قیمت لوله فلکسیبل برق تولید کننده جدید خرطومی فلزی خرید روز تیک صنعت برق تهران

دارای انواع گوناگونی بوده و هر کدام از انواع آن در بخش خاصی از صنعت و ساختمان‌‌سازی مورد بهره‌‌برداری قرار خواهد گرفت. مقاومت در برابر ضربه بالا حتی در دماهای پایین و مقاومت فشاری بالا (حداکثر بار)،مقاومت خمش معکوس بلند مدت ،مقاومت شیمیایی خوب وحفاظت از آتش (اشتعال پذیری و تولید دود) ومقاومت خوب در برابر آب و هوا. دارای سیستمی ایمن و مطمئن که نصب آن آسان و با اتصالات ضد ارتعاش و قدرت اتصال سیستم حفاظت از نفوذ بالایی مطابق با روشهای آزمایش شناخته شده می باشد . کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به فروشگاه کیوسی (صاحب امتیاز آرمان دبیری) بوده و برای این سایت محفوظ می باشد.

یکی از انواع لوله ها که در سامانه های انتقال هوا بسیار پر کاربرد است لوله فلکسیبل هوا می باشد. جنس این نوع لوله فویلی آلومینیومی از دو لایه فویل آلومینیوم لمینتی موجود در درون و بیرون سطح این لوله فلکسیبل هوا تشکیل شده است که توسط یک فنر فولادی شکل گرفته است. در واقع جنس و متریال این لوله فلکسی از فلز گالوانیزه است، که روکش استفاده شده برای آن نوع شیلددار است.

فلکسیبل با عایق پلی استر به دلیل مقاوم زیاد مقابل رطوبت در استان‌های شمالی و جنوبی ایران بسیار پر مصرف است. همچنین بهره‌برداری از این لوله فلکسی در هوای رفت سیستم تهویه، سرمایش و گرمایش هوا به‌دلیل عدم‌انتقال رطوبت به دیوار و سقف از اهمیت بالایی برخوردار خرید لوله فلکسی است. محدوده دمایی مدنظر برای لوله فلکسیبل با عایق پلی استر بین منفی 30 الی مثبت 80 درجه سانتی‌گراد بوده و با توجه به بدون بو و غیر سمی بودن جایگزین عایق پشم شیشه است.

لوله فلکسیبل تابلویی یا لوله فلکسی پلاستیکی

که می‌توان از این محصولات برای تاسیسات الکتریکی، سیستم‌های روشنایی فیبر نوری، و ابزار دقیق، پروژه فرا ساحل و. این لوله فلکسی ها معمولا از روکش پلاستیکی PVC برخوردارند و رایج ترین کاربرد آنها در نصب دوربین های مدار بسته می باشد. از مزیت های این لوله فلکسی ها می توان به قیمت مناسب آنها و همچنین محافظت در برابر رطوبت و آب اشاره نمود.

در قدیم از کانال های گالوانیزه برای کانال کشی تهویه هوا استفاده میکردند که علاوه بر هزینه زیاد مشکل هدر رفت انرژی از قسمت درزها وجود داشت و علاوه بر این ها زمان زیادی صرف اجرای آن میشد. در محیط هایی مانند پتروشیمی ها و یا کارخانه های تولیدی صنعتی کاربرد بسیار زیادی دارد. این لوله ها که لایه ای از مواد عایق را درون خود دارند سبک هستند و کمک بسیار بالایی در صرفه جویی انرژی دارند. اگر کانال های قدیمی نیاز به عایق داشتند نصب عایق بسیار وقت گیر و طولانی بود.

