۱۸ تا از ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران نیمه شب-آل اسکیپ

در برخی از اسکیپ روم های ترسناک از بازیگران و اکتورها استفاده می شود. پیش از این که بازی را رزرو کنید یا وارد آن شوید، درباره وجود آن ها و احتمال تماس های فیزیکی سؤال بپرسید تا مرزها و حریم خود را بدانید. برای اتاق های فرار ترسناک باید بالای 16 سال باشید و حضور افرادی که کمتر از 16سال دارند، به همراه بزرگتر هم امکان پذیر نمی باشد. اتاق فرار “مغرم” از مجموعه “اتاق فرارهای سریالی افرا” است که در منطقه سی متری جی تهران قرار گرفته است. در هر مرحله از بازی اگر توان ادامه نداشته باشید، می توانید از گیم مستر بخواهید تا درب اتاق را باز کند و به بازی خاتمه دهد. لذا پیشنهاد می کنیم در انتخاب افراد گروه دقت کنید تا تناسب کافی از نظر میزان تحمل ترس و هیجان و وحشت را داشته باشید.

حتی موسیقی اتاق هم ممکن است دربردارنده ی نکته ای برای معماسازی و یا راهنمایی شما باشد. پس در اسکیپ روم ترسناک از کنار هیچ چیزی به سادگی عبور نکنید و همه جزئیات را مد نظر داشته باشید. آن ها در خدمت سناریو هستند تا کمک کنند تجربه ای شگفت انگیز برای شما رقم بخورد. در واقع شما خودتان به آن ها پول می دهید تا بخشی از فضا سازی و ایجاد هیجان را به عهده بگیرند. بنابراین وقتی که در اسکیپ روم ترسناک ناگهان از پشت سر می آیند و شما را می ترسانند، عصبانی نشوید و تلاش نکنید تا به آن ها آسیب زده و با ایشان درگیر شوید. اگر رفتارشان واقعاً برای وحشت زا است، پس بدانید که دارند کارشان را به درستی انجام می دهند.

لیست اتاق های فرار ترسناک

اسکیپ روم یا اتاق فرار با ژانرهای مختلف توانایی جذب همه مخاطبان خود را دارا است. این بازی هیجان انگیز معمولا به شکلی گروهی و با تعداد بیش از 3 نفر برگزار می‌شود. اسکیپ روم ساعاتی پر هیجان، پر استرس، شاد و چالش برانگیز برای شما و دوستان‌تان ایجاد می‌کند.

  • در این اسکیپ روم سناریوهایی از فیلم های وحشتناک در محیط واقعی پیاده سازی شده و بازیکنان این اتاق فرار باید بتوانند معماهای مختلف را حل کنند تا در نهایت از دست گروگان گیرها نجات پیدا کنند.
  • در این صورت اتاق فرار یک تفریح گروهی مهیج و جذابی است که به آن نیاز دارید گه البته انواع آن با ژانر های مختلف از جمله اسکیپ روم ترسناک در قم وجود دارد.
  • فضاسازی قدیمی یک مدرسه با تمامی جزئیات و قسمت‌ های مدرسه از ویژگی‌ های اتاق فرار آخرین نفر است.
  • ظرفیت این اتاق بازی بین ۴ تا ۸ نفر بوده و مدت زمان بازی در آن ۶٠ دقیقه می‌باشد.

در سال ۱۳۶۸ شمسی در طبقه منفی چهار یک ساختمان متروکه مریم هشت ساله به همراه پدر و نامادری خود زندگی میکردند.

اتاق فرار اسیپ روم تهرومز

فراهم کردن شرایط و سناریوهای پر از ترس، هیجان، خنده دار و چالش برانگیز از مهم ترین ویژگی های این اتاق فرار به شمار می رود. به همین دلیل در طول یک تا دو ساعت اختصاص داده شده برای تجربه بازی در این محیط، باید بتوانید انواع معماهای مختلف را در شرایطی که گاهی ترس شدیدی را به همراه دارد و گاهی خنده و هیجان در آن به چشم میخورد، حل کنید. One hour اتاق فرار بسیار مهیج و ترسناک برای افرادیست که بازی های آنلاین را ترجیح می دهند. در ۶۰ دقیقه زمان اختصاص داده شده شما باید بتوانید معماهای مختلف که حسابی مغزتان را به چالش میکشد حل کنید.

اتاق فرار مغرم

برای ذخیره‌سازی نوشته نیاز استوارد حساب کاربری خود شوید، اگر حساب اسکیپ روم تئاتر تعاملی کاربری نداریدثبت‌نام کنید. با کامل کردن اطلاعات حساب کاربری ، لیست سفارش ها ، تراکنش ها و … کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آرمان فناوری هوشمند آریا است. در صورت عدم رزرو موفقیت آمیز یا هر گونه مشکل با شماره تلفن ۰۹۰۳۳۷۲۴۷۴۶ تماس و یا به واتساپ پیام دهید.

یکی از مهیج ترین و ترسناک ترین اسکیپ روم ها در آمستردام که طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کرده است، gamescape می باشد. در این بازی به شما یک تا دو ساعت زمان داده میشود تا نتیجه تحقیقات یکی از اساتیدتان را به معرض نمایش بگذارید. سالها قبل یکی از اساتید شناخته شده شما در دانشگاه باستان شناسی ناپدید میشود و شما و گروهی از دوستانتان تصمیم میگیرید نتیجه تحقیقات وی را انتشار دهید.

اولین شخصی که شما باهاش روبرو میشید گیم مستر اتاق فرار ترسناک هست که اهمیتش در حد داستان اتاق فراره. میدونید چرا؟ چون شما همیشه از رفتار خوش شخصی که برای راهنمایی شما میاید خوشحال میشید. پس گیم مستر اتاق فرار ترسناک باید انقدر کاربلد و خوش صحبت باشه که شما رو جذب کنه و بعضی وقتا لحن خودش رو جوری تغییر بده که ترس وجود شما رو فرا بگیره. در واقع همین چیزاس که اسکیپ روم ترسناک رو جذاب کرده و این همه طرفدار داره.

سبک سناریو و فرم این اتاق فرار، بیشتر شبیه به داستان‌های خاطره‌انگیر شرلوک هولمز است، پس اگر این سریال را دیده باشید، احتمالا روند بازی برای شما جذاب‌تر هم می‌شود. سیر داستان این بازی که در ادامه مختصری از آن را برای شما بازگو می‌کنیم، در دهه 40 پیش می‌رود. این اتاق فرار در ژانر ترسناک یکی از بهترینهای تهران محسوب میشه.

این بخش از اتاق فرار با قرار گرفتن در اتاق های گاها کاملا تاریک با محیطی رعب آلود و وحشتناک، ترس را به معنای واقعی تجربه خواهید کرد. خانم های باردار، کودکان و افرادی که دچار بیماری های خاص هستند، این نوع بازی ها را نباید تجربه کنند. از دیگر نمونه های مهیج که می توان به عنوان ترسناک ترین اتاق فرارهای اروپا در لندن در نظر گرفت، BREAKIN’ ESCAPE ROOMS | Highbury & Islington می باشد که در آن چند سناریوی مهیج پیاده سازی شده است. Blackwings’s Cave شرایطی را فراهم نموده است تا به شوالیه کمک کنید تا معماهای مختلف را حل کند و در نهایت شهر را نجات دهید.

۱۸ تا از ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران نیمه شب-آل اسکیپ