صرافی کوینکس ثبت نام صرافی کوینکس در 60 ثانیه بدون احراز هویت

هزینه برای معاملات صرافی کوینکس Coinex طبق میانگین جهانی در نظر گرفته شده و تا میزان 0.2 درصد در نظر گرفته می شود. به نوشته آبی رنگ تصویر زیر نگاه کنید، باید تیک آن را بزنید. زیرا این نوشته به معنی ایجاد اطمینان برای مالکیت اسناد شناسایی ارائه شده توسط شما، به صرافی کوینکس است. حالا باید سایت رسمی کوینکس را باز کرده و وقتی به حساب کاربری خود رفتید، در بالای صفحه (تنظیمات حساب) که فلش سبز آن را نشان می دهد انتخاب کنید.

از طریق لینک زیر می‌توانید کارمزهای مختلف صرافی کوینکس را مشاهده کنید. اکثر معامله‌گرهای ساکن ایران، از دو صرافی کوینکس و کوکوین استفاده می‌کنند. اما صرافی کوکوین از جهات بسیاری، در رتبه بالاتری از کوینکس قرار می‌گیرد.

نحوه درآمدزایی از صرافی کوینکس – رفرال گیری

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد حذف اکانت کوینکس لطفا از صفحه ما بخواهید.

صرافی کوینکس ثبت نام صرافی کوینکس در 60 ثانیه بدون احراز هویت

قطعه پازل را با موس به سمت راست بکشید و جای خالی را پر کنید. وبسایت ایتسکا، یکی از منابع آموزش فارکس و معرفی بروکر های فارکس است. برای مشاهده لیست کامل بهترین بروکر های فارکس به لینک زیر مراجعه کنید. ایتسکا – ایتسکا یکی از وبسایت های آموزش فارکس و معرفی بروکر های فارکس است. صرافی Coinex در هنگ کنگ چین واقع شده و در انگلستان ثبت شده است. در مرورگر گوشی خود یا در گوگل پلی Google Authenticator را سرچ کنید (تعداد دانلود در گوگل پلی صد میلیون) سپس ان را نصب کنید .

آموزش خرید و فروش در صرافی کوینکس

یعنی ایران، دامنه coinex.com را فیلتر کرده اما کوینکس دامنه coinex.network را آورد تا ایرانیان بدون فیلترشکن هم ازش استفاده کنند. در ضریب اهرم کراس علاوه بر میزان دارایی که وارد معامله کرده و با آن ترید انجام می‌دهید؛ آن مقدار از دارایی که در اکانت فیوچرز کوینکس موجود است نیز تحت ریسک معاملات بوده و دچار سود یا ضرر می‌شود. پلتفرم خود کوینکس را داره که میشه گفت تقریبا شبیه بایننس هست. اهرم ها در بخش مارجین تا ۵x (به جز برای بیت کوین و اتریوم که تا ۱۰x هم هست)و در بخش فیوچرز(پروپچوال) هم در قسمت کراس و هم ایزوله تا ۱۰۰x هم هست. به تریدینگ ویو خیر ، اما می تونید در تریدینگ ویو، بایننس را انتخاب کنید و تحلیل کنید و بعد در کوینکس اعمال کنید. چون کد تاییدی که ارسال میشه فقط ۶۰ ثانیه اعتبار داره به همین خاطر شما این بار اول ایمیل خودتون را باز کنید.

به همین خاطر پیدا کردن یک صرافی معتبر بدون خطر بلوکه شدن اموالمان، معامله‌گری در ارز دیجیتال را برایمان دشوار کرده است. کوینکس یکی از معتبرترین صرافی‌های جهان است که می‌توانیم بدون ترس از احراز هویت و بلوکه شدن دارایی‌ها، در آن فعالیت کنیم. در این مقاله به آموزش کار با صرافی کوینکس می‌پردازیم تا با اطمینان خاطر از این بازار پرنوسان سود به دست آورید. صرافی کوینکس یکی از صرافی های بین المللی هستش که تو دسامبر سال 2017 تو هنگ کنگ در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال فعالیتش رو شروع کرد.

ثبت نام صرافی کوینکس Coinex

بله باید یه مقداری ترون مثلا در حدود 10 دلار بفرستید به تراست ولتتون تا بتونید برداشت کنید. برای تغییر پسورد حساب قبل از هر چیزی نیاز به احراز ایمیل و یا پیامک دارید. امنیت در فضای مجازی همیشه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اگر امنیت حساب شما در سطح پایینی باشد، امکان سرقت و یا خرابکاری در آن افزایش می‌یابد.

Aufrufen, um diese seite zu löschen und neue seiten und beiträge für deine website erstellen.