دوربین خودرو قیمت و مشخصات کامل دوربین ثبت وقایع خودرو آذرال

این سیستم که تمامی افراد جامعه با آن ها آشنا هستند برای کنترل طرح های ترافیکی , کنترل سرعت مجاز در آزاد راه ها و بزرگراه ها , کنترل چراغ های راهنمایی هوشمند و همچنین شناسایی رانندگان حادثه آفرین استفاده میشود. و سعی کنید یکبار هزینه کنید و به اصل آینده نگری پایبند باشید سیستمی را انتخاب کنید که قابل ارتقا و گسترش باشد چون اکثر دوربین های مداربسته عمری کوتاه دارند و در آینده ای نسبتا نزدیک نیاز به تعویض یا ارتقا آنها حس میشود پس از کارشناسی های لازم نوع تکنولوژی مربوطه، نوع دوربین ها، کیفیت دوربین ها و ضبط کننده، تعداد دوربین ها و … زمانی که میخواهیم هزینهای بابت خرید دوربین مداربسته انجام دهیم یک سوال اصلی این است که کدام مارک و برند دوربین مداربسته را انتخاب کنیم که بعدا از خرید پشیمان نشویم، دوربین مداربسته در گروه محصولاتی قرار میگیرد که عمر محصول و خدمات پس از فروش و عملکرد صحیح آن برای ما بسیار با اهمیت است و در انتخاب برند به دو گروه اصلی میرسیم که از برندهای ایرانی دوربین مداربسته انتخاب کنم و یا برندهای خارجی؟

از آن برای ضبط صداهای موجود در محیط اطراف استفاده می شود که موجب ایجاد امنیت در محل کار و زندگی می شود. در سویی دیگر اگر می خواهید دوربین مخفی نصب کنید باید از دوربین های کوچک تر استفاده کنید و محل نصب را به گونه ای انتخاب کنید تا دوربین جلوی دید افراد نباشد. 1. از دستگاههای ذخیره کننده DVR و اتصال کابل VGA یا HDMI برای انتقال تصویر دوربین مدار بسته به سیستم گوشی یا کامپیوتر استفاده کنید. تا به اینجا با انواع دوربین مدار بسته آشنا شدید. انواع دوربین مدار بسته دام، کیوب، باکس صنعتی و بالت صنعتی دید در شب.

حتی اگر شما بتوانید باطری با کیفیت خیلی خوب پیدا کنید و از اینکه هیچ مشکلی نداشته باشد اطمینان داشته باشید باز هم هر باطری ای عمر مفیدی دارد و پس از این دوره دیگر دوربین مدار بسته شما کار نخواهد کرد و شما باید باطری آن را عوض کنید و فکر کنید این اتفاق زمانی بیفتد که شما در سفر هستید یا به هر دلیلی دسترسی به آن ندارید. پس از این بررسی ها جاهایی که قرار است از دوربین استفاده شود را در نقشه علامت گذاری میکنیم و از این طریق میتوانیم تعداد دوربین هایی که قرار است استفاده کنیم را بدست می آوریم.

دوربین مدار بسته آنالوگ باید حداقل دارای دو خروجی/ورودی باشد. با فشار دادن یک کلید، یک افسر راهنمایی و رانندگی میتواند تصادفات و رانندگان متخلف را شناسایی کنید.در یک شرکت به کمک نظارت با دوربین اهمال کاری کارمندان به حداقل می رسد در نتیجه بهرهوری شرکت بیشتر خواهد شد. با وجود سیستم دوربین مداربسته ما احتیاج به حضور پرسنل حفاظتی در تمامی نقاط نخواهیم داشت و با سیستم مانیتورینگ در اتاق کنترل میتوان بسیاری از بخش ها را تحت نظارت گرفت و در صورت بروز اتفاق نیروهای امنیتی را خبردار کرد. سپس با استفاده از مرورگر و وارد کردن IP دوربین وارد صفحه شوید و نام کاربری و پسورد خود را وارد نمایید؛ پس از آن به منوی تنظیمات رفته و در بخش ضبط، زمان بندی رکورد را تنظیم نموده و عملیات ضبط را آغاز نمایید. دوربین هایی که توسط برندهایی که پیش تر معرفی کردیم، ساخته می شوند، دارای تجهیزات حفاظتی بهتر و سیستم های حرفه ای تری هستند، پس طبیعی است که قیمت آنها نسبت به برندهای مشابه گران تر باشد. دوربین های فیش آی دارای زاویه دید گسترده ای هستند و با استفاده از آنها می توان در افزایش هزینه ها برای نصب دوربین های بیشتر در یک مکان جلوگیری کرد.

