دریچه بازدید پلاستیکی سایز 20 فروشگاه آنلاین دریچه های تنظیم هوا و تهویه

این نوع دریچه های بازدید تاسیسات در محیط هایی که ظاهر و زیبایی در اولویت قرار دارد انتخاب مناسبی هستند. این دریچه های چوبی معمولا دارای روکش پلی یورتان بوده و قابل رنگ شدن هستند. جنس دریچه از موارد دیگری است که در هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید. به طور مثال از دریچه های کنافی برای قسمت های لوله کشی شده استفاده می شود که برای بخش های الکتریکی و محل نصب آنتن مناسب هستند. برای دریچه های فاضلاب استفاده از دریچه های چدنی و آهنی گزینه مناسبی هستند و استحکام بیشتری دارند. دریچه های بازدید از جنس پلاستیکی دارای استهلاک بالا و عدم مقاومت و در برابر گرما و رطوبت و طول عمر بسیار پایین هستند به همین دلیل از محبوبیت پایینی برخوردارند.

سطحِ بدنه دریچه بازدید فنکویل خطی کله قندی نیز به وسیله رنگ کوره‌ای در رنگ های متنوع قابل پوشش است.دریچه بازدید فنکویل خطی کله قندی را هم می‌توان به صورت پیچ از رو و هم به صورت پیچ از داخل(به صورت مخفی) در محل مورد نظر نصب کرد. دریچه بازدید فنکویل خطی ۳۰ درجه هم برای دستگاههایی که نیاز به مکشِ مستقیمِ هوا از زیرِ فنکویل را دارند، استفاده می‌شود و مکانیسمِ این دریچه نیز به این ترتیب است که بر روی دربِ اصلیِ دریچه بازدید فنکویل، یک دریچه خطی ۳۰ درجه نیز تعبیه می‌گردد و این دریچه خطی۳۰ درجه وظیفه‌ی انتقال و مکشِ هوا را از محیط به داخلِ محفظه‌ی دستگاه فنکویل به عهده می‌گیرد. دریچه بازدید فنکویل خطی ۳۰ درجه نیز در دومدلِ وزنه‌ای و لولایی تولید و عرضه می‌شود.

  • دریچه دسترسی را می توان بر روی دیوار یا سقف نصب نمود و نصب آن بسیار ساده است.
  • لازم به ذکر است که پیش از این دارندگان سهام‌عدالت در سه مرحله سود سهام خود را دریافت کرده‌اند.
  • با استحصالِ ابعادِ درب دریچه بازدید ،ورقِ درب دریچه بازدید طوری برش می خورد که از هر بُعد به میزان یک سانت امکانِ ایجادِ لبه را پیدا کند.
  • دریچه بازدید در مدل های آلومینیومی پلاستیکی چوبی و غیره به صورت توکار و روکار در کالاکیوسک تولید می گردد.
دریچه بازدید پلاستیکی سایز 20 فروشگاه آنلاین دریچه های تنظیم هوا و تهویه

دریچه­ های بازدید کنافی نیز که امروزه در اکثر ساختمان‌ها و تأسیسات ساختمانی در داخل دیوار و سقف کاذب نصب می­شوند که در مواقع اضطراری کاملاً قابل‌دسترسی هستند. دریچه کناف، امکان دسترسی به این تأسیسات را فراهم کرده و تعمیرات را آسان‌تر می‌کند. قاب اصلی دریچه بسیار سبک و مقاوم است و قاب درب همراه با یک پانل گچی درب دریچه را تشکیل می‌دهد. گروه تولیدی صنعتی آپادانا کالا یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان درب بخاری، دریچه بازدید، دریچه فلزی، دریچه فنکویل، دریچه زنبوری، دریچه بلندگویی، دریچه آلومینیوم با تجربه ای چندین ساله و سابقه ای درخشان و جزو بهترین تولیدکنندگان دریچه هوا در ایران می باشد. دریچه بازدید تاسیسات یکی از انواع دریچه های پرکاربرد در ساختمان است که برای دسترسی و بازدید تاسیسات بکار میرود. دریچه های بازدید تاسیسات با قرارگیری در محل های نصب شیر آلات و نیز بخش هایی از رایزرهای ساختمان موجب سهولت دسترسی به سیستم های انتقال و تاسیسات در زمانهای تعمیر، سرویس و یا بازدید می شوند.

فروش دریچه کامپوزیت – دریچه آب و فاضلاب

این نوع دریچه مانند دریچه اول می‌باشد با این تفاوت که دارای شیار می‌باشد و قاب آن نیز ازروفیل با کیفیت تولید شده است و دلیل نام گذاری این محصول به دریچه بازدید داکت اسپلیت آلومینیومی با درب شیار دار لولایی این می‌باشد که روی آن شیار هایی در طول 9 در 18 سانتی متر ایجاد می‌شود درب این دریچه توسط لولا به فریم متصل می‌باشد. دریچه‌های بازدید در دسته‌بندی‌، مدل، ابعاد، متریال و رنگ مختلف تولید شده و با توجه به عدم ثبات قیمت آلیاژهای فلزی در کشور امکان درج قیمت ثابت میسر نخواهد دریچه بازدید بود. از این رو جهت کسب اطلاعات مشاوره‌ای لازم جهت خرید، نصب و استعلام قیمت دریچه بازدید می‌توانید با شماره …. شرکت تهویه نظری با بیش از 20 سال سابقه تهیه و تولید تجهیزات تهویه هوا قیمت درب شرکت و خط تولید را به شما اعلام خواهد کرد.

این دریچه در محل‌های لازم، باعث می‌شود علاوه بر پوشش‌دهی مناسب شیرآلات و سیستم‌های تأسیساتی، دسترسی به این تأسیسات نیز آسان باشد. پس در هر سیستم آب و فاضلاب باید به تعداد کافی دریچه بازدید در سه­راهی­ها یا زانوها و یا سیفون­های فاضلاب که در مسیر دیوارها عبور کرده، تعبیه شود. سیفون توالت فرنگی سیفون توالت فرنگی قطعه ای میباشد که از کف به مخزن توالت فرنگی از طریق یک پیچ متصل میشود. این قطعه دارای دکمه آبکاری شده تک زمانه و یا دوزمانه میباشد و امکان نصب زنجیر را نیز دارا میباشد. داشتن یک سیستم تهویه مطبوع مناسب برای ساختمان ها امری کاملا ضروری و مهم می باشد.که… که انتخاب یک دریچه تامین هوای مناسب امری مهم می باشد.که به داشتن هوایی خوب در ساختمان کمک شایانی میدریچه های تنظیم هوا به طور کلی به 4 دسته دریچه رفت و دریچه برگشت و میتوانید محصولات مربوطه را تهیه نمایید.

فروش دریچه بازدید پلی اتیلن

به طور کلی، دریچه های بازدید تاسیسات قیمت مناسبی دارند که با توجه به کارایی بالایی که دارند؛ آنها را به یک گزینه به صرفه تبدیل کرده است. قیمت دریچه های چوبی بیشتر از آلومینیومی بوده و قیمت دریچه های آلومینیومی بیشتر از آهنی می باشد. به علاوه، دریچه هایی که رنگ می شوند هزینه بیشتری نسبت به دریچه های بازدید بدون رنگ دارند.

فروش دریچه بازدید