انتخاب بهترین دوربین های امنیتی برای ایمنی خانه سالمندان

آخرین به روز رسانی در 23 نوامبر 2023

بزرگترین هدیه ای که هر کودکی می تواند به والدین سالخورده بدهد استقلال است. سالمندان به طور طبیعی در برابر رفتن به یک مرکز مراقبت تمام وقت مقاومت می کنند، اما کودکان با بزرگتر شدن نگران مادر و پدرشان هستند و حتی کارهای ساده خانه نیز چالش برانگیز می شوند. یکی از راه حل هایی که هم به سالمندان و هم به فرزندانشان آرامش می دهد استفاده از دوربین های امنیتی برای سالمندان برای نظارت بر ایمنی خانه است.

سیستم های نظارت ارشد از زمانی که مردم در دهه 1990 شروع به استفاده از دوربین های پرستار بچه کردند، وجود داشته است. در حالی که دوربین‌های امنیتی خانگی پیچیده‌تر و محبوب‌تر شده‌اند، «دوربین‌های بزرگ» برای امنیت ارشد معیارهای متفاوتی دارند.

برای یک چیز، سیستم های نظارت ارشد تنظیم شده است. هر ایالتی قوانینی دارد که از حریم خصوصی شخصی محافظت می کند، و حفظ حرمت کسانی که تحت نظارت هستند مهم است. هدف از نصب دوربین های داخلی برای بستگان مسن حفظ رفاه و آرامش اعضای خانواده است. با این حال، در بسیاری از مناطق باید رضایت داده شود، به ویژه برای ضبط صدا و تصویر. بهترین راه برای جلوگیری از مشکلات این است که در مورد قصد و نیت باز باشید و به حقوق و حریم خصوصی سالمندان احترام بگذارید.

ارزش سیستم های نظارت ارشد

سالمندان و خانواده های آنها باید به دلایل مختلف استفاده از دوربین های داخلی برای سالمندان را در نظر بگیرند. برای سالمندانی که به تنهایی زندگی می‌کنند، یک دوربین در خانه می‌تواند حس امنیت را برای سالمندان در صورت سقوط یا چالش‌های دیگر ایجاد کند و به اعضای خانواده اجازه می‌دهد تا در صورت نیاز چک کنند.

بر اساس گزارش مرکز کنترل بیماری ها، تنها در ایالات متحده سالانه حدود 36 میلیون سالمند سقوط می کنند و بیش از 32000 نفر بر اثر زمین خوردن می میرند. از هر پنج زمین خوردن یک مورد منجر به آسیب می شود و سالانه حدود 3 میلیون سالمند برای درمان زمین خوردن در اورژانس بستری می شوند. در حالی که یک دوربین از سقوط جلوگیری نمی کند، با یک دوربین امنیتی در خانه، اعضای خانواده می توانند بستگان مسن را تحت نظر داشته باشند و در صورت نیاز درخواست کمک کنند.

اکثر دوربین‌های امنیتی برای سالمندان دارای صدای دو طرفه هستند که این امکان را فراهم می‌کند که وقتی کسی در مشکل است، بشنوید. حتی زمانی که سالمندان شروع به احساس انزوا می کنند و می خواهند ارتباط برقرار کنند، می تواند ارتباط برقرار کند.

خرید بهترین دوربین های امنیتی برای سالمندان

هنگام خرید بهترین سیستم مانیتورینگ ارشد در خانه، ویژگی های خاصی وجود دارد که باید به دنبال آن باشید.