بست های آماده و رولی فلکسیبل

قیمت لوله فلکسیبل برق تولید کننده جدید خرطومی فلزی خرید روز تیک صنعت برق تهران

لوله‌های فلکسی بر اساس سطح مقطعی که دارند در اندازه‌های مختلفی موجود می‌باشند. همچنین این نوع لوله‌ها بسیار مقرون به صرفه جهت استفاده در فضاهای سربسته هستند. بازه مقاومت این نوع لوله‌ها در برابر حرارت و دما بین منفی ۲۰ درجه سانتی گراد تا مثبت ۱۱۰ درجه سانتی گراد متغیر است. به عنوان یک محافظ اصلی از هادی های جریان برق در سیم کشی درون دیوار کاربرد فراوان دارد. الاستومر نوعی پلیمر خاص بوده و افزایش قدرت انعطاف، سهولت در نصب، عایق گرما و صدا را در پی دارد. انعطاف بالا، مناسب برای فضاهای اسیدی و قلیایی، نصب آسان، عمر بالا و تحمل فشار موجب استفاده از کمبی در انواع سیستم دمنده و مکنده شده است.

  • محصول خواسته شده بر حسب نیاز و سفارش مشتری بوده و گروه صنعتی نظری در سریع‌‌ترین زمان ممکن، محصول با کیفیت استاندارد را برای کارفرما تولید خواهد نمود.
  • از این رو اغلب در هر فضا، چه در خارج و چه در داخل ساختمان و حتی درون دیوار مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • لوله فلکسیبل هوا بسیار انعطاف پذیر است و در کشور های پیشرفته صرفا این نوع کانال ها جایگزین کانال های گالوانیزه می شوند.
  • با نایلونی که در قسمت لایه بیرونی دارد بهترین عامل برای نارسانا بودن جریانات برق هستند.

این مدل لوله فلکسی بیشتر برای کابل کشی یا سیم کشی در مخابرات مورد استفاده قرار می‎‌گیرد. باتوجه به نوع طراحی که دارد، نمی‎توان در محیط‎‌های باز آن را مورد استفاده قرار داد چرا که لازم است از ورود امواج الکترومغناطیسی حتی الامکان جلوگیری شود. لوله فلکسی روکش دار را در سایز و ابعاد مختلف تولید می‌کنند که هر مصرف کننده باتوجه به نیاز خود، سایز مورد احتیاج را تهیه و خریداری می‌کند.

دسته‌های محصولات

عایقی که بر روی قسمت بیرونی این لوله ها قرار دارد در برابر انواع فشار و حرارت مقاومت ایجاد می کند. یخچال‌سازی، جارو برقی، سیم کشی، وسایل نقلیه، ماژول‌های خورشیدی و… نیز استفاده نمود. این برزنت‌ها از مواد ضد اشعه آفتاب تشکیل شده‌اند که این امر سبب استفاده از لوله‌های خرطومی برزنتی در فضاهای باز می‌شود.

روکش نسوز موجود در برخی از انواع لوله خرطومی موجب محافظت از محتویات داخلی لوله شده و خطر آسیب بیشتر به دیگر نقاط را کاهش خواهد داد. در صورتی که نیازمند بهره‌برداری از لوله فلکسی در نواحی خاصی از ساختمان مسکونی، صنعتی یا آزمایشگاهی هستید؛ حتماً از این نوع لوله فلکسی استفاده نمایید. لوله خرطومی برق فلکسیبل دارای مدل های مختلفی هستند که یکی از این مدل ها لوله خرطومی فلزی یا لوله فلکسی نام دارد که این لوله ها با داشتن شکل فلزی و منعطف می توانند برای پوشش و محافظت از کابل ها و سیم های برق و شبکه مورد استفاده قرار گیرند. فروش لوله فلکسیبل، فروش لوله فولادی برق، لوله خرطومی، لوله فلکسیلوله فلکسیبل بعنوان محافظ از کابل ها استفاده می شود تا در فضای باز به عنوان یک منبع پوششی از کابل ها در برابر صدمات فیزیکی و شیمیایی محیط محافظت نماید. سیم کشی و کابل کشی ساختمان یکی از مراحل بسیار با اهمیت در ساخت می باشد. رعایت نکردن ایمنی کافی و تهیه کابل ها و لوله هایی که از استاندارد کافی برخوردار نیستند می تواند مشکلات جدی به دنبال داشته باشد.