مجموعه کتاب‌های گام به گام انتشارات کاگو دروس طلایی کتابچی

از ویژگی‌های برتر کتاب‌های گام به گام این است که مطالب اصلی آموزشی را به خوبی وبسایت آموزشی درس جت پوشش داده باشد. به این ترتیب مطمئن خواهید شد، همه نکات به شما تدریس می‌شود. بنابراین قبل از خرید، حتما فهرست اصلی کتاب آموزشی را همراه خود داشته باشید.

دیجی بوک شهر تجربه ای لذت بخش از خرید اینترنتی را برای شما تداعی می کند. جهت ثبت اطلاع رسانی، لازم است وارد حساب کاربری خود شوید. سلام این کتاب عالیه ولی من کتاب رو اول مهر انلاین خریدم الان دیدم نزدیک به 30 صفحه کتاب وسطش نیست و مشکل داره لطفا از این به بعد رسیدگی کنید.

کتاب گام به گام مهروماه نو

مجموعه کتاب‌های گام به گام انتشارات کاگو دروس طلایی کتابچی

1- سفارش ها در محدوده شهر تهران از طریق پیک موتوری و پست ارسال می گردد. همراه خواهند داشت و می‌توان هنگام تحویل سفارش در محل، با استفاده از کارت‌های عضو شبکه شتاب پرداخت خود را انجام داد. 1- در زمان تحویل کالا از صحت سلامت جلد و برگه های کتاب (عدم پارگی و تا خوردگی) مطمئن شوید.

در این کتاب ها بهتمامی سوالات و فعالیت های کتاب درسیپاسخ داده شده. در این کتاب بهتمامی سوالات و فعالیت های کتاب درسیپاسخ داده شده. می توان به دسته بندی فوق العاده آن اشاره کرد، به طوری که دانش آموزان می توانند با بررسی فهرست کتاب گام به گام به راحتی به بخش مورد نظر خود مراجعه کنند.

  • کتاب های گام به گام یکی از انواع متعدد کتاب های کمک درسی هستند که تمرکزشان بر انتقال کامل و درست مفاهیم کتاب های درسی است.
  • این کتاب به‌عنوان یکی از مرجع‌های استاندارد و قابل‌ قبول در اختیار دانش‌آموزان پایه‌ی پنجم دبستان قرار گرفته است.
  • ممنون از توجه شما و اینکه دغدغه خود را با ما به اشتراک گذاشتید.
  • این کتاب تک جلدی بوده و تمامی دروس پایه هشتم تحصیلی را پوشش می‎دهد.

دیگه وقتشه سفارشتونو اینترنتی ثبت کنید و برای زمان و سرمایه خودتون صرفه جویی کنید. شاید دیگر زمان آن گذشته باشد که زمان یک روز کاری خود را هدر دهیم و به دل شهر بزنیم تا شاید کتابی که دنبالش هستید را پیدا کنید. گرچه به خواسته خود رسیدید و چیزی که دنبالش بودید را پیدا کردید اما متاسفانه یک روز خود را از دست دادید، آن هم برای چیزی که می توانستید در چند دقیقه از پایتخت کتاب تهیه کنید. ارسال مون در صورتی رایگان میشه که بالای 500 هزار تومان خریداری کنید. هرگونه نشر ، بازتولید یا بازنشر تمام یا بخشی از محتوای سایت بازده بدون کسب مجوز، غیرقانونی است و تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت. همچنین3 نمونه سوالبرایامتحانات پایان ترم اولدرنظر گرفته شده است.

کتاب های گام به گام مانند دیگر کتاب های کمک درسی طی چند سال اخیر با افزایش قیمت‌های قابل توجهی روبه‌رو شدند. با این حال ما در تلاشیم تا با اعمال تخفیف‌های دوره‌ای با مناسبت‌های مختلف، امکان خرید کتاب های مختلف را برای همه فراهم کنیم. با خرید از سایت کتابانه، خیال‌تان از بابت داشتن بهترین کیفیت با مناسب‌ترین قیمت بازار راحت خواهد بود. کتاب گام به گام مقطع دوازدهم در دو رشته ریاضی و تجربی موجود هست. این کتاب علاوه بر بیان نکات آموزشی در هر بخش کتاب، انواع تمرین‌های متنوع به همراه پرسش و پاسخ رو شامل میشه. در این صفحه سایت کتابانه می‌توانید انواع کتاب های گام به گام را مشاهده کرده و نسبت به خرید اینترنتی آنان اقدام کنید.

می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید. لازم بذکراست زمان تحویل کالا در این روش، در بعضی شهرها (از جمله گیلان)نسبت به سایر روشهای ارسال سریعتر می باشد. در صورت انتخاب ارسال با پست تیپاکس، هزینه حمل به عهده مشتری خواهد بود.

گام به گام ابتدایی و متوسطه / همه پایه ها — ( تمامی درس ها کامل + PDF )