  • شما یک سیستم دوربین با مشاهده گوشی هوشمند و هشدارهای تلفن همراه هنگام شناسایی فعالیت می خواهید. به این ترتیب، می‌توانید فوراً متوجه شوید که آیا نیاز به تماس با اورژانس است یا خیر.
  • ارتباطات دو طرفه مهم است. شما می خواهید بتوانید تعامل داشته باشید، بنابراین مادر یا پدر احساس نمی کنند که تحت نظر زندگی می کنند.
  • به دنبال سیستمی باشید که با خانه هوشمند سازگار باشد. شما می خواهید بتوانید در هر زمان و از هر مکانی با استفاده از تلفن هوشمند یا رایانه خود به سیستم دسترسی داشته باشید.
  • دوربین های مجهز به تشخیص حرکت و حرارت و دید در شب را در نظر بگیرید.
  • نصب و نگهداری سیستم های دوربین باید آسان باشد، از جمله ویژگی هایی مانند به روز رسانی نرم افزار از راه دور.
  • مطمئن شوید که سیستم منبع تغذیه قابل اعتماد و باتری پشتیبان طولانی مدت دارد. شما نباید به افراد مسن متکی باشید که تعویض باتری را به خاطر بسپارند.
  • بر خلاف سایر خدمات مانیتورینگ ارشد، نصب دوربین های امنیتی خود برای سالمندان نیاز به پرداخت هزینه ماهانه را از بین می برد.

سوان امنیت ارشد را ارائه می دهد

اگر به دنبال سیستم های امنیتی برای اعضای ارشد خانواده خود هستید، سوان محصولات متنوعی برای رفع نیازهای امنیتی ارشد شما دارد.

برای دوربین‌های داخلی، دوربین CoreCam Pro™ 2K Wireless Spotlight (SWIFI-COREPRO) با اتصال Wwi-Ffi و باتری بادوام را در نظر بگیرید. CoreCam Pro دارای حسگر حرارت و حرکت True Detect™، دید در شب رنگی، هشدارهای هوشمند تلفن همراه و قابلیت مکالمه دو طرفه است. یک دوربین جایگزین مقرون به صرفه تر، دوربین 2K Quad HD Wi-Fi (SWIFI-2KICAM) با حسگر حرکت و دید در شب، مکالمه دو طرفه و آژیر داخلی است. هر دوی این دوربین ها برای تنظیم و فراموش کردن امنیت به یک پریز برق متصل می شوند.

دوربین های داخلی تنها بخشی از امنیت خانه هستند. همچنین باید یک زنگ ویدیویی مانند SwannBuddy™ (SWIFI-BUDDY) با قابلیت مکالمه و گوش دادن، حسگرهای حرکتی True Detect، زاویه دید وسیع و بدون هندزفری با Google یا Alexa در نظر بگیرید. SwannBuddy™ بی سیم است، از باتری قابل شارژ استفاده می کند یا می تواند سیم کشی زنگ در را قطع کند.

به عنوان بخشی از امنیت خانه، می‌توانید ردیاب‌های حرکتی را بدون دوربین نصب کنید تا متجاوزان را شناسایی کنید. کیت دکمه و حسگر حرکتی سری آلفا سری Swann با باتری کار می کند و می تواند حرکت را تا فاصله 13 فوتی / 4 متری با استفاده از حسگرهای مادون قرمز غیرفعال (PIR) تشخیص دهد. Swann همچنین سنسورهای هشدار Wi-Fi Window & Door (SFWIFI-WDOOR) را ارائه می دهد تا هنگام باز شدن در یا پنجره به شما هشدار دهد.

انواع دیگر سنسورهای راه دور می توانند به محافظت از سالمندان و ایجاد آرامش خاطر کمک کنند. به عنوان مثال، یک سنسور هشدار نشت (SWIFI-LEAK) می تواند نشتی لوله های آب، سیل و نشتی پنجره ها و درها را تشخیص دهد. سنسور هشدار نشت با باتری کار می کند و با دسترسی Wwi-Ffi می توان آن را کنترل کرد.

سوان بهترین دوربین های امنیتی را برای سالمندان و همچنین سایر محصولات امنیتی و لوازم جانبی ارائه می دهد. حتما کاتالوگ راه حل های امنیتی Swann را مرور کنید تا محصولات امنیتی مورد نیاز خود را برای محافظت از عزیزان خود، از جمله سالمندان، بیابید. اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، با ما تماس بگیرید و ما خوشحال خواهیم شد که به شما کمک کنیم محصولات امنیتی مناسب برای نیازهای خود را پیدا کنید. شما می توانید اعضای ارشد خانواده را ایمن نگه دارید و به آنها کمک کنید با محصولات امنیتی مناسب Swann زندگی مستقلی داشته باشند.



منبع: https://blog.swann.com/best-security-cameras-for-seniors/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=best-security-cameras-for-seniors