مقایسه و بررسی گوشی های سری گلکسی اس 21 سامسونگ

عکاسی با سنسور زاویه باز این گوشی در روز هم بسیار جذاب خواهد بود. از مشخصات سخت افزاری بهبود یافته در این سری ،نسل دوم سنسور اثرانگشت اولتراسونیک کوآلکام است که نسبت به قبل سریع تر شده و راحت تر می توان از آن استفاده کرد .S21 هنوز یک باتری خوب 4000 میلی آمپری دارد و S21 پلاس به یک باتری بزرگتر 4800 میلی آمپر ساعت که هر دو با سرعت 25 وات شارژ می شوند. قسمت جلوی دستگاه شباهت بسیاری به نسخه ی قبلی یعنی نوت 7 پرو دارد، دوربین دوم به صورت قطره ای داخل صفحه نمایش قرار دارد.

خرید گوشی سامسونگ

رقابت شرکتهای بزرگ برای رونق در بازار ساعت دیجیتالی و هوشمند و جذب مخاطبان بیشتر برای این گجت مدرن در حدی بوده است که تلاش میکنند آن را همانند گوشیهای پرچمدار هربار با آخرین و کاملترین فناوری طراحی و با شکوهی هرچهبیشتر عرضه کنند. سخت افزار این گوشی را نمیتوان با محصولات پرچمدار بازار مقایسه کرد؛ اما این موضوع دلیلی بر ضعیف بودن ردمی نوت ۸ پرو نیست. تولید کنندگان زیادی از Snapdragon 778G استفاده میکنند، هرچند به عنوان تراشه میان رده سری 7 کوالکام است، اما عملکرد خوبی دارد. از طرفی با توجه به مواردی که عنوان شد، شما باید به سراغ گوشی هایی بروید که وارد بازار جهانی شده اند. گوشی های هوشمند شیائومی در دو نسخه چین و جهانی تولید می شود که معمولا از نظر کیفیت و ویژگی های سخت افزاری تفاوتی ندارند و تنها در قسمت آداپتور شارژر و پشتیبانی از زبان فارسی و بعضی از جزئیات باهم متفاوت هستند مجموعه موبایل 7 بیشتر محصولات شرکت شیائومی را در نسخه جهانی به فروش میگذارد تا کاربران ایرانی مشکلی بابت این جزئیات نداشته باشند .

موبایل سامسونگ

در بالا میکروفون دوم و اینفرارد و کلید های تنظیم صدا، خاموش و روشن در سمت راست گوشی و درگاه های جداگانه سیم کارت و میکرو اس دی در سمت چپ جای گرفته اند. این گوشی از صفحه نمایش 6.53 اینچی ای پی اس ال سی دی با رزولوشن 1080×2340 با تراکم پیکسلی 399PPi بهره می برد که کمی بزرگتر از نوت 7 پرو است. دوربین اصلی گوشی ردمی نوت ۸ پرو زوم یا بزرگنمایی تا دو برابر را پیش روی کاربران قرار میدهد. شیائومی این ترکیب را انتخاب کرد زیرا دوربین اصلی بطور طبیعی می تواند ، عکس های 64 مگاپیکسلی بگیرد و به لطف تعداد بالای پیکسل ها می توانید جزئیات تصویر را نیز با بزرگنمایی به خوبی و وضوح مشاهده کنید.

در گوشی ردمی نوت ۸ پرو شیائومی نمایشگر تقریباً تمام قاب جلویی گوشی را پر کرده خواهد بود. اولین موردی که در خصوص رایج ترین ایراد های گوشی های سری A سامسونگ می توان به آن اشاره کرد، مشکلاتی است که در نمایشگر این گوشی ها مشاهده می شود. Redmi Note X: این سری از میان رده های پرفروش شرکت شیائومی به شمار می رود و به دلیل مشخصات عالی در مقابل قیمت همیشه مورد استقبال کاربران قرار می گیرد. گوشی های شیائومی در آریوسازان چگونه هستند؟

گذشته از این موارد، جالب است بدانید که این گوشی از 5 دوربین مختلف در قسمت پشتی استفاده می کند که هر یک از آن ها کاربرد متفاوتی خواهند داشت و شیائومی برای می نوت 10 و نسخه پرو، باتری بزرگ 5260 میلی آمپر ساعتی را در نظر گرفته است که به جذابیت های آن می افزاید. با این حال، گوشی شیائومی در ایالات متحدهی آمریکا موجود نیست. شما میتوانید با رفتن به پست بهترین نوعهای گوشی شیائومی با اقسام متنوعی از گوشی های این شرکت آشنا شده و بر اساس بودجهای که برای خرید گوشی شیائومی در نظر گرفتید یکی از نوعها را انتخاب کنید.