اغلب دوربین ها در فضای داخلی و برخی دیگر در فضای بیرون نصب می شوند از این رو باید کاملا با شرایط آب و هوایی و میزان رطوبت محل نصب هماهنگ باشند. با توجه به تنوع آب و هوایی کشورمان، پیش از انتخاب هر دوربین باید این نکته را مد نظر داشته باشیم. در ضمن ضد آب بودن دوربین بولت به معنای امکان غوطه ور کردن آن در آب نخواهد بود. این دوربین ها مزیت های زیادی دارند مثل کیفیت بالا، سرعت انتقال تصویر بالا، امکان پردازش های مختلف بر روی تصاویر و … در این نوع از دوربین سیگنال ها به صورت آنالوگ و با سرعت پایین ارسال شده و در مقایسه با دوربین های تحت شبکه تصاویر کیفیت پایین تری دارند. خرید و یا معاوضه سیستم مداربسته با تکنولوژی آنالوگ سنتی اشتباه است. این نوع از دوربین ها به دو شیوه آشکارسازی و تصویربرداری حرارتی کار می کنند در نتیجه با این تکنولوژی ها و این دوربین ها می توان یک شخص را از فاصله حدود ۱۸ متری تشخیص داد. با استفاده از این دوربین ها هم میتوان مهارت افراد در کارگاه ها را مورد بررسی قرار داد و هم میتوان از آن در آموزش های راه دور و ویدئو کنفرانس ها استفاده کرد.

HD-CVI (High Definition composite Video Interface ) تکنولوژی برای ارائه تصاویر با رزولوشن HD بر روی بستر کابل کواکسیال که محدودیتهای دوربینهای آنالوگ از جمله ارائه تصاویر تا رزولوشن 1080P ارتقا داد. در این مطلب نحوه نصب دوربین مداربسته آنالوگ به صورت گام به گام و ساده به شما آموزش داده خواهد شد. دوربین های مدار بسته تنوع بسیار زیادی داشته و انعطاف پذیر هستند و می توانند به صورت سفارشی طراحی شوند تا متناسب با بودجه شما ، نیازهای امنیتی شما را نیز تامین کنند. داشتن اطلاعات کافی درباره دوربین های مدار بسته و شناخت آنها بسیار مهم می باشد و کمک زیادی به نحوه نصب آنها و طریقه راه اندازی انها کند. بهترین روش برای نظارت بر فرایندهای تولید، این است که دوربین های مدار بسته صنعتی را در این محیط ها نصب نمود و از راه دور بر اجزای فرآیند نظارت داشت. در این مقاله میخواهیم درمورد مزایای نصب دوربین مداربسته صحبت کنیم دوربین مداربسته دستگاهی است که برای کنترل، نظارت و بررسی محیط اطراف به کار میرود. دوربین های مینیمالیستی تمایل دارند با محیط اطراف ترکیب شوند و سیستم امنیتی را کمتر مداخله جویانه جلوه دهند.

کمتر کسی است که این مثل قدیمی را نشنیده باشد .. کار را به سایت uncctv.ir کار دان بسپار… گارانتی .. گارانتی .. گارانتی .. تاکید بسیار میکنیم که کالای بدون گارانتی اصلا نخرید چرا که به اصطلاح قدیمی ها صاحب اول و آخر کالا خودمان خواهیم بود .. خرید کالای بدون گارانتی در موارد بسیاری هزینه خرید مجدد را به مصرف کنندگان تحمیل کرده است. میتوان پیشگیری کرد. و حتی در مورد استفاده های حفاظتی میتواند با شناسایی افراد مضنون از وقوع بسیاری از جرم ها پیشگیری کرد. محل قرار گیری دوربین باید به گونه ای باشد که در صورت نیاز، چهره افراد به خوبی توسط دوربین پوشش داده شود. اولین دغدغه ای که خریداران پس از تصمیم گیری در مورد تجهیز کردن محیط خود به دوربین مداربسته دارند اطلاع از قیمت تجهیزات نظارتی و برآورد هزینه نصب دوربین مداربسته است. بهتر است یک جلسه ملاقات حضوری در محل مورد نظر با نصاب دوربین ها ترتیب داده تا حین بازدید و کارشناسی و برآورد هزینه ها، داده های لازم را با او در میان گذاشته و آماده شنیدن پیشنهادات فرد مورد نظر باشیم.

بیشتر سارقین، شب را برای اعمال مجرمانه خود انتخاب می کنند. تصاویر با وضوحبالا شناسایی مجرمانه باورنکردنی را ارائه میدهند. دوربینهای مداربسته پس از ثبت تصاویر، این تصاویر را به وسیله سیگنالها به دستگاههای ضبط میفرستند. پس برای اجرای آن باید به طور کامل در این باره مطالعه کرده و اقدام نمایید . پس می توانید برای محیط داخلی از دوربین دام استفاده کنید. در فروشگاه DCAkala می توانید انواع بی شماری از دوربین های مداربسته را ببینید، با توجه به مطالب بالا، می توانید به سادگی دوربین مورد نظر خود را از صفحات ویژه شان انتخاب کنید. بقیه دوربین ها را به همین طریق به دستگاه متصل کنید.

