دوربین مداربسته چیست؟

انتخاب برند برای هر کالایی عامل مهم در خرید آن است؛ دوربین مدار بسته نیز مانند کالا های دیگر برند های مطرحی در دنیا دارد و ما در دوربین مارکت، فروشگاه دوربین مداربسته عرضه کننده این برند ها هستیم و در این بخش می خواهیم برند های معروف برای خرید دوربین مدار بسته را به شما معرفی کنیم . این قسمت از دوره آموزش دوربین مداربسته نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. لنز وریفوکال موتوری: ساختار لنزهای وریفوکال اتوماتیک یا موتوری بسیار شبیه به لنزهای متغیر است با این تفاوت که تغییر فاصله کانونی به صورت دستی انجام نمی شود. بزرگنمایی اپتیکال زوم اپتیکال دارند که بزرگنمایی را بدون افت کیفیت انجام می دهد. این نوع لنز که به نام وری فوکال نیز شناخته می شود و همانند اپتیکال زوم به داخل و بیرون می تواند زوم کند.

نورپردازی دوربین های مداربسته پاناسونیک در گذشته نه چندان دور، از اهمیت زیادی برخوردار بود و با ورود پروژکتور های مادون قرمز ، و یا دوربین هایی که دارای ” ال ای دی ” مادون قرمز بودند ، این مشکل تا حدودی حل شد . بنابراین تنها راه امن برای استفاده از این نوع دوربین ها، کابل خواهد بود. استفاده از این دوربین ها زمانی توصیه می شود که سیستم دوربین مداربسته آنالوگ باشد اما اتصال یک یا چند دوربین به صورت مستقیم از شبکه مورد نیاز است . این بخش از آموزش، برای تمامی فعالان حوزه امنیتی و دوربین مداربسته توصیه میشود. این دوریین مداربسته برای مکان هایی مناسب است که محدودیت بودجه دارند.

کمپانی های تولید کننده دوربین مداربسته در تلاش هستند تا با ارائه تکنولوژی های جدید قادر به جلب رضایت کاربران باشند از این رو بر روی دوربین های مداربسته از ویژگی های هوشمند و خاصی استفاده می کنند که سبب بهبود کیفیت تصاویر دریافتی می گردد. متناسب با کیفیتی که ارائه می دهند، می توانید تفاوت قیمت آن ها را مشاهده کنید. برخی از این برند ها یکی و برخی از آن ها همچون هایک ویژن در هردو فاکتور عملکردی بی نظیر را ارائه کرده اند. البته یکی از ایرادات این محصول تولیداتی کم و البته قیمت بالاست که از ضعف های سامسونگ به حساب می آید. دفتر اصلی برند اکسیس در استکهلم سوئد است.اکثر فروش دوربین مداربسته Axis توسط منطقه تولید محصول تولید می شود . دوربین مدار بسته اکسیس محوبیت زیادی را در سراسر جان به دلیل رمز گذاری بی نظیر خود داراست . مواردی که ذکر شد از دیگر انواع دوربین های مدار بسته هستند که توضیح درباره همه آن ها ممکن نیست به همین خاطر به ذکر نام آن ها اکتفا کردیم.

همانطور که اکثر ما برند سامسونگ را میشناسیم ، این برند در حیطه محصولات صوتی تصویری مشغول است. این قابلیت باعث افزایش کارایی دوربین های گردان می شود، زیرا همانطور که می دانید این دوربین ها با وجود امکان چرخش در جهات مختلف تنها می توانند یک محل یا هدف را نمایش دهند. دوربین مدار بسته داهوا در سال 2014 به عنوان یکی از فینالیست های جایزه بزرگ GTI آلمان که هر سال به محصولی با بالاترین فناوری اعطا می شود، برگزیده شده بود. برند پاناسونیک در سال 1955 در ژاپن تاسیس شد . در واقع هدف برند هایک ویژن کشف راه های نوآورانه ، تقویت چشم انداز برای تصمیم گیران و متخصصان ، ایمنی بالا وتوسعه ی پایدار جهان میباشد. واین شرکت در نقاط گوناگون جهان از جمله آمریکا،هلند،ایتالیا،روسیه،هنگ کنگ،دبی،ایران و…

همچنین امکان همکاری برای نصب دوربین مدار بسته در سراسر ایران توسط هایک لوک برای شما فراهم سایت uncctv.ir شده است . پاسخ این سوال بسته به اطلاعات و توانایی های شما دارد . و از زمان پیگیری نظارت تصویری، که امنیت میلیون ها نفر در سراسر جهان را افزایش داده و به نیاز روزافزون برای دنیای هوشمندانه و ایمن تر پاسخ می دهد. که با ارائه محصولات حرفه ای، قابل اطمینان و پیشرفته محصولات و خدمات تلاش می کند تا دنیا را ایمن سازد. سبد کالای کامل ، کیفیت مناسب تصویر دوربین مداربسته و همچنین قابل اطمینان و ثبات دوربین داهوا باعث شد تا این شرکت خیلی زود در بازار بین الملل رشد کند. یعنی فواصل دورتر قابل مشاهده هستند. به علاوه می توانید انواع پک دوربین ahd را مشاهده کرده و با استفاده از فیلتر های کشویی در سمت راست کاتالوگ، مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. دوربین مداربسته الجی را می توان جزو برترین دوربین مداربسته ای دانست که می توان آن ها را به سریع ترین حالت ممکن در مکان های مورد نیاز نصب کرد . برند های لوک یکی از قوی و جدید ترین برند های دوربین مداربسته میباشد.

