شستی طبقات آسانسور پنل آسانسور مدیا Media

و به نوعی از انواع مدل هایی است که بیشترین متقاضی را نیز دارد. البته که کم کم مدل های دکمه ای جای خود را به نمونه های جذاب تر و البته بروز تر لمسی می دهند. بیشترین پنل های ساخته در این زمینه ایرانی بوده که از قضا از کیفیت مناسبی نیز برخوردار هستند. البته تعدادی از دکمه ها و یا بخش هایی از آن ممکن است وارداتی باشند. اما در مجموع شاسی احضار آسانسور ساخته شده در ایران نیز کیفیت مناسبی دارند.

طراحی ، بازسازی و نوسازی کابین آسانسور در محل

شصتی کابین آسانسور 5 توقف طرح اوتیس طلایی تولید شرکت الماس سیاه پارسیان می باشد . این شصتی کابین آسانسور از جنس استیل طلایی میرور ( آینه ای ) مجهز به کلید فن و باز و بسته کردن درب اتومات آسانسور و همچنین دارای باکس تلفن روی شصتی کابین برای تماس در مواقع ضروری تولید شرکت الماس سیاه پارسیان می باشد . در داخل کابین آسانسور کاربر با فشردن هر کلید میتواند به آسانسور دستور لازم را بدهد.در بیرون از آسانسور هم شستی نصب شده وظیفه ی توقف آسانسور در طبقه مورد شرکت متالیفت نظر را دارد.

شستی طبقات آسانسور پنل آسانسور مدیا Media

نصب و راه اندازي ساده اين پنل ها باعث شده تا علاوه بر زيبايي، کاربردي نيز باشند. از کاربرد هاي پنل ها علاوه بر کنترل آسانسور مي توان به ايجاد فضاي زيبا براي سرنشينان اشاره کرد. پنل داخل کابين آسانسور پنتا مدل دلتا از جمله پنل هايي مي باشد که به خوبي قابليت قرار گيري در آسانسور هاي گوناگون را دارا مي باشند.

به طور کلی پس از آشنایی با شستی های کابین آسانسور، باید تفاوت هایی که میان شستی که کنار کابین آسانسور در طبقات وجود دارد، با شستی که داخل اتاقک آسانسور تعبیه شده است آشنا شویم. در طبقات مختلف ساختمان یک شستی کنار آسانسورها وجود دارد که به آن دکمه ی احضار نیز می گویند، به این معنا که با فشردن این دکمه آسانسور را به آن طبقه فرا خوانده می شود. شستی دیگر در کابین آسانسور طراحی شده است که شامل کلید های متنوعی از قبیل طبقات مختلف در ساختمان، تهویه اتاق آسانسور، زنگ هشدار، باز و بسته شدن درب و غیره می شود. در واقع تفاوت عمده این دو شستی این است که پنل هایی که داخل کابین آسانسور تعبیه شده امکانات بیشتری برای آنها در نظر گرفته شده، اما در شستی که کنار درب کابین است برای احضار آسانسور به طبقه مد نظر است. نمایندگی فروش انواع شستی کابین آسانسور، شاسی یا پنل آسانسور، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، دریافت مشخصات فنی و کاتالوگ با واحد مشاوره فنی تماس بگیرید.

تماس با ما

این پنل با دو مدل نمایشگر سگمنت ( با توانایی نمایش از -9 تا 99) و ریزشی R200 در رنگ های مختلف قابل تولید می باشد. کلید این پنل منحصرا برای آن طراحی شده و قابلیت تغییر ندارد . پس پنل آسانسور 5 نفره و پنل آسانسور 6 نفره و پنل آسانسور 7 نفره با پنل آسانسور 8 نفره لزوما متفاوت و یا حتی یکسان نیست.یعنی میتواند یکسان باشد یا نباشد و ارتباطی به ظرفیت کابین آسانسور ندارد. بدنه استیل نگیر ۳۰۴ که در عرض ۱۹۰ میلیمتر با ضخامت ۰.۸ میلیمتر و در عرض ۲۵۰ میلیمتر با ضخامت ۱ میلیمتر و در عرض بالای ۲۵۰ میلیمتر با ضخامت ۱.۵ میلیمتر ارائه میگردد. شرکت بالابر صنعت با بهره گیری از افراد مجرب و کار آزموده در زمینه آسانسور، برق ، مکانیک و عمران در سال 1382 شروع به فعالیت کرده است. ۴- ‏پس از رسيدن آسانسور به طبقه مقصد ، سيستم کنترل با قطع سوييچ الکترونيکي خود ، خط سيگنال را از پتانسيل صفر جدا کرده و نمايشگر شاسي را خاموش مي کند.

  • اين پنل ها به خوبي مي توانند انواع کليد ها و نمايشگر ها را در خود جاي داده و بسيار عالي عمل کنند.
  • در داخل کابین آسانسور کاربر با فشردن هر کلید میتواند به آسانسور دستور لازم را بدهد.در بیرون از آسانسور هم شستی نصب شده وظیفه ی توقف آسانسور در طبقه مورد نظر را دارد.
  • یکی از متداول ترین شاسی های استفاده شده در انواع آسانسور مدل دکمه ای است.
  • بر حسب سلیقه و انتخاب استفاده کنندگان کلید های شستی آسانسور می تواند در انواع مختلف انتخاب گردد، بنابراین دکمه شستی آسانسور به انواع ذیل تقسیم بندی می گردد.