بررسی گوشی شیائومی

در پشت گوشی دوربین 4گانه با فلش LED به چشم میخورد، همچنین سنسور اثر انگشت درجایی نه چندان مناسب قرار گرفته، به طوری که برای رساندن انگشت خود به آن، باید انگشت خود را بکشید. پنل ال سی دی به کار رفته در ردمی نوت8 پرو به خوبی عمل کرده، اما در مقایسه با هم رده های خود مانند پنل OLED به کار رفته در ریلمی XT ضعیف تر بوده، همچنین ردمی نوت 8 پرو از سنسور اثر انگشت سنتی در پشت گوشی استفاده کرده که می توانست از سنسور داخل صفحه نمایش استفاده کند، همان چیزی که در ریملی XT می بینیم. سری S10e بجای سه دوربین در عقب گوشی ، دارای دو دوربین است و این سری از گوشی های سامسونگ فاقد حسگر اثر انگشت بر روی صفحه نمایش است و حسگر آن مانند سری های قبلی می باشد. علاوه بر این، این کابل یک هسته مسی دارد که جریان را بهتر انتقال میدهد، دادهها به صورت پایدار و بدون قطعی منتقل میشوند و از شارژ سریع هم پشتیبانی میکند.

کالاهای اصلی به دلیل عمر بیشتر، مقرون به صرفه تر هستند؛ چون به جای چند بار هزینه کردن برای کالای نامرغوب، تنها یک بار هزینه برای کالای اصل پرداخت می شود. در ایران نیز اوضاع به همین منوال است و به همین دلیل شاید استفاده از پسوند 5G برای اسامی گوشیهای هوشمند تنها تاکتیکی تبلیغاتی (در زمان نگارش این مطلب) باشد و برای چشیدن طعم واقعی سرعت بالای اینترنت 5G باید حداقل یکی دو سال دیگر صبر کنیم. فرقی که در هنگام خرید این دو پک مطرح میشود صحت ندارد و فقط جنبه تبلیغاتی برای گرانتر فروخته شدن این گوشی های سامسونگ دارد. ردمی نوت 10 در کنار ضخامت کاملا مناسب 8.3 میلی­ متری فقط 178 گرم وزن دارد. در حالی که جک ۳٫۵ میلیمتری خروجی صدا از روی بسیاری از گوشی های پرچمدار بازار حذف شده، دیدن آن روی گوشی ردمی نوت ۸ پرو جالب و خوشحال کننده خواهد بود.

بررسی لوازم جانبی گوشی شیائومی چهار دوربین پشت روی این گوشی قرار داده خواهد بود. گوشی شیائومی نوت ۸ پرو Redmi Note 8 Pro M1906G7G از سری محصولات برند مطرح شیائومی خواهد بود که با چهارگانه دوربین در پشت گوشی و پنل IPS LCD ساختهشده و فاصله لبه صفحهتصویر در آن بسیار کم خواهد بود. این بار هم شیائومی با دست پر برگشته است. رنگها خوباند و با وجود اینکه در برخی مرزهای سوژه و پس زمینه به هم ریختگی دیده میشود اما در مجموع برش خوب انجام میگیرد و تاری پس زمینه هم کافی است.در نور شب عکسهای گرفته شده با لنز اصلی نویز خیلی زیادی ندارند و رنج دینامیکی هم خوب است اما با استفاده از قابلیت نایت مود میشود به جزئیات بیشتر و شارپی بهتری دست پیدا کرد که نتیجه کار خیلی قابل قبول تر است اما برای پردازش تصویر کمی باید صبر کنید. حداکثر روشنایی نمایشگر مدل پلاس و اولترا به 1750 نیت میرسد، البته زمانی که سیستم تنظیم خودکار روشنایی فعال باشد، به این میزان روشنایی دست پیدا میکنیم.

در هر مرحله از خرید گوشی شیائومی پشتیبانان و کارشناسان تکنولایف آماده پاسخگویی به سولات و نظرات شما در مورد قیمت موبایل شیائومی هستند، پس در هر مرحله اگر به مشاور خرید موبایل و راهنماییهای تخصصی نیاز داشتید حتما با کارشناسان مطرح کنید تا بهترین تجربه خرید گوشی را در تکنولایف داشته باشید. گوشی شیائومی ردمی نوت ۸ پرو به تراشه مدیاتک Helio G90T مجهز شده خواهد بود. نکته ی مثبت در مورد این شرکت این که، شیائومی توانسته برای دومین سال متوالی بزرگترین تولید کننده ی گوشی موبایل در هند باشد و در صدر قرار گیرد. البته دامنهی فعالیت این شرکت به حوزهی گوشیهای موبایل محدود نمیشود و روزبهروز در حال گسترش سایت فونر است. البته لازم است یادآور شویم که تمام برنامه ها از این قابلیت پشتیبانی نمی کنند، اما اکثر آن ها تغییر می کنند. اما امروز با داشتن یک تلفن دنبال میتوانیم به راحتی از اخبار و قیمت روز گوشی مطلع شویم و با دوستان خود ارتباط برقرار کنیم.

گوشی شیائومی نوت 8 پرو