این سیستم ها به کارت ضبط ویدئو احتیاج ندارند ، زیرا تصاویر مستقیما در رایانه ذخیره می شوند اما به فضای نسبتا زیادی برای ذخیره ضبط نیاز دارند ، بنابراین معمولا به شدت فشرده می شوند. معمولا مردم در خرید هر محصولی به دنبال قیمت ارزان هستند اما باید در نظر داشته باشید که درمورد محصولی مانند دوربین مدار بسته کیفیت حرف اول را میزند و البته اعتبار محصول که مربوط به برند آن است . همچنین مجموعه هایک لوک شما را در تمام مراحل خرید نصب و راه اندازی اینسیستم های نظارتی یاری خواهد کرد و شما می توانید تمامی مراحل اجرا را به این تیم بسپارید. حال با این تفاسیر و توضیحاتی که در این مقاله صورت گرفت شما میتوانید نتیجه گیری کنید و با شناخت کامل برای خریداری دوربین مداربسته یا سیستم های امنیتی و نظارتی خود بپردازید و با آگاهی تصمیم بگیرید. به صورت کلی دوربین های مداربسته دارای یک سری زاویه دید مخصوص به خود هستند که به وسیله آن می توانید تمامی زوایای یک محیط را تحت نظر خودتان داشته باشید.

دوربینهای مداربسته گردان، دستهای از دوربینها هستند که با چرخش دوربین تصویر کاملی از مکان قرارگیری دوربین را در اختیار فرد قرار میدهند. مسلماً قیمت دوربین مداربسته مجهز به WiFi بالاتر از دوربینهایی است که اطلاعات خود را با استفاده از سیم انتقال میدهند. این دوربینها دارای قابلیت دید در شب بوده و به جای استفاده از طیف مرئی از طریق دریافت نور مادون قرمز از اجسام امکان تصویر برداری در شب را فراهم میکنند. دوربین های IP مجهز به فناوری POE می توانند ضمن دریافت برق از همان سوئیچ POE ، سوابق ویدیویی را به شبکه ارسال کنند. دستگاههای ضبط نیز وظیفه دریافت و ذخیرهسازی اطلاعات دریافت شده از دوربینهای مداربسته را برعهده دارند. اگر می خواهید از حرکات حیوان خانگی خود مطلع شوید ، دوربین هایی با تشخیص حیوانات خانگی نیز وجود دارد. قابلیت هایی که ذکر شد همگی به قابلیت WDR اشاره دارند و این تغییر اسم ها صرفا به خاطر مباحث بازاریابی و جذب کاربر صورت گرفته است. توجه نمایید اگر نویز از نوع مغناطیسی ، که معمولا خود را به صورت موج هایی در تصویر نشان می دهد باشد ، تکنولوژی DNR تاثیری در حذف و کاهش آن نخواهد داشت.

نوع دیگری از دوربینهای مدار بسته جدا از فیلم برداری، از قابلیت ضبط صدا نیز برخوردار است. دوربین های مدار بسته مموری خور را می توان بصورتی تنظیم کرد که فقط در موقع تردد افراد و وجود حرکت ( Motion Detection ) فیلم ها را ذخیره کند. پس از اتصال دوربین و دستگاه های ذخیره کننده و مانیتورها و اجرای کامل دوربین ها شروع به فیملبرداری کرده و تصاویر را به مانیتورها ارسال می کنند و شما تصاویر را مشاهده می کنید. پس اگر می خواهید تصاویر با کیفیت و با قیمت مناسب در اختیار داشته باشید، خرید دوربین ahd بهترین انتخاب برای شما است. ایجاد خواهد کرد که این محدودیت شما را مجبور به استفاده از کابل کشی جداگانه برای تأمین برق خواهد نمود. در حالی که در سایر تکنولوژی ها (HDTVI – HDCVI ) در صورتی که بخواهیم یک دستگاه ضبط کننده دوربین با سایر تکنولوژی ها را ساپورت کند، باید از دستگاه ضبط هیبرید استفاده کنیم که از نظر هزینه بسیار بالا بوده و مقرون به صرفه نمی باشد. قیمت دوربین مداربسته با توجه به ویژگی ها و کارایی های آن می تواند بسیار متفاوت باشد. همچنین این شرکت استاندارد آی پی 66و آیپی 67 را که جزو اولین شرکت های دست یافته به آن بود را در دوربین های خود مورد استفاده قرار داد که به واسطه آن توانست محبوبیت زیادی را در سراسر جهان کسب نماید.