به این ترتیب کهتمام دوربین ها از طریق سوئیچ بهNVR متصل شدهو هارد درNVR قرار میگیرد وسپس با انتقال تصاویر دوربینمداربسته به دستگاهNVR قابلمشاهده خواهد شد . 4. هارد دیسک:در DVR قرار گرفته و وظیفه ذخیره تصاویر را برعهده دارد. شما می تواند تصاویر زنده و یا ضبط شده دوربین را از راه دور مشاهده کنید، بنابر این نیاز نیست در محل نصب دوربین حضور داشته باشید. در صنایع مختلف مکان هایی وجود دارد که ممکن است به علت وجود مواد شیمیایی خطرناک امکان حضور انسان جهت کنترل فرآیندها وجود نداشته باشد و برای انجام این کار بهترین راه نصب انواع دوربین مدار بسته و نظارت بر تصویرهای دریافتی توسط آن می باشد. به طوری که امروزه می توان با استفاده از تلفن های همراه از راه های دور به سادگی امنیت منزل یا محل کار و .. را تحت نظارت و کنترل داشت. برای نظارت بر اماکن داخلی و خارجی مورد استفاده قرار میگیرد. سیم های برق و تصویری دیوار را به اتاق زیر شیروانی می رسانند تا محل مورد نظر دوربین قرار بگیرد و از یک سوراخ کوچکی در پشت دیوار نصب شود. کاربران می توانند با توجه به نیاز امنیتی و محل نصب آنها، اندازه های مختلف دوربین ها را انتخاب کنند.

از اعتبار فنی و تخصص فرد نصب کننده اطمینان حاصل کنید. افراد ناکار آمدی که تسلط کامل به نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته ندارند غیر مستقیم به جیب ما ضرر خواهند زد .. پس با توجه به حساسیت پروژه حتما تایید صلاحیت فنی را از فرد مجری به عمل آورید. پس از اینکه با توجه به موارد فوق ، دوربین های مناسب خود را انتخاب نمودید حال نوبت به انتخاب DVR مناسب با پروژه نصب دوربین مدار بسته می باشد. و با استفاده از برنامه های مختلف به دوربین مدار بسته وصل شد و تصاویر لازم را دسترسی یافت. به طوری که با نصب برنامه مناسب و اتصای سریع سیستم ها, می توان به سادگی کنترل مکان های مختلف را در دست داشت و این باعث افزایش امنیت مکان ها و آسودگی خاطر مشتریان و مالکان خواهد بود. با انتخاب مکان مناسب، تعداد دوربینهای نصب شده در پروژه میتواند کاهش پیدا کند و همین موضوع، باعث صرفهجویی در هزینهها میشود.

اما بعضی افراد نیز, ترجیح می دهند که آنها را در یک مکان امن تر مانند قفسه بندی، پنهان در گنجه یا حتی در اتاق زیر شیروانی خود قرار دهید. در پروژه هایی که قرار است ما یک مکان بسیار وسیع را در پوشش سیستم دوربین مداربسته قرار دهیم در ابتدای امر میبایست یک نقشه کامل با تمامی جزئیات مربوط به آن محدوده را تهیه کرده و با اطلاعات کامل از آن محدوده و همچنین بررسی تمامی نقاطی که قرار است تحت پوشش قرار بگیرند و نقلط کور را به طور کامل مورد بررسی قرار دهیم. اگرچه این دوربین ها ثابت هستند اما میتوان در برخی مدل ها ( دوربین های جعبه ای ) برای تعویض لنز اقدام کرد و زاویه پوشش دوربین را تغییر داد. عدم تشخیص جهت: تشخیص سمت و جهت در دوربین مداربسته دام ، از آن جهتی که این مدل دوربین درون یک محفظه گنبدی و شیشه ای قرار می گیرد بسیار دشوار می باشد. این در حالی است که استفاده از ماکت دوربین مداربسته CCD مدل S1 در این شرایط می تواند انتخابی بسیار هوشمندانه تلقی شود. چنانچه دوربین مداربسته با شرایط آب و هوایی محل شما سازگار نباشد، خیلی زود دچار مشکل شده و شما را به دردسر خواهد انداخت.

یک لیست پر از نصابان و فروشنده ها و تجار دوربین مدار بسته در شاهین شهر هم است که تعداد بسیاری هستند که در این بخش فعالیت می کنند اولین موردی که همه افراد برای خرید دوربین در نظر می گیرند کیفیت تصویر آن می باشد که عوامل های متفاوتی دارد. دوربین مداربسته دام در دو بخش آنالوگ HD و تحت شبکه تقسیم می شود که از لحاظ کیفیت دوربین آنالوگ HD نسبت به دوربین های آنالوگ از کیفیت بالاتری برخوردار است و تصاویر را با کیفیت 8 مگاپیکسل ثبت می کند همینطور از لحاظ قیمتی با توجه به خروجی و کارایی بسیار مقنون به صرفه است.

Forapps.