مزایا و ویژگی های صرافی کوینکس چیست؟ پرشین الیت

می‌توانید از گوگل‌پلی و یا اپ‌استور برنامه‌ی کوینکس را دانلود و نصب کنید. هنگامی که تراکنش شما در شبکه بلاک چین تایید شود، دارایی شما به حساب کوینکس اضافه خواهد شد. حال پس از کلیک کردن بر روی گزینه SMS همانند تصویر زیر یک کادری برای شما باز می شود، که باید کدی که به ایمیل (همان ایمیل که هنگام ثبت نام وارد کردید) ارسال شده را وارد کنید.

آموزش ساخت API Key برای حساب کاربری در صرافی کوینکس

برای مثال خرید بیتکوین با استفاده از یکی از این پردازنده‌ها ۸ درصد هزینه کارمزد در پی دارد. فرض کنید می‌خواستید با استفاده از یکی از پردازنده‌های شخص ثالث مانند Simplex، بیتکوین بخرید. حداقل سپرده ۲۰۰ دلار است که ۱۸۴ دلار بیتکوین به ازای آن دریافت خواهید کرد – کارمزد آن ۷ دلار است و ۹ دلار دیگر در اسپرد پنهان است. این پلتفرم از بیش از ۶۰ ارز فیات و ۶ شریک پرداخت شخص ثالث پشتیبانی می‌کند که پرداخت از طریق Visa یا Mastercard را نیز می‌پذیرند. مهم نیست که کاربران کدام گزینه پرداخت را انتخاب کنند، خرید یک ارز دیجیتال تنها با چند کلیک انجام می‌شود. البته بهتر است که قبل از انتقال پول نقد خود به حساب آنها اعتبار هر پردازشگر را بررسی کنید.

  • پس از ارسال درخواست برداشت توسط کابر ، کوینکس از کاربر می خواهد از طریق ایمیل یک بار دیگر درخواست خود را تاید کند.
  • ابتدا باید صفحه مخصوص به صرافی کوینکس را در گوگل باز کنید.
  • در ادامه کد دریافت شده از Google Authenticator را دریافت کرده و در کادر مربوط در سایت صرافی کوینکس وارد کند.
  • صرافی کوینکس تا زمان نوشتن این مقاله مشکلی نداشته است و تا به الان امن بوده است.

کارمزد برداشت استلار در این صرافی ۰.۰۰۱ دلار یا ۰.۰۱ استلار می‌باشد. همچنین در سال ۲۰۱۹ شاهد اضافه شدن یک شتاب دهنده برای بهتر کردن کیفیت معاملات کاربران به این صرافی بودیم که همین امر نیز باعث شد تا کاربران بیشتری به سمت استفاده از خدمات این صرافی ترغیب شوند. کارمزد در این صرافی به عوامل بسیار زیاد بستگی دارد که در ادامه به معرفی و بررسی تمام این عوامل می پردازیم. امکان انجام معاملات مارجین در این دو صرافی برای معامله گرها وجود دارد.

نکات مهمی که برای کار با کوینکس باید بدانید

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد صرافی kucoin لطفا به بازدید از وب سایت ما.

برای خرید و فروش می توانید از بخش زیرین نمودار اقدام کنید. در مورد سفارش Limit شما می توانید با وارد کردن قیمت و میزان مورد نظر خود برای خرید یا فروش اقدام کنید. در صورتیکه سفارشی با قیمت برابر و میزان مناسب وجود داشته باشد، سفارش انجام خواهد شد. صرافی coinex با در اختیار قرار دادن یک سیستم معامله اختصاصی به کاربران کمک می کند تا معاملات پایدار و ایمن داشته باشند. شما برای شروع کار در این صرافی ابتدا باید در آن ثبت نام کنید و سپس فعال سازی دو مرحله را انجام دهید. شما قبل از شروع کار با این صرافی باید اطلاعات متعددی از قبیل راه اندازی اکانت شخصی تا هزینه های مربوط به معاملات را بیاموزید.

مزایا و ویژگی های صرافی کوینکس چیست؟ پرشین الیت

Coinex این خدمات و محصولات را به خوبی در یک اکوسیستم روان برای معامله کوین‌های مختلف توسط کاربران پیاده کرده است. کاربران می‌توانند هزینه این خدمات و محصولات را با دارایی‌های دیجیتال یا ده‌ها ارز فیات که صرافی پشتیبانی می‌کند پرداخت کنند. استفاده از هر یک از این محصولات شامل پرداخت هزینه‌های مربوطه است، اگرچه استفاده از برخی از این امکانات در پلتفرم کوینیکس رایگان است. ثبت نام در صرافی Coinex بسیار ساده است و کاربران می‌توانند بلافاصله وارد حساب خود در کوینیکس شده و از این پلتفرم معاملاتی استفاده کنند. هر توکن موجود در صرافی کوینکس دارای چندین جفت معاملاتی و استخرهای نقدینگی دائماً در حال تغییر هستند.