هایک ویژن با بیش از13000 نیروی انسانی و 4000 نفر در بخش تحقیق و توسعه ، دارای بزرگترین تیم تحقیق و توسعه میان برندهای فعال در این حوزه می باشد. تیم داهوا در سال 2001 با تمرکزو تحقیق در این حوزه موفق شد تا اولین دستگاه ضبط ککنده دیجیتال را در چین با 8 کانال ساخته و روانه بازار نماید. این موضوع در نصب و تحقیق سیستم های امنیتی دوربین مداربسته باید در نظر گرفته شود! در نظر داشته باشید که برای ضبط تصاویر نیاز به دستگاه دی وی آر دارید. دی وی آر را می توان در تعداد کانال 4، 8،16،24 و 32 کاناله تهیه کرد. همچنین در دوربین مدار بسته تحت شبکه محدودیتی از نظر تعداد دوربینهای کارگذاشته شده وجود ندارد.

و هدف اول این برند تولید سیستم های صوتی برای سخنرانی بود. این برند بعده ها توسعه یافت و در تولید محصولات مرتبط مشغول شد . در ادامه این مقاله برخی از این نرمافزارها را معرفی و نحوه نصب دوربین مداربسته روی گوشی را توضیح خواهیم داد. بدون هیچ گونه تغییری در کیفیت تصاویر تصاویر را با حجمی بسیار کمتر از نسخه های معمولی ذخیره سازی خواهد کرد.اما دستگاه های زیپ استریم اسیکس برخی از نقاط و قسمت های تصویر که تاثیر زیادی در تصویر ندارند را بی کیفیت می کند اما تاثیری در قسمت های مهم تصویر نخواهد داشت . بدیهی است که دوربین مداربسته تصاویر را در شب مانند روز ذخیره می کنند. دوربین های دام دارای قابلیت دید در شب نیز می باشند، بدین ترتیب محدودیت خاصی برای استفاده از این دوربین ها وجود ندارد. شاید شکل ظاهری آن ها شبیه به انواع دام باشد اما با توجه به اینکه این تقسیم بندی از نظر انواع دوربین مداربسته بر اساس شکل ظاهری است، باید بگوییم اگر دو دوربین دام و دوربین مداربسته 360 درجه را در کنار هم قرار دهید متوجه می شوید آن ها چقدر با هم متفاوت هستند. امکانات به کار گرفته شده و برند تولید کننده آن جزو مهمترین عوامل تعیین کننده قیمت دوربین مداربسته هستند.

به نظر ما یک سال یک دوره زمانی معقول برای دوام باطری دوربین است. اولین دوربین های مداربسته IP در سال 1996 توسط کمپانی Axis معرفی شدند. دوربین ها بر اساس محل نصبشان به دو دسته دوربین های ایندور (فضای داخلی) و دوربین های آوتدور (فضای خارجی) تقسیم بندی میشوند. کیفیت تصاویر در این نوع دوربین مداربسته نسبت به دو مورد دیگر معرفی شده، سطح پایین تری دارد و بر اساس تی وی لاین (حداکثر تا 960) سنجیده می شود. این نوع از دستگاهها بر اساس نوع دوربین به کار رفته، به دو نوع DVR و NVR تقسیم میشوند. در مقاله پیش رو، ابتدا انواع دوربین مداربسته و دستگاه های DVR و NVR را بررسی می کنیم، سپس نکات مهم برای خرید دوربین مداربسته را در اختیارتان قرار می دهیم تا در صورت لزوم بتوانید بهترین گزینه را با توجه به بودجه و سطح انتظارات تان انتخاب نمایید. خرید و انتخاب یک دوربین مداربسته، به یکی از چالشهای جدی برای عموم مردم تبدیل شده است. نحوه نصب دوربین مداربسته، یکی از مهمترین بخشهای دوره آموزش دوربین مداربسته است. یکی از تولید کنندگان و برندهای دوربین مداربسته درحوزه سیستم های امنیتی است.

و دارای سیستم های نظارت تصویری از جمله IP، NVR، Encoder، Decoder، Storage و Client نرم افزار و برنامه. دوربین های شبکه، encoders ویدئو، لوازم جانبی و نرم افزار . دستگاههای ضبط دی وی آر و ان وی آر نیز مانند دوربین مداربسته آنالوگ و تحت شبکه، دارای تفاوتهای بزرگی هستند. علاوه بر خریداران، باید فروشندگان و متخصصین این حوزه نیز با تفاوتها و ویژگیهای این دو نوع دستگاه به طور کامل آشنا باشند تا بتوانند بسته به نیاز خود یا مشتری، مناسبترین مدل دستگاهها را انتخاب کنند. با نصب این مدل از دوربین در موزهها و ساختمانهای حساس، در شبها و زمان تعطیلی در صورتی که هرگونه حرکتی مشاهده شود آژیر دستگاه به صدا در میآید و یا به صورت مستقیم به مرکز پلیس اطلاع داده میشود. برای ضبط تصاویر فرستاده شده چاره ای جز استفاده از سیستم دیجیتال نداریم؛ در آنالوگ های خیلی قدیمی دوربین به طور مستقیم به دستگاه ضبط VCR و نمایشگر وصل می شود که نقص و کمبودهای زیادی داشت.

Forapps.