پیراهن مردانه آستین بلند us.polo assn فروشگاه اینترنتی

پیراهن‌های مردانه‌ای که در جنس آن‌ها از پنبه استفاده شده، سریعا چروک شده و ظاهر درستی در جامعه ندارند. جنسی از پارچه پیراهن که آقایان آن را به صورت جلوباز با تیشرت سفید یا مشکی ست می‌کنند، جین یا لی است‌. پوشیدن پیراهن‌های کبریتی با دو جیب و یا حریر نیز مورد توجه قرار گرفته است. الیاف نخی و پشم به کار رفته در پیراهن‌ها جز الیاف طبیعی بوده و اجناس پلی استر، پلی کتان و پلی ویسکوز با مواد شیمیایی تهیه می‌شوند.

پوشاک مردانه دیورسو با تکیه بر بیش از ۳۰ سال سابقه فعالیت پیوسته در صنعت مد و فشن، سعی دارد با تفکری متفاوت محصولاتی باکیفیت تولید نماید. شما می‌توانید به صورت تکی یا عمده انواع کاپشن، کت تک، پالتو، بارانی، سویشرت، ژیله، پیراهن‌های اسپرت و کلاسیک، پیراهن جعبه‌ای شلوارهای لی، کتان و پارچه‌ای و انواع تیشرت‌هاي مردانه را خریداری کنید. از نکات مهم هنگام شستشوی انواع پیراهن مردانه آستین کوتاه این است که لباس‌های تیره و روشن را از یکدیگر جدا کنید و آنها را به صورت مجزا بشویید. چرا که ممکن است لباس‌های تیره رنگ از خود رنگ پس بدهند و باعث شوند تا لباس‌های روشن آسیب ببینند. علاوه بر رنگ، بهتر است جنس پیراهن‌ها را نیز قبل از شستشو جدا کرده و پیراهن‌های هم جنس را با یکدیگر بشویید.

سپس اندازه­‌های بدست آمده را با جدول راهنمای سایز ارائه شده مقایسه کنید و سایز مناسب خود را قیمت پیراهن مردانه ارزان انتخاب کنید. ۴- دقت کنید اگر قصد خرید پیراهن‌های جین را دارید ، باید بدانید این نوع پیراهن‌ها را می‌توانید با شلوارجین روشن و یا تیره ست کنید. دقت کنید به هیچ عنوان نباید تناژ رنگی پیراهن و شلوار یکی باشد.

به طور کلی اجزای پیراهن‌های مردانه آستین بلند دارای قسمتهای مختلفی مانند آستین، سر آستین، دکمه و جیب می‌باشد. چرا که این سه پارامتر هر سه مهمترین فاکتورهایی هستند که در صورت رعایت آنها شما می توانید بهترین پیراهن را با قدرت کیفیت و دوام بالایی خریداری کنید. قطعا که قیمت پیراهن نیز بر اساس سطح کیفیت و جنس پارچه مطرح می گردد. از پرطرفدار ترین پیراهن های مردانه می توان به پیراهن سفید مردانه اشاره کرد. معمولاً پیراهن سفید را میتوان با تمامی مدل شلوارها با هر رنگی به راحتی ست نمود. پیراهن سفید مردانه یک رنگ شیک و خاص است که معمولاً تنها افرادی با سلیقه های خاص آن را انتخاب می کنند؛ چه بسا که به جز مراسم سوگواری می توان این پیراهن ها را در تمامی مکان ها استفاده کرد.

اگر سایز شما بین اندازه‌های دو سایز جدول قرار می‌گیرد، سایز بزرگتر را انتخاب کنید. لطفاً طبق روش اندازه‌گیری ارائه شده، سایز مناسب خود را از جدول زیر انتخاب نمایید. اگر ازنظر مالی محدودیتی ندارید، پیشنهاد ما به شما پیراهن‌های پشمی هستند. این نوع پیراهن‌ها جذابیت بسیارزیادی دارند، اما برای استفاده از آن باید مراقبت‌های لازم را داشته باشید. شما می‌توانید با یک انتخاب درست در این زمینه یک استایل زیبا داشته باشید. پیراهن لی در رنگ های لی روشن و سورمه ای و ذغالی تولید میشود که بسیار محبوب است .دکمه های پیراهن لی را معمولا بصورت پلاستیکی یا فلزی تولید میکنند.

