خرید پرده زبرا قیمت پرده زبرا فرتاک دیزاین

بعد از خرید نیز می‌توانید در صورت تمایل از خدمات اندازه گیری و نصب کارشناسان ما بهره مند گردید. پرده های زبرامیتوانید همان حس زندگی مدرنیته و هوشمند را داشته باشید. زمانیکه نوبت به انتخاب جنس پارچه میرسد فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید در مورد آنها فکر کنید. اینکه چه نوع پارچه ای انتخاب شود یا چه رنگی برای دکوراسیون مناسب تر است و گزینه های بی شمار دیگری که باید در نظر گرفت. تنها کافی است تا ابعاد و اندازه چهارچوب پنجره ها را داشته باشید یا از مشاوران شرکت پرده برقی بخواهید این کار را برای شما انجام دهند.

انواع پرده های زبرا

رنگ های روشن ، در کنار طرح های متنوع باعث زیبایی هرچه بیشتر محیط خانه خواهد شد. مجموعه فرتاک ارائه دهنده انواع پرده زبرا است و شما می‌توانید پرده مورد نظرتان را در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع از این مجموعه خریداری نمایید. این دسته از محصولات یک انتخاب ایده‌آل برای محیط‌های مسکونی، اداری و تجاری است. در آخر، شما می‌توانید با استفاده از راه‌های ارتباطی موجود در این صفحه با متخصصین و مشاورین این مجموعه در ارتباط باشید. یکی از ایده‌های هوشمندانه و کم خرج برای ایجاد تغییر در حال و هوای محیط داخلی، تغییر پرده‌ها است.

  • برای مثال اگر مبل هایتان طرح دارند، بهتراست به دنبال خرید پرده های ساده تر باشید.
  • انتخاب پارچه با رنگ تیره، لزوماً به این معنی نیست که پرده نور را کاملاً مسدود می‌کند، اما به‌ طور کلی، رنگ‌های روشن‌تر، نور بیشتری نسبت به تیره‌ها وارد فضا می‌کنند.
  • انواع توری پرده‌های زبرا علاوه‌بر ظاهر لطیف و زیبایی که دارند‌ می‌توانند گزینه‌ مناسبی برای دکوراسیون بهاری باشند و نسیم خنک بهاری را وارد منزل شما کنند.
  • برای حفاظت از وسایلی مانند مبل، میز تلویزیون، کنسول و غیره، بهترین و راحت ترین روش، استفاده از پرده ای محکم است که مانع ورود اشعه ماورای بنفش بشود.
  • پرده‌های رنگ روشن معمولاً با بقیه دکوراسیون به راحتی ترکیب می‌شوند و کانون توجه قرار می‌گیرند.

میتوانید در زمان ترک خانه آنرا به طور هوشمند تنظیم کنید تا به طور خودکار بسته یا باز شود. معمولا از جنس پلی و نایلون است که جلوه های زیبایی از نور را برای شما ایجاد میکند. تور تخت خواب یا پشه بند تخت خواب پارچه ای از جنس توری یا حریر می باشد که از بالای تخت خواب نصب و مانع ورود حشرات و باعث رویایی تر شدن تخت می شود. پرده زبرا تا حدودی از هدررفت انرژی در زمستان و تابستان جلوگیری می‌کند. در انواع رنگ‌ها، فرم‌ها، طرح‌ها و اندازه‌های استاندارد یا سفارشی وجود دارند.

همینطور طرح های گل دار و رنگ روشن زیبایی خاصی را به محیط می بخشند. بابت دیده شدن محیط داخل ساختمان از بیرون ، نگرانی وجود نخواهد داشت. علت آن به اینصورت است که با تنظیم و پشت سرهم افتادن لایه های پارچه ای پرده زبرا در دو بخش جلویی و عقبی ، مانع دیده شدن حریم داخل ساختمان خواهد شد. ساختار این پرده بصورت افقی است و از لایه های یکی در میان تور و پارچه طرح دار و یا ساده تشکیل شده است. تولید زبرا بصورت دوبل انجام میگیرد و این موضوع باعث می شود تا حالت سایه روشن پرده را کنترل کرد. از ویژگی های مهم پرده های زبرا می توان به تنوع بی نظیر طرح و رنگ اشاره کرد.

مثلا طرح های محیط آشپزخانه با اتاق پذیرایی دارای تفاوت های می باشد. همینطور در محیط های رسمی و اداری بیشتر از انواع پرده های زبرا ساده و بدون طرح مورد استفاده قرار میگیرد. مدل های چاپی نسبت به مدل های ساده و تک رنگ ، قیمت بیشتری دارند اما اختلاف آن زیاد نمی باشد. این موضوع به سلیقه و دکوراسیون فضای شما بستگی دارد که قصد دارید از مدل های ساده استفاده کنید و یا طرح های چاپی. نمونه پرده زبرا بصورت چاپی در صورتی که رنگ پس زمینه مناسب و طرح هماهنگی داشته باشد ، می تواند از بسیار مدل پردهای زبرا جدید آشپزخانه که طرح ساده و یکنواخت دارند زیباتر و جذاب تر بنظر برسند. پرده در دکوراسیون پذیرایی به گونه‌ای قلب تپنده فضا محسوب می‌شود.

خرید پرده زبرا قیمت پرده زبرا فرتاک دیزاین

به همین دلیل شما می‌توانید به راحتی این محصول را نصب و نور ورودی منزل و یا محل کار خود را از صفر تا صد درصد تنظیم کنید. حال که تقریبا همه خصوصیات پرده زبرا را شناختید، خوب است ظاهر آن را هم بیش تر بشناسید. با این حال، این پرده از زیبایی منحصر به فردی برخودار است که معمولا نظر هر کسی را به خود جلب می کند. پرده زبرا خصوصا زمانی که نور از آن عبور می کند، زیبایی خود را نشان می دهد. رقص نور در فضای مورد نظر شما با قدرت تنظیم نور این پرده باعث می شود حضور در فضایی دل انگیز را تجربه کنید. این پرده دقیقاً برای افرادی مناسب است که سادگی و زیبایی را کنار هم می‌پسندند و نگاهی موقرانه به دنیا دارند.

پارچه مورد استفاده در پرده زبرا باید چگونه باشد؟

خانه پرده یک مرجع برای خرید پرده زبرا و البته تمام انواع پرده‌ها می‌باشد. در انواع و اقسام جدید این مدل پرده های موجود در بازار می توان به طرح منظره های گوناگون از طبیعت، طرح های ورزشی و طرح های تبلیغاتی اشاره کرد. پرده سه بُعدی نیز از جدیدترین مدل پرده های زبرا به شمار می رود. یکی از انواع پرده که متشکل از چند پارچه ساده، طرح دار یا پلیسه می‌باشد.

از مدل های طرح منظره بیشتر در منازل و محیط های صمیمی مورد استفاده قرار میگیرد. محیط های رسمی و اداری ، بیمارستان ها ، منازل و اتاق خواب ها همگی از مکان های بشمار می روند که می توان از طرح ساده ویستاپرده استفاده کرد. رنگ بندی طرح های ساده بسیار بالا است و به راحتی با دکوراسیون و سایر اجزای محیط قابلیت هماهنگ شدن را دارا می باشند. یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب پرده آشپزخانه ، استفاده از زبرا می باشد. با بکارگیری انواع مدل پرده های زبرا آشپزخانه ، براحتی امکان کنترل نور محیط وجود خواهد داشت.