لیست قیمت شارژ کارتریج آریا پرینت

در بعضی از چاپگرها برای شارژ مجدد کارتریج باید چاپگر را ریست نمود. قبل از هرچیز لازم است اجزای اصلی یک کارتریج لیزری را بشناسید. درام را یک تا دو دور در همان جهتی که قبلاً گفته شده بچرخانید و پیچ درپوش را ببندید برای دیدن دصد با قیمانده تونر کارتریج چیچ کارتریج را عوض کنید. برای این کار زائده های پلاستیکی دو طرف چیپ راببرید و چیپ جدید را در بیاورید و چیپ چدید را در جای چیپ قبلی نصب کنید. اگر تعداد کارتریج های شما بیش از 5 عدد باشد، هزینه دریافت و ارسال کارتریج در محل شما رایگان است. در صورت معیوب بودن قطعات کارتریج شما در صورت ممکن تعمیر در غیر این صورت با قطعه اورجینال تعویض می گردد.

در واقع کارتریج محفظه ای است برای نگهداری رنگ و انتقال آن توسط پرینتر به روی کاغذ. پرینترهای سیاه و سفید تنها دارای یک کارتریج می باشند که رنگ موجود در آن سیاه است. اما پرینترهای رنگی از چهار کارتریج استفاده می کنند که شامل رنگ های آبی، قرمز، زرد و سیاه می باشد. زمانی که پرینت کامل گرفته نمی‌شود، نوشته‌ها یکنواخت روی کاغذ چاپ نمی‌شوند زمان شارژ کارتریج فرا رسیده است. هیچ‌گاه نگذارید جوهر یا تونر کارتریج کامل تمام شود و بعد شارژ را انجام دهید. در نهایت اگر متوجه شدید کار سخت و زمان بری است و به متخصص امر احتیاج دارد بهتر است در عرض کمتر از ۲ دقیقه درخواست شارژ کارتریج پرینتر خود را ثبت کنید.

در این صورت اقتصادی ترین راه آن است که پرینتر خود را عوض کنید .با مراجعه به لینک انواع کارتریج hp و دیگرمحصولاتhp می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست آورید شارژ کارتریج پاناسونیک . تعمیر کلیه قطعات مکانیکی و الکترونیکی کارتریج های جوهرافشان در مرکز شارژ کارتریج hp. کمرنگ بودن چاپهم یکی دیگر از سوالات متداول شارژ کارتریج hp است.

در موارد تخصصی و اشکالات فنی شدید، شما می توانید دستگاه خود را به این مرکز تحویل داده و پس از طی فرآیندهای تعمیر، آن را به صورت سالم، گردگیری شده و بی هیچ عیب و نقصی دریافت نمایید. پس از اینکه جوهر یا تونر در کارتریج پرینتر شما تمام می شود، می توانید دوباره کارتریج را با تونر پرینتر خود پر کنید. با این کار شما از یک کارتریج چند بار استفاده می‌کنید و با صرف هزینه ای کمتر از خرید و تعویض کارتریج می توانید دوباره از پرینترتان استفاده کنید. شارژ کارتریج یک فرایند تخصصی است و بهتر است خودتان اقدام به انجام آن نکنید. برای اطلاع از لیست قیمت شارژ کارتریج انواع پرینترمی توانید با واحد فنی تماس حاصل فرمایید. یکی از مشکلاتی که باعث خراب شدن پرینتر های لیزری میشود ریختن تونر داخل کارتریج و خود دستگاه پرینتر است .

لیست قیمت شارژ کارتریج آریا پرینت لازم به ذکر است شرکت امدادچاپگر جهت شارژ کارتریج از تونر گرید A استفاده می نماید و این خود همواره باعث رضایت مشتریان از این مرکز شده است. با توجه به توزیع کننده بودن آوند پرینتر در امر قطعات و مواد مصرفی ماشین های اداری، تمامی قطعات دستگاه و کارتریج های نام برده شده در بالا، توسط خود مجموعه آوند پرینتر تامین می شود. برای مثال برای شارژ و سرویس کارتریج دستگاه HP 1005، از پودر شارژ و قطعات مصرفی مخصوص و منحصر به HP 1005 استفاده می شود. پس دیگر نگران استفاده از قطعات دست دوم و نا مرغوب نباشید چرا که آوند پرینتر با سال ها سابقه، خود را بابت اینگونه موارد به ضرر ننداخته و مشتری خود را راضی نگه می دارد.

  • کارتریج شما توسط متخصصان حرفه‌ای با بهترین تونرها و با رعایت استانداردهای فنی و زیست محیطی شارژ می‌شوند.
  • نحوه توضیح این‌گونه شارژ کردن با تونر کمی طولانی و تخصصی است.
  • برای تعمیر پرینتر و لپ تاپ hp میتوانید به نمایندگی hp مراجعه فرمایید.
Advantages of local domestic helper.