  • هم اکنون مدل های مختلفی از این پیراهن ها به صورت جیب دار و ساده هستند.
  • تنوع طرح و رنگ در پیراهن اسپرت مردانه به ما کمک می کند که بتوانیم یک تیپ راحت و شیک برای فعالیت های روزمره داشته باشیم.
  • شما در یک روز سرد زمستانی می توانید پیراهن اورشرت مردانه خود را در زیر پالتو نیز بپوشید ، برای خلق یک تیپ کژوال می توانید پیراهن اورشرت آبی رنگ را با شلوار جین به همین رنگ ویک تیشرت سفید همراه کنید.
  • اما افراد خوش سلیقه و خوش ذوق همیشه پیراهن های طرح دار مردانه را انتخاب می ‌کنند.
  • شما می‌توانید در خانه بمانید و بدون پرو لباس، تن خور لباس‌ها را در تن مانکن‌ها ببینید.
  • در تفاوت پیراهن‌های مردانه رسمی و غیر رسمی باید گفت، دکمه‌های پیراهن‌های رسمی مردانه باید به صورت کامل بسته شوند، این در حالی است که بستن تمامی دکمه‌های پیراهن‌های غیر رسمی ضروری نیست.

پیراهن مردانه آستین بلند us.polo assn فروشگاه اینترنتی

به نوعی که می‌توان گفت هم اکنون در دنیای مدرن امروز که درصد بالایی از افراد با پیروی از مد انواع پوشاک خود را انتخاب می‌کنند، متناسب با تمامی سلیقه آن ها انواع پیراهن طرح دار مردانه وجود دارد. اما اگر می‌خواهید یک استایل شیک و منحصر به فردی برای خود خلق کنید متناسب با موقعیت، شرایط و همچنین مدل و رنگ شلوار خود اقدام به خرید پیراهن انتخاب طرح مناسب کنید. استفاده از پیراهن مردانه کمک می‌کند آقایان خوش تیپ‌تر به نظر برسند. بنابراین هر فردی متناسب با مکان‌هایی که در آن رفت و آمد می‌کند، باید در کمد لباس خود دارای چند دست پیراهن مردانه باشد. پیراهن‌های آستین کوتاه برای فصل بهارو تابستان و آستین بلندها برای پاییز و زمستان مناسب هستند و به دلیل الگوی دقیقی که دارند بهتر است سایز دقیق خود را تهیه کنید تا جذاب‌تر به نظر برسید. پیراهن مردانه جین به دلیل کاربرد فراوان در بین آقایان بسیار پر طرفداراست .

در تولید پیراهنهای مرغوب همیشه به جفت شدن طرح پارچه توجه می شود. از آنجایی که افراد بلندی سرشانه متفاوتی دارند با این روش پیراهن بهتر با ساختمان بدن تطبیق می یابد. دکمه های سردست آستین پیراهن مردانه باید به راحتی باز و بسته شوند. راحتی هر شخص در لباس نیز یکی از ملاک های اندازه بودن لباس است. افراد چاق و سایز بزرگ با لباسهای آزاد و گشاد احساس راحتی بیشتری میکنند و در مقابل آقایان ریز نقش و لاغر اندام با لباس های فیت تن احساس بهتری دارند. دنبال خرید از برند های خاص نباشید اگر کیفیت و استایل لباس را دوست داشتید حتما لباس را بخرید.

مصدر : محافظ بنك عدن المركزي سيوقع اليوم على هذا الامر. Link. Tham gia làm việc tại nhà.