‌اند، افرادی دیده می‌شوند که قبلاً تجربه زبان خواندن داشته‌اند و دوباره وارد سطح پایه شده‌اند.
  • این اصل در واقع بیانی برای پذیرش تمام و کامل زبان انگلیسی در زندگی شماست.
  • این وب سایت به‌طور دقیق داستان را به چهار سطح مختلف تقسیم کرده تا زبان آموزان بتوانند به‌راحتی از آن‌ها استفاده کنند.

اگر به دنبال یک اپلیکیشن کاملا رایگان، بدون تبلیغات و در عین حال فوق‌العاده برای کودکان‌تان هستید، به شما توصیه می‌کنم که حتما اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی کودکان Khan Academy Kids را دانلود نمایید. اپلیکیشن ELSA Speak بخش تعیین سطح نیز دارد که به کمک این بخش می‌توانید سطح تلفظ زبان انگلیسی خود را پیدا کنید. در این بخش به شما چند جمله انگلیسی نشان داده می‌شود و شما بعد از تلفظ آن‌ها، می‌توانید نتایج تعیین سطح تلفط خود را در انتها ببینید. نکته‌ی جالب این بخش این است که به صورت کامل و با جزئیات نشان می‌دهد که در کدام بخش تلفظ زبان انگلیسی مهارت دارید و کدام بخش‌ها را باید بهبود ببخشید. یکی از ساده‌ ترین راه‌های آموزش زبان انگلیسی یادگیری لغات انگلیسی با تکنیک ریشه یابی است که بهتر است آن را آموزش ببینید. نرم‌افزار Tandem فضایی را جهت گفتگو و تعامل با افراد بومی انگلیسی زبان فراهم می‌کند.

دوره آموزشی

هر کجای دنیا هم که باشید، انواع دوره‌های زبان انگلیسی را به صورت مجازی برای شما برگزار می‌کنیم. شکی نیست که تمرین این مهارت و انجام منظم آن به آموزش مغز شما برای تفکر انگلیسی کمک می کند. توصیه می کنم زمانی را در روز اختصاص دهید تا همیشه این کار را هر روز انجام دهید. از این طریق می توانید بدون هیچ مشکلی و بدون دردسر زبان انگلیسی را با کمترین هزینه در وقت و زمان یاد بگیرید. نسخه‌ی رایگان اپلیکیشن Mondly محدود است و برای دسترسی به تمام دروس باید اشتراک پرداخت کرد که می‌توانید از برخی‌ از وب‌سایت‌های ایرانی، اشتراک ماهانه یا سالانه‌ی آن را خریداری کنید یا به همان نسخه‌ی رایگان بسنده کنید. داستان در مورد پسرکی فقیر به نام چارلی است که با پدر، مادر، پدربزرگ و مادربزرگش زندگی می کند.

انگلیسی برای صنعت نفت و گاز (English For Oil and Gas )

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی در منزل این است که تلویزیون تماشا کنید یا ویدیو ببینید. اما باید بدانید که تمامی این روش‌ها، تنها مکمل زبان انگلیسی هستند و برای یادگیری کامل، نباید صرفا از این متدها استفاده کنید. این روزها روش‌های بسیار زیادی برای آموزش زبان وجود دارد که انتخاب بین آن‌ها، کاملا به خود شما بستگی دارد. این که شما چقدر زمان در روز می‌توانید برای یادگیری زبان بگذارید و به طور کلی چه نوع آدمی هستید در انتخاب بین این روش‌ها تاثیرگذار است. و بعد از اتمام دروس بالا حتما اپلیکیشن چرب زبان را از اینجا دانلود و بعد فعالسازی کنید (فقط برای اندروید موجود است) و هر روز یک الی 4 درس آن را کار کنید. ضمنا هیچ نرم افزار یا برنامه ای برای یادگیری یک زبان کافی نیست حتی نصف یک زبان رو هم نمیشه با نرم افزار یا یک کتاب به تنهایی یاد گرفت!

کتاب شامل یک ترکیب عالی از واژه های عامیانه ی امروزی و هم چنین کلمات مربوط به افسانه ها و اسطوره ها است که خواندنش را جذاب کرده. در ضمن می توانید با یک عالمه کلمه ی مترادف آشنا شوید که دایره ی لغات تان را وسیع تر می کند. به یاد داشته باشید که بهترین فعالیت ها آنهایی هستند که به طور منظم انجام می دهید.